Er is wel een verschil om iemand op de persoon aan te vallen of een mening over een object te vellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manier. Dat hou je dan netjes voor je... meeste mensen
.
Daar had ik 24 flessen van mee naar huis vanuit Frankrijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik doe niet hysterischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik bel jou ook altijd anoniemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Die van mij hangt dan aan de opladerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hou van mijn telefoon
Vannacht maar 1% stroom verbruikt
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon niet in de kruidenwijk
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Heel vervelend jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, al de 3e keer dat ik door een privénummer gebeld word.. *lekker laat gaan*
True story.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat het al straf genoeg is dat ik nu
Niet uit mijn hoofd krijg
Mij bel je nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Was jij datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Nja daarom idd.. Irritante zeikerdsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
ME had die app geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
Ik wist geeneens dat die er was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
Wellichtquote:
Ja, maar die is aan het werk.quote:
Ik ook niet, ME zei het..quote:
En dan er ook bij zetten. "Dat zou een hoop verklaren"quote:
Van haar wist ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die is aan het werk.
[..]
Ik ook niet, ME zei het..
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browser
Geldt ook voor mijn Samsung.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leeg
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de app of de browser? De app is echt totaal overbodig en werkt slecht met dm enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not quite.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |