abonnement Unibet Coolblue
pi_119689672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef sp3c het volgende:
fucking kut dinsdagavond wedstrijden }:|

zit ook geen hond op de tribunes natuurlijk
Ik had nog wel naar Eindhoven willen afreizen, maar om nu in m'n ukkie te gaan lijkt me ook weer niets. :@

Volgende week bij game 2 reis ik wel van Tilburg weer af naar Geleen. :)
Flesje bier
pi_119689844
HYS kan amper twee lijnen op het ijs brengen, als ik de sheet zo zie. Dat gaat toch wel zijn tol eisen na verloop van tijd, lijkt me. Ze krijgen er trouwens wel Jamie Visser bij, benieuwd of ze nog meer spelers halen.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 21:42:15 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119689887
ja ik wilde wel maar mijn wekker vraagt me morgen om half 5 of ik een leuke avond heb gehad gister _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 21:47:42 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119690234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef Leatherface het volgende:
HYS kan amper twee lijnen op het ijs brengen, als ik de sheet zo zie. Dat gaat toch wel zijn tol eisen na verloop van tijd, lijkt me. Ze krijgen er trouwens wel Jamie Visser bij, benieuwd of ze nog meer spelers halen.
ja ik snap daar helemaal niets van

er moet toch wel een fatsoenlijke derde (vierde als de ploeg compleet is) lijn uit de regio vandaan te plukken zijn :?

dat gaat opbreken idd, ik snap niet dat ze het zolang volhouden _O-

Jamie Visser ben ik wel blij mee vond het altijd een leuke speler maar hij lijkt het flink verknalt te hebben bij de Flyersfans afgelopen seizoen door teveel in de kroeg rond te hangen ofzo dus ik vraag me af in wat voor staat hij zich meld ... hoop dat hij weer terug naar zijn oude niveau gaat en de Flyersfans nog wat meer reden geeft om hem niet leuk te vinden :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119690342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ik snap daar helemaal niets van

er moet toch wel een fatsoenlijke derde (vierde als de ploeg compleet is) lijn uit de regio vandaan te plukken zijn :?

dat gaat opbreken idd, ik snap niet dat ze het zolang volhouden _O-

Jamie Visser ben ik wel blij mee vond het altijd een leuke speler maar hij lijkt het flink verknalt te hebben bij de Flyersfans afgelopen seizoen door teveel in de kroeg rond te hangen ofzo dus ik vraag me af in wat voor staat hij zich meld ... hoop dat hij weer terug naar zijn oude niveau gaat en de Flyersfans nog wat meer reden geeft om hem niet leuk te vinden :P
Ik vind dat HYS het erg goed doet met zo'n smalle kern, maar de spelers die ze hebben zijn ook wel bijna allemaal internationals en jongens met een staat van dienst in de minors.
pi_119690520
HYS 2 - 5 Tilburg ondertussen, dat had ik niet verwacht na de snelle 2 - 0. Volgens de heet 850 bezoekers in de Uithof trouwens, volgens mij is dat nog behoorlijk wat voor Den Haag toch?

Kemphanen 2 - 2 Eaters
Flesje bier
pi_119692425
Eindhoven nu een riante voorsprong. WTF, Brabantse bekerfinale op komst?
pi_119692426
Eaters geeft het spel weer in 3 minuten volledig weg

46:08: 5-2 Eindhoven Kemphanen: 4: Reinier STAATS (81: Sean MUNCY; 24: Josh MIZEREK) [EQ]
44:33: 4-2 Eindhoven Kemphanen: 14: Marc DONDERS [EQ]
43:36: 3-2 Eindhoven Kemphanen: 24: Josh MIZEREK (91: Jan BOHAC; 81: Sean MUNCY) [PP]

Den Haag - Tilburg ondertussen 3 - 6
Flesje bier
pi_119692641
Leuke halve finale zo tussen Kemphanen en Eaters. Geleen is dit seizoen wisselvallig en zakt soms flink door het ijs, aan de andere kant heeft Kemphanen een relatief jong team. Zijn ze tegen de druk bestand straks in Glanerbrook?

Zou wel leuk zijn voor die CTO-talentjes om een grote finale te spelen.
pi_119693178
Trappers met 3-6 gewonnen in De Uithof. Dat zouden ze toch niet meer uit handen mogen geven.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:39 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119693238
wel leuk seizoen zo *O*

jammer dat Amsterdam nergens punten kan pakken, zou mooi zijn als Dordrecht volgend jaar de stap maakt want die zitten nu wel op dat niveau vind ik en er komen meer mensen kijken dan in Eindhoven, kunnen die 2 onderaan mooi uitvechten wie de hekkesluiter van het jaar is geworden :P

en Nijmegen hoort gewoon in de eredivisie thuis
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:41:05 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119693344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Trappers met 3-6 gewonnen in De Uithof. Dat zouden ze toch niet meer uit handen mogen geven.
is best of 3 toch nu?

niet meer dat vage voetballerige 1x uit en 1x thuis?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119693359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef sp3c het volgende:
wel leuk seizoen zo *O*

jammer dat Amsterdam nergens punten kan pakken, zou mooi zijn als Dordrecht volgend jaar de stap maakt want die zitten nu wel op dat niveau vind ik en er komen meer mensen kijken dan in Eindhoven, kunnen die 2 onderaan mooi uitvechten wie de hekkesluiter van het jaar is geworden :P

en Nijmegen hoort gewoon in de eredivisie thuis
Kemphanen maakt als bijna-hekkensluiter wel een goede kans nu op de bekerfinale aangezien ze met 5-2 wonnen. Alhoewel ik Geleen nog niet afschrijf. Het kan spoken daar in die ouwe bak.
pi_119693408
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

is best of 3 toch nu?

niet meer dat vage voetballerige 1x uit en 1x thuis?
Huh, is het nu geen doelsaldo meer?
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:43:03 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119693473
weet ik niet :D

ik dacht dat het best of 3 was zoals het hoort maar ik kan het mishebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119693559
Ik geloof dat het nu wel weer gewoon best of 3 is.
Flesje bier
pi_119693560
Ik geef ook de voorkeur aan best-of-three, ik ga het even opzoeken.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:44:43 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119693578
http://www.ijshockey.com/item/4144/nieuwe-opzet-voor-eredivisie

best of 3 vanaf de halve finales volgens ijshockey.com
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:47:06 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119693718
sowieso hoort ijshockey best-of-X te zijn

op doelsaldo winnen is voor stumpers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119693797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
sowieso hoort ijshockey best-of-X te zijn

op doelsaldo winnen is voor stumpers
Dit. ^O^
Flesje bier
pi_119746069
Coach Geleen Eaters Danny Cuomo op Facebook:

ieder nadeel heb zijn voordeel, I now have more time to spend with my wife,family and friends.. haha

Geruchten gaan dat hij dus zal vertrekken bij Geleen... Ben eens benieuwd.
Flesje bier
pi_119746111
Wie gaan ze dan halen? Pellegrims weer?
  donderdag 29 november 2012 @ 14:01:39 #173
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_119746131
Dat hoop ik toch niet
Tics van je petten.
pi_119746167
Of gewoon Houben als hoofdcoach. Het is het proberen waard.
pi_119746182
Ik heb geen idee wat het aanbod aan coaches is. Ik verwacht echter wel iemand die al lang dichtbij het Geleense ijshockey staat.
Flesje bier
pi_119747748
Suarez en pelligrims zijn onder dak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 29 november 2012 @ 19:58:24 #178
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_119757279
Andy Tenbult als (tijdelijke) vervanger tot er een definitieve oplossing is.
Tics van je petten.
pi_119760916
Waarom is het huidige team minder dan het team van vorig jaar?

Lijkt me bullshit, Cuomo kreeg het gewoon niet op de rails
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119760971
Heutemaker, mens en Bruijsten erbij en alleen ten bokkel gestopt, maar die speelde toch al niet veel meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119761836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heutemaker, mens en Bruijsten erbij en alleen ten bokkel gestopt, maar die speelde toch al niet veel meer
McDonald was wel goed voor 88 punten, maar Bruijsten is inderdaad een prima alternatief (hopelijk blijft ie het hele jaar fit)

Ik ben het met je eens dat het excuus 'mindere selectie' niet echt sterk is als je er een Mitch Bruijsten en een oud-Sloveens internationaal voor terug haalt.
pi_119769788
Heutemaker en mens ook en bovendien is svete al een keer verkozen tot beste verdediger in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119777101
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heutemaker, mens en Bruijsten erbij en alleen ten bokkel gestopt, maar die speelde toch al niet veel meer
Collymore weg, Workman weg, Burkholder weg, McDonald weg...
Flesje bier
pi_119778067
Nederlandse spelers een jaar ouder, svete, forrgie, Bruijsten, heutemaker, mens

Dit team is gewoon niet minder, cuomo heeft de boel niet aan de gang gekregen, kan een keer gebeuren al gebeurde het vorig jaar ook al
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119778115
Het draait niet denderend in Geleen, maar die ploeg kan nog wel 'gewoon' de bekerfinale halen.
pi_119778174
Bedoelde overigens bakx die een jaar stopte
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119784064
Toch jammer dat ackers, kreuzmann, bartzen, sochan en monych in de Oberliga spelen, lijkt me als Nederlandse clubs een beetje een best doen die best haalbaar zijn.

Ook jammer dat ratingen, essen, Hamm 1 en 2, Duisburg, dortmund niet in Nederland spelen, zou een leuke competitie opleveren. Desnoods start je met een competitie in oktober tot half december om te kijken hoe het gaat.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119784597
Ook leuk dat Niko terug is, toch al bezig aan zijn 5e jaar in Nederland bij 3 ploegen. Denk dat alleen Sami, don en Nason al langer in Nederland spelen. Ook maar 3 ploegen met importkeepers, das al lang geleden denk ik

Schembri speelt ook in de oberliga, jammer dat die nooit meer terugkeerde na zoetermeer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119809138
De top 3 houdt de punten thuis:

HYS The Hague 12
Herentals HYC 3

Friesland Flyers Heerenveen 4
Amsterdam G's 1

DESTIL Trappers Tilburg 6
Eindhoven Kemphanen 2
Flesje bier
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:01:39 #190
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_119825036
Om 01:00 live bij de Niagara Falls, Redbull Crashed Ice!

Te zien op via deze link: http://www.redbull.com/cs(...)alls-021243257737674

Heat 1 doet Glenn Bakx mee.
Tics van je petten.
pi_119828249
200 toeschouwers bij Kemphanen-Flyers vandaag. Die ploeg zal het nooit van publieke belangstelling moeten hebben.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 23:41:21 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119828856
ja jammer, daar moeten ze echt aan gaan werken want de resultaten zijn best aardig sinds ze weer eredivisie spelen en ik heb daar in een grijs verleden wel eens wedstrijden van NL gekeken met heel veel toeschouwers en dan hangt er toch wel een lekker sfeertje :Y

met 1 op de 10 stoeltjes bezet lijkt het me ok niet leuk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 2 december 2012 @ 22:14:31 #193
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_119859382
Verdomd leuke pot in Glanerbrook vanavond, sterk Eaters weet zich onder begleiding van Andy Tenbult dan toch eindeiljk te bewijzen. ik zeg stijgende lijn doorzetten!

Herentals - Tilburg is weer een feest... 7 - 13.
Flesje bier
pi_119864872
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Verdomd leuke pot in Glanerbrook vanavond, sterk Eaters weet zich onder begleiding van Andy Tenbult dan toch eindeiljk te bewijzen. ik zeg stijgende lijn doorzetten!

Herentals - Tilburg is weer een feest... 7 - 13.
Schokeffect in Glanerbrook?
pi_119867960
7 punten voor die tegenvallende NHL'er, snap niet dat ie in Nederland speelt, die moet volgens mij overal in europa op de 6 grote landen en Duitsland en Zwitserland aan de bak kunnen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119868906
Volgend jaar 5 spelers zonder Nederlandse pas toestaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119869969
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
7 punten voor die tegenvallende NHL'er, snap niet dat ie in Nederland speelt, die moet volgens mij overal in europa op de 6 grote landen en Duitsland en Zwitserland aan de bak kunnen komen
Weise valt zeker niet tegen. Hij zal heus niet de meest begaafde NHL'er zijn, maar hij maakt wel echt het verschil voor Tilburg meestal.
pi_119870505
beetje kort door de bocht om hem tegenvallend te noemen. De man is echt niet cream op the crop in de NHL, maar het verschil met andere spelers in de NL competitie is opvallend groot. Maakt veel het verschil voor de Trappers en niet alleen in de stats. Je ziet gewoon dat zijn teamgenoten profiteren van zijn kennis, en wanneer het moet staat hij vooraan om een beuk hier en daar uit te delen
Ipv te klagen over het feit dat ie hier speelt en niet in een grotere competitie kun je er ook van genieten...
Als ie hier niet had gespeeld was het waarschijnlijk weer gezeur over het feit dat er geen enkele NHL-er in NL speelde.
Of is het dat ie in Tilburg speelt?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 11:55:54 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119874445
hij valt me juist heel erg mee, ik had een soort Johan de Beuker verwacht die alleen kan remmen door tegen iemand aan te schaatsen _O-

hij is meer een teamspeler dan ik had gedacht iig (zijn 18 assists spreken voor zich lijkt me) en hij lijkt ook te groeien in zijn (nieuwe) rol als aanvalsleider dus misschien was NL niet eens zo'n heel slechte keuze voor hem :)

alleen valt hij nog net iets te vaak terug in zijn rol als ettertje, zolang hij geen C of A op zijn borst heeft staan moet hij zijn mond houden tegen de scheidsrechter en die 2 wedstrijden schorsing had hij natuurlijk nooit op mogen lopen maar goed ... bad habbits die hard

al met al valt het me nix tegen *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119879366
Hij kon voordat hij voor zijn kans in de nhl ging naar iserlohn toe, lijkt me dst hij wel wat kan

Maar goed in Tilburg krijgt hij veel pk en pp time en kan hij 20-25 minuten spelen terwijl hij in de ahl steeds moet knokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119881780
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:25 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Schokeffect in Glanerbrook?
Dat kun je wel zeggen. Denk echter wel dat de Eaters de overwinning voornamelijk aan een ijzersterke Sami te danken hebben gehad (zoals zo vaak). Den Haag was overigens ook met een erg smalle selectie.
Flesje bier
pi_119883459
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat kun je wel zeggen. Denk echter wel dat de Eaters de overwinning voornamelijk aan een ijzersterke Sami te danken hebben gehad (zoals zo vaak). Den Haag was overigens ook met een erg smalle selectie.
Ik vraag me af wat daar achter zit, dat HYS met zo'n smalle kern draait. De spelers an sich zijn wel goed.
pi_119897284
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat daar achter zit, dat HYS met zo'n smalle kern draait. De spelers an sich zijn wel goed.
Niet zo moeilijk te verklaren he, maar 6 imports en meer eredivisiewaardige nederlanders vertrokken dan er gekomen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119898557
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk te verklaren he, maar 6 imports en meer eredivisiewaardige nederlanders vertrokken dan er gekomen zijn
Ja, maar je zou verwachten dat ze het budget hebben om er van andere clubs terug te halen (Nederlanders dus). Maar dan zullen ze misschien wel achter het net gevist hebben.
pi_119899887
Zoveel transfers waren er niet, maar goed ze hebben wel de jong, houkes, visser, Joly gehaald, maar als er een aantal stoppen, een paar naar Heerenveen gaat en een naar Canada gaat kan je daar weinig tegen doen.

http://www.eliteprospects(...)w+stats&continent=EU

Zitten wel interessante namen tussen 2 Nederlanders die op een hoog Zwitsers jeugdniveau spelen, een op het hoogste niveau en een in de del(die overigens GEEN Nederlandse pas heeft

Andy kolodmoeilijkeachternaam naar Geleen 2. Hopen dat hij afentoe mee kan doen want hij moet wel mee kunnen komen bij Geleen. Jammer ook dat hij niet bij Herentals speelt

Hoffman naar Turnhout omdat hij bij geleen niet mocht blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 22:06:33 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119936930
Geleen wint met 4-2 en Den Haag staat nu in de laatste 2 minuten voor met 5-2

beide series moeten in de derde wedstrijd beslist worden!

spannund *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 22:10:22 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119937169
3-5 geworden voor Tilburg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119940322
Rommelige wedstrijd gezien in Glanerbrook waar het geluk (gelukkig) aan de kant van de Eaters stond. Het dubbeltje had gemakkelijk de kant van Eindhoven op kunnen vallen. HIJS in de tweede periode sterk teruggekommen en uiteindelijk met 3 - 5 gewonnen van de Trappers.

Ik hoop op een bekerfinale Eaters - HIJS. :)
Flesje bier
  woensdag 5 december 2012 @ 00:26:24 #209
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_119943366
Mijn god, Facebook/ijshockeyforum, die discussies over de ref's bij de wedstrijd TT-HTH :') !
Tics van je petten.
pi_119949247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:26 schreef nattermann het volgende:
Mijn god, Facebook/ijshockeyforum, die discussies over de ref's bij de wedstrijd TT-HTH :') !
Dat blijft toch typerend voor Trappers-fans, de refs zijn nooit, maar dan ook nooit goed.
Flesje bier
  woensdag 5 december 2012 @ 13:12:26 #211
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_119953357
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat blijft toch typerend voor Trappers-fans, de refs zijn nooit, maar dan ook nooit goed.
Ik wil je even corrigeren, absoluut niet alleen de Tilburgers. Wij als Geleensupporters maken ons daar ook geregeld schuldig aan.

Het ging mij meer om de manier waarop men elkaar aanvalt :7
Tics van je petten.
pi_119958386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik wil je even corrigeren, absoluut niet alleen de Tilburgers. Wij als Geleensupporters maken ons daar ook geregeld schuldig aan.

Het ging mij meer om de manier waarop men elkaar aanvalt :7
Dat is absoluut zo, maar de Tilburgers gaan er massaal mee de social media e.d. op, dat zie ik in Geleen niet gebeuren.
Flesje bier
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:37:32 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik wil je even corrigeren, absoluut niet alleen de Tilburgers. Wij als Geleensupporters maken ons daar ook geregeld schuldig aan.

Het ging mij meer om de manier waarop men elkaar aanvalt :7
beetje een probleem van ijshockeyforum.com

heb me er ooit aangemeld maar ik kreeg geen reactie, toen ging ik maar lurken en eigenlijk heb daarna nooit meer behoefte gehad om er mee te posten :D

schien gaat het in die besloten forums beter maar ik vind het maar een naar sfeertje

en dat zegt wat als fok!mod _O-

aan de andere kant lijkt het me wel gezellig tijdens de wedstrijden zelf omdat ze elkaar allemaal lijken te kennen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119960761
Sws is schelden/aanmerking op de ref na de wedstrijd mosterd na de maaltijd

Vind de scheidsen overigens prima, ben nog niet geweest dit jaar maar ik hoop dat een partij boksen gewoon afgedaan wordt met 2x5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119962858
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

beetje een probleem van ijshockeyforum.com

heb me er ooit aangemeld maar ik kreeg geen reactie, toen ging ik maar lurken en eigenlijk heb daarna nooit meer behoefte gehad om er mee te posten :D

schien gaat het in die besloten forums beter maar ik vind het maar een naar sfeertje

en dat zegt wat als fok!mod _O-

aan de andere kant lijkt het me wel gezellig tijdens de wedstrijden zelf omdat ze elkaar allemaal lijken te kennen
In de besloten fora op ijshockey.com wordt zover ik weet überhaupt niet gepost. In die van de Eaters in ieder geval niet...
Flesje bier
pi_119993260
Geruchten gaan dat de NHL deze week of begin volgende week weer gaat opstarten.

Dag Weise :W
Flesje bier
pi_119994436
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef Gezicht het volgende:
Geruchten gaan dat de NHL deze week of begin volgende week weer gaat opstarten.

Dag Weise :W
Dat ie maar gauw oprot inderdaad. Je hebt er niets aan, betere spelers in de NL competitie, bovendien de aandacht voor het NL ijshockey die hij bracht was ook totaal ongewenst...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_120009199
Wat verwachten jullie van de bekerfinale?

Eaters - HYS
Eaters - Trappers
Eindhoven - HYS
Eindhoven - Trappers

Ik verwachten (en hoop stiekempjes) op een finale Eaters - HYS. Eaters heeft het onder Andy Tenbult zeker in zich om Eindhoven Dinsdag aan de kant te zetten, en als HYS er voor gaat moeten ze ook Tilburg aankunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gezicht op 06-12-2012 20:08:06 ]
Flesje bier
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:05:35 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120009495
Eaters - Trappers denk ik

HYS doet het niet echt lekker tegen Trappers/Dale Weisse en Eaters hoort zeker in eigen huis gewoon van Kemphanen te winnen

hoop het wel iig want ondanks dat ik een beetje een zwak heb voor kemphanen en obviously fan van HYS ben is een bekerfinale zonder publiek slechte PR voor de sport dus doe mij maar Eaters - Trappers in een uitverkocht Stappegoor *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120009625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:59 schreef Gezicht het volgende:
Wat verwachten jullie van de bekerfinale?

Eaters - HYS
Eaters - Trappers
Eindhoven - HYS
Eindhoven - Trappers

Ik verwachten (en hoop stiekempjes) op een finale Eaters - HYS. Eaters heeft het onder Andy Tenbul zeker in zich om Eindhoven Dinsdag aan de kant te zetten, en als HYS er voor gaat moeten ze ook Tilburg aankunnen.
Geleen gaat het denk ik wel redden.

HYS-Tilburg is moeilijk te zeggen. Die twee ploegen zijn toch dit seizoen behoorlijk aan elkaar gewaagd gebleken. Den Haag heeft wel een psychologisch voordeel nu.

Een finale Eaters-HYS zou ik niet durven voorspellen. Een goed spelend Geleen kan dat onderonsje winnen, maar een slecht spelend Geleen kan net zo goed met 6-1 verliezen.
pi_120009845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
Eaters - Trappers denk ik

HYS doet het niet echt lekker tegen Trappers/Dale Weisse en Eaters hoort zeker in eigen huis gewoon van Kemphanen te winnen

hoop het wel iig want ondanks dat ik een beetje een zwak heb voor kemphanen en obviously fan van HYS ben is een bekerfinale zonder publiek slechte PR voor de sport dus doe mij maar Eaters - Trappers in een uitverkocht Stappegoor *O*
Ow, HYS krijgt makkelijk 1000 man naar Stappegoor voor een bekerfinale hoor. Ik was er begin dit jaar bij in Tilburg en toen was heel de Noordtribune (de lange zijde aan de kant van de strafbank) gevuld met Haags publiek.

Kemphanen moet toch ook redelijk wat man op kunnen trommelen. Het is waar dat ze weinig publiek trekken, maar een grote finale is een unicum voor die club en ze zullen vast wel extra publiek op de been kunnen krijgen, al dan niet via speciale acties. Zeker omdat het dichtbij is.

Dus ook bij een finale DH-Eindhoven verwacht ik wel een mannetje of 1500. :)

Maar Eaters-Trappers is qua sfeer wel het leukst. Dan zit het gegarandeerd bomvol.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:17:11 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120010143
nou ok zonder publiek was wat erg kort door de bocht maar ik zie het liever bomvol :Y

als er dan ook nog beelden gemaakt (en uitgezonden) worden dan is dat toch winst voor de sport, zeker als Dale erbij is maar ik hoop toch dat er nog een beetje NHL komt dit seizoen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120010346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef sp3c het volgende:
nou ok zonder publiek was wat erg kort door de bocht maar ik zie het liever bomvol :Y

als er dan ook nog beelden gemaakt (en uitgezonden) worden dan is dat toch winst voor de sport, zeker als Dale erbij is maar ik hoop toch dat er nog een beetje NHL komt dit seizoen :')
Als ik moet geloven wat ik allemaal zo hoor zou het zomaar eens kunnen dat Weise volgende week bij game 3 al niet meer in Nederland is.
Flesje bier
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:22:27 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120010494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als ik moet geloven wat ik allemaal zo hoor zou het zomaar eens kunnen dat Weise volgende week bij game 3 al niet meer in Nederland is.
daar zou HYS dan best flink van moeten kunnen profiteren, niet dat ze een slechte ploeg hebben atm maar hij is toch wel een beetje de dragende kracht nu en als die dan ineens wegvalt moet je wel heel snel om kunnen schakelen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:23:19 #225
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_120010549
Tenbult nieuwe coach geleen
Tics van je petten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')