geen puntquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Maar heb het alweer gevonden![]()
In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Stefan het volgende:
Kan je niet beter een lightroomtopic ofzo openen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan anders ook even in het lightroomtopic posten.
ik geloof dat Xilantof het ook al aangafquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Open anders even een "lightroom help topic". Zodat we hier gewoon foto's kunnen blijven posten
Een semi-zelfportret! als in: je staat er zelf ook opquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
voor de verandering dan maar ff een foto plaatsen van een shoot die ik laatst gedaan heb
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een semi-zelfportret! als in: je staat er zelf ook op
Er valt toch licht op t modelquote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb lampen nodig... pfff ISO 800 ..kan nog net maja.. Focus niet helemaal 100% ..
[ afbeelding ]
Noise removal op een zwart wit foto, ben jij niet goed wijs? Noise in zwart wit foto's is prachtigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat wel... Maar noise removal staat aardig hoog.. Gaat wat scherpte vanaf.. Zonde dus..
Gewoon meer licht nodig.. Heb hiervoor een bureau lamp neergezer op 2 m afstand haha.. Meer was er niet mogelijk..
Foto is prima, enige dat ik kan bedenken dat je lager was gaan liggen op haar hoogte en dan geen tapijt maar de ruimte erachter had gehad in lekkere dofquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat wel... Maar noise removal staat aardig hoog.. Gaat wat scherpte vanaf.. Zonde dus..
Gewoon meer licht nodig.. Heb hiervoor een bureau lamp neergezer op 2 m afstand haha.. Meer was er niet mogelijk..
Erg mooi!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef photolex het volgende:
Ah, wat fijn dat dit topic tot leven komt
[ afbeelding ]
Eerste haar voorhoofd te fel. Te hard ingeflitst?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:33 schreef photolex het volgende:
Ah, wat fijn dat dit topic tot leven komt
[ afbeelding ]
Op 5,6 moeten de ogen ook scherp zijn als je scherpstelt op de wangen of het hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef fyah het volgende:
Ik merk dat mijn autofocus op de ogen wel ooit mislukt. Ik gebruik het middelste AF point, AF op de ogen en recompose erna. Maar dat lukt soms niet (zonder statief). f5.6. Als ik manual focus gebruik lukt het wel, zo lang model minder dan 20-30cm beweegt. Gouden tip?
RAW. Geen scherpte in mijn profiel. Maar het is niet dat, het is alsof mijn lens gewoon mis pakt soms.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op 5,6 moeten de ogen ook scherp zijn als je scherpstelt op de wangen of het hoofd
Schiet in je raw of jpg? Want de scherpte kun je ook in je toestel aanpassen of in post aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |