Er is wel een verschil om iemand op de persoon aan te vallen of een mening over een object te vellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manier. Dat hou je dan netjes voor je... meeste mensen
.
Daar had ik 24 flessen van mee naar huis vanuit Frankrijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik doe niet hysterischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik bel jou ook altijd anoniemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Die van mij hangt dan aan de opladerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hou van mijn telefoon
Vannacht maar 1% stroom verbruikt
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon niet in de kruidenwijk
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Heel vervelend jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, al de 3e keer dat ik door een privénummer gebeld word.. *lekker laat gaan*
True story.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat het al straf genoeg is dat ik nu
Niet uit mijn hoofd krijg
Mij bel je nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Was jij datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Nja daarom idd.. Irritante zeikerdsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
ME had die app geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
Ik wist geeneens dat die er was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens iemand ervaring met die Fok! App? Fokken met browser kost me zo enorm veel stroom.. Als ik de hele dag alleen maar WA gebruik doe ik er veel langer mee..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.![]()
Wellichtquote:
Ja, maar die is aan het werk.quote:
Ik ook niet, ME zei het..quote:
En dan er ook bij zetten. "Dat zou een hoop verklaren"quote:
Van haar wist ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die is aan het werk.
[..]
Ik ook niet, ME zei het..
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen last van, ik zit altijd mobiel, zonder app trouwens..gewoon in mn browser
Geldt ook voor mijn Samsung.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn HTC kan er slecht mee omgaan.. uurtje of 2 fokken, meteen half leeg
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de app of de browser? De app is echt totaal overbodig en werkt slecht met dm enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not quite.quote:
Ik ken het gevoelquote:
Precies ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
Sowieso ergens lang aandacht aan moeten geven
Behalve aan iets leuk of aan een leuk iemand
Dat heeft geen zak met Marley te maken mevrouwtjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Raene het volgende:
Hand of fate is moving and the finger points to you
He knocks you to your feet and so what are you gonna do
Your tongue has frozen now you've got something to say
The piper at the gates of dawn is calling you his way
-bob marley-
Oh neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zak met Marley te maken mevrouwtje
Over de knie jijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh nee.. Wat gaat u nu met me doen
?
Scorequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, jij kunt aandacht krijgen zoveel je wilt
Er is bij mij nooit onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik niet meer de enige ADD'er hier?
* Raene gaat over de knie liggenquote:
De One Xquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Mijn HTC gaat makkelijk een dag mee met FOK!ken erbij
Browser.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Met de app of de browser? De app is echt totaal overbodig en werkt slecht met dm enzo
Mijne gaat echt geen dag mee als ik ga zitten fokken hoorquote:
Okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De rest bespreken we via DM, gewoon om de rest in spanning te laten
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Valt "Keane - Crystal Ball" onder rock?
De mijne wel heurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne gaat echt geen dag mee als ik ga zitten fokken hoor
Zou mijn accu al verneukt zijn na een half jaar?quote:
Problem solvedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het niet als rock klinken.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Valt "Keane - Crystal Ball" onder rock?
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou mijn accu al verneukt zijn na een half jaar?![]()
Of heb jij dingen die onderhuids werken uit kunnen zetten?
Ik had ooit eens een telefoon die ging in energiebesparende modus de helderheid op maximaal zettenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.
Ohja, daarom had ik dat gedaan.. ME vond het te donker en heeft hem weer op superhelder gezetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon scherm op een stuk minder helder zetten, scheelt je echt een boel accuspanning.
Ik heb 'm bijna altijd op minimale helderheid of op een procentje of 20quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, daarom had ik dat gedaan.. ME vond het te donker en heeft hem weer op superhelder gezet
Thanks, ff aanpassen.. (Hij doet dit dat ook idd sinds afgelopen 2 weken oid..)
Ik heb hem net onder de helft gezet nu, kijken of dat vanmiddag scheelt, moet nog wel kunnen blijven lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb 'm bijna altijd op minimale helderheid of op een procentje of 20
Ooh, dat kan vrij aardig, als je niet in vol zonlicht gaat zitten klooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hem net onder de helft gezet nu, kijken of dat vanmiddag scheelt, moet nog wel kunnen blijven lezen
Ik heb zo'n zin in sexquote:
Mwah, 90% van de tijd in de bus achter 't stuur als ik stilsta enzo.. We gaan het zien, en ff testen met de app..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan vrij aardig, als je niet in vol zonlicht gaat zitten klooien
Moet het daar weekend voor zijn dan?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet het daar weekend voor zijn?
In mijn geval welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet het daar weekend voor zijn dan?
Also
Boze seksquote:
Daar hoeft het toch geen weekend voor te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |