abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 15:09:39 #271
37295 Luigi
mario pls
pi_118849511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Ballorig in Nieuwegein is echt verschrikkelijk qua drukte. Ben ook wel eens in Den Helder geweest en daar waren slechts 3 andere kinderen ofzo.
Wij zijn dus 1 of 2 keer ergens in.... Houten ofzo... geweest? En 1 x hadden we de toko voor onszelf zo'n beetje en de andere keer was het niet te doen, zijn we ook vlug weggegaan dus.
pi_118849610
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het erover dat moeder...
Ja, jij hebt het altijd wel over iemand. Jij kent altijd wel iemand die zus... en altijd wel iemand die zo... En iedereen is dan precies zoals die persoon die jij kent. En natuurlijk heeft Gia altijd wel haar mening klaar.

Zoals laatst, toen je claimde dat tweeverdieners drie keer per jaar op vakantie gaan, en nog eens ver ook (Nieuw Zeeland enzo).

Uiteindelijk kende je welgeteld 1 gezin dat dit ook daadwerkelijk deed.

Hou toch eens op, vervelend zuur zeurwijf dat je er bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 15:20:55 ]
pi_118849710
quote:

[..]

Ik heb het erover dat moeder geen afspraak heeft, behalve dat ze op tijd aan 't eten moet beginnen, of gewoon geen zin om te wachten.

Afspraak bij de tandarts voor jezelf, of bij het consultatie-bureau voor je vaby, kun je ook onder schooltijd plannen. Of je kind, ouder dan 8 gaat op de fiets naar school.

Gezag van de leerkrachten wordt, door de rennen, vliegen, haast, haast, ouders, tegenwoordig inderdaad danig onderuit gehaald.
dat weet je toch helemaal niet?

indien je dat allemaal wel weet nodig ik je van harte uit om eens een keer orde op zaken te stellen hier op aarde, jij godin jij :*
indien niet, dan moet je niet zo zeiken en oordelen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 5 november 2012 @ 15:21:20 #274
3542 Gia
User under construction
pi_118849970
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, jij hebt het altijd wel over iemand. Jij kent altijd wel iemand die zus... en altijd wel iemand die zo... En iedereen is dan precies zoals die persoon die jij kent. En natuurlijk heeft Gia altijd wel haar mening klaar.

Zoals laatst, toen je claimde dat tweeverdieners drie keer per jaar op vakantie gaan, en nog eens ver ook (Nieuw Zeeland enzo).

Uiteindelijk kende welgeteld 1 gezin dat dit ook daadwerkelijk deed.

Hou toch eens op, vervelend zuur zeurwijf dat je er bent.
Tja, mijn kinderen zijn de oudsten in de familie, dus ik kom op verjaardagen regelmatig mensen met jongere kinderen tegen. En meestal gaat het dan over de kinderen, of die eikel van een leerkracht. En inderdaad, zoals in de OP wordt gesteld opmerkingen als: moest die van ons nablijven, terwijl de hele klas bezig was. 't Is goed, ik ga geen kwartier staan wachten! Heb wel wat beters te doen! Die leraar heeft de pik op onze .......!
pi_118850077
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, mijn kinderen zijn de oudsten in de familie, dus ik kom op verjaardagen regelmatig mensen met jongere kinderen tegen. En meestal gaat het dan over de kinderen, of die eikel van een leerkracht. En inderdaad, zoals in de OP wordt gesteld opmerkingen als: moest die van ons nablijven, terwijl de hele klas bezig was. 't Is goed, ik ga geen kwartier staan wachten! Heb wel wat beters te doen! Die leraar heeft de pik op onze .......!
Ik hoor het al, jouw zure zeikhouding en denigrerende kijk op iedereen die niet Gia is past mooi in het milieu van de mensen waar je op verjaardagen blijkbaar mee in contact komt!
  maandag 5 november 2012 @ 15:31:31 #276
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_118850347
Gia geeft dan ook ruiterlijk toe dat ze er geen enkel probleem mee heeft met een glaasje op achter het stuur van een auto plaats te nemen ('Onterechte' aanhouding. Mag dit?).

Kom op mens.
Kruip eens uit je schulp en bedenk je eens dat niet iedereen zo leeft als jouw bekrompen denkwereld toestaat.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_118851196
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gia geeft dan ook ruiterlijk toe dat ze er geen enkel probleem mee heeft met een glaasje op achter het stuur van een auto plaats te nemen ('Onterechte' aanhouding. Mag dit?).

Kom op mens.
Kruip eens uit je schulp en bedenk je eens dat niet iedereen zo leeft als jouw bekrompen denkwereld toestaat.
Wat een triest topic zeg. Altijd zeiken op wat anderen verkeerd doen, en zelf maar niet doorhebben dat zij degene is die juist asociaal (in het verkeer) bezig is. Wat een treurig wijf is het zeg, om te kotsen zo laf.
  maandag 5 november 2012 @ 16:37:13 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118853101
quote:

[..]

Ik heb het erover dat moeder geen afspraak heeft, behalve dat ze op tijd aan 't eten moet beginnen, of gewoon geen zin om te wachten.

Afspraak bij de tandarts voor jezelf, of bij het consultatie-bureau voor je vaby, kun je ook onder schooltijd plannen. Of je kind, ouder dan 8 gaat op de fiets naar school.

Gezag van de leerkrachten wordt, door de rennen, vliegen, haast, haast, ouders, tegenwoordig inderdaad danig onderuit gehaald.
WTF? Ga jij even bepalen dat ik een afspraak voor mezelf bij de tandarts op een ander moment moet plannen dan de afspraak voor m'n kind?
Misschien moet het schoolgaande kind juist wel mee bij een afspraak voor mezelf omdat de baby niet alleen in de wachtkamer kan blijven....
Maar meestal is het gewoon een afspraak voor mijn kind en mij tegelijk, ja... na schooltijd.

En wie ben jij om te bepalen of mijn 8-jarige wel met de fiets naar school kan?
Misschien moet hij wel een weg over die hij nog niet over mag steken.... en nu?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 november 2012 @ 16:38:23 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118853162
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat heeft mijn WAO hier mee te maken? Ik mag nergens een mening over hebben, omdat ik afgekeurd ben?
Nou, gezien je zelf afgekeurd bent zou het je wel goed staan als je wat minder snel afkeurend op anderen reageerde... maar kennelijk moet alles en iedereen afgekeurd worden.
Alsof dat de default position hoort te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118853910
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat heeft mijn WAO hier mee te maken? Ik mag nergens een mening over hebben, omdat ik afgekeurd ben?
Dat zeg ik niet. Ik snap dat je oh zo graag in die slachtofferrol wil kruipen (je doet je hele leven al niets anders) maar nee, dat zeg ik niet.

Ik geef alleen aan dat je werkelijk altijd en overal commentaar op anderen hebt omdat ze de dingen niet zo doen als Gia, maar je moet jezelf eens horen als iemand commentaar heeft over jouw WAO. Dan is FOK! te klein en hebben anderen het (wederom) bij het verkeerde eind.

Ik zou je echt eens willen aanraden om professionele hulp te zoeken wat dit punt betreft. Het kan niet gezond zijn. Ik snap dat je een aantal tegenslagen in je leven hebt gehad, maar om dit dan af te reageren op anderen - zoals je werkelijk altijd doet - is erg jammer. Ga er eens over praten, misschien wordt je ooit wel eens een aardig persoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 16:56:46 ]
  maandag 5 november 2012 @ 17:32:59 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_118855549
Best een grappig topic dat van die bon :D :D :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 november 2012 @ 17:40:02 #282
3542 Gia
User under construction
pi_118855811
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef Nielsch het volgende:

Ik geef alleen aan dat je werkelijk altijd en overal commentaar op anderen hebt omdat ze de dingen niet zo doen als Gia, maar je moet jezelf eens horen als iemand commentaar heeft over jouw WAO. Dan is FOK! te klein en hebben anderen het (wederom) bij het verkeerde eind.

Dan is fok te klein?
Over het algemeen leg ik rustig uit hoe het zit.

Overdrijven is ook een kunst!

En men vind mij, over het algemeen erg aardig, overal waar ik kom.
Echt waar. Ik heb eigenlijk een heel leuk leven, op die arbeidsongeschiktheid na.
Je moet er wat van maken, he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')