ssst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kakhiel. Bedenk zelf eens wat.
Op een ander niet te noemen forum ben jij ook de leukste van het stel, kom op, maak ons blij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef CytiseChromatique het volgende:
Droge shizzle, Monopolizzle
Zoeken op google op verjaardagsfoto, of op de koffie, pauze kantine ofzoietsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef Compliment het volgende:
Hoe kom je aan al die familiefoto's? ik wil ook meedoen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:18 schreef HPLC het volgende:
Die laatste 2, Hoe oud ben je in vredesnaam?
Bedankt voor het compliment :3 Maar ik kan dit niet joh. Kan ook geen goede plaatjes vinden, misschien zal ik vanavond nog eens een poging wagen maar ik kom niet verder danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op een ander niet te noemen forum ben jij ook de leukste van het stel, kom op, maak ons blij.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment :3 Maar ik kan dit niet joh. Kan ook geen goede plaatjes vinden, misschien zal ik vanavond nog eens een poging wagen maar ik kom niet verder dan
[ afbeelding ]
Ga je ons nu eindelijk de fijne kneepjes van het vak leren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoeken op google op verjaardagsfoto, of op de koffie, pauze kantine ofzoiets
quote:
Zondequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
O verdorie, ik heb mijn plaatjes verwijderd
Die eerste was wel goud. Maar de grap herhalen killt hemquote:
Maak nieuwe danquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die eerste was wel goud. Maar de grap herhalen killt hem![]()
Ja misschien na het voetbalquote:
quote:
Ik ben voor de rechter omdat blond en patatquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
De discussie friet versus patat begint nu goed uit de hand te lopen...![]()
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Heeft net geregend hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik kon echt niets bedenkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef JochemP het volgende:
[..]![]()
Je had iets met dat kind onderaan moeten doen die probeert te ontsnappen uit de klauwen van de juf
Daarom, zo eens in de zoveel tijd verdiend dit topic een kickquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef smitjew het volgende:
Damn deze is baas toch geniaal om je ouwe posts te zien.
Oh myquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh my
Nu moet ik weer denken aan ome Frank (ja ik heb een oom die Frank heet) die op mij geilde.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef silbergrun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Kutkick, doei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |