25 Kilogram lood?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef deniq het volgende:
Wat de prijs is blijft nog een geheim maar ik kan je verzekeren dat het geen kleine prijs is.
quote:Wij hebben met ons projectgroepje en paradigit besloten dat we het als verassing wilden houden. Het is een sportieve prijs dat is het enige wat ik erover mag zeggen.
Deze enquête is bedoeld voor studenten dus helaas kun je hier niet aan mee doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Bart het volgende:
Mijn tablet is zakelijk, die optie mis ik in de enquête. En ik zit niet op school, maar die keuzemogelijkheid heb ik niet.
Haha deze prijs heeft wel een grote waarde maar zo groot nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:18 schreef Bootje84 het volgende:
In het andere topic had je het over een verassing betreft de prijs.. je weet dat die tussen de 5 en 7 K per stuk kosten hÃÅ¡?
[..]
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef deniq het volgende:
[..]
Haha deze prijs heeft wel een grote waarde maar zo groot nou ook weer niet.
Een verassing is een crematie...quote:
Het is geen tablet. Het wordt uitgeloot door de eigenaar van Paradigit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Tsurany het volgende:
Prijs is toch gewoon een tablet? Immers enquete over tablets en een verkoper van tablets. 1+1=2
Hahaha droge humor. Ben maar niet bangquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een verassing is een crematie...
Dus een leren string kan ook ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef deniq het volgende:
Hij heeft meer hobbies dan alleen tablets en daar is de prijs op gebaseerd.
Ritje in zijn rally wagen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef deniq het volgende:
[..]
Het is geen tablet. Het wordt uitgeloot door de eigenaar van Paradigit.
Haha nee dat zullen we hem maar niet aan doen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tsurany het volgende:
Mag met een tank op hem schieten terwijl hij in z'n rally wagen zit?
Ah jammer. Dan ga ik hem ook niet invullen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:52 schreef deniq het volgende:
[..]
Haha nee dat zullen we hem maar niet aan doen!
Dan hoef ik ook geen opdracht meer uit te voeren!
Vul de enquete maar in misschien win je het dan wel...
Fleshlight dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef deniq het volgende:
[..]
Het is geen tablet. Het wordt uitgeloot door de eigenaar van Paradigit.
Als ik je reactie kon 'liken' had ik het gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer. Dan ga ik hem ook niet invullen.
ingevuld =Dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef deniq het volgende:
Kom op jongens nog even enquêtes invullen.
Heb er nog een stuk of 50 nodig !!
En als je nou niet verzamelt wat de prijs is?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef deniq het volgende:
Haha wat een creativiteit. Het heeft iets met sport en verzamelen te maken zoals ik al heb aangegeven.
Dus een cruise kan niet. Een leren string zou kunnen.... maar is het niet.
Wanneer is het eigenlijk afgelopen, en ik neem aan dat je ook de winnaar hier ff bekend maaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef deniq het volgende:
Kom op jongens nog even enquêtes invullen.
Heb er nog een stuk of 50 nodig !!
Je hoeft het niet te verzamelen! Dat is ook weer iets leuks eraan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En als je nou niet verzamelt wat de prijs is?
Het is afgelopen als ons project is afgelopen en dat is in December.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk afgelopen, en ik neem aan dat je ook de winnaar hier ff bekend maakt
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef deniq het volgende:
[..]
Als ik je reactie kon 'liken' had ik het gedaan
okie great =Dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef deniq het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verzamelen! Dat is ook weer iets leuks eraan.
[..]
Het is afgelopen als ons project is afgelopen en dat is in December.
Ik zal hier de 5 winnaars op posten.
Hoe ga je dat doen dan? Want je hebt geen usernamesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef deniq het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verzamelen! Dat is ook weer iets leuks eraan.
[..]
Het is afgelopen als ons project is afgelopen en dat is in December.
Ik zal hier de 5 winnaars op posten.
Meestal betekent dat dat je die verplicht moet invullen, anders kun je niet naar de volgende pagina.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef Olment het volgende:
[..]
okie great =D
ff nog een vraagje, achter sommige vragen staat een rood *. is hier een rede voor? dacht eerst een voetnote maar was er niet, 2e waar ik aan dacht was dat het mandatory vragen waren.
Doe maar niet, aangezien je alleen e-mailadressen hebt. Winnaars die het willen mogen zichzelf bekend maken hier.quote:
Dat zijn vragen die je 'verplicht' moet invullenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef Olment het volgende:
[..]
okie great =D
ff nog een vraagje, achter sommige vragen staat een rood *. is hier een rede voor? dacht eerst een voetnote maar was er niet, 2e waar ik aan dacht was dat het mandatory vragen waren.
Ik ga geen email adressen posten haha dat is prive.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? Want je hebt geen usernames
Ga je de emailadressen hier posten? Ik weet niet of dat handig is
Dat is wel handigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:07 schreef deniq het volgende:
als je wint krijg je het zelf altijd te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |