SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 25-10-2012 09:26:34 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Niet als je je elke avond weegt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
s avonds wegen vind ik altijd rot (of nou ja rot)
je buikje zit vol eten en drinken
het geeft geen goed beeld en je naait jezelf alleen op
Dat moet je je vlgs mij bij de site waar je hem aangemaakt hebt je nieuwe gewicht invoeren en dan wordt dat hier automatisch weergegeven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef mirjammajrim het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn ticker laat lopen? Of hoe je dat ook noemt
Is weg.quote:
Thanks, het is gelukt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lekker Mirjam!
[..]
Dat moet je je vlgs mij bij de site waar je hem aangemaakt hebt je nieuwe gewicht invoeren en dan wordt dat hier automatisch weergegeven.
Ik ga voortaan maar om 7 uur naar bed of zo 's avonds.![]()
Het gaat de hele dag supergoed, echt zonder problemen, en dan in de avond gaat het zo finaal mis.
![]()
nou ik weeg mij wel eens na het sporten, voor de lolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet als je je elke avond weegt.
ophjaa.. ehm.. ik wist niet eens dat het in de OP stondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is weg.
En is ook onzin wmb.Als je iets wil weten dan ga je maar teruglezen in het vorige topic toch?
mja.. daar is toch de "open nieuw deel" knop voor??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vermoeden had ik idd wel, nieuw topic openen, OP kopieren en gaan.
Daarom moet die OP ook gewoon zo simpel mogelijk blijven.
Gewoon dapper doorgaan en probeer het op een verstandige manier aan te pakken. Dus: vooral goed en gezond blijven eten en je niet gek laten maken door de weegschaal als het even minder hard gaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef mirjammajrim het volgende:
Het is zo naar als je omgeving geen vertrouwen in je heeft![]()
Mijn ouders denken dat ik het toch niet ga redden om het vol te houden.
Maar dat geeft wel extra motivatie om te bewijzen dat ik het wél kan!!
Die post had ik er in gezet (5 deeltjes geleden, dat dan weer wel). Het gebeurt wel vaker trouwens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef Barreltje het volgende:
ohh ik "voelde " het ook niet rot hoor!
ik vind het achteraf gewoon raar dat dat er in sond.. geen idee ook wanneer en hoe dat in de OP geslopen is ? vast vaste prik in een andere SC/reeks
ik ben stiekem ook gewoon te lui om dat soort dingen te doen![]()
Dat zeggen ze van water ook. Ik vind dat soort verhalen maar bullshit. Afvallen doe je door te eten, ik vind het ook wel een wat karig lijstjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef MNR het volgende:
Citroen onderdrukt de trekMaar ik ben het wel met Rhu eens (over de hoeveelheid voedsel). Verder kan het zijn dat je een week tot 3 weken "ontgifting" hebt. Dat komt héél zeldzaam voor. Maar je kunt natuurlijk altijd beter je huisarts raadplegen voor dit soort vragen
tel eens voor de gein op hoevel kcal je op een dag eet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef mirjammajrim het volgende:
Eet ik te weinig? Ik eet meer, voornamelijk vaker dan voorheen. Honger heb ik nog niet gehad. Zolang ik geen honger heb lijkt het me goed toch? De worteltjes nam ik rond etenstijd, toen was mijn vriend nog lang niet thuis voor het eten, dus heb ik vast wortels gegeten.
De citroen doe ik door mijn water, omdat ik het dan net wat lekkerder vind. Echt maar een klein scheutje hoor.
Wat voedingsmiddelen zouden jullie toevoegen aan mijn lijstje?
Buikpijn is over trouwens. Dat heeft maar een uurtje geduurd.
Oke, tof dat je je levensstijl wilt veranderen. Is waar bijna iedereen hier mee bezig is en volgens mij het enige dat op de lange termijn resultaat blijft opleveren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef mirjammajrim het volgende:
Oke, ik snap jullie punt.
Ik heb er van tevoren redelijk wat over gelezen, maar ik vind het moeilijk want overal staat wat anders,
Het is absoluut niet zo dat ik honger heb. Sterker nog, ik voel me beter dan ooit. Ik voel me veel fitter.
Misschien kunnen jullie me helpen. Wat zouden jullie qua producten toevoegen aan mijn eetlijstje zoals hierboven? Ik heb zelf lopen puzzelen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Het is eigenlijk niet mijn bedoeling om echt een dieet te gaan volgen. Ik zou graag mijn hele eetpatroon willen aanpassen, en veranderen in een goed en gezonde levensstijl.
Ik wil niet onverantwoordelijk bezig zijn.![]()
Afvallen gaat wel als een speer trouwens.. Dat is dan wel weer fijn. Ook ben ik blij dat ik me zoveel gezonder en fitter voel als voorheen. Mijn hele kijk op voedsel is ook ineens veranderd. De knop is echt omgegaan. Vanmiddag liep ik door de hema en het snoepgoed sprong me zowat tegemoet. En het enige wat ik dacht was: gadverdamme. Ik verafschuwde al die zoete en ongezonde meuk gewoon.
Hartstikke bedankt! Ja, hier kan ik zeker iets mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, tof dat je je levensstijl wilt veranderen. Is waar bijna iedereen hier mee bezig is en volgens mij het enige dat op de lange termijn resultaat blijft opleveren.
Over je lijstje:
O: twee broodjes met filet american met ei. Waarom broodjes? Neem volkorenboterhammen. Daar zitten meer vezels enzo in en je lichaam moet dus meer moeite doen om het af te breken. Ja, de boterhammen waren volkoren boterhammen.
T: twee mandarijnen Fruit met niks erbij is qua vitamientjes enzo wel oke, maar er zit veel suiker in, waardoor je suikerspiegel snel omhoog gaat. Ik zou in je tussendoortje iets toevoegen. Gooi die mandarijntjes eens in een bakje yoghurt ofzo.
L: Flinke bak kwark met noten Wat voor kwark en hoeveel en welke noten en hoeveel? Zeker geen slechte keuze dit, maar hoeveelheid kan een hoop uitmaken, net als de soort kwark die je eet. Magere vruchtenkwark uit een potje zit vaak vol met suiker, bijvoorbeeld. Een bakje kwark met wat noten kan op prima met een boterham of twee erbij. Ik eet met m'n lunch zo'n 200 ml yoghurt en daar nog twee boterhammen bij. Zorgt door de eiwitten uit de zuivel ook voor een wat mindere piek in je bloedsuikerspiegel door de koolhydraten. Het was ongeveer 200 gr magere naturel kwark, met ong 25 gram gemengde ongezouten noten (walnoten, cashewnoten, hazelnoten)T: 200 gr worteltjes Lekker! Groente! Zeker gezien je avondeten (afhankelijk van wat er in de soep zit, maar alsie uit blik is, wrs niet genoeg groente) een goed tussendoortje. Ik vind het wel knap dat je het hier op volhoudt de hele dag. Maak anders eens een yoghurtdip erbij en neem dan bijvoorbeeld ook wat volkoren soepstengels, een extra portie fruit (2 mandarijntjes is 1 portie) of een cracker met beleg erbij.
D: Kippensoep met bruine bolletjes met kipfilet en komkommer Soep uit blik? Daar zit vaak heel veel zout en weinig voedzaams in. Niet per se, maar verdiep je eens in de verpakking. Zelf soep maken en invriezen in porties is een goed alternatief. Ook hier zijn bolletjes niet de beste keus. Neem dan een, eventueel geroosterde, volkorenboterham.
De soep was niet uit blik maar met van die aanmaakbouillon uit een flesje, met extra veel groente en kipfilet toegevoegd
Kun je hier wat mee?
Klopt ook wel. Ik heb eigenlijk overal gelezen dat een volwassen vrouw ongeveer 1500 kcal nodig heeft. Maar ik dacht juist dat je minder kcal tot je moet nemen als je af wilt vallen dan die 1500, vandaar mijn keuzes. Ik zal er op letten dat ik wat meer koolhydraten eet. Ook jij bedankt voor je input.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
Nou volgens mij staat ook overal wel dat je niet onder de 1500 moet gaan
ik zou de kunch uitbreiden en eventueel het acondeten
met koolhydraten want ik ben daar niet mega tegen
Gewoon 2 boterhammen met wat er op bij de lunch
Normaal gesproken makkelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef Susie het volgende:
Tink, 1 glaasje rose? Op een feestje? Red je dat echt?
Hoeveel jij nodig hangt af van hoe groot je bent (hoe lang en hoe 'dik') en van hoeveel je verbrandt doordat je vanalles doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik heb eigenlijk overal gelezen dat een volwassen vrouw ongeveer 1500 kcal nodig heeft. Maar ik dacht juist dat je minder kcal tot je moet nemen als je af wilt vallen dan die 1500, vandaar mijn keuzes. Ik zal er op letten dat ik wat meer koolhydraten eet. Ook jij bedankt voor je input.
*slikt commentaar in*quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:31 schreef teletubi13 het volgende:
Heel lang verhaal over 3 ingrediënten en allerlei verboden producten
Geloof me na een maand of 2 zul je al het fabrieksvoer missen als kiespijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*slikt commentaar in*
Ieder z'n ding, maar hier zou ik absoluut ongelukkig van worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |