SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door tuut-chips op 24-10-2012 20:28:40 ]
Karma, moet je maar geen topic kapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef tuut-chips het volgende:
Steam community is down bij mij trouwens
Jij hebt ook down trouwens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef tuut-chips het volgende:
Steam community is down bij mij trouwens
We hadden laatst afgesproken dat lapo het nieuwe topic heeft..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef tuut-chips het volgende:
Topickapen bestaat niet meer sinds het nieuwe topic link systeem.
het is nog steeds mogelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef tuut-chips het volgende:
Topickapen bestaat niet meer sinds het nieuwe topic link systeem.
Dat was nou net mijn punt, het mag gewoon. Wist toch niet dat jullie dat zo hadden afgesprokenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
Als topickaap nou gewoon 1 dag ban is
nee..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja maar het is geen kapen meer want het mag.
ik ben het eens met deze stellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
JAWOEL IK GA REGELS POSTEN IN DE OP JONGE EN ALS JE ER NIET AAN HOUD DAN ROEP IK ONZE LOKAALE MOD STING EN DIE BANNED JOUW KAOLO HARD.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 24-10-2012 om 17:54:56Due to a memory leak bug the release tomorrow will be 1.4.2: http://t.co/eBqMPAEb reageer retweet
Volgens mij welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En ze vonden het klooster leuk als zombiemap?
quote:
Duurt nog 2 maand maar #yoloquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef mar456 het volgende:
Bijna kerstvakanties MANG G
SWAG SWAG SWAG YOLO SWAG
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
Die Drumstick hè... wat een zwoele stem
ENGINES ENGINES HULL HULL HULL! BALLON BALL.. aaah kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Dat was mijn stem die overzicht probeerde te houden in een laggende bende met crew die er net zoveel van snapten als ik.
Was wel leuk overigens.
Check mijn vraag daan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef tuut-chips het volgende:
NO WAY, PSY DOET EEN AMA OP REDDIT
http://www.reddit.com/r/I(...)per_composer_dancer/
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)poser_dancer/c6r7ii4
upvote me even dan. :'*(
Die ken ik wel, dat is toch dat nummer dat ze uiteindelijk een schip vol weesjes beroven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Mordecai het volgende:
With a crew of drunken pilots
We're the only airship pirates
We're full of hot air and were starting to rise
We're the terror of the skies, but a danger to ourselves now
Beetje laat, maar gevotequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)poser_dancer/c6r7ii4
upvote me even dan. :'*(
Dit is niet mijn WIFI, vriend!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand nog leuken namen voor een wifi hotspot op school/
ik noem hem altijd naar de laatste trojan/virus threat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
"W TO THE I TO THE F TO THE I wifi"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
Niet aankomen! (haha komen)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
vannacht nog slechte dromen over gehadquote:
Dat valt nauwelijks te voorkomen omdat serverlagg, latency problemen, netwerk problemen etc, kan zorgen voor behaviour dat er uit ziet als bijv. vliegen. Het enige wat je kan doen is de plugin minder strak afstellen. Wat je dus moet doen is een plugin vinden waarbij je dit kunt finetunen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef maurisioo het volgende:
Wat is de meest betrouwbare anti cheat plugin? Ik gebruikte hiervoor AntiCheat. Maar zelfs ik ben al 2x gekicked daardoor tijdens parkour.
No cheat misschienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef maurisioo het volgende:
Wat is de meest betrouwbare anti cheat plugin? Ik gebruikte hiervoor AntiCheat. Maar zelfs ik ben al 2x gekicked daardoor tijdens parkour.
Nee wil gewoon voorkomen dat mensen gaan hacken. Een anticheat plugin helpt ook gewoon, maar kicked ook gewoon mensen onnodig.quote:
Ja moet ik daar maar eens naar kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat valt nauwelijks te voorkomen omdat serverlagg, latency problemen, netwerk problemen etc, kan zorgen voor behaviour dat er uit ziet als bijv. vliegen. Het enige wat je kan doen is de plugin minder strak afstellen. Wat je dus moet doen is een plugin vinden waarbij je dit kunt finetunen.
Gaat tog over de base vs base server man.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee wil gewoon voorkomen dat mensen gaan hacken. Een anticheat plugin helpt ook gewoon, maar kicked ook gewoon mensen onnodig.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat tog over de base vs base server man.
Heb je al spelers dan?
Server hurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
Oh nice; hoe ga je dat volgende week doen dan?
Of bedoel je dat ik die base vs base ga hosten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
Oh nice; hoe ga je dat volgende week doen dan?
Raar. Eerder had ik daar volgens mij nooit last van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Mau jouw server heeft sowieso een slechte verbinding bij mij. Ik heb altijd maar 1 streepje
Volgens mij zijn die streepjes een beetje randomquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Mau jouw server heeft sowieso een slechte verbinding bij mij. Ik heb altijd maar 1 streepje
Ik keek net even en zag ook 4/5 streepjes bij mijn eigen server.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die streepjes een beetje randomDe ene heeft soms alle streepjes bij een speler terwijl de andere er maar 1 heeft bij diezelfde speler. En die streepjes bij de servers zijn ook alles behalve betrouwbaar volgens mij.
Ja idd, Maar soms lag ik wel op die server maar dat heb ik altijd al bij mau gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die streepjes een beetje randomDe ene heeft soms alle streepjes bij een speler terwijl de andere er maar 1 heeft bij diezelfde speler. En die streepjes bij de servers zijn ook alles behalve betrouwbaar volgens mij.
volgens mij niet zo zeer random, maar het is volgens mij maar een 1malige moment opname van een ping naar de server toe (op moment van joinen ofzo?)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Mender het volgende:
[..]
waar gaat dezen over; base in minekraft?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit ook ff de patchnotes door te nemen
Skarner
Impale will no longer finish casting if the target escapes the range during the cast time
Dat betekend dus dat ulti weer opnieuw te gebruiken is zonder de cooldown ?
Sona
Base Health reduced to 410 from 450
Base Armor reduced to 9 from 11
Waarom in godsnaam?
Je hebt gemiddeld genomen (hihi) meer spelers dan Aldiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef maurisioo het volgende:
Nu kan ik mijn server beter maar stoppen. Krijg zo toch geen spelers online.
sadpandaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef maurisioo het volgende:
Nu kan ik mijn server beter maar stoppen. Krijg zo toch geen spelers online.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Je hebt gemiddeld genomen (hihi) meer spelers dan Aldie
Klopt, maar ik speelde eerst op een andere soortgelijke server. Die begon ook heel klein, maar op een gegeven moment waren er gewoon 40 spelers online.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sadpanda
Nja; dat zombie vs player gedoe is geen formule wat constant mensen trekt zoals het normale survival gebeuren in minecraft.
Het is een beetje als mijn TF2 server die ik vol probeerde te krijgen, mensen spelen telkens korte potjes ipv lange sessies.
En als jij de hele dag thuis zat kon jij ook wel zoiets opbouwen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik speelde eerst op een andere soortgelijke server. Die begon ook heel klein, maar op een gegeven moment waren er gewoon 40 spelers online.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En als jij de hele dag thuis zat kon jij ook wel zoiets opbouwen.
Hij deed er bijna niks aan. Behalve dat hij zelf de plugins had gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En als jij de hele dag thuis zat kon jij ook wel zoiets opbouwen.
Das best zuurquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef maurisioo het volgende:
Die server is ook gestopt omdat hij ook gewoon een half jaar niet meer actief was en de server op een gegeven moment even offline ging en dus nooit meer online is gegaan.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef maurisioo het volgende:
Geen idee wat er met hem gebeurd is
tjaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Valt mij op dat mfok nog zo bevolkt is. Alleen die gesprekken daar.![]()
Gesprekken? Ze zeggen nooit wat man; als er iemand komt en "hoi" zegt komt er geen reactie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Het is in ieder geval levendiger dan op Aldiewillentekaaprenvarencraftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gesprekken? Ze zeggen nooit wat man; als er iemand komt en "hoi" zegt komt er geen reactie.
Idd. Echt lelijk is dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gesprekken? Ze zeggen nooit wat man; als er iemand komt en "hoi" zegt komt er geen reactie.
geregeld schakel in de chat dus uit, stuk prettiger gamen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een rag updatequote:
Niks leuks aan. Hij negeert me gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
[SPT] Help mij en win zelf een grote prijs!!
persoon is erg vatbaar voor trolls
have fun
ach, moet je alles weten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat een rag update
Ik weet niet eens alles van 1.3
u was ook niet grappig; ik ook niet maar dat terzijdequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Hij negeert me gewoon.
wat moest ik dan verzinnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
u was ook niet grappig; ik ook niet maar dat terzijde
ik ben mijn wds server aan het testen virtueel voordat ik mijn eigen rig opnieuw installeerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:07 schreef drumstickNL het volgende:
Das best nice; moet die van mij ook nog eens opnieuw installeren.
meh... ik installeer 8 er e.,v.t. wel naast..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Windows 8. Twee wekn er op. Snel en stabiel.
Alleen de tobo imput werkt niet lekker? Haha.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Windows 8. Twee wekn er op. Snel en stabiel.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Laten we kijken of met 1.4 het wat drukker zal worden bij aldie. Incl x-ray blocker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in elke garp schuilt een kern van waarheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Ze maken hier elke maand de sloot schoon blijkbaar._!
Zo vaak maak ik mijn kamer nog niet eens schoon. (garpje)
zolang dat niet op custom (zelf gebouwd spul dus) hardware draait komt het er niet inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
osx is alles voor mij sinds ik overgestapt ben van W7.
quote:
Millimeter, Centimeter, Meter, Kilometer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus je kan ook nergens de grootte vinden van een A4tje, alleen maar met random tyfus formules etc
hahaha ook wel eens last van gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus je kan ook nergens de grootte vinden van een A4tje, alleen maar met random tyfus formules etc
9 (NEGEN!!!) mods!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Vind je 9 mods en 2 admins niet genoeg dan?
Owh echt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij heeft een userbase van een stuk of 150 spelers, 1 mod op 15 mensen is niet zo veel toch?
SPOILER: SFW :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door bobbernaut op 25-10-2012 16:57:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
En toch hebben we het altijd nog steeds erg druk met tickets. Zyrcis (een moderator) heeft speciaal een systeem ontwikkeld voor mFok. Bekijk het hier maar is: http://www.mfok.nl/?page_id=129 (klik op een speler. Let op: dit zijn alleen spelers die deze week online zijn geweest)quote:
*eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
En toch hebben we het altijd nog steeds erg druk met tickets. Zyrcis (een moderator) heeft speciaal een systeem ontwikkeld voor mFok. Bekijk het hier maar is: http://www.mfok.nl/?page_id=129 (klik op een speler. Let op: dit zijn alleen spelers die deze week online zijn geweest)
snorriequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef Mender het volgende:
Nsfw bobber. Even in een spoiler zetten
haha wel vet/kansloos dat je kan zien hoeveel blocks iemand gehakt heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
En toch hebben we het altijd nog steeds erg druk met tickets. Zyrcis (een moderator) heeft speciaal een systeem ontwikkeld voor mFok. Bekijk het hier maar is: http://www.mfok.nl/?page_id=129 (klik op een speler. Let op: dit zijn alleen spelers die deze week online zijn geweest)
Trouwens hoezo speel je met drobblebox en niet met pixiioquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk maar eens bij Sitethief. Je kan ook zien waar die het meest heeft verkocht en wie het meest van zijn shop heeft gekocht enzovoort.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha wel vet/kansloos dat je kan zien hoeveel blocks iemand gehakt heeft
Het account Pixiio heeft een bug op de server waardoor ik geen commands kan invoeren. Geen idee hoe dit kan, maar ik hoorde laatst dat nog iemand dit had. Dus ach, iedereen kent me al als Drobble.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trouwens hoezo speel je met drobblebox en niet met pixiio
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk maar eens bij Sitethief. Je kan ook zien waar die het meest heeft verkocht en wie het meest van zijn shop heeft gekocht enzovoort.
Ah okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het account Pixiio heeft een bug op de server waardoor ik geen commands kan invoeren. Geen idee hoe dit kan, maar ik hoorde laatst dat nog iemand dit had. Dus ach, iedereen kent me al als Drobble.
Ieeee RCTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
ROLLERCOASTER TYCOON KOMT NAAR iOS EN ANDROID!!!!
Eindelijk is het zover, Rollercoaster Tycoon op je mobiel
Het komt (helaas) pas uit in 2013
Ach het komt iig!
http://www.iphoneclub.nl/(...)mt-in-2013-naar-ios/
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
wat is dat? Scheetding ofzo?SPOILER: SFW :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier die nog een 1.3.2 server.jar heeft liggen? heb er dringend een nodig nadat die van mij corrupt is gegaan
A: Verkeerde topic.quote:
A: Jammer dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
A: staat minecraft in de titel
B: ja
http://www.minecraftmine.org/minecraft-1-3-2-jar-download/quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
A: staat minecraft in de titel
B: ja
ik vertrouw die gure linkjes nooit zo. Daarom vroeg ik of iemand hier er nog 1 had liggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.minecraftmine.org/minecraft-1-3-2-jar-download/
moeilijk he, google
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vertrouw die gure linkjes nooit zo. Daarom vroeg ik of iemand hier er nog 1 had liggen.
terecht opzich dat je gure linkjes niet vertrouwd.. maar anders openen in sandbox en door online virusscanner heen halen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vertrouw die gure linkjes nooit zo. Daarom vroeg ik of iemand hier er nog 1 had liggen.
hmm iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
terecht opzich dat je gure linkjes niet vertrouwd.. maar anders openen in sandbox en door online virusscanner heen halen...
en:
[ afbeelding ]
O_O
let wel: W7 SP1 is geinstalleerd...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn eerste pijp kostte mij toen 40 lucifers (ja echt), nu lukt het met 2-3
't is echt een vak apart
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
't is echt een vak apart
Babeltje mag het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Al van die babel gehoord?
https://twitter.com/RyanBabel
LOLOLquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Al van die babel gehoord?
https://twitter.com/RyanBabel
KANKERGRAPPIG ZEGquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef Mordecai het volgende:
Gogo, zou je alsjeblieft niet meer rond etenstijd willen reageren? Ik walg als ik je naam zie. Net alsof ik een vinger in mijn keel steek.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
ANKERGRAPPIG ZEG_________________________!
Nee jij trekt volle zalen, hobbit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
KANKERGRAPPIG ZEG_________________________!
quote:
goed trekken dan lucifer er boven houden, komt de vlam er vanzelf in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
't is echt een vak apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
voor de server is die er niet dacht ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik weet dat er wel zo'n downgrader is voor de client maar voor de server weet ik het niet.
Ik post toch een link a zemmelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voor de server is die er niet dacht ik
In deel 1 moest je met je trein naar de bron van alle zombie-ellende rijden, en dan weer terug ofzo. Onderweg werd je geplaagd door missende rails, heksen op politieautos en zombies natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Lorrelies het volgende:
Hm en dan moet je zombies overrijden met je trein of iets?
Ah okquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In deel 1 moest je met je trein naar de bron van alle zombie-ellende rijden, en dan weer terug ofzo. Onderweg werd je geplaagd door missende rails, heksen op politieautos en zombies natuurlijk.
Zombies Koplopers laten koppen kan ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In deel 1 moest je met je trein naar de bron van alle zombie-ellende rijden, en dan weer terug ofzo. Onderweg werd je geplaagd door missende rails, heksen op politieautos en zombies natuurlijk.
Oh kut die moet ik maandag ook maar even halenquote:
Iets voor Maurisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In deel 1 moest je met je trein naar de bron van alle zombie-ellende rijden, en dan weer terug ofzo.
Ja ik kan geen reet vinden. FML.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb 0 boeken. Alles digitaal jonge.
Ik ken een hoop mensen die hun boeken helemaal niet kopen en alleen samenvattingen lerenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk moet ik ook nog 2 boeken maar ze kunnen de pot op, ik koop alleen de boeken die ik uit het plastic haal.
Ik heb een aantal boeken de volgende dag weer gewoon teruggebracht hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ken een hoop mensen die hun boeken helemaal niet kopen en alleen samenvattingen leren
Maar ik koop ze eigenlijk wel altijdMocht het niks zijn, kan ik het altijd nog doorverkopen. Wil niks belangrijks missen...
Net even uitgerekend hoeveel ik volgende blok kwijt ben, 268 euro
Maar het laatste halfjaar wordt een stuk goedkoper gelukkig, dat compenseert weer.
Wacht maar tot je boeken 80 euro per stuk zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ik was voor dit jaar klaar voor 140 euro inclusief alle licenties, Internet stickie etc.
Ja dat had ik eigenlijk met een aantal boeken ook, maar sommigen kunnen later nog wel van pas komen, dus dan heb ik zoiets van: nou ja houden maarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een aantal boeken de volgende dag weer gewoon teruggebracht hoor.Een biografie van Steve Jobs, een verzameling krantenartikels, een boek met alleen formules. Oprotten met die shit.
Moest je die serieus voor school kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een aantal boeken de volgende dag weer gewoon teruggebracht hoor.Een biografie van Steve Jobs, een verzameling krantenartikels, een boek met alleen formules. Oprotten met die shit.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Wacht maar tot je boeken 80 euro per stuk zijn.
Marketing.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moest je die serieus voor school kopen?
Ja dat soort troep zou ik ook niet kopen. Ik had nog wel de mazzel dat de VU een eigen publicatiereeks heeft van Archeologische boeken. Die kom je via de docent vaak met korting kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Marketing.Die vent is helemaal geïndoctrineerd door Apple. Ik had gewoon alle boeken aangevinkt op internet, maar die shit mogen ze houden.
Plak een sticker van Windows of Samsung over het appeltjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef TJV het volgende:
Ik heb trouwens komende periode weer Marketing. Ga mijn Macbook maar zwart verven denk ik, anders gaat die lul weer lopen kwijlen.
Ja, maar dan zeggen dat je je schaamt voor je macbook en Samsung eigenlijk een beter merk vindt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef TJV het volgende:
Dan herkent ie hem alsnog. Ga de hoeken maar strak vijlen.
Mor komt 'r aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeggen dat je je schaamt voor je macbook en Samsung eigenlijk een beter merk vindt.
ALLE GUNS OF ICARUS PIRATEN VERZAMELEN!
Of je wou gewoon van hem afquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
Wat een goede vriendin ben ik eigenlijk dat ik zoiets aan 'm doorgeef
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
Wat een goede vriendin ben ik eigenlijk dat ik zoiets aan 'm doorgeef
Hm, niet over nagedacht, zou ook best een optie kunnen zijn....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Of je wou gewoon van hem af
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
M'n 180er is gruwelijk
Ik ben er aan gebonden als in een staatshuwelijk
Geen ibahesh of bezem houdt me tegen
Ik zou de fucking vloer met ze aanvegen
En leg een wheelie in je nek
Tabon jemek
Motherfucking ibahesh gek
Avec mon cent quatre-vingt
Je suis marocain jy fucking zmehn
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:57 schreef tuut-chips het volgende:
HONDERDTIEN HONDERDTWINTIG HONDERDDERTIIIIG GEEN ENKEL PROBLEEEEEEEEEEM
Mor gooit altijd salmiak in lor?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
Lor gooit ook altijd Salmiak op mor zijn lollie.
?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef bobbernaut het volgende:
Ryan Babel @RyanBabel
RT @InternetPolice4: Alles: Telefoonnummer L. Turfboer: 0639862784 Ping: 29B74D07. Adresgegevens: Frankenthaler 19 2678WE De Lier #racisme
Tja, zometeen krijgen we mini-lor en mini-morretjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Denk niet dat dat goed zou zijn
wel lekker![]()
Tja....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef Lorrelies het volgende:
Hopelijk nog lang niet![]()
En LOL nee man. Mijn pappa is interim-manager. Of zo.
Hoe weet jij überhaupt hoe mijn vader er uit ziet?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:07 schreef Lorrelies het volgende:
OMG IK WORD MORGEN GEWOON 21
Asy zei ook al: "ouwe sok"![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:13 schreef Lorrelies het volgende:
Zit ik statistiek te leren, ineens...
Kruisproduct
Dat woord![]()
eyeyey wat is er zo speciaal aan die zyzz waarom geilen allemaal die mensen eropquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
hihihihihihihihihihihihijhiihihihihihih
omdattie sick ripped was jwtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
eyeyey wat is er zo speciaal aan die zyzz waarom geilen allemaal die mensen erop
Ahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
omdattie sick ripped was jwt
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
someone bring me some tape; cuz im ripped
jwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |