En Zweedsequote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef 2cv het volgende:
Hij valt op haar uiterlijk, niet op de persmuskieten. Dus een paar keer neuken en dan dumpen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk gaat dat ook wel weer kapot, maar potjandrie
Noorwegen, Finland of Zweden. Daar vertrek ik morgen nog naar toe indien mogelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef 2cv het volgende:
Wat heeft haar nationaliteit er mee te maken ?
Ik zocht naar de 'vind ik leuk'-knop.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Rij ik net over de snelweg krijgt een Turk een lekke band die voor mij rijdt. Dus hij stopt op de parkeerplaats, en begint met het wisselen komter opeens een Marokkaan aan en gooit een baksteen door het raam. Schreeuwt die Turk wat doe je, zegt de Marokkaan neem jij de velgen mee, neem ik de radio mee
like wtfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Rij ik net over de snelweg krijgt een Turk een lekke band die voor mij rijdt. Dus hij stopt op de parkeerplaats, en begint met het wisselen komter opeens een Marokkaan aan en gooit een baksteen door het raam. Schreeuwt die Turk wat doe je, zegt de Marokkaan neem jij de velgen mee, neem ik de radio mee
goudvisquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vandaag vernomen dat mijn toekomstige ex zich gaat verloven![]()
Maar het zal wel weer vlug kapot gaan![]()
[ afbeelding ]
Wat een gekke kikkersmoel johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk gaat dat ook wel weer kapot, maar potjandrie
quote:
Maar wel Zweeds of zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Wat een gekke kikkersmoel joh
nee, die mannen beginnen anderhalf uur voor de rest, zodat alles getagged is als we boven komen. Toen hun dus sip stonden te kijken naast de auto, lag de dagshift nog riant te snurken..quote:
wat was nou het euvel?quote:
een zwarte bougiequote:
BaraCuda.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Paladijn het volgende:
Wie is de Duitser bovenaan deze pagina trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |