Er is wel een verschil om iemand op de persoon aan te vallen of een mening over een object te vellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manier. Dat hou je dan netjes voor je... meeste mensen
.
Daar had ik 24 flessen van mee naar huis vanuit Frankrijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik doe niet hysterischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik bel jou ook altijd anoniemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Die van mij hangt dan aan de opladerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hou van mijn telefoon
Vannacht maar 1% stroom verbruikt
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon niet in de kruidenwijk
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Heel vervelend jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, al de 3e keer dat ik door een privénummer gebeld word.. *lekker laat gaan*
True story.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat het al straf genoeg is dat ik nu
Niet uit mijn hoofd krijg
Mij bel je nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Was jij datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Nja daarom idd.. Irritante zeikerdsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
ME had die app geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
Ik wist geeneens dat die er was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
Wellichtquote:
Ja, maar die is aan het werk.quote:
Ik ook niet, ME zei het..quote:
En dan er ook bij zetten. "Dat zou een hoop verklaren"quote:
Van haar wist ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die is aan het werk.
[..]
Ik ook niet, ME zei het..
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browser
Geldt ook voor mijn Samsung.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leeg
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de app of de browser? De app is echt totaal overbodig en werkt slecht met dm enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not quite.quote:
Ik ken het gevoelquote:
Precies ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
Sowieso ergens lang aandacht aan moeten geven
Behalve aan iets leuk of aan een leuk iemand
Dat heeft geen zak met Marley te maken mevrouwtjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Raene het volgende:
Hand of fate is moving and the finger points to you
He knocks you to your feet and so what are you gonna do
Your tongue has frozen now you've got something to say
The piper at the gates of dawn is calling you his way
-bob marley-
Oh neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zak met Marley te maken mevrouwtje
Over de knie jijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh nee.. Wat gaat u nu met me doen
?
Scorequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, jij kunt aandacht krijgen zoveel je wilt
Er is bij mij nooit onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik niet meer de enige ADD'er hier?
* Raene gaat over de knie liggenquote:
De One Xquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Mijn HTC gaat makkelijk een dag mee met FOK!ken erbij
Browser.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Met de app of de browser? De app is echt totaal overbodig en werkt slecht met dm enzo
Mijne gaat echt geen dag mee als ik ga zitten fokken hoorquote:
Okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De rest bespreken we via DM, gewoon om de rest in spanning te laten
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Valt "Keane - Crystal Ball" onder rock?
De mijne wel heurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne gaat echt geen dag mee als ik ga zitten fokken hoor
Zou mijn accu al verneukt zijn na een half jaar?quote:
Problem solvedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het niet als rock klinken.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Valt "Keane - Crystal Ball" onder rock?
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou mijn accu al verneukt zijn na een half jaar?![]()
Of heb jij dingen die onderhuids werken uit kunnen zetten?
Ik had ooit eens een telefoon die ging in energiebesparende modus de helderheid op maximaal zettenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.
Ohja, daarom had ik dat gedaan.. ME vond het te donker en heeft hem weer op superhelder gezetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.
Ik heb 'm bijna altijd op minimale helderheid of op een procentje of 20quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, daarom had ik dat gedaan.. ME vond het te donker en heeft hem weer op superhelder gezet
Thanks, ff aanpassen.. (Hij doet dit dat ook idd sinds afgelopen 2 weken oid..)
Ik heb hem net onder de helft gezet nu, kijken of dat vanmiddag scheelt, moet nog wel kunnen blijven lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb 'm bijna altijd op minimale helderheid of op een procentje of 20
Ooh, dat kan vrij aardig, als je niet in vol zonlicht gaat zitten klooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hem net onder de helft gezet nu, kijken of dat vanmiddag scheelt, moet nog wel kunnen blijven lezen
Ik heb zo'n zin in sexquote:
Mwah, 90% van de tijd in de bus achter 't stuur als ik stilsta enzo.. We gaan het zien, en ff testen met de app..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan vrij aardig, als je niet in vol zonlicht gaat zitten klooien
Moet het daar weekend voor zijn dan?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet het daar weekend voor zijn?
In mijn geval welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet het daar weekend voor zijn dan?
Also
Boze seksquote:
Daar hoeft het toch geen weekend voor te zijnquote:
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je niet boos voor te zijn hoor
Grunterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik grom er van
Mja ik zal dit weekend wel "vrouwelijke problemen" hebben
Nu ben ik nog bozer
Bij mij zou het wat onhandig zijn vanwege de kniequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blegh-ik-voel-me-niet-top seks zou het hier worden vrees ik..
Daar hoef ik dan weer niet boos voor te zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Raene het volgende:
Keiharde boze seks met nagels en ruig en hard en haren trekken en spankings en en en.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Raene het volgende:
Keiharde boze seks met nagels en ruig en hard en haren trekken en spankings en en en.
Sexyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan weer niet boos voor te zijn
Dit ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Hier "ik-kan-er-niet-genoeg-van-krijgen" seks
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan weer niet boos voor te zijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mja, ik ga wel gewoon aan mezelf ruiken :$
Jaquote:
Geen ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know
Maar dan heeft het wel een extra toegevoegde waarde
[..]
Grunter
[..]
Bij mij zou het wat onhandig zijn vanwege de knie
Ja maar jij hebt een lief..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
Bij mij wordt het dan 'godverdomme, ik ben zo geil als tien man'-seks.
Jij bent veel te leuk om boos te zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Of misschien ben ik altijd wel boos.. Ben ik gewoon een boos en harteloos persoon, dat is natuurlijk ook mogelijk... :$
In b4:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken door je post.. Mag ik dan nu wel boos zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent veel te leuk om boos te zijn.
Word je boos van geil zijn als een bossie siepels in augustusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken door je post.. Mag ik dan nu wel boos zijn?
Het is niet dat ik 'm ieder gewenst tijdstip uit m'n zak kan toveren, hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij een oplossing ter bechikking hebt..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ben iets te gewend om iets te "-en".
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Of misschien ben ik altijd wel boos.. Ben ik gewoon een boos en harteloos persoon, dat is natuurlijk ook mogelijk... :$
In b4:
[ afbeelding ]
Ja, want ik ben helemaal alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn: '(quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Word je boos van geil zijn als een bossie siepels in augustus?
Geil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In b4:
[ afbeelding ]
Ik denk er wel aan, but there will be blood thenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Seks is t laatste waar ik aan denk als ik kwaad ben.
Dit stadium is het bij mij ook bereikt, wat volgt er?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
Bij mij wordt het dan 'godverdomme, ik ben zo geil als tien man'-seks.
Moordseks?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk er wel aan, but there will be blood then
Nah.. Too easy, ik martel en pijnig liever tot ze t niet meer aankunnen BWAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Help jezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want ik ben helemaal alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn: '(
Nou ja, voor mij geile neukseks. Ik weet niet hoe dat met jou zitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit stadium is het bij mij ook bereikt, wat volgt er?
Moet maar weer ja.. Pure noodzaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help jezelf?
[..]
Nou ja, voor mij geile neukseks. Ik weet niet hoe dat met jou zit.
Ik moet nog wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help jezelf?
[..]
Nou ja, voor mij geile neukseks. Ik weet niet hoe dat met jou zit.
Niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik 'm ieder gewenst tijdstip uit m'n zak kan toveren, hoor.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah.. Too easy, ik martel en pijnig liever tot ze t niet meer aankunnen BWAHAHAHAI'd watch that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geilquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Hij zit nu onder m'n bureau.
quote:
Niet in de la?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Hij zit nu onder m'n bureau.
Maar dit heeft dan weer niet zoveel met seks te maken, meer met persoonlijk genotquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet wegrennen als je bloedsputters op je krijgt van mijn slachtoffer dan eh
Hoe moet hij vanuit de la ooit bij m'n kut komenquote:
Nee, die veeg ik op met mn vingertopje en lik ik af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die veeg ik op met mn vingertopje en lik ik af.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar dit heeft dan weer niet zoveel met seks te maken, meer met persoonlijk genot
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die veeg ik op met mn vingertopje en lik ik af.
Scholiertjes zijn nu vast blij dat ze vakantie hebbenquote:
Eruit halen voor gebruik natuurlijk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet hij vanuit de la ooit bij m'n kut komen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Scholiertjes zijn nu vast blij dat ze vakantie hebben
Ik veracht zequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen lezen
Like a boss
Seks is geen persoonlijk genotquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar dit heeft dan weer niet zoveel met seks te maken, meer met persoonlijk genot
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]Ik ga jou vrijdag zo hard knuffelen.
En nu heb je n stijfje?quote:
Jahaaaa, maar op een andere manierquote:
Des te meer slachtoffers heb jijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Scholiertjes zijn nu vast blij dat ze vakantie hebben
Nu juist minder, want nu kom ik ze nauwelijks tegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Des te meer slachtoffers heb jij
Tenzij je echt niet wil.quote:
quote:
Oh, dat kan ook jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu juist minder, want nu kom ik ze nauwelijks tegen
Want?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is interpersoonlijk genot.
Knuffels zijn altijd welkom hoorquote:
Toch met meer dan 1 persoon. Dus genot tussen personen.quote:
Dus jij kickt op een beetje gore?quote:
Ligt aan je definitie van seksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch met meer dan 1 persoon. Dus genot tussen personen.
Hoezo niet meiske?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Knuffels zijn altijd welkom hoor
Maar ff afwachten dus hoe dat nou vrijdag zit allemaal.. K weet t niet meer
Ik kan het wel gaaf vinden, maar niet echt geil denk ikquote:
Maar goed ook, aardbeien zijn lekkerder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik perenijsjes mee kan nemen
Mooie beschrijving wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van seks. Als een vrouw in haar kut poert met een dildo, zonder iemand erbij, is dat niet echt interpersoonlijk.
Wat zeg je dat toch weer heerlijk platquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van seks. Als een vrouw in haar kut poert met een dildo, zonder iemand erbij, is dat niet echt interpersoonlijk.
Kom jij ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed ook, aardbeien zijn lekkerder.
Iemand die het met mij eens isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed ook, aardbeien zijn lekkerder.
Nee, dan is dat duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie beschrijving wel.
Maar masturbatie tel ik niet mee dan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nee man, ik heb tegenwoordig de reputatie dat ik meets af zeg en die houd ik graag hoog.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nee man, ik heb tegenwoordig de reputatie dat ik meets af zeg en die houd ik graag hoog.
Worstenbroodjes die ik ontdekte bij het plunderen van mijn voorraadkastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
Marsepein en Deutsche Slagers, lekker lekker.
Jij treft het wel de afgelopen paar dagen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie dag weer morgen
Half 10 beginnen en 's nachts om 1 uur klaar
Vast m'n straf omdat maandag vakantiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij treft het wel de afgelopen paar dagen.
Ik ga voor de marsepein en het verfijnde stemgeluid van Lolitaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Worstenbroodjes die ik ontdekte bij het plunderen van mijn voorraadkast.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast m'n straf omdat maandag vakantie
Wat? Het is dat je zelf bijna verhongert, anders was ik ze op komen halenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Worstenbroodjes die ik ontdekte bij het plunderen van mijn voorraadkast.
Krijg er toch geen 4 opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Het is dat je zelf bijna verhongert, anders was ik ze op komen halen
JOOOOOOOOOOOOOOOFquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast m'n straf omdat maandag vakantie
Te laat, ik had bacon bovenop m'n kaas..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOOOOOF
Kaas bovenop de bacon.
Schavuitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te laat, ik had bacon bovenop m'n kaas..
Nee, ze is werkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan Buurmeisje dat niet gewoon zelf komen doen?
Gaan we nu al claimen ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarnaast, je vraag het aan mij. Mooi niet dus![]()
Eerst die van WinterSun luisteren.quote:
Ja, anders moet ik waaaachten.. Want ik heb geen wa contact verder met d'r enzoquote:
Ja, en ik zei neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik waaaachten.. Want ik heb geen wa contact verder met d'r enzo
Maar ik vraag het straks wel aan haar zelf als ze opduikt hier
Jij hebt toch wat met MissExpert? Of heb ik de hints verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik waaaachten.. Want ik heb geen wa contact verder met d'r enzo
Maar ik vraag het straks wel aan haar zelf als ze opduikt hier
Werksequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn, naar werk!
Werk ze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werk zequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je loopt achter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch wat met MissExpert? Of heb ik de hints verkeerd begrepen?
Why is het alweer voorbij dan?quote:
Oh, ik dacht dat het weer goed was of zoquote:
quote:
Nah, just friends..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het weer goed was of zo. Verkeerd begrepen dus.
Herkenbaar. Ik eet echter nooit mandarijnen meer, zo vaak een teleurstelling.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Mandarijn waarvan ik dacht dat die het minst lekker was, is het lekkerst![]()
![]()
Inderdaad, maar er was geen ander fruit meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik eet echter nooit mandarijnen meer, zo vaak een teleurstelling.
Ik heb niks om te pijpen, behalve m'n waterflesjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hik en geil, dat is lastig bij het pijpen
Hoe lang moet je nog wachten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks om te pijpen, behalve m'n waterflesje.
Werk ze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga het voorbeeld van Kaneel eens volgen..
tot straks dus
Werksequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga het voorbeeld van Kaneel eens volgen..
tot straks dus
Dat hoeft nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel even langs komen,dan kan ik het je vertellen
Nog steeds issues?quote:
Nee, hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zat vast te wachten wanneer de opmerking zou komen
Oh, dat valt weer meequote:
Ja, dan mag je bewust geen porno-achtige dingen bekijken waar je van zou kunnen gaan rukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
Porn off topic? Waar gaat dat over? Pornoverslaving of zo?
Nice.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, dan mag je bewust geen porno-achtige dingen bekijken waar je van zou kunnen gaan rukken.
Ah... Vast heel... Nuttigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer meeMisschien snapte je de intentie van mijn post niet
[..]
Ja, dan mag je bewust geen porno-achtige dingen bekijken waar je van zou kunnen gaan rukken.
Dit omschrijft ongeveer mijn stemmingquote:
Ben er niet zo serieus mee maarja, denk dat als je wat langer droogstaat als man dat je wat seksueler gaat denken etcquote:
quote:
Als jij elke dag meerdere keren rukt en porno kijkt, dan kan dat wel eens nuttig zijn ja. Al snap ik dan niet waarom je een jaar niet rukken/porno kijken als doel steltquote:
Mijn doel is dan ook gewoon tot maandagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als jij elke dag meerdere keren rukt en porno kijkt, dan kan dat wel eens nuttig zijn ja. Al snap ik dan niet waarom je een jaar niet rukken/porno kijken als doel stelt
Ik denk dat je dan beter professionele hulp kunt gaan zoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als jij elke dag meerdere keren rukt en porno kijkt, dan kan dat wel eens nuttig zijn ja. Al snap ik dan niet waarom je een jaar niet rukken/porno kijken als doel stelt
Zelf ooit ''professionele hulp'' gehad?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter professionele hulp kunt gaan zoeken. Maar ja, wie ben ik.
Dat moet toch wel te doen zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn doel is dan ook gewoon tot maandag
Tja geen ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter professionele hulp kunt gaan zoeken. Maar ja, wie ben ik.
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelf ooit ''professionele hulp'' gehad?
Ik ook niet, maar het lijkt me niet dat mensen op internet een dermate grote sociale controle hebben dan een psycholoog of zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet toch wel te doen zijn?
[..]
Tja geen ideeik weet niet hoe extreem het is bij die mensen
True that.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me niet dat mensen op internet een dermate grote sociale controle hebben dan een psycholoog of zo.
Als in, faken op internet is makkelijk.
ik ken een paar chicks die zijn a sexueel die vinden porn en sex ook echt viesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that.
Ik lees trouwens dat het verschilt per mens. Sommigen willen/mogen niet fappen en geen porno kijken, sommigen alleen geen porno kijken.
Ik zie het nut niet zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that.
Ik lees trouwens dat het verschilt per mens. Sommigen willen/mogen niet fappen en geen porno kijken, sommigen alleen geen porno kijken.
Dat zei ik volgens mij ook niet.quote:
Aseksueel lijkt me kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een paar chicks die zijn a sexueel die vinden porn en sex ook echt vies
Precies, maar als je echt veel porno kijkt dan kan het zo zijn dat je niet (snel) meer opgewonden raakt van "echte" seks. Die periode heb ik ook gehad namelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo. Als je lekker wilt fappen iedere avond, dan doe je dat toch lekker
?
ik kan me er ook geen voorstelling bij maken hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aseksueel lijkt me kutmaarja, die weten niet anders..
Oh, serieus? En heb je het dan over veel porno kijken naast daadwerkelijk seks hebben of veel porno kijken en geen seks hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, maar als je echt veel porno kijkt dan kan het zo zijn dat je niet (snel) meer opgewonden raakt van "echte" seks. Die periode heb ik ook gehad namelijk
quote:
Ik hoor wel vaker dat mensen zeggen dat je professionele hulp moet gaan zoeken, maar je hebt er echt geen reet aan ff serieus. Je doet het zelf en houdt jezelf voor de gek dus je bent zelf de enige die het kan oplossen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
de juiste combo vinden is belangrijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, maar als je echt veel porno kijkt dan kan het zo zijn dat je niet (snel) meer opgewonden raakt van "echte" seks. Die periode heb ik ook gehad namelijk
Ik bedoel het in relatie tot het topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor wel vaker dat mensen zeggen dat je professionele hulp moet gaan zoeken, maar je hebt er echt geen reet aan ff serieus. Je doet het zelf en houdt jezelf voor de gek dus je bent zelf de enige die het kan oplossen.
En professionals kosten geld... Ik denk dat je beter aan jezelf kunt werken an sich.
Dat gaat bij mij wel makkelijk, met reguliere seks kan ik alleen vaginaal klaarkomen en met porno alleen clitoraalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de juiste combo vinden is belangrijk
Ik was vrijgezel en kreeg een relatie. Precies in die overgang. Gestopt met porno kijken deed wonderen na verloop van tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, serieus? En heb je het dan over veel porno kijken naast daadwerkelijk seks hebben of veel porno kijken en geen seks hebben?
Want ik denk dat daar ook verschil in zit.
Ik kijk nauwelijks porno, geen films meer. Ik kijk hier alleen in KPD hier, maar daar ga ik niet op zitten fappen. Ik fap sowieso vrijwel niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de juiste combo vinden is belangrijk
toen ik in een relatie zat keek ik zo goed als geen pornquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was vrijgezel en kreeg een relatie. Precies in die overgang. Gestopt met porno kijken deed wonderen na verloop van tijd.
[..]
Ik kijk nauwelijks porno, geen films meer. Ik kijk hier alleen in KPD hier, maar daar ga ik niet op zitten fappen. Ik fap sowieso vrijwel niet.
Ah zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was vrijgezel en kreeg een relatie. Precies in die overgang. Gestopt met porno kijken deed wonderen na verloop van tijd.
[..]
Ik kijk nauwelijks porno, geen films meer. Ik kijk hier alleen in KPD hier, maar daar ga ik niet op zitten fappen.
Je hebt pas een verslaving als je vindt dat je er zelf minder op wordt..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het in relatie tot het topic. Als je echt een verslaving hebt, dan ben je denk ik meer gebaat bij professionele hulp. Maar goed, just my two cents.
Nee, je hebt een verslaving als je niet meer zonder kuntquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas een verslaving als je vindt dat je er zelf minder op wordt..
En dan nog, als dat zo is en je hebt zelf nooit ''echt'' geprobeerd om er iets tegen te doen kun je dat beter eerst doen.
Interessant. Het is mij bekend dat op beide manieren een dame kan klaarkomen maar dit was mij onbekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij wel makkelijk, met reguliere seks kan ik alleen vaginaal klaarkomen en met porno alleen clitoraal.
Dus beide is gewoon nodig.
Genoeg verslaafden die niet vinden dat ze er minder op worden hoor. Toch zijn ze verslaafdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas een verslaving als je vindt dat je er zelf minder op wordt..
En dan nog, als dat zo is en je hebt zelf nooit ''echt'' geprobeerd om er iets tegen te doen kun je dat beter eerst doen.
Ik weet niet hoe vaak jij haar zag, ik alleen in het weekend, en als je er al verslaafd aan bent ga je wel door.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik in een relatie zat keek ik zo goed als geen porn
was niet nodig eigenlijk
Weet niet, je kent al veel dingen denk ik, valt weinig meer te experimenteren, afgezien van het gevoel natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Grappig is dat. Hoe kwam het denk je? Omdat die vrouwen dingen deden die de meeste vrouwen niet leuk vinden of zo?
In KPD staat ook niks fapwaardig, vind ik.
Ik ben vreemdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Interessant. Het is mij bekend dat op beide manieren een dame kan klaarkomen maar dit was mij onbekend.
Echte verslaafden geven niet toe dat ze verslaafd zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg verslaafden die niet vinden dat ze er minder op worden hoor. Toch zijn ze verslaafd
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echte verslaafden geven niet toe dat ze verslaafd zijn.
Ik vind 'Het is toch niet meer te geloven' of zo een briljant topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij haar zag, ik alleen in het weekend, en als je er al verslaafd aan bent ga je wel door.
[..]
Weet niet, je kent al veel dingen denk ik, valt weinig meer te experimenteren, afgezien van het gevoel natuurlijk.
Mwoa, je hebt zo'n "goeie filmpjes topic" ofzo, daar zat soms wel wat leuks tussen, maar daar kijk ik dus nooit meer.
eerst alleen weekends daarna iedere dag maar sowieso ook al had ik alleen het weekend gehad dan is voor mij behoefte minder om porn te kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij haar zag, ik alleen in het weekend, en als je er al verslaafd aan bent ga je wel door.
[..]
Weet niet, je kent al veel dingen denk ik, valt weinig meer te experimenteren, afgezien van het gevoel natuurlijk.
Mwoa, je hebt zo'n "goeie filmpjes topic" ofzo, daar zat soms wel wat leuks tussen, maar daar kijk ik dus nooit meer.
Ik dacht eerst dat dat de SC wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'Het is toch niet meer te geloven' of zo een briljant topic. Maar ik houd van ranzige dingen
.
Dan was je dus niet verslaafdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerst alleen weekends daarna iedere dag maar sowieso ook al had ik alleen het weekend gehad dan is voor mij behoefte minder om porn te kijken
Serieusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat de SC was![]()
neuh enige waar ik ooit echt verslaafd aan ben geweest is blowenquote:
Als iets verder niet je leven negatief beinvloed naar jouw mening, waarom zou je dan willen stoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt een verslaving als je niet meer zonder kunt. Als iemand pas een verslaving heeft wanneer hij/zij daar zelf minder op wordt, dan bestaat zoiets als sigarettenverslaving of alcoholverslaving niet
.
Omdat het niet gezond is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iets verder niet je leven negatief beinvloed naar jouw mening, waarom zou je dan willen stoppen?
Ik denk dat er best wel mensen zijn die zonder dat ze ''echt'' verslaafd zijn aan sigaretten sigaretten roken.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echte verslaafden geven niet toe dat ze verslaafd zijn.
Echte verslaafden geven niet toe dat ze verslaafd zijn/minderen, pas als ze gestopt zijn. Die zien ook niet in dat het slecht voor je is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iets verder niet je leven negatief beinvloed naar jouw mening, waarom zou je dan willen stoppen?
Ik denk dat er best wel mensen zijn die zonder dat ze ''echt'' verslaafd zijn aan sigaretten sigaretten roken.
Dan beinvloed het je leven wel negatief, als je daar iets van aantrekt in ieder geval.quote:
Niet helemaal waar. Veel rokers weten dat roken slecht isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echte verslaafden geven niet toe dat ze verslaafd zijn. Die zien ook niet in dat het slecht voor je is.
True. Maar kijk eens naar alcohol of drugs verslaafdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Veel rokers weten dat roken slecht is. Alleen ontkennen ze wel vaak dat ze verslaafd zijn
.
Nee, hoor. Want voor veel mensen is dat niet echt motivatie om alsnog te stoppen met de verslaving.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan beinvloed het je leven wel negatief, als je daar iets van aantrekt in ieder geval.
Dat klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Maar kijk eens naar alcohol of drugs verslaafden
Daarom zeg ik nog expliciet ''als ze zich daar iets van aantrekken.''quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Want voor veel mensen is dat niet echt motivatie om alsnog te stoppen met de verslaving.
Heel veel rokers weten dat hun verslaving ongezond is. Maar ze zien dat niet als reden om te stoppen, terwijl het dat wel is.
ik heb toen wel toegegeven dat ik verslaafd was hoor en in het begin kon me dat vrij weinig schelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Maar kijk eens naar alcohol of drugs verslaafden
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb toen wel toegegeven dat ik verslaafd was hoor en in het begin kon me dat vrij weinig schelen
pas na een tijdje toen ik ging nadenken toen zag ik pas in hoe slecht ik bezig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |