Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar bent ook geen echte man.
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Als er iemand niet mag zeuren op gehaat ben jij het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?
Ja.quote:
Weg ermeequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjes![]()
Scherenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.
Maar dat schuurt zo![]()
En enkele haartjes moet je gewoon eruit trekken
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Scheren. Dat werkt echt niet, dat komt veel te snel terug.
Mwa, ik vind een beetje borsthaar geen probleem, eigenlijk. Als het maar bij zes of zeven haartjes blijft.
Oei, de emotionele bindingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat, ik heb ze al voorzien van een naam
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terug![]()
Onbehaarde mannenborst
Die zit er al vanaf mijn geboorte hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe hij z'n lul dan genoemd zal hebben
Moet je nagaan hoe lang ik nog moet wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachten.
Heb je geen emotionele binding met je lulquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
Oww.. geen emotionele binding mee dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
jouw doos dan wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je geen emotionele binding met je lul. Heeft je lul geen naam
!?
Aansteller.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand niet mag zeuren op gehaat ben jij het wel.
[..]
Ja.
Ik vraag me nu wel af wat voor naam zijn lul zou hebben... Japie of zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij z'n haren al namen geeft.. dan verwacht je dat ie dat met z'n lul doet ook
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij z'n haren al namen geeft.. dan verwacht je dat ie dat met z'n lul doet ook
bij naamgeving van haren.. ik wel.. sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef rival het volgende:
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.
Als je haren al namen gaat geven, dan vind ik vragen hoe een lul heet een logische stap eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
bij een gesprek over haren denk ik niet aan zijn lul eigenlijk. sorry.
Minnie the Moocher.quote:
Heeft ze wel altijd een vent bij zichquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
een hij? dan kan je je net zo goed laten pijpen door een vent
heeft jouw doos een naam? nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bij naamgeving van haren.. ik wel.. sorry
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
heeft jouw doos een naam? nu ben ik nieuwsgierig.
Volgens de Duitsers is een vagina vrouwelijk.quote:
Het woord.. of het ding?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Volgens de Duitsers is een vagina vrouwelijk.
Het woordquote:
Nouja .. opzich vind ik lichaamsdelen niet echt vrouwelijk of mannelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord. En dat het ding vrouwelijk is lijkt me meer dan logisch, eigenlijk
.
Dat denk ik. Want het is toch wel ultiem mannelijk. Net als dat een vagina ultiem vrouwelijk is. Dat je twijfelt over borsten, dat is wel logischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja .. opzich vind ik lichaamsdelen niet echt vrouwelijk of mannelijk.
Bedoel een penis hoort bij de man.. maar om nou te zeggen dat het 'mannelijk' is neuh. maar dat is wat vaags in mijn hoofd wss..
Ik vergelijk het zeg maar ook met bv een lever. Tja ook niet mannelijk of vrouwelijk.. gewoon.. een lever.. niets meer niets minderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Dat denk ik. Want het is toch wel ultiem mannelijk. Net als dat een vagina ultiem vrouwelijk is. Dat je twijfelt over borsten, dat is wel logisch.
Wat is een baarmoeder danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vergelijk het zeg maar ook met bv een lever. Tja ook niet mannelijk of vrouwelijk.. gewoon.. een lever.. niets meer niets minder
Same shitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
Wat is een baarmoeder dan? Ook onzijdig? Of teelballen
?
Mafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same shit
allemaal onzijdig.. allen hoort het bij een mannelijk of vrouwelijk persoon![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol ductape liggen, 5 euro help ik je wel van je haartjes af
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe wel een blinddoek om en dan doe ik het op de tast oke?
Duct tape heb ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol ductape liggen, 5 euro help ik je wel van je haartjes af
Ok, krijg je korting. 2,50 erafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Duct tape heb ik zelf ook wel.
Jammer weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Duct tape heb ik zelf ook wel.
Liefquote:
Oh, is dat het! Dan moet ik het maar doen voor vijf euro, he?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft ductape! Van dat wonderspul dat niet bestaat
En je lette nooit opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft ductape! Van dat wonderspul dat niet bestaat
Het is misschien wel je enige kansquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Oh, is dat het! Dan moet ik het maar doen voor vijf euro, he?
Die duurt niet zo lang meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, dit aanbod staat voor jou deze hele maand
Lekker, ik wil wel een stukjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die duurt niet zo lang meer.
Ik heb marsepein.
Que?quote:
Alles?quote:
Wat is FWD?quote:
Vandaag even wel jaquote:
Ach so....quote:
Rot op jijquote:
Onvoorstelbaar dat jouw chick je nog steeds dagelijks uit je hok laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|