Celtic had gisteren bijna een punt tegen Barcelona, PSV zou dik verliezen van Napoli... gebeurde ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je serieus bent
Geen geld ervoor, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar leuk dat jullie dat negeren, maar dan speel je CL en ben je er niet bij...
Ik had het geweten
Waarom ben jij vanavond niet in het stadion? ow ja..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik had het geweten
PSV is buitencategorie jongen. Je weet tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Celtic had gisteren bijna een punt tegen Barcelona, PSV zou dik verliezen van Napoli... gebeurde ook niet.
Je bent een veel toffere supporter dan wij zijn idd. Jij bent goed en wij niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik had het geweten
Geweldige opmerkingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
'Ik denk niet dat ze bij City denken, potverdikkie, wat een hoop vlaggetjes hebben ze daar zeg'![]()
Boerrigter weer linksbuiten dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eriksen in de spits
Zet gewoon lekker Babel daar neer
Niks te doen nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarom ben jij vanavond niet in het stadion? ow ja..
Dit jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd zegt het, dan is het waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |