Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar bent ook geen echte man.
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Als er iemand niet mag zeuren op gehaat ben jij het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?
Ja.quote:
Weg ermeequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjes![]()
Scherenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.
Maar dat schuurt zo![]()
En enkele haartjes moet je gewoon eruit trekken
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Scheren. Dat werkt echt niet, dat komt veel te snel terug.
Mwa, ik vind een beetje borsthaar geen probleem, eigenlijk. Als het maar bij zes of zeven haartjes blijft.
Oei, de emotionele bindingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat, ik heb ze al voorzien van een naam
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terug![]()
Onbehaarde mannenborst
Die zit er al vanaf mijn geboorte hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe hij z'n lul dan genoemd zal hebben
Moet je nagaan hoe lang ik nog moet wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachten.
Heb je geen emotionele binding met je lulquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
Oww.. geen emotionele binding mee dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
jouw doos dan wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je geen emotionele binding met je lul. Heeft je lul geen naam
!?
Aansteller.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand niet mag zeuren op gehaat ben jij het wel.
[..]
Ja.
Ik vraag me nu wel af wat voor naam zijn lul zou hebben... Japie of zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij z'n haren al namen geeft.. dan verwacht je dat ie dat met z'n lul doet ook
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij z'n haren al namen geeft.. dan verwacht je dat ie dat met z'n lul doet ook
bij naamgeving van haren.. ik wel.. sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef rival het volgende:
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.
Als je haren al namen gaat geven, dan vind ik vragen hoe een lul heet een logische stap eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.
Minnie the Moocher.quote:
Heeft ze wel altijd een vent bij zichquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
een hij? dan kan je je net zo goed laten pijpen door een vent
heeft jouw doos een naam? nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bij naamgeving van haren.. ik wel.. sorry
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
heeft jouw doos een naam? nu ben ik nieuwsgierig.
Volgens de Duitsers is een vagina vrouwelijk.quote:
Het woord.. of het ding?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Volgens de Duitsers is een vagina vrouwelijk.
Het woordquote:
Nouja .. opzich vind ik lichaamsdelen niet echt vrouwelijk of mannelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord. En dat het ding vrouwelijk is lijkt me meer dan logisch, eigenlijk
.
Dat denk ik. Want het is toch wel ultiem mannelijk. Net als dat een vagina ultiem vrouwelijk is. Dat je twijfelt over borsten, dat is wel logischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja .. opzich vind ik lichaamsdelen niet echt vrouwelijk of mannelijk.
Bedoel een penis hoort bij de man.. maar om nou te zeggen dat het 'mannelijk' is neuh. maar dat is wat vaags in mijn hoofd wss..
Ik vergelijk het zeg maar ook met bv een lever. Tja ook niet mannelijk of vrouwelijk.. gewoon.. een lever.. niets meer niets minderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Dat denk ik. Want het is toch wel ultiem mannelijk. Net als dat een vagina ultiem vrouwelijk is. Dat je twijfelt over borsten, dat is wel logisch.
Wat is een baarmoeder danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vergelijk het zeg maar ook met bv een lever. Tja ook niet mannelijk of vrouwelijk.. gewoon.. een lever.. niets meer niets minder
Same shitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
Wat is een baarmoeder dan? Ook onzijdig? Of teelballen
?
Mafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same shit
allemaal onzijdig.. allen hoort het bij een mannelijk of vrouwelijk persoon![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol ductape liggen, 5 euro help ik je wel van je haartjes af
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe wel een blinddoek om en dan doe ik het op de tast oke?
Duct tape heb ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol ductape liggen, 5 euro help ik je wel van je haartjes af
Ok, krijg je korting. 2,50 erafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Duct tape heb ik zelf ook wel.
Jammer weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Duct tape heb ik zelf ook wel.
Liefquote:
Oh, is dat het! Dan moet ik het maar doen voor vijf euro, he?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft ductape! Van dat wonderspul dat niet bestaat
En je lette nooit opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft ductape! Van dat wonderspul dat niet bestaat
Het is misschien wel je enige kansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Oh, is dat het! Dan moet ik het maar doen voor vijf euro, he?
Die duurt niet zo lang meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, dit aanbod staat voor jou deze hele maand
Lekker, ik wil wel een stukjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die duurt niet zo lang meer.
Ik heb marsepein.
Que?quote:
Alles?quote:
Wat is FWD?quote:
Vandaag even wel jaquote:
Ach so....quote:
Rot op jijquote:
Onvoorstelbaar dat jouw chick je nog steeds dagelijks uit je hok laat.quote:
Umm ik zit er al de heledag in.. Hoop dat ik er morgen weer eens uit mag!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat jouw chick je nog steeds dagelijks uit je hok laat.
Aha,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:56 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Umm ik zit er al de heledag in.. Hoop dat ik er morgen weer eens uit mag!
wat ik bij een RWD als plezierig ervaar is driften, dat kan niet met een FWD. imho is het rijden in een FWD minder leuk dan in een RWD.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
FWD'tjes kunnen ook leuk zijn, hoor!
ja fijne avond enzo daagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha,
Mijn werkdag zit er weer op. Joep Doei en de mazzel jullie!!
Helpt nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat rustig hier!
Reanimeren:
Bier! Tieten! Piemels!
Overdag postenquote:
Dank jequote:
Het gaat. Moe, kleine pijntjes. Veel werk te doen dat ik niet doe.quote:
Motivatieproblemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat. Moe, kleine pijntjes. Veel werk te doen dat ik niet doe.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik wil gewoon lekker luieren en chillen.
Hier nog zo één. Maar ik ben ook gewoon moe ...quote:
+1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat. Moe, kleine pijntjes. Veel werk te doen dat ik niet doe.
Mijn energie is de laatste tijd heel erg gekoppeld aan m'n humeur...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier nog zo één. Maar ik ben ook gewoon moe ...
Hoe komt 't?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1
Het is hier in huis ook niet echt gezellig tegenwoordig, dat helpt ook niet qua motivatie
Bij mij is het een wisselwerking. Maar ik heb veel stress. Ik eet bijna niet, slaap slecht, elke dag hoofdpijn, nu ook nog eens blaasontsteking. Zoveel dingen die ik vergeet die wel echt belangrijk zijn, dingen die niet lukken ... Soort mindblock.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn energie is de laatste tijd heel erg gekoppeld aan m'n humeur...
Spanning tussen ouders vooralquote:
Dat is niet fijn om te horen als kind zijnde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spanning tussen ouders vooral
Ik ving vanmiddag nog per ongeluk een gesprek op van mijn moeder met een vriendin over hun huwelijk
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het een wisselwerking. Maar ik heb veel stress. Ik eet bijna niet, slaap slecht, elke dag hoofdpijn, nu ook nog eens blaasontsteking. Zoveel dingen die ik vergeet die wel echt belangrijk zijn, dingen die niet lukken ... Soort mindblock.
Ai, dat lijkt me vervelend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spanning tussen ouders vooral
Ik ving vanmiddag nog per ongeluk een gesprek op van mijn moeder met een vriendin over hun huwelijk
Ik hoop dat periode A snel over is, dan kan ik rustig en vol goede moed aan periode B beginnen. Normaal eten, normaal slapen, misschien zelfs weer sporten.quote:
Kan ik me voorstellen ja. Een eigen stek brengt een hoop rust meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat periode A snel over is, dan kan ik rustig en vol goede moed aan periode B beginnen. Normaal eten, normaal slapen, misschien zelfs weer sporten.Dan woon ik eindelijk weer op een vaste plek. Ik voel me soms net een zigeuner.
Ja, afreageren dit datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me vervelend.
Zitten ze nog veel op je te zeuren?
Dat heb ik gemerkt. Soms denk ik dat ik beter m'n ex uit huis had kunnen schoppen. Dat was eigenlijk wel eerlijker geweest, aangezien hij makkelijk bij zijn ouders terecht kon terwijl ik me in allerlei bochten moest wringen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Een eigen stek brengt een hoop rust mee
Dan is ze niet echt snel in knopen doorhakken, niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, afreageren dit dat
Ze moeten hun problemen lekker zelf uitvechten in plaats van er zo mee te blijven zitten zonder iets te zeggen. Blijkbaar twijfelde mijn moeder al toen mijn zusje van 15 net geboren was
Is inderdaad fijn als je gewoon een eigen plek hebt. Voelt veel beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat periode A snel over is, dan kan ik rustig en vol goede moed aan periode B beginnen. Normaal eten, normaal slapen, misschien zelfs weer sporten.Dan woon ik eindelijk weer op een vaste plek. Ik voel me soms net een zigeuner.
Mijn hartje zwelt op van plezier. Mijn longen vullen zich met een gelukzalige lucht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Hello, jullie stralende led-lampje in de donkere dagen is wedergekeerd.
Dat geldt voor mij nog extra. Mijn hoofd is normaliter al één grote chaos. Als de omgeving dat dan ook is, gaat het helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is ze niet echt snel in knopen doorhakken, niet?
Het gebeurt wel vaker, stellen die samenblijven om de kinderen een zo goed mogelijke omgeving te geven en dan uit elkaar gaan zodra de kinderen zelfstandig zijn.
Vraag me toch vaak af of de kinderen niet beter af zijn met gelukkige ouders.
[..]
Is inderdaad fijn als je gewoon een eigen plek hebt. Voelt veel beter.
Geordende omgeving is een geordend hoofd.
Loefje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Hello, jullie stralende led-lampje in de donkere dagen is wedergekeerd.
Zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje zwelt op van plezier. Mijn longen vullen zich met een gelukzalige lucht.
Je hartje zwelt op?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje zwelt op van plezier. Mijn longen vullen zich met een gelukzalige lucht.
Sorry voor de chaos. Maar dat is hoe ik rol.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij nog extra. Mijn hoofd is normaliter al één grote chaos. Als de omgeving dat dan ook is, gaat het helemaal nergens heen.
Zeker. Beste avond sinds tijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk.
Wat een prachtige avond he?
Ja.quote:
Niet echt neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is ze niet echt snel in knopen doorhakken, niet?
Het gebeurt wel vaker, stellen die samenblijven om de kinderen een zo goed mogelijke omgeving te geven en dan uit elkaar gaan zodra de kinderen zelfstandig zijn.
Vraag me toch vaak af of de kinderen niet beter af zijn met gelukkige ouders.
Hoi Feraquote:
Nee joh, het valt bij jou nog mee. Moet je eens bij m'n vriendin kijken. Overal spullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry voor de chaos. Maar dat is hoe ik rol.
[..]
Zeker. Beste avond sinds tijden.
[..]
Ja.
Hoe was jouw dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan veel over Ajax zeggen, maar een ding staat vast: ze blijven je verassen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Beste avond sinds tijden.
Nog erger?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, het valt bij jou nog mee. Moet je eens bij m'n vriendin kijken. Overal spullen.
Maar als kind zie je best of je ouders gelukkig zijn of niet. Dat speelt best mee in je opvoeding lijkt me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ze maken verder geen ruzie ofzo, ze leven gewoon al heel erg lang een saai, niet bij elkaar passend en seksloos leven. En nu is mijn moeder 40 en heeft ze er genoeg van omdat midlifecrisis ofzo
Jouw huis valt echt mee, geloof me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog erger?
[..]
Maar als kind zie je best of je ouders gelukkig zijn of niet. Dat speelt best mee in je opvoeding lijkt me.
Succes in ieder geval
Prima eigenlijk. Ik mis mijn collega wel nu moet ik alles zelf verzinnen en het is zo ontzettend leeg. Maar gelukkig is ze volgende week terug.quote:
Zeker. Som positief. Meestal negatief.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan veel over Ajax zeggen, maar een ding staat vast: ze blijven je verassen.
Het is nu erg opgeruimd voor mijn doen.quote:
Het is nu iets opgeruimder, want Fera kan er niet tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Je huis was inderdaad lang geen takkebende Kaneel
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef twi het volgende:
JODUHHHHHHHHHH, JODUHHHHHHHHHH, JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHtwi!!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jij en Myr maandag wat te doen? We hebben supporters nodig
IK HOU VAN HOLLAND - SKIHUTEDITIE je weet toch.... Ik doe er aan mee!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 23:31:48 ]
Lukt dat wel een beetje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. Ik mis mijn collega wel nu moet ik alles zelf verzinnen en het is zo ontzettend leeg. Maar gelukkig is ze volgende week terug.
En hoe was jouw dag?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef twi het volgende:
JODUHHHHHHHHHH, JODUHHHHHHHHHH, JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOude hooligan dat je er bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik kan me best aanpassen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Som positief. Meestal negatief.
[..]
Het is nu erg opgeruimd voor mijn doen.
[..]
Het is nu iets opgeruimder, want Fera kan er niet tegen.
Jawel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lukt dat wel een beetje?
Mijn dag is overwegend kut. Ik had ruzie met m'n moeder.
Ik niet, maar Mirne wel. En ik kan natuurlijk gewoon niet zonder Mirne ergens naartoe, dat snap je wel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twi!!! Gefeliciteerd
Hebben jij en Myr maandag wat te doen? We hebben supporters nodig
IK HOU VAN HOLLAND - SKIHUTEDITIE je weet toch.... Ik doe er aan mee!
Ja, vast wel. Hopelijk is de ellende snel voorbij. Ik zat vandaag wel even tegen het randje, paar traantjes gelaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Awwwhet komt wel goed schatje.
quote:
Dat is omdat jij ze niet ziet.quote:
Je oude humor begint terug te keren.quote:
Ipv kaboutertjes die 's avond m'n huis in sluipen, zie ik liever een leuke Fokster m'n huis in sluipen 's nachts hoorquote:
Nee, nog niet. Maar gelukkig hoeft het niet tot zaterdagavond te duren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je oude humor begint terug te keren.
Weer eens gebatst?
Laat jij een raam open dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ipv kaboutertjes die 's avond m'n huis in sluipen, zie ik liever een leuke Fokster m'n huis in sluipen 's nachts hoor![]()
En die mag mij dan wel wakker maken ook
Leuke FOK!sters, daar zijn er niet zo veel van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ipv kaboutertjes die 's avond m'n huis in sluipen, zie ik liever een leuke Fokster m'n huis in sluipen 's nachts hoor![]()
En die mag mij dan wel wakker maken ook
Kijk, dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar gelukkig hoeft het niet tot zaterdagavond te duren.
Ik wil zelfs de deur wel op een kiertje houden hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat jij een raam open dan?
Wat voor TV heb je eigenlijk?
Wel een paar hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke FOK!sters, daar zijn er niet zo veel van.
[..]
Kijk, dat is goed nieuws.
Zijn genialiteit komt inderdaad langzaam weer terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je oude humor begint terug te keren.
Weer eens gebatst?
Wat ben jij goedgelovig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil zelfs de deur wel op een kiertje houden hoor
Hoezo wat voor TV?Een Sony Bravia 40", waar je redelijk dicht op zit, dus flink beeld. Met een PS3 eraan, die ook als mediaserver bestanden vanaf m'n PC doorsluist
Ow en in een knus kamertje van 3x2,20 met een 2,5 persoons bank
Romantisch filmavondje dan maar?
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Namen! Namen willen we hebben!
Met liefde sluip ik 's nachts je huis in. Waarschijnlijk zul je niet eens merken dat ik langs ben geweest. En ik voorspel dat kaboutertjes je TV meenemen.quote:
Pff ze doen maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Met liefde sluip ik 's nachts je huis in. Waarschijnlijk zul je niet eens merken dat ik langs ben geweest. En ik voorspel dat kaboutertjes je TV meenemen.
Ik denk niet dat het erg romantisch wordt met mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ze doen maarAls jij niet langskomt voor een romantisch filmavondje heb ik verder toch niet veel aan die TV
Wrom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erg romantisch wordt met mij.
Romkoms kijken Faxie what u doing? Faxie staphquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ze doen maarAls jij niet langskomt voor een romantisch filmavondje heb ik verder toch niet veel aan die TV
Ik kan geen mooi antwoord bedenken.quote:
Nah, klinkt te kazig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dan een lelijk antwoord, ook goed
Jawel, want Kaneel ligt lekker warm in bed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen excuus om niet langs te komen
Kaneel is heet jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, want Kaneel ligt lekker warm in bed.
/kazig
Weltrusten.quote:
jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik niet, maar Mirne wel. En ik kan natuurlijk gewoon niet zonder Mirne ergens naartoe, dat snap je wel!
Hoe laat begint dat?quote:
Ik ben helemaal van mijn a propos!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
was ff onverwachts genieten he gisteren
Ik weet dat het altijd slecht gaat na een doordeweekse wedstrijd.. maar na zo'n overwinning zou Feyenoord toch ook verslagen moeten wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van mijn a propos!
Nu ga ik er vanuit dat ze dit kunstje zondag even herhalen natuurlijk!
Moet te doen zijn natuurlijk!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat het altijd slecht gaat na een doordeweekse wedstrijd.. maar na zo'n overwinning zou Feyenoord toch ook verslagen moeten worden
Hoiquote:
Ik heb het gezien en gereageerd!quote:
Damn ... Dat is inderdaad zwaar klote.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Net te horen gekregen dat een vriendin van mijn zus verlaten is door haar man op haar 40st en nu achtergebleven is met 3 kids die zij verder alleen moet opvoeden.
Het zal je maar gebeuren.
Zou je liever 2 ouders hebben die constant vechten, of 2 ouders die gescheiden zijn, maar wel gelukkig zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ... Dat is inderdaad zwaar klote.Arme kinderen ook.
Te weinig info om die conclusie te trekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je liever 2 ouders hebben die constant vechten, of 2 ouders die gescheiden zijn, maar wel gelukkig zijn?
Toen mijn ouders gingen scheiden .. en daarna.. heb ik ze nooit ruzie zien/horen makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
Zou je liever 2 ouders hebben die constant vechten, of 2 ouders die gescheiden zijn, maar wel gelukkig zijn?
Ja, en ook te weinig info om te zeggen:"Omg wat erg voor die vrouw en die kinderen!"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te weinig info om die conclusie te trekken.
Daarom zeg ik dus niksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en ook te weinig info om te zeggen:"Omg wat erg voor die vrouw en die kinderen!"
Ik vind dat altijd zon geneuzel zonder ook maar iets van het verhaal erbij, vandaar dat ik hetzelfde van de andere kant gezien even doe.
Maar maar maar ik hou helemaal niet van hemquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Misschien is dit wel het laatste wat ie zal doen.. Zeg je wel even dat je van hem houdt?
Het zouden de laatste woorden kunnen zijn die hij hoortquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar maar maar ik hou helemaal niet van hem
Mijn ouders zie ik liever gescheiden als bij elkaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar niet van mij!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zouden de laatste woorden kunnen zijn die hij hoort
Waar staat dat de baas een eikel isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:19 schreef Black_Rainbow het volgende:
Een eikel blijft een eikel, ook als hij op z'n sterfbed ligt, Laat hem vlak voor zijn narcose nog maar even schrikken met wat slecht nieuws.
Die van Muur snap ik wel, dat is negen van de tien keer het geval. Maar die van de baas? Damn, dom.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen is altijd zo goed in aannames maken hier
Bazen die zelfs in zo'n situatie het nog nodig vinden om zich met van alles te moeten bemoeien zijn over het algemeen niet de leukste. Een baas die zijn werk niet los kan laten is eigenlijk altijd een eikel, omdat ze er vanuit gaan dat je dat zelf ook zo doet. Zo niet, dan ben je een ongemotiveerde en onbetrouwbare werknemer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat de baas een eikel is?
Jouw ervaring is niet mijn ervaring in ieder gevalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
Bazen die zelfs in zo'n situatie het nog nodig vinden om zich met van alles te moeten bemoeien zijn over het algemeen niet de leukste. Een baas die zijn werk niet los kan laten is eigenlijk altijd een eikel, omdat ze er vanuit gaan dat je dat zelf ook zo doet. Zo niet, dan ben je een ongemotiveerde en onbetrouwbare werknemer.
Dat is tenminste mijn ervaring.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Bazen die zelfs in zo'n situatie het nog nodig vinden om zich met van alles te moeten bemoeien zijn over het algemeen niet de leukste. Een baas die zijn werk niet los kan laten is eigenlijk altijd een eikel, omdat ze er vanuit gaan dat je dat zelf ook zo doet. Zo niet, dan ben je een ongemotiveerde en onbetrouwbare werknemer.
Dat kan, maar ik zet mijn geld erop dat het wel degelijk een eikel is. Mooi als ik er naast zit hoor, maar het zou me niets verbazen als dat niet zo is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw ervaring is niet mijn ervaring in ieder geval
Wat een kutleven moet jij hebben dan zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kom maar hier met dat geld, danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zet mijn geld erop dat het wel degelijk een eikel is. Mooi als ik er naast zit hoor, maar het zou me niets verbazen als dat niet zo is.
Dus iedere workaholic is een eikel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zet mijn geld erop dat het wel degelijk een eikel is. Mooi als ik er naast zit hoor, maar het zou me niets verbazen als dat niet zo is.
Jij weet meer van het verhaal?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders zie ik liever gescheiden als bij elkaar.Maar wat ik klote vind, is dat meneer zijn verantwoordelijkheden aan de kant gooit en die kinderen verder opgroeien zonder vader.
Geen eikel hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Net te horen gekregen dat een vriendin van mijn zus verlaten is door haar man op haar 40st en nu achtergebleven is met 3 kids die zij verder alleen moet opvoeden.
Het zal je maar gebeuren.
Delen?quote:
Mijn baas blijft ook altijd lang op kantoor, maar hij doet niets.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Mijn baas zei als een van de eerste dingen "ik ben een workaholic en ik maak dagen van 10 uur.. maar het is niet de bedoeling dat jij dat ook gaat doen "
Misschien wel, maar helemaal uit m'n duim gezogen is het ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat is ruim te interpreteren.
Dus?quote:
Je hebt inderdaad van die eikels ertussen zitten. Zelf nog nooit tegengekomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn baas blijft ook altijd lang op kantoor, maar hij doet niets.
Wel probeert hij door allemaal kinderachtige truukjes ons langer op werk te houden.
Je mag niet om half 6 gelijk weg, want dan ben je kinderachtig en zit je alleen op de klok te letten, en al zijn vragen bewaard hij voor 5 voor half 6, dan gaat ie naast iemand zitten om te proberen om diegene nog een half uur aan het werk te houden, terwijl dat helemaal niet nodig is.
True story.
ik ben jaloers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad van die eikels ertussen zitten. Zelf nog nooit tegengekomen
Die van mij is zeer relaxed!
Mijn moeder had mij en m'n broer 2 weken lang en in het begin om het weekend een keertje niet. Tja ook 40..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus?
Wie weet is dat wijf een ontzettende teringhoer, en doen ze de kinderen omstebeurt een week.
Nouja een eikel vind ik iemand die ik niet mag omdat hij niet te vertrouwen is, zich niet gedraagt of dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
Leuk dat men altijd zo hapt bij aannames, er vanuit gaan dat die zwart/wit zijn. Zonder aannames geen discussie.
En dan nog de discussie, wat is de definitie van de spreekwoordelijke eikel. Workaholics zijn voor mij eikels, maar dat vind ik zo omdat ik heel anders in het leven sta en ik het zonde vind dat mensen hun tijd volledig in hun werk stoppen. Het zijn over het algemeen niet het soort mensen waar ik graag mee om ga.
Je kan beter ophouden. Je zet jezelf nog voor gek met die uitspraak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
Leuk dat men altijd zo hapt bij aannames, er vanuit gaan dat die zwart/wit zijn. Zonder aannames geen discussie.
En dan nog de discussie, wat is de definitie van de spreekwoordelijke eikel. Workaholics zijn voor mij eikels, maar dat vind ik zo omdat ik heel anders in het leven sta en ik het zonde vind dat mensen hun tijd volledig in hun werk stoppen. Het zijn over het algemeen niet het soort mensen waar ik graag mee om ga.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter ophouden. Je zet jezelf nog voor gek met die uitspraak.
Een eikel kan tegenover mij best aardig zijn hoor, voor mij is iemand een eikel als diegene z'n leven niet volledig benut. Maar wat mij betreft heeft iedereen het recht een eikel te zijn en moeten ze het helemaal zelf weten, ik ben de laatste die zich met het leven van andere gaat bemoeien, ik doe er gewoonweg niet aan mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja een eikel vind ik iemand die ik niet mag omdat hij niet te vertrouwen is, zich niet gedraagt of dat soort dingen.
Dat iemand op gaat in z'n werk en het daardoor mijn type niet zou zijn, maakt iemand geen eikel
hoe staan die dan in het leven? zo van "bikkelen om er wat van te maken"... die instelling bevalt jou niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
Maar niemand benut zijn leven volledig ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Een eikel kan tegenover mij best aardig zijn hoor, voor mij is iemand een eikel als diegene z'n leven niet volledig benut. Maar wat mij betreft heeft iedereen het recht een eikel te zijn en moeten ze het helemaal zelf weten, ik ben de laatste die zich met het leven van andere gaat bemoeien, ik doe er gewoonweg niet aan mee.
kan je mij uitleggen op welke manier je je leven pas volledig benut?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
voor mij is iemand een eikel als diegene z'n leven niet volledig benut.
Op zich wel hoor, maar ' er wat van maken' gaat verder dan werk alleen. Ik leef niet om te werken, ik werk om te kunnen leven. Er is zoveel meer moois dan werk alleen, ik heb toch altijd het idee dat dat soort mensen een hele hoop mooie dingen missen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
hoe staan die dan in het leven? zo van "bikkelen om er wat van te maken"... die instelling bevalt jou niet?
Gelijk je loon uitgeven?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een bon voor een 5 gangen diner besteld.
Nee, maar je hebt er wel een denigrerende mening over.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Een eikel kan tegenover mij best aardig zijn hoor, voor mij is iemand een eikel als diegene z'n leven niet volledig benut. Maar wat mij betreft heeft iedereen het recht een eikel te zijn en moeten ze het helemaal zelf weten, ik ben de laatste die zich met het leven van andere gaat bemoeien, ik doe er gewoonweg niet aan mee.
Dat is ook zo, zo volledig mogelijk danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niemand benut zijn leven volledig ...
Dat is toch afhankelijk van wat je onder 'mooi' verstaat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
Op zich wel hoor, maar ' er wat van maken' gaat verder dan werk alleen. Ik leef niet om te werken, ik werk om te kunnen leven. Er is zoveel meer moois dan werk alleen, ik heb toch altijd het idee dat dat soort mensen een hele hoop mooie dingen missen.
Ik vind je mening in deze behoorlijk dom. Maar ook dat magquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:54 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Je zou je mening maar eens delen op een forum, dan zet je je zelf echt voor gek als die afwijkt van de norm. Whatever die norm in dit geval ook zou zijn.
Och, ik snap het niet, maar ik snap wel meer dingen niet in de maatschappij. Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, doe ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt er wel een denigrerende mening over.
Ik weet het, dat ik iets zeg over denigrerende meningen is als de pot die de ketel verwijt
Maar zijn die dan ook allemaal eikels? Iedereen die je niet snapt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:02 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Och, ik snap het niet, maar ik snap wel meer dingen niet in de maatschappij. Iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, doe ik ook
Gelukkig mag dat van jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je mening in deze behoorlijk dom. Maar ook dat mag.
misschien werken ze wel zo hard om eindelijk die lambo te kunnen betalen, zodat ze daar weer mee naar hun vakantiehuis in cannes kunnen rijden..... wat missen ze dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Op zich wel hoor, maar ' er wat van maken' gaat verder dan werk alleen. Ik leef niet om te werken, ik werk om te kunnen leven. Er is zoveel meer moois dan werk alleen, ik heb toch altijd het idee dat dat soort mensen een hele hoop mooie dingen missen.
Tegenwoordig is de maatschappij gebouwd op mensen die leven om te werken. Het is bijna nergens mogelijk om enkel de dagen te werken die je nodig hebt om te leven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Niet per se, ligt er een beetje aan. Maar mijn definitie van eikel is geloof ik nogal anders dan de definitie die hier gebruikt wordt. Het is een stuk minder negatief dan bijvoorbeeld een spreekwoordelijke lul.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zijn die dan ook allemaal eikels? Iedereen die je niet snapt?
Als iemand vindt dat alle negers vieze uitzuigers zijn dan vind ik dat een behoorlijke domme, ongefundeerde en bovendien onjuiste mening.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:04 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Gelukkig mag dat van je.
Een mening dom vinden vind ik dan weer dom.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Niet per se, ligt er een beetje aan. Maar mijn definitie van eikel is geloof ik nogal anders dan de definitie die hier gebruikt wordt. Het is een stuk minder negatief dan bijvoorbeeld een spreekwoordelijke lul.
een andere definitie is er niet.quote:ei·kel (de; zelfstandig naamwoord; meervoud: eikels)
1(m) vrucht van de eik2(m) punt van de penis3(m,v) (informeel) vervelend figuur
Misschien dan handig om dergelijke termen niet te gebruiken, bespaart een hoop onzinnig gediscussieerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Niet per se, ligt er een beetje aan. Maar mijn definitie van eikel is geloof ik nogal anders dan de definitie die hier gebruikt wordt. Het is een stuk minder negatief dan bijvoorbeeld een spreekwoordelijke lul.
Ach, het is dom op het moment dat we het over feiten gaan hebben. Ik weet ook wel dat mijn mening niet de waarheid is. Ik vorm mijn meningen door mijn ervaringen en die zijn natuurlijk niet altijd representatief voor de werkelijkheid. Morgen kan ik weer een hele andere mening hebben over een hoop zaken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als iemand vindt dat alle negers vieze uitzuigers zijn dan vind ik dat een behoorlijke domme, ongefundeerde en bovendien onjuiste mening.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:54 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Je zou je mening maar eens delen op een forum, dan zet je je zelf echt voor gek als die afwijkt van de norm. Whatever die norm in dit geval ook zou zijn.
Het is goed te doen hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
Welkom rainbow.
Ik hoop dat je je al goed thuisvoelt hier?
Je mening is altijd welkom, zolang hij maar overeenkomt met mijn mening.
Oh ja, door iedereen aangevallen worden en dan roepen dat je alleen maar kwam om te trollenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het is goed te doen hier, het hapt vlot.
Dat is toch standaardquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, door iedereen aangevallen worden en dan roepen dat je alleen maar kwam om te trollen
Dat doen een hele hoop hier hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, door iedereen aangevallen worden en dan roepen dat je alleen maar kwam om te trollen
Neuh, ik geef mijn mening en sta open voor discussie. Enkel de manier waarop gereageerd wordt vind ik erg grappig en achteraf ook wel voorspelbaar. Het helpt de discussie helaas niet, je wordt direct in een hoekje gezet. Jammer, want het doet de kwaliteit van het forum geen goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het helpt vooral de discussie niet op het moment dat je allerlei andere definities hebt. Dan praat je de helft van de tijd langs elkaar heen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Neuh, ik geef mijn mening en sta open voor discussie. Enkel de manier waarop gereageerd wordt vind ik erg grappig en achteraf ook wel voorspelbaar. Het helpt de discussie helaas niet, je wordt direct in een hoekje gezet. Jammer, want het doet de kwaliteit van het forum geen goed.
Er is inderdaad niet veel meer van over, misschien zit ik hier met de verkeerde verwachtingenquote:
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet veel meer van over, misschien zit ik hier met de verkeerde verwachtingen
Story of your life.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt vooral de discussie niet op het moment dat je allerlei andere definities hebt. Dan praat je de helft van de tijd langs elkaar heen eigenlijk.
Is inderdaad wat onhandig en niet de bedoeling geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt vooral de discussie niet op het moment dat je allerlei andere definities hebt. Dan praat je de helft van de tijd langs elkaar heen eigenlijk.
Neh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan er nog wat bij, zodat die regels beetje gelijk zijn
Mijn kamp, dat bestaat uit mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Black_Rainbow het volgende:
Maar ik moet dus een kamp kiezen en dan in de maat gaan lopen? Welke zijn er allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |