SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Regel er eenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Amplifier het volgende:
Nog steedsgeen nieuw plaatje imn de op![]()
![]()
Een app om over ringtones te k*nkeren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig een goeie app hiervoor?![]()
Nog geen antwoord, dus hier nogmaals:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef D. het volgende:
Meer mensen hier met het 'verlopen' T-Mobile Navigon abo, en al iemand die een oplossing heeft gevonden?![]()
Net stel je je vraag omgekeerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Mercan het volgende:
Waarom WhatsApp gebruiken als je ook iMessage kunt gebruiken??
Waarom care je?
Ik gebruik ze beiden. En ik denk iedereen ongeveer. Met m'n vriendin gebruik ik iMessage, ook omdat ik dat tegelijk op m'n iPad kan gebruiken.![]()
Was gewoon een vraag, ik gebruik eigenlijk alleen maar WhatsApp, vroeg me af of er ook veel mensen gebruik maken van iMessega. Begrijp nu dat je iMessage dus ook kunt gebruiken met de iPad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net stel je je vraag omgekeerd
Waarom care je?
Ik gebruik ze beiden. En ik denk iedereen ongeveer. Met m'n vriendin gebruik ik iMessage, ook omdat ik dat tegelijk op m'n iPad kan gebruiken.Eskimo Joe![]()
Ik iMessage met m'n vriendin, met de mensen die geen iPhone hebben maar HTC geil zijn (ongeveer mijn hele vriendengroep) WhatsApp ik
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
I caved, toch maar een 4S besteld om de komende twee jaar mee te doen, de vijf kan me gestolen worden.
4 nu verpatsen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
I caved, toch maar een 4S besteld om de komende twee jaar mee te doen, de vijf kan me gestolen worden.
4 nu verpatsen.2000 light years from home![]()
Vriend van mij heeft ergens deze week de iPhone 5 binnen. Ik neem zijn 4S over. Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.![]()
De 4 vind ik zelfs al snel zat, maar het is een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De snelheid van de 4S zal je wel blij van worden denk ik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
www.store.apple.com/nlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?
Nergens direct leverbaar voor zover ik weet. Levertijd loopt op tot 4 weken. Of bedoel je met abonnement?![]()
Heb je niet zoiets van.. voor 100 euro meer heb ik een heel nieuw model?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
4 nu verpatsen.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
nee zonder abonnement!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
www.store.apple.com/nl
Nergens direct leverbaar voor zover ik weet. Levertijd loopt op tot 4 weken. Of bedoel je met abonnement?
hmm .. ik las dat ritel wel op voorraad had.. maar dat is dus niet meer zo?:Pdehket, ya3ni hassat hawak!![]()
Hebben meer mensen last van het feit dat tweetbot niet meer iCloud synct op meerdere apparaten? (Waar je gebleven bent op je timeline)![]()
De 5 is een heel stuk sneller dan de 4, terwijl er niet zo heel veel verschil tusen de 4S en 5 zit volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De 4 vind ik zelfs al snel zat, maar het is een mooie bijkomstigheid.2000 light years from home![]()
Niet online, maar ik liep vanmiddag langs een gsm-turk in Utrecht en die kon nog witte 16GB iPhone 5's direct leveren stond op zn raamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Irakeesje het volgende:
hoi!
iemand die weet waar ik de iphone 5 online kan kopen en waar het direct leverbaar is?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: