Celtic had gisteren bijna een punt tegen Barcelona, PSV zou dik verliezen van Napoli... gebeurde ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je serieus bent
Geen geld ervoor, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar leuk dat jullie dat negeren, maar dan speel je CL en ben je er niet bij...
Ik had het geweten
Waarom ben jij vanavond niet in het stadion? ow ja..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik had het geweten
PSV is buitencategorie jongen. Je weet tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Celtic had gisteren bijna een punt tegen Barcelona, PSV zou dik verliezen van Napoli... gebeurde ook niet.
Je bent een veel toffere supporter dan wij zijn idd. Jij bent goed en wij niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik had het geweten
Geweldige opmerkingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
'Ik denk niet dat ze bij City denken, potverdikkie, wat een hoop vlaggetjes hebben ze daar zeg'![]()
Boerrigter weer linksbuiten dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eriksen in de spits
Zet gewoon lekker Babel daar neer
Niks te doen nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarom ben jij vanavond niet in het stadion? ow ja..
Dit jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd zegt het, dan is het waar.
Ik ben geen fan van Sierd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsof Kompany dat kan schelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Mandéra het volgende:
Op het plaatje staat Siem in de spits maar Frankie doet een last minute move.
Ja. Messi kan het ook. Dus waarom Eriksen nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, hoorde ik nou Eriksen in de spits?![]()
Ja daarom worden ze al 4 seizoenen geen kampioen, ook een klasse.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV is buitencategorie jongen. Je weet toch
Dat is je systeem heilig verklaren boven je spelers. Zonder buitenspelers als je die niet hebt. Babel in de punt met Eriksen en De Jong daarachter en dan een 3-mans middenveld ofzo.quote:
Daarom. Jij snapt het. Dit seizoen slaan ze toequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daarom worden ze al 4 seizoenen geen kampioen, ook een klasse.
7 jaar lang is pas klassequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daarom worden ze al 4 seizoenen geen kampioen, ook een klasse.
Daar verras je me mee, dat is de eerste keer dat je daar mee naar voren komt. Vertel er meer over.quote:
Precies, ik verhoog die 3-1 naar 4-0!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
City in Europa stelt bijna altijd teleur.
Kom, laten we die barbaar slaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verras je me mee, dat is de eerste keer dat je daar mee naar voren komt. Vertel er meer over.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef muzas het volgende:
Eriksen gaat opstaan deze wedstrijd, en MC vernederen.
Ik praat er niet zo graag over, ik heb al heel snel het gevoel dat ik overdrijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verras je me mee, dat is de eerste keer dat je daar mee naar voren komt. Vertel er meer over.
Jammer, ik hoop dat hij er nog inkomtquote:
Dat is vechten tegen de bierkaai, sommige dommerikken willen niet worden opgevoed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we die barbaar slaan.
Vanwaar die dubbele K?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is vechten tegen de bierkaai, sommige dommerikken willen niet worden opgevoed.
Dit dusquote:
Dat betekent dus dat Manchester City ook geen corners krijgt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef -Willempie- het volgende:
Meteen de eerste en laatste corner van de avond
Jaquote:
Balotelli nemen ze toch ook serieus daar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat neem je toch ook gewoon niet serieus als er zo'n klein mannetje met zo'n vreemd kapsel in het veld staat
Iemand heeft allemaal positieve opmerkingen over Sierd De Vos op je account achtergelatenquote:
Goed punt. Ik zag hem vlak na mijn opmerking ook in beeld en dacht toen ook, die zou ik ook niet serieus nemen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Balotelli nemen ze toch ook serieus daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |