SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Regel er eenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Amplifier het volgende:
Nog steedsgeen nieuw plaatje imn de op![]()
![]()
Een app om over ringtones te k*nkeren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig een goeie app hiervoor?![]()
Nog geen antwoord, dus hier nogmaals:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef D. het volgende:
Meer mensen hier met het 'verlopen' T-Mobile Navigon abo, en al iemand die een oplossing heeft gevonden?![]()
Net stel je je vraag omgekeerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Mercan het volgende:
Waarom WhatsApp gebruiken als je ook iMessage kunt gebruiken??
Waarom care je?
Ik gebruik ze beiden. En ik denk iedereen ongeveer. Met m'n vriendin gebruik ik iMessage, ook omdat ik dat tegelijk op m'n iPad kan gebruiken.![]()
Was gewoon een vraag, ik gebruik eigenlijk alleen maar WhatsApp, vroeg me af of er ook veel mensen gebruik maken van iMessega. Begrijp nu dat je iMessage dus ook kunt gebruiken met de iPad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net stel je je vraag omgekeerd
Waarom care je?
Ik gebruik ze beiden. En ik denk iedereen ongeveer. Met m'n vriendin gebruik ik iMessage, ook omdat ik dat tegelijk op m'n iPad kan gebruiken.Eskimo Joe![]()
Ik iMessage met m'n vriendin, met de mensen die geen iPhone hebben maar HTC geil zijn (ongeveer mijn hele vriendengroep) WhatsApp ik
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
I caved, toch maar een 4S besteld om de komende twee jaar mee te doen, de vijf kan me gestolen worden.
4 nu verpatsen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
I caved, toch maar een 4S besteld om de komende twee jaar mee te doen, de vijf kan me gestolen worden.
4 nu verpatsen.2000 light years from home![]()
Vriend van mij heeft ergens deze week de iPhone 5 binnen. Ik neem zijn 4S over. Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.![]()
De 4 vind ik zelfs al snel zat, maar het is een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
www.store.apple.com/nlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?
Nergens direct leverbaar voor zover ik weet. Levertijd loopt op tot 4 weken. Of bedoel je met abonnement?![]()
Heb je niet zoiets van.. voor 100 euro meer heb ik een heel nieuw model?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
4 nu verpatsen.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
nee zonder abonnement!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
www.store.apple.com/nl
Nergens direct leverbaar voor zover ik weet. Levertijd loopt op tot 4 weken. Of bedoel je met abonnement?
hmm .. ik las dat ritel wel op voorraad had.. maar dat is dus niet meer zo?:Pdehket, ya3ni hassat hawak!![]()
Hebben meer mensen last van het feit dat tweetbot niet meer iCloud synct op meerdere apparaten? (Waar je gebleven bent op je timeline)![]()
De 5 is een heel stuk sneller dan de 4, terwijl er niet zo heel veel verschil tusen de 4S en 5 zit volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De 4 vind ik zelfs al snel zat, maar het is een mooie bijkomstigheid.2000 light years from home![]()
Niet online, maar ik liep vanmiddag langs een gsm-turk in Utrecht en die kon nog witte 16GB iPhone 5's direct leveren stond op zn raamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik hoef geen lange telefoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je niet zoiets van.. voor 100 euro meer heb ik een heel nieuw model?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vandaag de 5 besteld, mijn 4 gaat zodra de 5 binnen is in de verkoop. Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands iPhone 4?
https://www.miniot.com/we(...)&page=specifications
Deze gaat hem trouwens beschermen![]()
![]()
Op de iPad is dat met 4 vingers omhoog swipen. Maar dat past niet zo goed op een iPhone schermpje... Volgens mij is daar dan ook geen gestuurde voor..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Goddelijker het volgende:
Is er trouwens een 'gesture' ipv 2x op de Home-button drukken?![]()
Hmm, ook onhandig. Net zoals alles 'sluiten'. Probeer m'n Home-button te sparen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Op de iPad is dat met 4 vingers omhoog swipen. Maar dat past niet zo goed op een iPhone schermpje... Volgens mij is daar dan ook geen gestuurde voor..![]()
![]()
Jawel, maar dan moet je wel naar buiten, weet niet of dat lukt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
nee zonder abonnement!
hmm .. ik las dat ritel wel op voorraad had.. maar dat is dus niet meer zo?:P![]()
![]()
Sinds dat mogelijk is, heb ik de home button nauwelijks nog ingedrukt. Lekker Apps afsluiten door met 5 vingers te 'knijpen' en heen en weer swipen tussen openstaande Apps zonder die bar te hoeven gebruiken. Net als op de Macquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Op de iPad is dat met 4 vingers omhoog swipen. Maar dat past niet zo goed op een iPhone schermpje... Volgens mij is daar dan ook geen gestuurde voor..![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef OverRated het volgende:
Apps worden duurder: Apple verhoogt prijzen App Store![]()
Och, is volgens mij de eerste keer sinds 4 jaar dat er prijsverhogingen worden doorgevoerd. Gezien de veranderende USD/EUR-koers, btw-verhoging en inflatie geen gek bericht.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Risico van een gesloten, internationale markt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef TC03 het volgende:
Och, is volgens mij de eerste keer sinds 4 jaar dat er prijsverhogingen worden doorgevoerd. Gezien de veranderende USD/EUR-koers, btw-verhoging en inflatie geen gek bericht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
waar is het dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel naar buiten, weet niet of dat lukt?
en hoezo zou dat niet lukken?
dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?![]()
Studentmobiel.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?![]()
oh dat was vorige week nog niet zo, werd het in 1 werkdag verzondenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nee hoor, product is daar ook al in bestelling.![]()
Font is verneukt en het toppplaatje lelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 04:05 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank![]()
Rockstar bevestigt: GTA: Vice City voor iOS en Android
Wordt in de herfst nog uitgebracht:
http://www.onemorething.n(...)tweede-leven-op-ios/
http://www.iphoneclub.nl/(...)-city-komt-naar-ios/![]()
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik wil ook een iPhone 5 gaan halen (fysieke winkel) en mijn simonly (170bel of sms + 1000MB - 23,-) blijven gebruiken? Is dit mogelijk?
Als ik een reservekopie van mijn iPhone4 op mijn iPhone5 zet, heb ik dan alles hetzelfde? Zelfs de geschiedenis van Whatsapp ed?
En al mijn foto's gaan niet mee zeker?![]()
Ja, Ja, ja en nee, foto's gaan wel mee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef Saninl het volgende:
Ik wil ook een iPhone 5 gaan halen (fysieke winkel) en mijn simonly (170bel of sms + 1000MB - 23,-) blijven gebruiken? Is dit mogelijk?
Als ik een reservekopie van mijn iPhone4 op mijn iPhone5 zet, heb ik dan alles hetzelfde? Zelfs de geschiedenis van Whatsapp ed?
En al mijn foto's gaan niet mee zeker?
[ Bericht 0% gewijzigd door nelisb op 26-10-2012 16:33:28 ]![]()
Dus de appinfo gaat niet mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja, Ja, en nee, foto's gaan wel mee.![]()
Jawel. WhatsApp gesprekken bv. worden ook opgeslagen.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Jij zegt: "En al mijn foto's gaan niet mee zeker?". En hij "nee, de fotos gaan wel mee".quote:
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Oeh, nice! Met de iOS versie van GTA3 heb ik mij heel erg vermaakt, en ik heb ook Vice City nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jij zegt: "En al mijn foto's gaan niet mee zeker?". En hij "nee, de fotos gaan wel mee".
![]()
![]()
Ik heb een iph 5 gewonnen, maar ben blij met mijn 9 maanden oude 4S. Verkopen nu dit ding nog in trek is lijkt me verstandig. Wat kan je ervoor vragen? retail prijs -50eur?Mai pben rai~!![]()
Volgend jaar ga ik voor de Apple Store liggen, koop ik twee iPhones en verkoop ik ze op dag één met een enorme winst. Bestel m'n eigen dan wel weer online, net als nu.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik krijg biedingen van ¤700+ op mijn iPhone. Dus dat moet zeker haalbaar zijn.Yeahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Besturing vind ik niet fantastisch (Bij GTA3) maar blijft toch een vette game!![]()
Mijne ontvangen vandaag. Prachtig ding! Wel een krasje van 1 a 2 mm op de voorkant, op de rand. Niet echt storend maar wel jammer.![]()
Probeer Apple erover te bellen. Op iPhoneclub zag ik 2 mensen die dat hebben gedaan. 1 van hen kon een teruggave van ¤90 krijgen of deze iPhone omruilen voor een nieuwe, waarbij hij tot de nieuwe kwam deze nog kon gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef bear87 het volgende:
Mijne ontvangen vandaag. Prachtig ding! Wel een krasje van 1 a 2 mm op de voorkant, op de rand. Niet echt storend maar wel jammer.
De ander kon z'n iPhone alleen omruilen, en moest hem nu opsturen en dan 1-2 weken wachten op de nieuwe.![]()
Niet dan? Het scherm in een inch groter en dat was het wel. De behuizing van de 4s komt degelijker en solide over dan de 5.quote:![]()
275 euro is een reele prijsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
Vandaag de 5 besteld, mijn 4 gaat zodra de 5 binnen is in de verkoop. Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands iPhone 4?
https://www.miniot.com/we(...)&page=specifications
Deze gaat hem trouwens beschermen![]()
Het scherm is een halve inch groter, hij is sneller en het scherm is merkbaar beter. De kleurweergave en het contrast zijn echt duidelijk beter dan bij de 4S als je beiden naast elkaar legt. Daarnaast schijnt de camera iets beter te zijn, maar ik heb nog niet echt veel verschil gemerkt, buiten de snelheid dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dan? Het scherm in een inch groter en dat was het wel. De behuizing van de 4s komt degelijker en solide over dan de 5.![]()
De voordelen zijn:
- Dunner en lichter (iPhone 4(S) voelt meteen out-dated vind ik)
- Scherm is overduidelijk veel beter qua contrast en kleurweergave
- Camera is in donkere omstandigheden een stuk beter
- Scherm is groter
Dat is het wel.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik zal ze wel even bellen inderdaad. Het is niks groots en je kunt er prima mee leven, maar voor die 659 euro wil ik idd wel wat actie zien van Apple. 90 euro terug is ook niet verkeerd! Thnxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Probeer Apple erover te bellen. Op iPhoneclub zag ik 2 mensen die dat hebben gedaan. 1 van hen kon een teruggave van ¤90 krijgen of deze iPhone omruilen voor een nieuwe, waarbij hij tot de nieuwe kwam deze nog kon gebruiken.
De ander kon z'n iPhone alleen omruilen, en moest hem nu opsturen en dan 1-2 weken wachten op de nieuwe.![]()
![]()
Op de paarse gloed na dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het scherm is een halve inch groter, hij is sneller en het scherm is merkbaar beter. De kleurweergave en het contrast zijn echt duidelijk beter dan bij de 4S als je beiden naast elkaar legt. Daarnaast schijnt de camera iets beter te zijn, maar ik heb nog niet echt veel verschil gemerkt, buiten de snelheid dan.
Is dat nog steeds een ding trouwens? Apple had het erover dat het "normaal" was en dat je er maar omheen moest werken. Dat vind ik nogal bijdehand eigenlijk.People assume too much.![]()
Ik heb nog niets van die paarse gloed gemerkt. Maar dat je dan maar in een andere richtig moet fotograferen was inderdaad een debiele opmerking.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:21 schreef very het volgende:
[..]
Op de paarse gloed na dan.
Is dat nog steeds een ding trouwens? Apple had het erover dat het "normaal" was en dat je er maar omheen moest werken. Dat vind ik nogal bijdehand eigenlijk.![]()
Het wordt veroorzaakt door interne reflecties, en dan moet je inderdaad je compositie even iets anders uitkiezen. Elke camera heeft daar last van. Probeer met de iPhone 4 maar eens in het donker een foto van een felle lichtbron te maken, je krijgt dan een soort bloemeffect. Bij de 5 manifesteert het zich soms als een paarse gloed. De 4S heeft er trouwens ook last van, zij het in iets mindere mate. Het is geen issue.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van die paarse gloed gemerkt. Maar dat je dan maar in een andere richtig moet fotograferen was inderdaad een debiele opmerking.
http://news.consumerrepor(...)to-the-iphone-5.html
[ Bericht 9% gewijzigd door Merkie op 27-10-2012 10:44:26 ]2000 light years from home![]()
En nu hoor je er niks meer over. Die onzin heb je wel vaker wanneer er een nieuwe telefoon uitkomt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb er ook nog niets van gemerkt![]()
Mijn telefoon blijft volhouden dat mijn itunes tegoed code ongeldig is. En hij is dus niet ongeldig![]()
Wat irritant zeg, laat me nou gewoon mijn 15 euro tegoed krijgen en whatsapp kopen.![]()
Toen ik mijn 4s wilde updaten naar iOs 6 kreeg ik een foutmelding en was mijn telefoon leeg. Een reservekopie vanuit iTunes terugzetten gaat ook niet. Wat is dit voor gezeik.
Gelukkig nog een iCloud backup van een paar dagen terug. Pffft wat een kutupdate.![]()
Gisteren even met de nieuwe iPod Touch gespeeld. Wat een meesterlijk dingetje is dat zeg! Zelfs vergeleken met de iPhone 5, en side-by-side met de vorige Touch ziet de vorige er echt als een armoedige wannabe uit.![]()
[quote]Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
hoe krijg ik m'n whatsapp instellingen terug na een backup?
[/quote
Gewoon reserve kopie terugzetten.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het wordt veroorzaakt door interne reflecties, en dan moet je inderdaad je compositie even iets anders uitkiezen. Elke camera heeft daar last van. Probeer met de iPhone 4 maar eens in het donker een foto van een felle lichtbron te maken, je krijgt dan een soort bloemeffect. Bij de 5 manifesteert het zich soms als een paarse gloed. De 4S heeft er trouwens ook last van, zij het in iets mindere mate. Het is geen issue.
http://news.consumerrepor(...)to-the-iphone-5.html
Ik weet niet hoe erg het is hoor, heb nog niet met een iPhone 5 gespeeld.
Ik weet alleen dat wat ik lees. Maar met de 4s heb ik eigenlijk nog nooit zoiets gezien in mijn foto's.
Ja, als je inderdaad in het donker naar een felle lichtbron fotografeerd, maar dat is logisch. Maar de foto in dit voorbeeld is toch wel een wezenlijk verschil. En compositie aanpassen is niet altijd wat je wilt. Misschien dat je met tegenflitsen een eind komt.People assume too much.![]()
De foto in dat voorbeeld is wel een heel groot verschil. Ik heb een dergelijk verschil nog niet gemerkt toen ik de camera's vergeleek. Ik heb ze dan ook voornamelijk bij voldoende licht en zonder felle zon gebruikt.![]()
Zo erg heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe erg het is hoor, heb nog niet met een iPhone 5 gespeeld.
Ik weet alleen dat wat ik lees. Maar met de 4s heb ik eigenlijk nog nooit zoiets gezien in mijn foto's.
Ja, als je inderdaad in het donker naar een felle lichtbron fotografeerd, maar dat is logisch. Maar de foto in dit voorbeeld is toch wel een wezenlijk verschil. En compositie aanpassen is niet altijd wat je wilt. Misschien dat je met tegenflitsen een eind komt.2000 light years from home![]()
Ik vind het het meest zinloze apparaat dat er bestaatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren even met de nieuwe iPod Touch gespeeld. Wat een meesterlijk dingetje is dat zeg! Zelfs vergeleken met de iPhone 5, en side-by-side met de vorige Touch ziet de vorige er echt als een armoedige wannabe uit.![]()
Vooral de huidige hoge prijs maakt het wel een vreemde eend in de bijt. Het apparaat vind ik schitterend, maar je hebt vaak al een iphone die hetzelfde kan en/of een ipad. 325 euro voor een ipod touch is dan wel een flinke investering.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het het meest zinloze apparaat dat er bestaat![]()
Waarom? Mijn neefje van 11 heeft geen iPhone en krijgt binnenkort ook waarschijnlijk geen smartphone. Waarom is de iPod Touch, waarop hij veel meer spellen kan spelen dan op zijn DS, leuke foto's kan maken en die nog veel meer functies heeft, een zinloos apparaat? Spelletjes kosten nog geen euro, in tegenstelling tot de 30+ euro die je bij de DS en de Vita betaalt, met uitschieters naar zes euro.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het het meest zinloze apparaat dat er bestaat
Sure, tegenwoordig koop je voor minder geld een tablet als de Nexus 7, of zelfs de iPad Mini. Maar een tablet is een totaal verschillend product, en ik zie wel degelijk een plaats voor een product dat eigenlijk alles biedt wat een iPhone biedt (behalve bellen en smsen), maar dan voor 450 euro minder.![]()
Nee. Heb er zelf 2 jaar eentje gehad toen ik wat jonger was, nu een iPhone, maar met erg veel plezier gebruikt altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het het meest zinloze apparaat dat er bestaatOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
voor een paar tientjes en wat handigheid heb je er een nieuwe inzitten dacht ikquote:en dan wel meteen een bumper kopen he
![]()
![]()
Goede keuze ook qua materiaalquote:
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Ja het stomme is dat ik dus een hoesje hebt besteld maar de levering is al tijden uitgesteldquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor een paar tientjes en wat handigheid heb je er een nieuwe inzitten dacht iken dan wel meteen een bumper kopen he
Telefoon is van Hi toestellease, dus weet niet of ik er zomaar zelf nieuw glas in mag zetten?Worry is a misuse of imagination![]()
bumper is veel fijner. hoesje blijf je klooien met hem eruit en erin te doen, en als je hem laat vallen als je hem eruit hebt gehaald werkt het nog niet. mijn mening danquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het stomme is dat ik dus een hoesje hebt besteld maar de levering is al tijden uitgesteld![]()
![]()
Gewoon hoesje voor de achterkant, haal ik er verder niet afquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bumper is veel fijner. hoesje blijf je klooien met hem eruit en erin te doen, en als je hem laat vallen als je hem eruit hebt gehaald werkt het nog niet. mijn mening danWorry is a misuse of imagination![]()
Dat weet ik niet, maar lijkt mij dat je er dan niet zomaar zelf aan mag knutselenquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je hem leased heb je kans dat je het gewoon gemaakt krijgt voor nop lijkt me?Worry is a misuse of imagination![]()
als het jouw eigendom niet is niet neequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar lijkt mij dat je er dan niet zomaar zelf aan mag knutselen![]()
![]()
Je kan hem laten maken bij Hi toestellease, dit gebeurd dan door smartcare service. Druk, val of waterschade wordt niet vergoed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je hem leased heb je kans dat je het gewoon gemaakt krijgt voor nop lijkt me?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Volgens mij is het zelfs zo dat wanneer je er zelf iets aan veranderd, je aan het van je contract periode verplicht bent om het toestel over te kopen. (Je betaalt dan de dan geldende 2e handswaarde)Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Past een iPad in je broekzak? Heeft een iPhone 3G, 4 of 4S een groter scherm en een A5-processor? Uberhaupt, kost een iPhone en/of iPad tegenwoordig zo weinig nog maar? Wow. Mindblowing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Vooral de huidige hoge prijs maakt het wel een vreemde eend in de bijt. Het apparaat vind ik schitterend, maar je hebt vaak al een iphone die hetzelfde kan en/of een ipad. 325 euro voor een ipod touch is dan wel een flinke investering.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: