Kom, laten we die barbaar slaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verras je me mee, dat is de eerste keer dat je daar mee naar voren komt. Vertel er meer over.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef muzas het volgende:
Eriksen gaat opstaan deze wedstrijd, en MC vernederen.
Ik praat er niet zo graag over, ik heb al heel snel het gevoel dat ik overdrijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar verras je me mee, dat is de eerste keer dat je daar mee naar voren komt. Vertel er meer over.
Jammer, ik hoop dat hij er nog inkomtquote:
Dat is vechten tegen de bierkaai, sommige dommerikken willen niet worden opgevoed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we die barbaar slaan.
Vanwaar die dubbele K?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is vechten tegen de bierkaai, sommige dommerikken willen niet worden opgevoed.
Dit dusquote:
Dat betekent dus dat Manchester City ook geen corners krijgt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef -Willempie- het volgende:
Meteen de eerste en laatste corner van de avond
Jaquote:
Balotelli nemen ze toch ook serieus daar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat neem je toch ook gewoon niet serieus als er zo'n klein mannetje met zo'n vreemd kapsel in het veld staat
Iemand heeft allemaal positieve opmerkingen over Sierd De Vos op je account achtergelatenquote:
Goed punt. Ik zag hem vlak na mijn opmerking ook in beeld en dacht toen ook, die zou ik ook niet serieus nemen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Balotelli nemen ze toch ook serieus daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |