wat was nou het euvel?quote:
een zwarte bougiequote:
BaraCuda.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Paladijn het volgende:
Wie is de Duitser bovenaan deze pagina trouwens?
ga je uit huis wonen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
Hoi en doei.
Ohja, ik heb een kampeerbusje gekocht.
Mja, mja, mja! Paul Walker dus.quote:
Ik dacht dus altijd dat er niks gebeurde als je maar 1 van de twee gaten pakte.quote:
Hoe meer gaten hoe beter, alleen niet bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik dacht dus altijd dat er niks gebeurde als je maar 1 van de twee gaten pakte.Tenminste, als je een manier weet om in de lucht te blijven zweven zonder de grond aan te raken.
Hijs wel leuk
Dat was het plan ja.quote:
Held. Alleen jammer dat het jou zoveel van je tijd kost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef densmee het volgende:
vandaag staande gehouden door douane, of wij rooie diesel in de auto hadden. dus ik netjes geantwoord ja een liter of 50 denk ik.![]()
hun heel verbaasd, en wouden direct hun monster spullen pakken, toen zei ik maar dat het in jerrycans in de auto stond. vonden ze niet echt grappig dus toen gingen ze alles natrekken.
en niks kunnen vinden
Jawel, mijn schoonmoeder is lieVquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:33 schreef Anne het volgende:
Dat wordt geen soep voor jou, als je terug bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |