SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ola ik ben geen toerderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, dan maar een ritje maken zonder teller en hartslagmeter en onderweg wanneer je er zin in hebt stoppen voor een bakkie & appeltaart
Lekker hé? Fietsen zonder tellertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Patroon het volgende:
Laatste post:
Ola ik ben geen toerder
Morgen ga ik weer zonder teller fietsen.
Wanneer kom je hier fietsen Grip?
Gezien de lengte van de achterpadden is het al een behoorlijk oud frame. Geeft niks, maar wel even opletten of je daar al wel remklauwen met een imbusbout, die een veel kortere schroefdraad hebben, op kan monteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nice.
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
Semnoz vanuit Quintal is misschien ook wel mooier, niet heel stijl, wel afwisselend. Mooi tussen de de bomen daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
De 20e etappe van de Tour de France gaat vanuit Annecy naar de top van de Semnoz. Ook het stuk vanuit St. Jorioz via Puget zoals ik hem heb gereden zit er in. Helaas doen ze de Semnoz vanuit Quintal en niet zoals ik hem heb opgereden.
ja, ik ben er met 75 bij langs gevolgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Semnoz vanuit Quintal is misschien ook wel mooier, niet heel stijl, wel afwisselend. Mooi tussen de de bomen daar.
Daar gaat je KOMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:46 schreef Patroon het volgende:
De 20e etappe van de Tour de France gaat vanuit Annecy naar de top van de Semnoz. Ook het stuk vanuit St. Jorioz via Puget zoals ik hem heb gereden zit er in. Helaas doen ze de Semnoz vanuit Quintal en niet zoals ik hem heb opgereden.
Netjes. Spierpijn na training gister is alweer stuk minder dan vorige week. Vrijdag avond weer. Doel dan is 20x35kgquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
Weer goed getraind in de gym. 3e keer deze week.
Straks word je Rambo. Of de omgekeerde Rambo: Chris Hoy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
Weer goed getraind in de gym. 3e keer deze week.
Dat zal niet gebeuren. Ik heb er geen aanleg voor. Ik heb afgelopen winter trainen compleet verwaarloosd door de verbouwing van ons huis en wil nu de achterstand inhalen. Pas in Januari begin ik met duurtrainingen. Eerder hoeft niet ivm met de km's die ik maak voor mijn werk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef keesfietst het volgende:
Straks word je Rambo. Of de omgekeerde Rambo: Chris Hoy.
Als ik m'n best doe haal ik 5 reps met 80 kilo. Maar goed, ik train niet op souplesse. Dat doe ik wel op de fiets met m'n juniorenverzet.
Spierpijn bij mij is ook alweer foetsie van zondag jl. Ik loop weer normaal. Zondag doe ik weer squats. Misschien morgen een korte sessie, maar dat hoeft niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Patroon het volgende:
Netjes. Spierpijn na training gister is alweer stuk minder dan vorige week. Vrijdag avond weer. Doel dan is 20x35kg
Ja, ik heb na 1e x altijd wel week spierpijn. De keren daarna wordt steeds minder. Na paar trainingen bijna geen spierpijn meer. Spieren wennen blijkbaar snel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spierpijn bij mij is ook alweer foetsie van zondag jl. Ik loop weer normaal. Zondag doe ik weer squats. Misschien morgen een korte sessie, maar dat hoeft niet echt.
5 reps heb je niet zoveel aan qua wielrennen. Gaat om krachtuithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Straks word je Rambo. Of de omgekeerde Rambo: Chris Hoy.
Als ik m'n best doe haal ik 5 reps met 80 kilo. Maar goed, ik train niet op souplesse. Dat doe ik wel op de fiets met m'n juniorenverzet.
Niet als je rekruterend traint Patroon, dan doe je 85-90% 4-6 herh. 3-5 sets herstel 3-4min.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
5 reps heb je niet zoveel aan qua wielrennen. Gaat om krachtuithoudingsvermogen.
Deze vind ik goed, anderen hier zweren bij de Joe blow van Topeak.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef muzas het volgende:
Ik zie door de pompen het bos niet meer. Wil toch een pomp in de schuur met drukmeter. Welke is een beetje goed?
Ah interessant, dat is dus die maximaal krachtfase? Artikel van Adrie van Diemen is conclusie dat krachttraining wel werkt maar alleen met 20-30 herhalingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet als je rekruterend traint Patroon, dan doe je 85-90% 4-6 herh. 3-5 sets herstel 3-4min.
Dan juist wel goed voor wielrennen ivm beter coördinatie en minder gewichtstoename.
Je traint dan wel op verbetering van maximale kracht maar dat gebruik je dan vervolgens voor verbeteren van duurkracht.
(uit boek)
Ja, die slang met ronde messing kop moet je bij de SKS wel bijkopen, want die er bij zit is bagger. Dat kost maar een tientje, en dan heb je een pomp waar je nooit meer vanaf komt. Tenzij je 'm op een parkeerplaats vergeet. Nieuw rubbertje er in af en toe. That's all.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef eentwee het volgende:
Ik heb ze allebei, zijn allebei goed. Bij de SKS werkt de rechte messingkop het best. Topeak is goedkoper en pompt makkelijker - minder kracht én minder slagen voor dezelfde druk (gek eigenlijk).
Ja, de maximaalfase van half november tot januari, dan duurgerichte powertraining en fietstrainingen februari tot maart.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Patroon het volgende:
Ah interessant, dat is dus die maximaal krachtfase? Artikel van Adrie van Diemen is conclusie dat krachttraining wel werkt maar alleen met 20-30 herhalingen.
Ah op die fets. Valt me soms wel zwaar om krachttraining (3x per week) met fietsen te combineren. Vooral mentaal vaak lastig me er na een lange duurtraining toe te zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren. Ik heb er geen aanleg voor. Ik heb afgelopen winter trainen compleet verwaarloosd door de verbouwing van ons huis en wil nu de achterstand inhalen. Pas in Januari begin ik met duurtrainingen. Eerder hoeft niet ivm met de km's die ik maak voor mijn werk.
Denk dat het altijd zin heeft. Al is het maar voor een stevigere rug, stevigere buik, etc. Wat iemands persoonlijke doel is is wat anders natuurlijk. Voorbeelden hieronder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
5 reps heb je niet zoveel aan qua wielrennen. Gaat om krachtuithoudingsvermogen.
Daar heb ik eigenlijk weinig moeite mee. Benen doe ik maar 1 á 2x per week. Daar heb ik wel veel last van op de fiets, maar dat is vooral het eerste half uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef keesfietst het volgende:
Ah op die fets. Valt me soms wel zwaar om krachttraining (3x per week) met fietsen te combineren. Vooral mentaal vaak lastig me er na een lange duurtraining toe te zetten.
Blow Joe is er in verschillende uitvoeringen. Welke moet ik hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef eentwee het volgende:
Ik heb ze allebei, zijn allebei goed. Bij de SKS werkt de rechte messingkop het best. Topeak is goedkoper en pompt makkelijker - minder kracht én minder slagen voor dezelfde druk (gek eigenlijk).
Ja in het begin, zal het voor iedereen, ongeacht het doel goed zijn om wat extra kracht te krijgen. Dit je natuurlijk niet tot een halve bodybuilder transformerenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ah op die fets. Valt me soms wel zwaar om krachttraining (3x per week) met fietsen te combineren. Vooral mentaal vaak lastig me er na een lange duurtraining toe te zetten.
[..]
Denk dat het altijd zin heeft. Al is het maar voor een stevigere rug, stevigere buik, etc. Wat iemands persoonlijke doel is is wat anders natuurlijk. Voorbeelden hieronder.
Fysiek Chris Hoy:
[ afbeelding ]
Boonen:
[ afbeelding ]
Ik fiets nu niet zoveel dus is het prima combineren. Dinsdag krachttraining gedaan, woensdag 1,5uur herstel. Voel nu eigenlijk alleen nog mijn billen. Ik vind het vooral lastig om met veel spierpijn een hoog cadans te fietsen. Zit dan meestal rond de 90 terwijl ik anders rond de 100 trap.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk weinig moeite mee. Benen doe ik maar 1 á 2x per week. Daar heb ik wel veel last van op de fiets, maar dat is vooral het eerste half uur.
Die hebben ook wel rechte koppen volgens mij? Nadeel is wel dat je ze op het ventiel moet schroeven, duurt gewoon onnodig lang en je hebt kans dat je het binnenventiel mee los draait.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, die slang met ronde messing kop moet je bij de SKS wel bijkopen, want die er bij zit is bagger. Dat kost maar een tientje, en dan heb je een pomp waar je nooit meer vanaf komt. Tenzij je 'm op een parkeerplaats vergeet. Nieuw rubbertje er in af en toe. That's all.
De echte soigne god heeft btw een Lezyne rvs met houten handvat, maar daar moet ook een andere slang op met een messing ronde kop.
Bij gps én hartslag in combinatie met fietsen én rennen moet ik meteen aan Garmin forerunners denken. Maar dan zit je al snel op 100+quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:51 schreef MarsX het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede gps/hartslag meter, maar niet al te duur. Wil hem zowel voor fietsen als hardlopen gebruiken, iemand ervaringen?
Oke, dat heb ik er denk wel voor over. Hoe nauwkeurig zijn die apparaatjes?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij gps én hartslag in combinatie met fietsen én rennen moet ik meteen aan Garmin forerunners denken. Maar dan zit je al snel op 100+
Nauwkeurigheid durf ik weinig over te zeggen. Zou wel er op letten dat je er zo'n ding bij krijgt waarmee je 'm op je fietsstuur kan maken. Of je moet 'm om je pols houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef MarsX het volgende:
[..]
Oke, dat heb ik er denk wel voor over. Hoe nauwkeurig zijn die apparaatjes?
Bijvoorbeeld deze: http://www.hartslagmeterc(...)r-110-hrm-heren.html
Aja dat rijd niet lekker volgens mij. Me vriendin heeft een garmin dames model die ga ik een keertje omdoen met het fietsen, alleen werkte de hartslag meter vorige keer niet bij mij (waarschijnlijk andere bouw ofzo?)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Nauwkeurigheid durf ik weinig over te zeggen. Zou wel er op letten dat je er zo'n ding bij krijgt waarmee je 'm op je fietsstuur kan maken. Of je moet 'm om je pols houden.
Ik heb een cheap-ass harstlagmetertje om m'n pols tijdens het fietsen. Merk er weinig van. Enige vervelende is dat je dus telkens je arm voor je snufferd moet houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:07 schreef MarsX het volgende:
[..]
Aja dat rijd niet lekker volgens mij. Me vriendin heeft een garmin dames model die ga ik een keertje omdoen met het fietsen, alleen werkte de hartslag meter vorige keer niet bij mij (waarschijnlijk andere bouw ofzo?)
Wat ik wel suf vind van dat ding is dat je de borstband los moet bijkopen. Dan is ie nog 243.-quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef MarsX het volgende:
[..]
Oke, dat heb ik er denk wel voor over. Hoe nauwkeurig zijn die apparaatjes?
Bijvoorbeeld deze: http://www.hartslagmeterc(...)r-110-hrm-heren.html
En is er voor alleen gps een goedkoop alternatief? (ik heb geen smartphone)
Nou wat mij betreft is boonen primaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja in het begin, zal het voor iedereen, ongeacht het doel goed zijn om wat extra kracht te krijgen. Dit je natuurlijk niet tot een halve bodybuilder transformeren
Ik had trouwens wel verwacht dat Boonen gespierder zou zijn.
[..]
Ik fiets nu niet zoveel dus is het prima combineren. Dinsdag krachttraining gedaan, woensdag 1,5uur herstel. Voel nu eigenlijk alleen nog mijn billen. Ik vind het vooral lastig om met veel spierpijn een hoog cadans te fietsen. Zit dan meestal rond de 90 terwijl ik anders rond de 100 trap.
Volgens mij heb ik dat probleem dus ook, die hartslag censor die me vriendin heeft geeft bij mij ook niets aan..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat ik wel suf vind van dat ding is dat je de borstband los moet bijkopen. Dan is ie nog 243.-
Ik had vroeger een HF meter maar ik ben zo droog op de borst dat de band niet goed aansluit. En dan komt de wind er steeds onder en gaat hij 300bpm aangeven steeds.
Nat maken of gel hielp niet, strakker losser hoger lager, alles geprobeerd. Ja, ik droeg 'm op de huid.
Ik had er vooral last van wind tegen. Windje mee geen problemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef MarsX het volgende:
Volgens mij heb ik dat probleem dus ook, die hartslag censor die me vriendin heeft geeft bij mij ook niets aan..
Op je Bianchi moet je toch ook zo'n Bianchi retrojasje aan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
Mooi voor op de Bianchi Oksel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Campa gaat alleen in 2013 helemaal stoppen met de kleding. Volgend jaar wordt de collectie nog uitgeleverd en daarna is het over.quote:
Zelf kan ik gewoon bij de importeur bestellen. Ik ga wel zo'n T shirt halen denk ik, en ook nog een shirt lange mouw. Ik heb 1 Campagnolo wollen trui, maar die heb ik zo vaak aangehad, dat ze nu wat dun wordt op sommige plekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef eentwee het volgende:
CRC heeft ook altijd redelijk wat Campa kleding.
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo stopt campa met steeds meer dingen?
Ja en de helft van hun best verkochte Campa producten zijn allerhande soorten lagers. Slijten die campa lagers tegenwoordig zo hard? Had daar in mijn Campa tijd eigenlijk nooit last van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef eentwee het volgende:
Nou, jaren terug hun MTB lijn. Kledinglijn lijkt mij toch iets wat geld opbrengt en niet kost?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Ik denk dat de kledinglijn te weinig opbracht voor de kosten die ze er aan hadden. Campagnolo is ook maar een klein merk.
Als er genoeg van verkocht wordt wel, ik weet het ook niet precies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, jaren terug hun MTB lijn. Kledinglijn lijkt mij toch iets wat geld opbrengt en niet kost?
Wie wil er nu met een Campa outfit op een Shimano afgemonteerde MTB rijden. Dat is toch net zoiets als kaviaar op een sjoarmaa schotel? Zelfs met een Sram afmontage zou ik nog geen (overigens hele mooie) Campa kleding aantrekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, jaren terug hun MTB lijn. Kledinglijn lijkt mij toch iets wat geld opbrengt en niet kost?
Ik denk dat er net zo weinig fietsers zo puristisch zijn, als er fietsers met Campa rondrijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef buzz1291 het volgende:
Wie wil er nu met een Campa outfit op een Shimano afgemonteerde MTB rijden. Dat is toch net zoiets als kaviaar op een sjoarmaa schotel? Zelfs met een Sram afmontage zou ik nog geen (overigens hele mooie) Campa kleding aantrekken.
je haalt de zaken door elkaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat er net zo weinig fietsers zo puristisch zijn, als er fietsers met Campa rondrijden.
Deze is wel aardig, schijnt nog van Jan Jansen te zijn geweest: [TK]Wielrennerfietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een 'goedkope' racefiets, heb nog nooit echt gewielrend, maar zit vaak op de hometrainer en kijk vaak TDF enzoEn ik wil dus ook graag gaan beginnen met fietsen
Iemand suggesties, tips, oid? Of heeft iemand toevallig een 2ehandsje staan?
Dat topic heb ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is wel aardig, schijnt nog van Jan Jansen te zijn geweest: [TK]Wielrennerfiets
Ik was gisteravond even bij mantel in Arnhem, en daar hangt een heel rek vol afgeprijsde spullen, kortingen tussen de 20 en 60%, ook veel campa fietspakskes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef eentwee het volgende:
Je moet beter lezen Dop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:38 schreef dop het volgende:
[..]
je haalt de zaken door elkaar
met campa rijden heeft niets met puristisch zijn te maken , dat is snobisme en een hang naar nostalgie
Ja! Dat soort shirts zouden er veel meer moeten zijn. Ipv al die teamshits of fietsmerken er op.quote:
Bijna net zo stijlvol als t-shirts met opdrukkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja! Dat soort shirts zouden er veel meer moeten zijn. Ipv al die teamshits of fietsmerken er op.
Tijdje terug en site gevonden waar je shirts met 'kellogs' of de plattegrond van de london subway etc erop kon kopen. Maar die waren incl. shipping best prijzig.
Ik geef geen neuk om stijl op de fiets. Maar als ik de keus heb rijd ik liever met purno de purno op mn shirt dan met 'HTC' of 'AGU'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijna net zo stijlvol als t-shirts met opdrukken
Hebben ze ook bij die site! En met een hele grote pot Marmite enzo. Als ik m'n afval-doel haal, tracteer ik mezelf op zo'n soort shirt, lachen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja! Dat soort shirts zouden er veel meer moeten zijn. Ipv al die teamshits of fietsmerken er op.
Tijdje terug en site gevonden waar je shirts met 'kellogs' of de plattegrond van de london subway etc erop kon kopen. Maar die waren incl. shipping best prijzig.
Is nog zoveel meer dan dat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om stijl op de fiets. Maar als ik de keus heb rijd ik liever met purno de purno op mn shirt dan met 'HTC' of 'AGU'
Als er ooit een wolven-fietsshirt (met volle maan op de achtergrond) zou komen zou ik m meteen kopen. Instant roem op fok!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben ze ook bij die site! En met een hele grote pot Marmite enzo. Als ik m'n afval-doel haal, tracteer ik mezelf op zo'n soort shirt, lachen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor instant Fok-roem moet je denk ik meer een custom shirt laten drukken met de ijsmeis.rar serie.
Voor instant Fok-roem moet je denk ik meer een custom shirt laten drukken met de ijsmeis.rar serie.
Ik merk, dat ik KPD zwaar verwaarloos...zal het gebrek zo snel mogelijk herstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Heb je die billenfoto van Anne pas in KPD nog gezien, met dat rokje en jarretelletjes enzo? Kleine meisjes worden groot
IJsmeis = Anne en die heeft als 16 jarig pubertje haar lichamelijk ontwikkeling met fok gedeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef eentwee het volgende:
Wat is dit voor nerdenpraat? Wie is ijsmeis.rar?
Er was eens een meisje dat foto's van zichzelf maakte, en een onbetrouwbaar vriendje lekte die op Fok...je snapt wel wat er op die plaatjes stond? Plaatsen of doorsturen van de zip file is nu goed voor een flinke ban.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef eentwee het volgende:
Wat een geestelijke Armoede spreekt hieruit eentwee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef eentwee het volgende:
Was ze gewoon zelf hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Er was eens een meisje dat foto's van zichzelf maakte, en een onbetrouwbaar vriendje lekte die op Fok...je snapt wel wat er op die plaatjes stond? Plaatsen of doorsturen van de zip file is nu goed voor een flinke ban.
Dat iemand alles in een rar had verzameld en ging verspreiden was pas tegen haar zin, dacht ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dacht dat ze tegen haar zin geplaatst waren...jammer dat ze niet op een fiets zat, dan was dit geenens off-topic geweest
Ik zie het meer als een archeologische plicht naar de mensheid, om bepaalde kennis te bewaren en door te geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef eentwee het volgende:
als een hondsdolle rat te snuffelen in de diepste krochten van dit internetdomein
Je hoeft niet persé als een hondsdolle rat alleen maar op fok of alleen maar op fietsgerelateerde fora te snuffelen, maar het is wel goed om je algemene kennis te verbreden door je energie&tijd eerlijk te verdelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad, ik had mijn tijd zo te lezen duidelijk beter kunnen besteden door als een hondsdolle rat te snuffelen in de diepste krochten van dit internetdomein
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef eentwee het volgende:
Ik weet niet eens wat het KPD forum isDaar branden zeker de rode lichtjes en zwaaien hamers en s(n)ikkels de virtuele scepter?
ik zie eentwee na het weekend al aankomen met het gewichtsverschil tussen een C en een D cupquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat een geestelijke Armoede spreekt hieruit eentwee.
Als je nou eens niet alleen maar op fietsgear sites zat om uit je hoofd te leren wat het gewichtsverschil tussen een Hope III naaf met 24 of 28 Sapim CX-ray spaken is, dan had je dit geweten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stormloop in KPD aanmeldtopic!!!
[ afbeelding ]
Sowieso op lekken uit besloten fora, of dat nou Crew, ABO of KPD is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Er was eens een meisje dat foto's van zichzelf maakte, en een onbetrouwbaar vriendje lekte die op Fok...je snapt wel wat er op die plaatjes stond? Plaatsen of doorsturen van de zip file is nu goed voor een flinke ban.
Ik kan wel een kanovinnie.rar voor je makenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stormloop in KPD aanmeldtopic!!!
[ afbeelding ]
Je hebt je net aangemeld zie ik in je myAT.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:21 schreef Holenbeer het volgende:
mijn moeder vindt het juist wel leuk dat ik haar eens aanspreek in KPD
check, Sherlock Knut had het bewijs al gepost, ontkennen lukt toch niet meer. Dan maar open kaartquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt je net aangemeld zie ik in je myAT.
Viezerd.
Toch nog maar eens aan moeder vragen of ik toegang mag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef Patroon het volgende:
Mijn vriendin staat ook in KPD onder een kloon
Ja, vast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef Patroon het volgende:
Post ze onder haar kloon-naam knetterkrankjorum?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef Patroon het volgende:
Welke site is het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben ze ook bij die site! En met een hele grote pot Marmite enzo. Als ik m'n afval-doel haal, tracteer ik mezelf op zo'n soort shirt, lachen.
Ze is wel dik ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie is dat, een soort Snorlax?
Bentoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor eentwee, dit is nu een snorlax. [ afbeelding ]
en als het plaatje niet werkt, hier nog wat
Nee, MSmessyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Post ze onder haar kloon-naam knetterkrankjorum?![]()
Dat was gemeen Patroon, sorry...
Eerder het gewichtsverschil tussen een Snelle Jelle en een AH fruitreep. Aangezien ik die rommel hier omhoog zal moeten slepenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik zie eentwee na het weekend al aankomen met het gewichtsverschil tussen een C en een D cup
Meestal 1 of 2 december opent ie. Maar ik zou maar héel goed de site in de gaten houden vanaf de laatste dag van november!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Patroon het volgende:
Wanneer in dec is eigenlijk de inschrijving van marmotte? Kan ik ff met een slaapzak voor de computer liggen.
Geen idee, maar ik ben weer in training. 3,5 uur duur vanmiddag, de volgende keer doe ik alleen wel twee paar sokken aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Patroon het volgende:
Wanneer in dec is eigenlijk de inschrijving van marmotte? Kan ik ff met een slaapzak voor de computer liggen.
schierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb maar ff een setje belgian booties gekocht voor dit koude weer
[ afbeelding ]
Dop, stop de begrijpend lezen module er eens in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:38 schreef dop het volgende:
[..]
met campa rijden heeft niets met puristisch zijn te maken , dat is snobisme en een hang naar nostalgie
Zeker net zo iets als Lieske op GS? Hoe lang is dat al niet geleden zeg.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kijk maar uit want Kano doet zo een IP match .... En dan zou die kloon wel eens heel gauw geen kloon maar een hype kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef Patroon het volgende:
Kan ik niet, alleen FA'squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk maar uit want Kano doet zo een IP match .... En dan zou die kloon wel eens heel gauw geen kloon maar een hype kunnen worden.
Lekkere watervangersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb maar ff een setje belgian booties gekocht voor dit koude weer
[ afbeelding ]
Eind jaren '80 was Suntour het beste/mooiste om mee rond te rijdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:38 schreef dop het volgende:
[..]
Nee echt niets? Allemaal teringzooi? Dura-ace, Red, Record, t krijgt geen kinderfiets vooruit? Pure rommel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Momenteel is er niks fatsoenlijks op de markt.
Schoenen is niet noodzakelijk, fietst wel lekkerder. Verder ook bidons, binnenbandje, pompje, bandenlichers. Een zadeltasje om dat spul in mee te nemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Als je trouwens wilt beginnen met wielrennen, wat heb je naast de fiets dan nog allemaal nodig?
Zo'n fietscomputertje, helm, handschoenen, schoenen?, kleding?
Is dit duur?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Schoenen is niet noodzakelijk, fietst wel lekkerder. Verder ook bidons, binnenbandje, pompje, bandenlichers. Een zadeltasje om dat spul in mee te nemen.
Qua kleding: een goede broek is wel belangrijk. Dus met een stevig zeem. Als je met dit weer ook gaat fietsen, winterkleding zoals een jasje en lange broek.
Handschoenen zijn ook fijn idd.
Hoewel ik er eerst ook over twijfelde, vind ik dit toch een onderdeel wat mijn fietsen echt veranderd heeft. Klimmen, hoge cadans, sprintje trekken, gaat allemaal zoveel lekkerder als je vast zit aan je pedalen.quote:
en als je dan moet stoppen voor een stoplicht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel ik er eerst ook over twijfelde, vind ik dit toch een onderdeel wat mijn fietsen echt veranderd heeft. Klimmen, hoge cadans, sprintje trekken, gaat allemaal zoveel lekkerder als je vast zit aan je pedalen.
Uitklikken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en als je dan moet stoppen voor een stoplicht?
Framegeometrie, groep, beetje degelijke wielen.. Dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
En waar moet je op letten als je een fiets koopt?
Ik heb nu op marktplaats bij 2 gereageerd, zouden jullie even mee kunnen kijken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Framegeometrie, groep, beetje degelijke wielen.. Dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Bij de lokale fietsenwinkel:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is dit duur?en waar kun je deze halen?
Uitklikkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of sur placenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Uitklikken
Je gaat eens op je bek, maar je wordt er wel handig in
Doping.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Als je trouwens wilt beginnen met wielrennen, wat heb je naast de fiets dan nog allemaal nodig?
Zo'n fietscomputertje, helm, handschoenen, schoenen?, kleding?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu op marktplaats bij 2 gereageerd, zouden jullie even mee kunnen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel een fiets kopen met de goede framemaat. Hoe lang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n 185, misschien ietsje groterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet wel een fiets kopen met de goede framemaat. Hoe lang ben je?
Wat betreft Suntour en Campa in je tijdlijn ben ik het helemaal met je eens. Maar verder lijkt het wel of je een beetje bent blijven stilstaan. Ik wil best wel eens een boom met je opzetten over een aantal topproducten die er momenteel in b.v. Zwitserland en Italie geproduceerd worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eind jaren '80 was Suntour het beste/mooiste om mee rond te rijden
Zo tot begin jaren '90 was Shimano prima, totdat ze met de waslijnen begonnen (en de Ultegra tricolore).
Vanaf medio jaren '90 tot aan het begin van deze eeuw Campa.
Momenteel is er niks fatsoenlijks op de markt.
Dat zeiden de verstokte buiscommandeur liefhebbers ook toen de eerste Ergo Powers uitkwamen en toen de eerste geindexeerde buiscommandeurs op de markt kwamen was ook al het gevoel weg. Over een paar jaar rijdt iedereen electrisch en misschien wel stiekum een aandrijfrolletje op de bracket as. Naar verluidt is er in de RVV al eens mee geexperimenteerd volgens de Belgische kranten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vanmiddag een Ultegra 6700 groep op m'n fiets gezet. Ook rommel
Heb overigens laatst met Shimano Dura Ace Di2 gereden. Echt super, elke keer schakelen is raak, maar ik heb toch loever mechanisch schakelen. Gewoon voor het gevoel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu op marktplaats bij 2 gereageerd, zouden jullie even mee kunnen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allebei geweldige fietsen. Koop een van de twee en ga eerst eens kijken of het bevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Dat schuurend klinkt idd als een overbelaste achillespees. Maar ff rusten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:36 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens de bevriende fysio heb ik een overbelaste enkel omdat ik een beetje een raar gevoel heb daar. Beetje zeurderig/schuurend gevoel op de achterkant. Morgen en overmorgen maar even rustig aan uren maken en maandag rustdag
Kijk dan het beste naar een 59cm frame of een 60cm zitbuis gemeten van hart trapas tot bovenkant liggende buis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
zo'n 185, misschien ietsje groter
Miss valt het frame wel vrij lang of heeft hij een kort bovenlichaam. Enfin, de zitbuis zegt niet alles, toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk dan het beste naar een 59cm frame of een 60cm zitbuis gemeten van hart trapas tot bovenkant liggende buis.
Ja dat is wel zo maar je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Miss valt het frame wel vrij lang of heeft hij een kort bovenlichaam. Enfin, de zitbuis zegt niet alles, toch?
Met zadel valt veel meer te corrigeren dan.met een stuurpen.
Door schade en schande leert men. Niet uit je klikpedalen komen voor een vol vrijthof is ook lullig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serge van Bikeparts vond elektroschakelen niet echt een vooruitgang. Hij zei ook dattem een beetje feeling mistte met shiften.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Tommeke het volgende:
Klopt. Het schakelt ook veel lekkerder, ik ben er alleen mentaal nog niet aan toe
Vind ik ook. 1x gefietst op een Di2 groepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Serge van Bikeparts vond elektroschakelen niet echt een vooruitgang. Hij zei ook dattem een beetje feeling mistte met shiften.
Heb gisteren weer nieuw record gezet. Opgebouwd naar 20x37,5kg squat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar je moet ergens beginnen.
Goed getraind net weer, morgen nog eens.
Ik drop dan gelijk een vraag. Helpt krachttraining je significant sterker te fietsen? Ik geloof er eigenlijk niet zo in, alhoewel ik me graag laat overtuigen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb gisteren weer nieuw record gezet. Opgebouwd naar 20x37,5kg squat.
Het blijft een duursport, maar het kan je bijvoorbeeld wel explosiever maken. Ook als je plafonneert qua verbetering kan krachttraining je net dat beetje extra geven. Verder maakt het je minder blessure gevoelig, alhoewel daar nooit goed onderzoek naar is gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik drop dan gelijk een vraag. Helpt krachttraining je significant sterker te fietsen? Ik geloof er eigenlijk niet zo in, alhoewel ik me graag laat overtuigen..
Ja en nee. Intrinsiek ga je er niet harder van fietsen, maar als je meer kracht hebt, kom je sneller op gang tijdens aanzetten of demarrages. Het is nogal complex en er zijn verschillende meningen en theorieën over. Ik denk zelf dat je op het vlakke er behoorlijk profijt van hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef dester_martijn het volgende:
Ik drop dan gelijk een vraag. Helpt krachttraining je significant sterker te fietsen? Ik geloof er eigenlijk niet zo in, alhoewel ik me graag laat overtuigen..
Volgens de artikelen helpt het wel als je goed periodiseerd, dus in de winter opbouwen naar maximaal kracht en daarna krachtuithoudingsvermogen. Als je dat KUV in het seizoen met kunt onderhouden zal het wel werken. Alleen maar 6-8 herhalingen met maximaal gewicht zal je niet veel helpen. Maar kans soms wel je massa verhogen. Volgens een artikel van Adrie van Diemen heb je in het seizoen vooral wat aan de series van 20-30 herhalingen. Denk dat de schaatsers en prof wielrenners niet voor niets regelmatig krachttraining doen. Sowieso wordt je er explosiever van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik train ook wel mijn beenspieren, zij het 20 herhalingen met 15-20 kg (oid), maar heb ook eigenlijk geen zin om daar meer kilo's van te maken, omdat, zoals ik al zei ik daar het nut niet van in zie en ik ook geen gewichtstoename wil hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
Verder wat No-P zegt onderschrijf ik ook wel. Het is goed voor de algemene ontwikkeling aangezien fietsen een eenzijdige belasting is voor de spieren in de romp.
Krachttraining kan in de wintermaanden zo gebruikt worden de verstoorde balans te herstellen.
Ik bedank je juist omdat je dit stukje mobiel schrijft! Even het stukje krachttraining en profwielrenners. Ik denk dat klimmers dat niet zullen doen, maar meer de complete renners. Ik zie een A. Schleck nu niet direct aan de gewichtjes hangen of wel dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens de artikelen helpt het wel als je goed periodiseerd, dus in de winter opbouwen naar maximaal kracht en daarna krachtuithoudingsvermogen. Als je dat KUV in het seizoen met kunt onderhouden zal het wel werken. Alleen maar 6-8 herhalingen met maximaal gewicht zal je niet veel helpen. Maar kans soms wel je massa verhogen. Volgens een artikel van Adrie van Diemen heb je in het seizoen vooral wat aan de series van 20-30 herhalingen. Denk dat de schaatsers en prof wielrenners niet voor niets regelmatig krachttraining doen. Sowieso wordt je er explosiever van.
Het is altijd moeilijk om verbetering te herleiden naar een specifiek trainingsonderdeel. Fiets je nou harder doordat je conditie beter is geworden, of omdat je spieren sterker zijn?
Als je interesse hebt kan ik straks wel even wat artikelen posten.
Sorry voor het onsamenhangend verhaal, zit op mobiel.
Tom Stamsnijder doet ook krachttraining en is niet bepaald een sprinter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik bedank je juist omdat je dit stukje mobiel schrijft! Even het stukje krachttraining en profwielrenners. Ik denk dat klimmers dat niet zullen doen, maar meer de complete renners. Ik zie een A. Schleck nu niet direct aan de gewichtjes hangen of wel dan?
Het gaat mij vooral om de andere spiergroepen. Armen, borst, schouders rug en buik. Benen doe ik ook maar alleen 's winters. Ik denk dat als je beter in verhouding bent, en er beter uit ziet, dat meer zelfvertrouwen geeft en je daardoor beter presteert uiteindelijk. Alles hangt samen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef dester_martijn het volgende:
Ik train ook wel mijn beenspieren, zij het 20 herhalingen met 15-20 kg (oid), maar heb ook eigenlijk geen zin om daar meer kilo's van te maken, omdat, zoals ik al zei ik daar het nut niet van in zie en ik ook geen gewichtstoename wil hebben.
Ik bedoel ook eigenlijk andere spiergroepen, trainen jullie die ook?
Verder schaats ik ook, een vrij statische beweging, maar wel goed voor je rugspieren.
Haha door borst trainen krijg je geen grotere borstkas. Je ribben groeien niet mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de andere spiergroepen. Armen, borst, schouders rug en buik. Benen doe ik ook maar alleen 's winters. Ik denk dat als je beter in verhouding bent, en er beter uit ziet, dat meer zelfvertrouwen geeft en je daardoor beter presteert uiteindelijk. Alles hangt samen.
Je kan wel sterke benen hebben maar als 't bovenlijf dat niet ondersteunen kan, kan je de kracht niet kwijt.
Ook moet je een grote borstkas hebben om grote longen in kwijt te kunnen.
Ik denk dat daar de meningen verdeelt over zijn. Een mtb-er zal hier denk ik meer baat bij hebben dan een wielrenner.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de andere spiergroepen. Armen, borst, schouders rug en buik. Benen doe ik ook maar alleen 's winters. Ik denk dat als je beter in verhouding bent, en er beter uit ziet, dat meer zelfvertrouwen geeft en je daardoor beter presteert uiteindelijk. Alles hangt samen.
Je kan wel sterke benen hebben maar als 't bovenlijf dat niet ondersteunen kan, kan je de kracht niet kwijt.
Ook moet je een grote borstkas hebben om grote longen in kwijt te kunnen.
Ik doe overigens veel herhalingen, ik voel me ook niet verleidt om de testosteronbeesten in de fitness de baas te zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef Patroon het volgende:
Eens met wat nop en kaas zeggen. Als tourder niet zoveel voordeel. Wel voor een amateur die veel moeten aanzetten. Het is dan wel belangrijk om veel herhalingen te doen omdat je anders cellen traint die binnen een paar seconden al op zijn. Ik heb dat artikel ff niet bij de hand
Wat kaas zegt is wel waar. Het is belangrijk om je lichaam enigzins in evenwicht te houden. Niet alleen voor je prestaties maar ook voor je eigen gevoel, scheefgroeien te voorkomen. Sterkere rug. sowieso is een sterker bovenlijf ook gezonder voor later.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:05 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de meningen verdeelt over zijn. Een mtb-er zal hier denk ik meer baat bij hebben dan een wielrenner.
Rug train ik al genoeg met schaatsen. Ik denk dat het inderdaad zeer nuttig kan zijn mbt tot betere lichaamsverhouding. Voor wat betreft het zelfvertrouwen die je ermee kweekt ben ik wat minder overtuigd. Ik heb geen behoefte aan bredere schouders, gespierde buik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat kaas zegt is wel waar. Het is belangrijk om je lichaam enigzins in evenwicht te houden. Niet alleen voor je prestaties maar ook voor je eigen gevoel, scheefgroeien te voorkomen. Sterkere rug. sowieso is een sterker bovenlijf ook gezonder voor later.
Ik denk dat je daar te kort door de bocht gaat. Komt meer bij kijken dan alleen sterke benen. In de koers sowieso diegene met koppie koppie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
ik ben nogal zwart wit en ben van het soort die denkt: wie de sterkste benen heeft die wint...
Nee, krachttraining op de fiets is niet 1,5uur zwaar trappen. Je moet sprintjes doen, bijv bij een viaduct op, met zo'n zwaar mogelijk verzet en max 60 rpm. Zit je cadans hoger, schakel je zwaarder, zit je er onder schakel je lichter. 40-50 trappen per been lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef dester_martijn het volgende:
Scharen jullie maximaal gaan op de taxc ook als krachttraining? En dan bedoel ik met behoorlijke wattages 1,5 fietsen?
Ik denk inderdaad dat bij profs en elites het koppie een grote rol speelt. Ik refereerde even naar de tijd bij de junioren, daar waar de mannen met de sterkste benen wel altijd boven kwamen drijven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar te kort door de bocht gaat. Komt meer bij kijken dan alleen sterke benen. In de koers sowieso diegene met koppie koppie.
Brede schouders heb je niet zomaar. Kaas bedoelt enkel, bovenlichaam in verhouding met benen, niet als een bodybuilder.
Oke! Daar heb ik dan weer de Limburgse heuvels voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, krachttraining op de fiets is niet 1,5uur zwaar trappen. Je moet sprintjes doen, bijv bij een viaduct op, met zo'n zwaar mogelijk verzet en max 60 rpm. Zit je cadans hoger, schakel je zwaarder, zit je er onder schakel je lichter.
iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Patroon het volgende:
Brede schouders heb je niet zomaar. Kaas bedoelt enkel, bovenlichaam in verhouding met benen, niet als een bodybuilder.
Jep, heb zelf ook bij de nieuwelingen en junioren gereden, dat was idd een afval race.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat bij profs en elites het koppie een grote rol speelt. Ik refereerde even naar de tijd bij de junioren, daar waar de mannen met de sterkste benen wel altijd boven kwamen drijven.
Koers jezelf nu nog dan? Thanks, leesvoer voor vanavond! Ene H. Kuipers (het cirkeltje van het D. woord blijft rond gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jep, heb zelf ook bij de nieuwelingen en junioren gereden, dat was idd een afval race.
Hier de link van artikelen van AvD. Zal je wel veel aan hebben.
http://www.google.nl/url?(...)7-ddhNtu2yZ8PQ1ELAeg
Die gast denkt ook dat doping niet zoveel helpt haha.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Koers jezelf nu nog dan? Thanks, leesvoer voor vanavond! Ene H. Kuipers (het cirkeltje van het D. woord blijft rond gaan) schaats namelijk zo af en toe en hij is niet zo overtuigd van krachttraining, ik denk dat dat ook voor een deel komt doordat hij redelijk conservatief is wat dat betreft.
Mooi man, ik ben er wel van overtuigd dat je er bij aanzetten veel aan hebt. Explosiviteit neemt enorm toe. Uitstoot ook snel doen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
In dit seizoen reed ik echt beregoed. Ik had toen veel getraind en ook veel krachttrainig gedaan. Omdat ik nogal een spijker ben had ik veel moeite met aanzetten in 't begin. In dit seizoen kon men mij amper volgen tijdens een demarrage. Natuurlijk kwam dat niet door krachttraining alleen maar had daar wel onderdeel aan.
[ afbeelding ]
Ik vond deze ook wel handigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jep, heb zelf ook bij de nieuwelingen en junioren gereden, dat was idd een afval race.
Hier de link van artikelen van AvD. Zal je wel veel aan hebben.
http://www.google.nl/url?(...)7-ddhNtu2yZ8PQ1ELAeg
Ziet er goed uit.quote:
Ik vond het wel koud, maar niet zo koud.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef No-P het volgende:
Goed koud vandaag trouwens, eerste keer met balaclava.
Was niet perse nodig inderdaad, had er nog niet mee gereden en dacht, ach laat ik eens proberen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond het wel koud, maar niet zo koud.
Dat ik terugfietste het bos uit moest ik een kilometer over een modderweg vol met plassen water. Dus beenstukken zeikend nat, voeten koud en benen koud. De laatste 20 km waren best lang.
Dat mis ik dus ook. Maar elke tik is wel raak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Serge van Bikeparts vond elektroschakelen niet echt een vooruitgang. Hij zei ook dattem een beetje feeling mistte met shiften.
Ik gebruik sinds deze week, zeker 's ochtends, wel zo'n soort sjaal. Ben de naam alleen even kwijt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef No-P het volgende:
[..]
Was niet perse nodig inderdaad, had er nog niet mee gereden en dacht, ach laat ik eens proberen.
Klopt hoor, ik hoef het dus ook niet. Maar het schakelt echt wel lekker. Vooral ook als je heel langzaam rijdt en 'm op het buitenblad mikt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb je ook met een kabeltje.
Ik ken de posbank verder niet, maar gaat je hartslag dan niet snel naar D3?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef Wielracer het volgende:
Dit jaar krachttraining gedaan op de fiets.
Naar de Posbank gegaan en alles op het buitenblad, 60 rpm en hartslag D1/D2
Voor mijn gevoel was dit wel juist, want je zit immers in je fietspositie wat je mist in de sportschool. Het jaar ervoor wel naar de sportschool gegaan en toen veel legpress gedaan.
Steeds 1 been en dan 2 x 20 x 70 kg. Met 2 benen kwam ik op 1 x 20 x 150 kg.
Deze winter wil ik wel weer krachttraining op de fiets doen (als het weer het toelaat) Dat voelt wat beter aan.
Ik kijk het wel even aan en vraag wat info aan bij de trainers. Bij de amateurs kom ik er misschien wel mee weg, terwijl belofte en daarna elite wel stiekem mijn streven is en misschien ontkom ik er dan niet aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
In dit seizoen reed ik echt beregoed. Ik had toen veel getraind en ook veel krachttrainig gedaan. Omdat ik nogal een spijker ben had ik veel moeite met aanzetten in 't begin. In dit seizoen kon men mij amper volgen tijdens een demarrage. Natuurlijk kwam dat niet door krachttraining alleen maar had daar wel onderdeel aan.
[ afbeelding ]
Je bent qua eigenwijsheid in ieder geval wel puur geschikt voor wedstrijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik kijk het wel even aan en vraag wat info aan bij de trainers. Bij de amateurs kom ik er misschien wel mee weg, terwijl belofte en daarna elite wel stiekem mijn streven is en misschien ontkom ik er dan niet aan.
Ik denk ook dat bij iedereen de behoefte aan krachttraining anders is.
Ik ook, 4.5 uur op de MTB, 100 km waarvan het meeste met hartslag 120-140 over de weg. 25 km offroad waarvan 2.5 km over het strand door het mulle zand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Vandaag 3.45 uur op de fiets. Zit nu voor lello op de bank en dat met een lage hartslag. Wel de 1e goede duurtraining gehad nu.
Nee, intervaltraining en tijdrijden. Gewoon jezelf tot doel stellen om minimaal over te geven tijdens een tijdritquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Helpt krachttraining ook niet om tot het gaatje te gaan? Weten waar je grenzen liggen en daar doorheen? Hardheid trainen dus?
Doe ik ook weleens met een maatje. Kop over kop rijden, zo hard mogelijk. Zodra degene voor je inkakt gaat de ander er voorbij. Degene die op geeft is het mietje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, intervaltraining en tijdrijden. Gewoon jezelf tot doel stellen om minimaal over te geven tijdens een tijdrit
Ik vind dat zo lekker he, helemaal kapot gaan.
Moet je Badr ff opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, intervaltraining en tijdrijden. Gewoon jezelf tot doel stellen om minimaal over te geven tijdens een tijdrit
Ik vind dat zo lekker he, helemaal kapot gaan.
Ja, dat denk ik ook. Het was bij mij een zwak punt, kracht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef dester_martijn het volgende:
Ik denk ook dat bij iedereen de behoefte aan krachttraining anders is.
Nee hoor, als je de controle over je lichaam kan houden gaat het goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ik ken de posbank verder niet, maar gaat je hartslag dan niet snel naar D3?
Ik dacht dat dat pont de hele nacht voer? Tot hoe laat/vanaf hoe laat vaart ie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef raptorix het volgende:
Brrrr net terug van een ritje naar een verjaardag, heenweg was al erg koud, gelukkig niet al te lang ritje van zo een 20 km, op terugweg was ik toch echt in de veronderstelling dat de pont de hele nacht zou varen, dat viel dus vies tegen, moest daardoor van zaandam naar Amsterdam Noord rijden, maar ken die weg niet zo goed, op gegeven moment afslag gemist van het fietspad, en toen zat ik dus op de busbaan
Dus ik denk, nou op goed geluk dan maar, sta ik in 1 keer op de afslag van ringsnelweg
[ afbeelding ]
Even terug was een andere splitsing die ook op snelweg uitkwam, gelukkig was het maar 300 meter naar een woonwijk, dus even flink gesprint
Gelukkig nog net de andere pont, en nu weer lekker warm thuis
mmmmm ik ga nu echt twijfelen aan mezelf of ik toch verkeerd gekeken heb had laatste stukje nogal moeten racen op op tijd te zijn, had 15 minuten vanaf Koog-Zaandijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pont de hele nacht voer? Tot hoe laat/vanaf hoe laat vaart ie dan?
Hij gaat volgens een collega 's ncahts eens per half uur.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
mmmmm ik ga nu echt twijfelen aan mezelf of ik toch verkeerd gekeken heb had laatste stukje nogal moeten racen op op tijd te zijn, had 15 minuten vanaf Koog-Zaandijk.
Maar goed vond wel doc waarin staat dat ze hele nacht varen. Naja het was een afwisselend ritje door de industriegebieden en terug door de Jordaan
Wehehe het is super relaxed asfaltquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij gaat volgens een collega 's ncahts eens per half uur.
Die busroute ga ik denk ik ook eens pakken, anders moet ik omfietsen. Sowieso verdwaal ik elke keer dat ik in a'dam noord ben wel een keer
Leuk he MP afspeuren. Is dat niet een OEM frame?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
Het zal je maat maar zijn.
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
Daar heb ik geen verstand van. Geen idee hoe dat zit met die Pinderello's. Ik vind die rare bochten in het frame ook maar zozo. Toch voor 350.- zou ik ze wel eens willen proberen. Maar voor mij te klein.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:04 schreef Patroon het volgende:
Leuk he MP afspeuren. Is dat niet een OEM frame?
Mij ook te klein. Wel maatje voor vriendin. Gelukkig heb ik geen kennis en gereedschap om complete fietsen op te bouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Geen idee hoe dat zit met die Pinderello's. Ik vind die rare bochten in het frame ook maar zozo. Toch voor 350.- zou ik ze wel eens willen proberen. Maar voor mij te klein.
Nee, ik vind van niet. De kabels op de juiste lengte inkorten is een beetje puzzelen. Ik doe het in een halve dag, fiets bouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mij ook te klein. Wel maatje voor vriendin. Gelukkig heb ik geen kennis en gereedschap om complete fietsen op te bouwen.
Ik kan een stuur opbouwen, derailleur richten, is een fiets opbouwen veel moeilijker?
Original Equipment Manufacturing. Komt veel voor bij auto's. Bijvoorbeeld de schokbrekers die in die nieuwe auto zitten komen van een ander bedrijf maar worden verkocht als het orginele merk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Geen idee hoe dat zit met die Pinderello's. Ik vind die rare bochten in het frame ook maar zozo. Toch voor 350.- zou ik ze wel eens willen proberen. Maar voor mij te klein.
Is OEM imitatie ofzo?
er staat dit bij:quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk he MP afspeuren. Is dat niet een OEM frame?
Edit: lijkt toch wel real.
Niet echt dus..quote:Niet van nieuw te onderscheiden!
Eigenlijk alleen voor de bracketas een momentsleutel nodig imbus 10. Verder kan je het met een paar imbusjes, 4/5/6 af, een goede combinatietang en een klein schroevendraaiertje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Moeilijkste van een fiets opbouwen is dat je al het gereedschap en spulletjes ervoor moet hebben.
Had nodig:quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Moeilijkste van een fiets opbouwen is dat je al het gereedschap en spulletjes ervoor moet hebben.
Geen zin om een fiets naar de fietsenmaker te brengen voor dingen die ik zelf kan, en al helemaal geen zin in de wachttijd bij de fietsenmakerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, als je je fiets zelf onthoud
Over momentsleutels: Vriend van me ging een momentsleutel kopen. Bij de winkel was vanuit de fabrikant uit een wedstrijd opgezet om zo dicht mogelijk bij een aantal momenten te komen. Hij zat er puur toevallig steeds superdicht in de buurt (je moest 3 keer een moment aandraaien). Gratis momentsleutel gewonnen, en geen budgetding![]()
Zoveel onderhoud heb ik niet aan mijn fietsen gehad, al remt mijn mtb achter nu wel slecht. Kan geen slip meer maken zegmaar. Dus die moet ik ff ontluchten.
Ik denk dat je blokjes versleten zijn. Het systeem mag geen lucht bevatten anders is het lek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, als je je fiets zelf onthoud
Over momentsleutels: Vriend van me ging een momentsleutel kopen. Bij de winkel was vanuit de fabrikant uit een wedstrijd opgezet om zo dicht mogelijk bij een aantal momenten te komen. Hij zat er puur toevallig steeds superdicht in de buurt (je moest 3 keer een moment aandraaien). Gratis momentsleutel gewonnen, en geen budgetding![]()
Zoveel onderhoud heb ik niet aan mijn fietsen gehad, al remt mijn mtb achter nu wel slecht. Kan geen slip meer maken zegmaar. Dus die moet ik ff ontluchten.
Oja, blokjes kijken, dat wilde ik ook nog doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat je blokjes versleten zijn. Het systeem mag geen lucht bevatten anders is het lek.
Ik in principe ook, al heb ik mijn nieuwe crank wel door de FM erin laten zetten. Verder heb ik nog niet zoveel onderhoud gehad, afgezien van een ketting wisselenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Geen zin om een fiets naar de fietsenmaker te brengen voor dingen die ik zelf kan, en al helemaal geen zin in de wachttijd bij de fietsenmaker
Kabels afknippen. Pa heeft zo'n Felco papegaaienbektang en die is wel beter want zo is er minder kans op rafelen. Maar met een goede electro draadkniptang moet het ook wel lukken. Moet wel scherp zijn dan, geen aldikwaliteit.quote:
Bijtel werkt primaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Duidelijk! Ik denk dat ik zelf een kabel eerder doormidden zou slijpen.
Precies, wel een goede manier om mooie butsen in je beitel te krijgen.quote:
Offroad? Dus zwemmen, cross country lopen en MTB'en?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef No-P het volgende:
http://www.xterraplanet.com
Benieuwd of het wk offroadtriathon doorgaat. Altijd wel tof om ze te zien fietsen.
Werkt niet met de STI buitenkabels en binnenkabels. Die moet je in 1 keer glad afknippen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Duidelijk! Ik denk dat ik zelf een kabel eerder doormidden zou slijpen.
Over het algemeen meer trail dan cross country. Jammer dat ze dat in NL niet aanbieden, dan moet je geloof ik al richting België of diep in Duitsland.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Offroad? Dus zwemmen, cross country lopen en MTB'en?
Ja voor de crank zou ik ook naar de fietsenmaker moeten, dat power torque systeem van campa vereist apart gereedschap wat eigenlijk iets te duur is om voor die ene keer te kopen..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, blokjes kijken, dat wilde ik ook nog doenWas gister helemaal leeg toen ik thuiskwam.
[..]
Ik in principe ook, al heb ik mijn nieuwe crank wel door de FM erin laten zetten. Verder heb ik nog niet zoveel onderhoud gehad, afgezien van een ketting wisselen
Xterra had toch een strandtriathlon op Scheveningen? Heb ik nog een shirtje van..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef No-P het volgende:
Over het algemeen meer trail dan cross country. Jammer dat ze dat in NL niet aanbieden, dan moet je geloof ik al richting België of diep in Duitsland.
Me vader kon het niet echt waarderen, vooral omdat het hout beitels warenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Me vader kon het niet echt waarderen, vooral omdat het hout beitels waren
Ik geloof dat het nu van een andere organisatie is. Je hebt nog wel wat cross triathlons, tri-Ambla, Beach-challenge, Klazierenveen, maar echt veel aanbod is er niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Xterra had toch een strandtriathlon op Scheveningen? Heb ik nog een shirtje van..
Heb je opzich ook wel gelijk in, maar nu is het mooi weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]![]()
@Kano: Dagje rus kan ook geen kwaad misschien? Je hebt al aardig getraind de afgelopen weken?
Ik ga zo naar het volkstuincomplex, ik moet bij wijze van corvee even een rijtje knotwilgen en bolacacia's snoeien. Op de terugweg even naar het krachthonk voor een benensessie.
Maar eerst nog even mezelf volvreten.
Duathlon is ook maar een heel klein wereldje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:32 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nu van een andere organisatie is. Je hebt nog wel wat cross triathlons, tri-Ambla, Beach-challenge, Klazierenveen, maar echt veel aanbod is er niet.
Wild idee:quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:32 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nu van een andere organisatie is. Je hebt nog wel wat cross triathlons, tri-Ambla, Beach-challenge, Klazierenveen, maar echt veel aanbod is er niet.
Lekker bezig man!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je opzich ook wel gelijk in, maar nu is het mooi weer.
Afijn, moet om 5 uur bij een vriendin zijn om tapas te eten, maak er een rustdag van. Ook maar ff alle gebruikte fietskleren wassen, kan ik die volgende week weer gebruiken.
27 uur 20 min en 696 km staat de teller op sinds vorige week zaterdag.
Volgens mij is het enkele verschil de bevestigingsnokjes voor de batterij en gaten in het frame voor de stroomkabels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
Straks wil natuurlijk iedereen Di2 op zijn fiets, dan worden al die mooie frames op MP gedumpt waar dat niet op past.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Di2 frame versus conventioneel? Weet iemand dat?
Klopt, crosscircuit is 5 wedstrijdjes geloof ik. Tijdens Pijnacker doe ik al de 7heuvelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duathlon is ook maar een heel klein wereldje.
Zijn we te klein voor en het kost nogal veel tijd. Hardloopwedstrijdje is zo georganiseerd. Triathlon is andere koek.quote:
Ik vind het knap dat je deze week 19 uren hebt gemaakt!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Inderdaad. Zit zelf nu op 45%. Gaat niet vanzelf.
Nee toch? Alleen fietsen telt hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Telt ook mee, je mag rennen en/of lopen. Wel GPS aan natuurlijk...
Volgens mij telt ook alleen fietsen mee, wel in het discussie gedeelte gelezen dat er iemand was die rondjes met de hond (ofzo) ook als fiets activiteit logde..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen fietsen telt hoor.
Ja, ik heb bij wel meer mensen gezien dat ze hun garmin aanlaten terwijl ze koffie drinken ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Volgens mij telt ook alleen fietsen mee, wel in het discussie gedeelte gelezen dat er iemand was die rondjes met de hond (ofzo) ook als fiets activiteit logde..
Ah dan was dat het. Zag wel iemand die ruim 2u lang een gemiddelde van 9km/u had...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Volgens mij telt ook alleen fietsen mee, wel in het discussie gedeelte gelezen dat er iemand was die rondjes met de hond (ofzo) ook als fiets activiteit logde..
Heb de challenge trouwens wel zo'n beetje opgegeven, moet nog wat dingen afmaken en leren voor tentamen. En geen zin om met deze temperaturen lang op de fiets te zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |