Ik zeg ook niet dat ik er vaak kom (volgens mij tot nu toe 3 keer waarvan 1 meet, een minimeet en dus een keer alleen) maar hier is het ook nog een keer de kwestie van verder overdag helemaal geen contacten met andere kinderen, terwijl die in Schubbekutteveen overdag ook gewoon buiten lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk komen wij daar dus nooit. Net zo min als bij Ikea. Maar vandaag moest ik er echt iets hebben,en toen ze de ballenbak zag, wilde zeer nu graag een keer in, want ze was nu drie en groot, dus dat mocht.
E ik bleef niet wachten Zodat ze met iemand kon spelen. Ze was er eerst een tijdje alleen, ze mogen er maximaal een uur kennelijk, en omdat ze het naar haar zin had, ben ik even blijven wachten. We hadden immers tijd genoeg
Als er echt gespeeld moet worden, gaan we naar een park of een speeltuintje.
Maar ik denk wel dat het er vaker op uit moeten om lekker buiten te spelen wel het zelf spelen thuis moeilijker maakt.
Ja hier zien we die dus in speeltuintjes, of bij Ikea in de ballenbakquote:Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er vaak kom (volgens mij tot nu toe 3 keer waarvan 1 meet, een minimeet en dus een keer alleen) maar hier is het ook nog een keer de kwestie van verder overdag helemaal geen contacten met andere kinderen, terwijl die in Schubbekutteveen overdag ook gewoon buiten lopen.
Ballorig vind ik echt heel erg. Ik ben niet goed in tafels reserveren, met je koelbox de boel barricaderen en op schreeuwtoon een gesprek voeren. Of dat ligt aan de Ballorig waar ik was.quote:Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hier zien we die dus in speeltuintjes, of bij Ikea in de ballenbak
Ik ben een keer met een meet in ballorig geweest, en dat vond ze toch wel leuk. Het is voor ouders denk ik minder
Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ballorig vind ik echt heel erg. Ik ben niet goed in tafels reserveren, met je koelbox de boel barricaderen en op schreeuwtoon een gesprek voeren. Of dat ligt aan de Ballorig waar ik was.
Nee hoor, dat IS Ballorig ongeveer. Zonder koelbox, want eigen consumpties zijn er doorgaans verboden en dan ben je verplicht alle zoete en vette meuk af te nemen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ballorig vind ik echt heel erg. Ik ben niet goed in tafels reserveren, met je koelbox de boel barricaderen en op schreeuwtoon een gesprek voeren. Of dat ligt aan de Ballorig waar ik was.
oh ja!quote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat IS Ballorig ongeveer. Zonder koelbox, want eigen consumpties zijn er doorgaans verboden en dan ben je verplicht alle zoete en vette meuk af te nemen.
ikke, maar alleen als sangdrax en een oma ofzo mee is, want dan ga ik fijn met een boekje een uitsmijter of patatjes ofzo knagen terwijl hunnie als een malle achter de kinders aandraven die toch niet om iets te eten malen wanneer er een ballenbak en een springkussen en een trampoline en een glijbaan en een... u krijgt het ideequote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja!
Zouden er nou mensen zijn die dat wél leuk vinden?
Ach. Het aloude 'ik vind het leuk als mijn kind het leuk vind' gaat wel een beetje op hoor en wij zijn er ook wel eens 1 of 2x geweest. Zo vroeg mogelijk, zodat we wegkunnen als het echt te druk wordt. Maar m'n favoriete tijdsbesteding zal het niet snel worden maar dat geld voor zoveel dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja!
maar je weet toch helemaal niet wat erachter zit? wie weet heeft diezelfde moeder wel een baby in de auto en dient ze zich met baby te presenteren op het consultatieburo. weet jij veel. en als ze daar dan te laat is staat er ook wel weer iemand te mekkeren over die moeders van tegenwoordig die altijd en overal te laat komen omdat ze hun kinders onvoldoende in bedwang kunnen houden. ofzo. weetikveel, er mekkert altijd wel iemandquote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
Hoe mensen hun kinderen aanpakken, in hun vrije tijd, moeten ze feitelijk zelf weten, zolang het geen wettelijke grenzen overschrijdt.
Maar een kind dat voor straf na moet blijven uit de klas gaan halen, omdat moeders geen zin heeft een kwartier in de auto te wachten, vind ik niet kunnen.
Sowieso vind ik het van de zotte dat kinderen, ouder dan 8 jaar, nog met de auto gebracht worden, als de afstand met de fiets, of te voet, goed te doen is.
Gewoon niet zo snel oordelen over iemand, dat zou al een stuk schelen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet wat erachter zit? wie weet heeft diezelfde moeder wel een baby in de auto en dient ze zich met baby te presenteren op het consultatieburo. weet jij veel. en als ze daar dan te laat is staat er ook wel weer iemand te mekkeren over die moeders van tegenwoordig die altijd en overal te laat komen omdat ze hun kinders onvoldoende in bedwang kunnen houden. ofzo. weetikveel, er mekkert altijd wel iemand
Sven heeft er 2x zijn kinderfeestje gehouden, dan heb je wel een gereserveerde tafelquote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja!
Haha, dat tafels reserveren trek ik me echt nooit een fuck van aan. Als er niemand zit ga ik er gewoon zitten. De jassen en tassen van de mensen die de tafel denken te hebben "geclaimd" leg ik gewoon opzij. Ik sta ook niet op als ze terugkomen. Na wat gemekker en getier van hun kant en vooral genegeer van mijn kant druipen ze allemaal vanzelf wel af.quote:Op maandag 5 november 2012 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zat altijd mijn koptelefoon op en ga muziek luisteren / spelletjes spelen op m'n iPad.quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef TripleS het volgende:
Ballorig , Chimpie Champ .
Na zo' n middag kan je me opvegen , al tijdens de middag eigenlijk![]()
![]()
Ja, ik ben een autist![]()
Ligt eraan. Als ik zelf mijn kind van 8 jaar ga ophalen en ik moet wachten omdat het straf heeft wil ik dat best doen als ik verder geen belangrijke dingen heb. Als ik echter direct door moet omdat we een afspraak bij de tandarts of whatever hebben, dan is het een ander verhaal. Ik wil dan trouwens prima een afspraak maken met de leraar over wanneer de straf ingehaald kan worden, maar reken er maar op dat ik dat kind dan mooi uit de klas kom halen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
Hoe mensen hun kinderen aanpakken, in hun vrije tijd, moeten ze feitelijk zelf weten, zolang het geen wettelijke grenzen overschrijdt.
Maar een kind dat voor straf na moet blijven uit de klas gaan halen, omdat moeders geen zin heeft een kwartier in de auto te wachten, vind ik niet kunnen.
Sowieso vind ik het van de zotte dat kinderen, ouder dan 8 jaar, nog met de auto gebracht worden, als de afstand met de fiets, of te voet, goed te doen is.
Ik heb het erover dat moeder geen afspraak heeft, behalve dat ze op tijd aan 't eten moet beginnen, of gewoon geen zin om te wachten.quote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet wat erachter zit? wie weet heeft diezelfde moeder wel een baby in de auto en dient ze zich met baby te presenteren op het consultatieburo. weet jij veel. en als ze daar dan te laat is staat er ook wel weer iemand te mekkeren over die moeders van tegenwoordig die altijd en overal te laat komen omdat ze hun kinders onvoldoende in bedwang kunnen houden. ofzo. weetikveel, er mekkert altijd wel iemand
Wat heeft mijn WAO hier mee te maken? Ik mag nergens een mening over hebben, omdat ik afgekeurd ben?quote:Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik zelf mijn kind van 8 jaar ga ophalen en ik moet wachten omdat het straf heeft wil ik dat best doen als ik verder geen belangrijke dingen heb. Als ik echter direct door moet omdat we een afspraak bij de tandarts of whatever hebben, dan is het een ander verhaal. Ik wil dan trouwens prima een afspraak maken met de leraar over wanneer de straf ingehaald kan worden, maar reken er maar op dat ik dat kind dan mooi uit de klas kom halen.
Misschien moet je eens niet zo snel oordelen. Dat doe je werkelijk altijd en het is echt heel treurig, aangezien jij ook heel fel reageert op het moment dat iemand jouw WAO-situatie weer eens komt beoordelen.
Wij zijn dus 1 of 2 keer ergens in.... Houten ofzo... geweest? En 1 x hadden we de toko voor onszelf zo'n beetje en de andere keer was het niet te doen, zijn we ook vlug weggegaan dus.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Ballorig in Nieuwegein is echt verschrikkelijk qua drukte. Ben ook wel eens in Den Helder geweest en daar waren slechts 3 andere kinderen ofzo.
Ja, jij hebt het altijd wel over iemand. Jij kent altijd wel iemand die zus... en altijd wel iemand die zo... En iedereen is dan precies zoals die persoon die jij kent. En natuurlijk heeft Gia altijd wel haar mening klaar.quote:
dat weet je toch helemaal niet?quote:Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat moeder geen afspraak heeft, behalve dat ze op tijd aan 't eten moet beginnen, of gewoon geen zin om te wachten.
Afspraak bij de tandarts voor jezelf, of bij het consultatie-bureau voor je vaby, kun je ook onder schooltijd plannen. Of je kind, ouder dan 8 gaat op de fiets naar school.
Gezag van de leerkrachten wordt, door de rennen, vliegen, haast, haast, ouders, tegenwoordig inderdaad danig onderuit gehaald.
Tja, mijn kinderen zijn de oudsten in de familie, dus ik kom op verjaardagen regelmatig mensen met jongere kinderen tegen. En meestal gaat het dan over de kinderen, of die eikel van een leerkracht. En inderdaad, zoals in de OP wordt gesteld opmerkingen als: moest die van ons nablijven, terwijl de hele klas bezig was. 't Is goed, ik ga geen kwartier staan wachten! Heb wel wat beters te doen! Die leraar heeft de pik op onze .......!quote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het altijd wel over iemand. Jij kent altijd wel iemand die zus... en altijd wel iemand die zo... En iedereen is dan precies zoals die persoon die jij kent. En natuurlijk heeft Gia altijd wel haar mening klaar.
Zoals laatst, toen je claimde dat tweeverdieners drie keer per jaar op vakantie gaan, en nog eens ver ook (Nieuw Zeeland enzo).
Uiteindelijk kende welgeteld 1 gezin dat dit ook daadwerkelijk deed.
Hou toch eens op, vervelend zuur zeurwijf dat je er bent.
Ik hoor het al, jouw zure zeikhouding en denigrerende kijk op iedereen die niet Gia is past mooi in het milieu van de mensen waar je op verjaardagen blijkbaar mee in contact komt!quote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, mijn kinderen zijn de oudsten in de familie, dus ik kom op verjaardagen regelmatig mensen met jongere kinderen tegen. En meestal gaat het dan over de kinderen, of die eikel van een leerkracht. En inderdaad, zoals in de OP wordt gesteld opmerkingen als: moest die van ons nablijven, terwijl de hele klas bezig was. 't Is goed, ik ga geen kwartier staan wachten! Heb wel wat beters te doen! Die leraar heeft de pik op onze .......!
Wat een triest topic zeg. Altijd zeiken op wat anderen verkeerd doen, en zelf maar niet doorhebben dat zij degene is die juist asociaal (in het verkeer) bezig is. Wat een treurig wijf is het zeg, om te kotsen zo laf.quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gia geeft dan ook ruiterlijk toe dat ze er geen enkel probleem mee heeft met een glaasje op achter het stuur van een auto plaats te nemen ('Onterechte' aanhouding. Mag dit?).
Kom op mens.
Kruip eens uit je schulp en bedenk je eens dat niet iedereen zo leeft als jouw bekrompen denkwereld toestaat.
WTF? Ga jij even bepalen dat ik een afspraak voor mezelf bij de tandarts op een ander moment moet plannen dan de afspraak voor m'n kind?quote:Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat moeder geen afspraak heeft, behalve dat ze op tijd aan 't eten moet beginnen, of gewoon geen zin om te wachten.
Afspraak bij de tandarts voor jezelf, of bij het consultatie-bureau voor je vaby, kun je ook onder schooltijd plannen. Of je kind, ouder dan 8 gaat op de fiets naar school.
Gezag van de leerkrachten wordt, door de rennen, vliegen, haast, haast, ouders, tegenwoordig inderdaad danig onderuit gehaald.
Nou, gezien je zelf afgekeurd bent zou het je wel goed staan als je wat minder snel afkeurend op anderen reageerde... maar kennelijk moet alles en iedereen afgekeurd worden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat heeft mijn WAO hier mee te maken? Ik mag nergens een mening over hebben, omdat ik afgekeurd ben?
Dat zeg ik niet. Ik snap dat je oh zo graag in die slachtofferrol wil kruipen (je doet je hele leven al niets anders) maar nee, dat zeg ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat heeft mijn WAO hier mee te maken? Ik mag nergens een mening over hebben, omdat ik afgekeurd ben?
Dan is fok te klein?quote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik geef alleen aan dat je werkelijk altijd en overal commentaar op anderen hebt omdat ze de dingen niet zo doen als Gia, maar je moet jezelf eens horen als iemand commentaar heeft over jouw WAO. Dan is FOK! te klein en hebben anderen het (wederom) bij het verkeerde eind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |