25 Kilogram lood?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef deniq het volgende:
Wat de prijs is blijft nog een geheim maar ik kan je verzekeren dat het geen kleine prijs is.
quote:Wij hebben met ons projectgroepje en paradigit besloten dat we het als verassing wilden houden. Het is een sportieve prijs dat is het enige wat ik erover mag zeggen.
Deze enquête is bedoeld voor studenten dus helaas kun je hier niet aan mee doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Bart het volgende:
Mijn tablet is zakelijk, die optie mis ik in de enquête. En ik zit niet op school, maar die keuzemogelijkheid heb ik niet.
Haha deze prijs heeft wel een grote waarde maar zo groot nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:18 schreef Bootje84 het volgende:
In het andere topic had je het over een verassing betreft de prijs.. je weet dat die tussen de 5 en 7 K per stuk kosten hÃÅ¡?
[..]
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef deniq het volgende:
[..]
Haha deze prijs heeft wel een grote waarde maar zo groot nou ook weer niet.
Een verassing is een crematie...quote:
Het is geen tablet. Het wordt uitgeloot door de eigenaar van Paradigit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Tsurany het volgende:
Prijs is toch gewoon een tablet? Immers enquete over tablets en een verkoper van tablets. 1+1=2
Hahaha droge humor. Ben maar niet bangquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een verassing is een crematie...
Dus een leren string kan ook ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef deniq het volgende:
Hij heeft meer hobbies dan alleen tablets en daar is de prijs op gebaseerd.
Ritje in zijn rally wagen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef deniq het volgende:
[..]
Het is geen tablet. Het wordt uitgeloot door de eigenaar van Paradigit.
Hij heeft meer hobbies dan alleen tablets en daar is de prijs op gebaseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |