Lag prima vanochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
HIERRR moet ook een boete op staan
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
Ik had een wekker die mij wektequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?
ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop echt dat het snel over is.. dan is mijn spaarrekening weer een stuk blijer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Toetje voor zaterdag
http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/hazelnootmeringuetaart-van-tom-van-t-hek
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
We gaan bij Patrriiieeek eten zaterdag.Met z'n allen!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
Ik was de chauffeur overigens, als je goed had opgelet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Ik droom sowieso nooit, laat staan over FOK!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las oktoberfeest, dat vond ik nog te doen. Maar dit.![]()
En die Fokdromen.Heb ik nooit.
![]()
Ik weet niet wat ik misquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik droom fantastisch, ingenieus, alles. En ik hou ervan.
Nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutte.Maar zo idioot gaat het bij mij soms ook.
Paar dagen geleden was ik drillinstructeur. Ik drukte als er getijgerd moest worden de hoofden van mijn leerlingen met mijn schoenzool in de modder. En dan hield ik even een seconde of 10 vast. Vervolgens deelde ik stroopwafels uit aan degenen over wie ik na de oefening tevreden was.quote:
Wait wuutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Wel bizar dit, want ik heb ook over Fok gedroomd vannacht en dan vooral over Benny![]()
Weet niet meer precies hoe het ging, maar ik droomde dat ik thuis was en dat ik er rond 21.00 achter kwam dat Grenzeloos Verliefd op de buis was en al een half uur was begonnen en ik dat even vergeten was en daar baalde ik van, vooral omdat ik dan de leukigheid van Fok had gemist.
Dus toen schakelde ik snel in om te gaan kijken. En toen was er naast GV ook ineens een live webcamfilm bij Benny en zijn ouders thuis. Benny kwam steeds expres in beeld met rare bekken en had halflang haar en een blauw/groen geruit colbertje aan.
Dat was het, toen werd ik wakker
Ergens begon ik een beetje te twijfelen of ik het nou wel of niet hadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Welcome back Benners! Met je kekke colbertje.
Ik denk dat dat nog een hele zoektocht zal wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er zo een aanschaffen. Ze heeft er verstand van.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
In Madrid heb je echt een hele toffe karaokebar (nee, je mocht er niet roken)
Net toen we naar binnen gingen kwam er een groep van 20 Spanjaarden met het syndroom van Down binnen. Die gingen de hele avond helemaal los!
Wat supertof.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
Net toen we naar binnen gingen kwam er een groep van 20 Spanjaarden met het syndroom van Down binnen. Die gingen de hele avond helemaal los!
Ik denk niet dat we het veel beter hadden kunnen treffen. Daar tegenover hadden ze een bar waar je tequilla kon halen voor 1 euro (10 voor 9quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik wilde meeposten maar moet eten
Fijn dat je het leuk hebt gehad
Jij trekt 10 tequila?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het veel beter hadden kunnen treffen. Daar tegenover hadden ze een bar waar je tequilla kon halen voor 1 euro (10 voor 9). Dus dat werd ook een soort van heen en weer lopen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel in welk bed en met wie je wakker werd?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze meneer hangt bij ons in de lidl... met een shirt aan... maar hey.. #care
[ afbeelding ]
Ja dat vergeet ie weer in z'n reisverslag, was ik nog wel zo benieuwd naarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel in welk bed en met wie je wakker werd?
Van sommige dingen is het het verstandigst om die achterwege te latenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ie weer in z'n reisverslag, was ik nog wel zo benieuwd naar
OMGGGG DO TELLquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van sommige dingen is het het verstandigst om die achterwege te laten
ah op t tentamen haal je gewoon 70 a 75%quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
Gestopt met leren.. Nog genoeg te doen, maar meer info erbij proppen en ik zou het alleen maar door elkaar gaan halen. Laatste oefententamen weer 63%, dat is op het randje. We zullen het wel zien.
Als je er echt twee voor kan zitten in absolute stilte zal het wel beter gaan jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah op t tentamen haal je gewoon 70 a 75%
Die vibe moet ik vasthouden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je praat als een kort pittig kapseltje tegen d'r peuter Duz
Doe jij dat niet met je tenen dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn pols bokt weer...
GODVER, NU KAN IK WEER NIET FAPPEN
Lutje, dat past toch niet!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe jij dat niet met je tenen dan?
uhuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef iBenny het volgende:
Rollercoaster tycoon komt naar Android...
sexyyyyyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:55 schreef Cee het volgende:
Hellew
Vanavond naar Soldaat van Oranje (voor de tweede keer), ayeeeeeee!
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Tentamen onder voorbehoud gehaald
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn Pat & Lut! (klinkt als een artiestenduo voor een bejaardentehuizentour)
quote:
Netjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Tentamen onder voorbehoud gehaald
Ik ben er klaar voor [insert spongebobsmilie]quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo...
2 taarten maken, cakepops voor t werk, hapjes voor morgen voorbereiden. 1 gerecht voor morgen voor bereiden. Ik ben de avond wel weer zoet.
Werkt dat nou goed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Cakepops zijn gebakken. Even afkoelen en straks versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet zo moeilijk. Gewoon een cakemix maken, in die machine flikkeren, even 7 minuutjes erin, en je hebt 12 bolletjes, die kun je dan naar wens decorerenquote:
Ohw nicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Gewoon een cakemix maken, in die machine flikkeren, even 7 minuutjes erin, en je hebt 12 bolletjes, die kun je dan naar wens decoreren
Zoveelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Cake nummer 3 staat in de oven... zo vier er in flikkeren..
Je gaat een heel weeshuis voeren begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Cake nummer 3 staat in de oven... zo vier er in flikkeren..
Hmmm.. valt wel mee... worden 2 taarten, 1 van 24 cm doorsnede van 3 lagen( ongeveer 6 cm hoog) en een van 20 cm doorsnede van 2 lagen, dus ongeveer 4 cm hoog)quote:
Maar wat ga je doen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm.. valt wel mee... worden 2 taarten, 1 van 24 cm doorsnede van 3 lagen( ongeveer 6 cm hoog) en een van 20 cm doorsnede van 2 lagen, dus ongeveer 4 cm hoog)
Ohw, dat ook nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Nacht van de Geschiedenis natuurlijk!
Hahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
De afgelopen week genoeg geschiedenis gezien![]()
Het is zo vies. En lelijk. En je ogen die er uitzien alsof een tweejarige peuter er op los is gegaan met zijn krijtjes is ook niet sexyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, zo eentje heb ik morgen ook over de vloer
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is zo vies. En lelijk. En je ogen die er uitzien alsof een tweejarige peuter er op los is gegaan met zijn krijtjes is ook niet sexy
Oooooh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, zo eentje heb ik morgen ook over de vloer
Lekkahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. 5 cakes gebakken, 36 cakepops, tonijnwraps gemaakt...
Morgen nog ff kaas en worst etc. snijden, gevulde eieren maken, kipwraps en taarten afwerken.
EN NU SLAPEN WANT MORGEN OM 6 UUR WERKEN
#Einde dagboek
Die laatstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef MissJ het volgende:
Joehoe![]()
Lovely weekend allemaal!![]()
Lutte, ik heb ze allemaal gezien geloof ik (of iig t/m 4), ik vond ze niet heel eng, maar goed, ik kijk dan ook films zoals Saw, Hostel en The Human Centipede (van deze film per films alle delen gezien), dus ben wel wat gewend
Wie wat waar en hoe?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef iBenny het volgende:
Volgens de laatste roddels word ik vader. Okeeeeuuuhj dan______!
En die heb je daar vol lopen proppen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
weekje Madrid met een studiegenote
Whoot wat een buit! Oversized hoodies.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Lutte het volgende:
Ach ik zie wel, Herman is er ook dus verschuil ik me daar wel achter en anders ga ik wel kletsen met m'n vriendinnetje
Aanval van nieuwe klerenTwee oversized hoodies, trui, vijf shirts, vestje, sloffen (met hartjes
) en een borsteltje voor Fabian!
Hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef iBenny het volgende:
Volgens de laatste roddels word ik vader. Okeeeeuuuhj dan______!
ja echt he! Vooral het 2e deel... man man man wat een ranzigheid was dat zeg.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoooo.... niet echt brak ofzo.. valt me mee....
wel enorme hongah! Dus ik ga zo nog ff schransen. Heb met mezelf afgesproken dat ik de hele maand november niks mag hebben naast mijn shakes.
HET WAS ECHT HEEL GEZELLIG
Ow, is je moeder ook uitgenodigd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet volgende week een presentatie geven op school, op de ouderavond. Hiervoor moesten we iemand interviewen. Ik ben zo goed dat ik de antwoorden gewoon 1 op 1 kan kopieren, het blijft een kloppende tekst
quote:Hallo J,
We willen graag reserveren tussen 3/4/5/6 en 17/18/19/20 augustus (afhankelijk van de te boeken vliegtickets).
Deze gaan we boeken zodra we zeker weten dat we kunnen, uiteraard. Goedkope tickets zijn op dinsdag 6 augustus. Mogelijk blijven we dan tot (rond de) 20e.
Ik hoor er graag van!
Groet,
René
Super!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Als het goed is ben ik nog dit jaar uit huis
Oeh wow! Nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Albufeira.
Westkant. Een privé huisje
Met gebruik van zwembad.quote:
Dat is helemaal tofquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met gebruik van zwembad.
Vlak bij zee.
6 persoons voor ons twee
totaal 300 euro.. dus dat viel nog mee. Maar gewoon geklooooiquote:
Samen, mag ik hopen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
totaal 300 euro.. dus dat viel nog mee. Maar gewoon geklooooi
Heen en terug, beiden? Dan valt dat wel mee...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
totaal 300 euro.. dus dat viel nog mee. Maar gewoon geklooooi
Madrid was voor mij 102 euro retour, inclusief vroegboekding. Dus op zich is het een nette prijs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
175 per persoon. Kwart voor 8 in de ochtends
Ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Als het goed is ben ik nog dit jaar uit huis
Wou je zoo graag weg?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yupz
Verhaaltje droppen op vakantie en de rest gaat vanzelf. Diemen of Haarlem..
ik doe het andersom. Zo hoorcollege en dan haasten naar huisl om te lessenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Even rijlesje knallen. School.. Vanavond werkbespreking
Al een nieuwe datum om af te rijden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik doe het andersom. Zo hoorcollege en dan haasten naar huisl om te lessen
nope.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al een nieuwe datum om af te rijden?
Daar hoef je toch geen reden voor te hebben, gewoon een random dag kiezen en afvallen.quote:
hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen reden voor te hebben, gewoon een random dag kiezen en afvallen.
Als ik 1 ding niet misquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanaf januari al geen gym meer. #chilll
Mijn enige leuke les, helemaal los met de hockeystickquote:
Alleen als ze het bij mij dedenquote:
Hockey, voetbal of slagbal waren wel leuk. Daarom deden we het ook weinig. Wij deden vooral aan hoogspringen, bokspringen, ringzwaaien en al die andere meuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn enige leuke les, helemaal los met de hockeystick
Vond ik ook leukquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hockey, voetbal of slagbal waren wel leuk. Daarom deden we het ook weinig. Wij deden vooral aan hoogspringen, bokspringen, ringzwaaien en al die andere meuk.
Is dat echt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef iBenny het volgende:
Wow, NYC is helemaal leeg!
[ afbeelding ]
Oh ja wacht, sorry heb een griephoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, er is veel vrees voor orkaan Sandy.
Lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Op weg naar huis alweer. Dag is omgevlogen.
Ach meis we gaan gewoon door, maar dank jequote:
Komt goedquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef iBenny het volgende:
nvm... ik zie net dat de foto is gemaakt op 28/08/11. Reverse image search ftw
Nee hij hoort boven een andere fotoquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef iBenny het volgende:
Dat is ook Orkaan Irene van een jaar geleden
Laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo. Ik las die post daarna later pas
Ja? Neem me vooral niet kwalijk, wie heeft er op mijn laptop alles er af gerot en er op gezet ZONDER HET TE VRAGEN?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Renesite het volgende:
WTF, ik druk op play op mijn laptop en opeens Radio ONZ.
KALLY!!!!
Ja maar die dingessen hoefden helemaal nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Neem me vooral niet kwalijk, wie heeft er op mijn laptop alles er af gerot en er op gezet ZONDER HET TE VRAGEN?
Hij heeft een of ander anti virus meukje erop gezet, de ene na de andere meldingquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk, nu jullie weer uren van elkaar zitten komt de kots eruit.
Wifi, geen anti virusquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar die dingessen hoefden helemaal niet! Daarnaast: wie vroeg aan mij de laptop op orde te brengen en wifi te fiksen
Zondag schat, zondagquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Renesite het volgende:
Ik had de acculader niet bij me, trekt Siep mijn laptop accu helemaal leeg!! ik de hele vrijdag afgesloten van de buitenwereld
Windows Essentials kan er ook op trouwens - werkt bij Patrick ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft een of ander anti virus meukje erop gezet, de ene na de andere melding
Ik doe gewoon mijn eigen ding welquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Windows Essentials kan er ook op trouwens - werkt bij Patrick ook.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-live/essentials-home
Kan dat Avira troep eraf.
Mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die Essentials werkt prima. Geen troep pop-ups.
Jawel. Radio ONZ stond in mijn iTunesquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi
Al je eigen muziek weer?
Ik weet niet hoe ik dingen af moet sluiten op jouweses
Maar Macsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef Renesite het volgende:
Antivirus scanners is voor gekkies!!!
/gepost-van-mijn-macbook
In de file. Ai ai ai!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:07 schreef iBenny het volgende:
Rene is een boefje... telefoontje in den hand als bestuurder van een automobiel.
220 euro![]()
Macsquote:
Vanaf begin volgend jaar mag je dan ook geen telefoon meer in de hand hebben.quote:
Na met Windows 8 te hebben gewerkt begrijp ik opeens waarom Macs zo geliefd zijnquote:[..]
Macs!!!
Ik mag van Patrick een iMac
Er ligt er hier al eentje. Ik kan er niet mee overwegquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef Renesite het volgende:
Blablabla rijlesmeneertje.
Ja? GA JE OOK MACCEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |