en De Boer, wat een kennersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
Iedereen lachte Overmans uit toen hij zei dat we kans maakte tegen city.![]()
![]()
Overmars![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat kan niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Nu maar hopen dat de aansluitingstreffer niet direct valt.
nou ja roken in mijn geval maar hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef One_of_the_few het volgende:
godver, even schijten en is het 3-1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En van Rhijn? Eriksen alleen denk ik...?quote:
Welke club dan wel? Ajax won vorig jaar op Old Trafford, Chelsea veriest van Shaktar Donetsk...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Serieus, wat is dit
Schitterend
Laat ook zien dat City dan wel kampioen van Engeland geworden mag zijn, maar nog lang geen topclub is.
Je moest daarna schijten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja roken in mijn geval maar hetzelfde resultaat
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
de andere harem van de sjeik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Yuhina het volgende:
Hoe kunnen mensen nu nog lucky ajax zeggenna genaaid te zijn tegen heracles, de moeilijkste poule ooit loten, die onterechte penal van Dortmund, etc etc etc
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |