Lag prima vanochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
HIERRR moet ook een boete op staan
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
Ik had een wekker die mij wektequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?
ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop echt dat het snel over is.. dan is mijn spaarrekening weer een stuk blijer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Toetje voor zaterdag
http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/hazelnootmeringuetaart-van-tom-van-t-hek
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
We gaan bij Patrriiieeek eten zaterdag.Met z'n allen!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
Ik was de chauffeur overigens, als je goed had opgelet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Ik droom sowieso nooit, laat staan over FOK!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las oktoberfeest, dat vond ik nog te doen. Maar dit.![]()
En die Fokdromen.Heb ik nooit.
![]()
Ik weet niet wat ik misquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik droom fantastisch, ingenieus, alles. En ik hou ervan.
Nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutte.Maar zo idioot gaat het bij mij soms ook.
Paar dagen geleden was ik drillinstructeur. Ik drukte als er getijgerd moest worden de hoofden van mijn leerlingen met mijn schoenzool in de modder. En dan hield ik even een seconde of 10 vast. Vervolgens deelde ik stroopwafels uit aan degenen over wie ik na de oefening tevreden was.quote:
Wait wuutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Wel bizar dit, want ik heb ook over Fok gedroomd vannacht en dan vooral over Benny![]()
Weet niet meer precies hoe het ging, maar ik droomde dat ik thuis was en dat ik er rond 21.00 achter kwam dat Grenzeloos Verliefd op de buis was en al een half uur was begonnen en ik dat even vergeten was en daar baalde ik van, vooral omdat ik dan de leukigheid van Fok had gemist.
Dus toen schakelde ik snel in om te gaan kijken. En toen was er naast GV ook ineens een live webcamfilm bij Benny en zijn ouders thuis. Benny kwam steeds expres in beeld met rare bekken en had halflang haar en een blauw/groen geruit colbertje aan.
Dat was het, toen werd ik wakker
Ergens begon ik een beetje te twijfelen of ik het nou wel of niet hadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Welcome back Benners! Met je kekke colbertje.
Ik denk dat dat nog een hele zoektocht zal wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er zo een aanschaffen. Ze heeft er verstand van.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
In Madrid heb je echt een hele toffe karaokebar (nee, je mocht er niet roken)
Net toen we naar binnen gingen kwam er een groep van 20 Spanjaarden met het syndroom van Down binnen. Die gingen de hele avond helemaal los!
Wat supertof.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
Net toen we naar binnen gingen kwam er een groep van 20 Spanjaarden met het syndroom van Down binnen. Die gingen de hele avond helemaal los!
Ik denk niet dat we het veel beter hadden kunnen treffen. Daar tegenover hadden ze een bar waar je tequilla kon halen voor 1 euro (10 voor 9quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik wilde meeposten maar moet eten
Fijn dat je het leuk hebt gehad
Jij trekt 10 tequila?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het veel beter hadden kunnen treffen. Daar tegenover hadden ze een bar waar je tequilla kon halen voor 1 euro (10 voor 9). Dus dat werd ook een soort van heen en weer lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |