je moet de foto openen in je flickr en dan de url uit de urlbalk hier copypasten in een [ flickr ] tagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:50 schreef VeerEli het volgende:
Hoe uploaden jullie hier die foto's vanaf jullie flickr??
Je zou de ogen nog wat meer kunnen bewerken waardoor ze wat sprekender worden. Verder wel een toffe blikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
Ah, gelukt! Dank je!
Hoop dat babyfoto's hier ook mogen?
[ afbeelding ]
Ik vond de ogen zelf al aardig sprekend door de glans die erover zit, maar wat voor bewerking zou jij aanraden? Ik heb alleen Lightroom, ik weet niet eens of je daarin specifiek de ogen kan bewerken? (Zonder andere zaken ook gelijk weer mee te 'trekken' zeg maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zou de ogen nog wat meer kunnen bewerken waardoor ze wat sprekender worden. Verder wel een toffe blik
Ja dat zit er in, maar ik weet niet hoe het heet. Ik zal vanavond even de laptop aanzetten en kijken hoe het heet en uitleggen wat ik zou doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond de ogen zelf al aardig sprekend door de glans die erover zit, maar wat voor bewerking zou jij aanraden? Ik heb alleen Lightroom, ik weet niet eens of je daarin specifiek de ogen kan bewerken? (Zonder andere zaken ook gelijk weer mee te 'trekken' zeg maar)
Ah dank je! Heb dat zelf nog niet ontdekt in lightroom, zou nice zijn!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zit er in, maar ik weet niet hoe het heet. Ik zal vanavond even de laptop aanzetten en kijken hoe het heet en uitleggen wat ik zou doen
Hahaha! Maar dat komt toch meer door z'n wenkbrauwen, in plaats van aan zijn ogen? Waar zit hem dat 'harde' in (specifiek) z'n ogen dan in?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:38 schreef Stefan het volgende:
Ik snap wat Puala bedoelt maar ik vind de harde blik van de baby wel wat hebben, het is niet dat typische baby dromerige blik maar hard en kill wat erg grappig overkomt. Zo van, heb ik wat van je aan?
Het zwarte. ik moest gelijk denken aan Damianquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha! Maar dat komt toch meer door z'n wenkbrauwen, in plaats van aan zijn ogen? Waar zit hem dat 'harde' in (specifiek) z'n ogen dan in?
Ah, ik begrijp hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het zwarte. ik moest gelijk denken aan Damian![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie als je de ogen sprekender en helderder maakt dat ie wat vriendelijker kijkt al vind ik dit dus wel tof
En anders, koop dit pakjequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp hetVond het zelf ook wel cool, maar sowieso zijn de ogen van de baby momenteel zo donker, dus het blijft ook wel ''echt'' op deze manier.
Maar wil sowieso wel even proberen hoe het werkt als ik wat aan de ogen ga bewerken, dus ben nog steeds benieuwd naar de uitleg in Lightroom.
Bekijk dit filmpje anders even.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp hetVond het zelf ook wel cool, maar sowieso zijn de ogen van de baby momenteel zo donker, dus het blijft ook wel ''echt'' op deze manier.
Maar wil sowieso wel even proberen hoe het werkt als ik wat aan de ogen ga bewerken, dus ben nog steeds benieuwd naar de uitleg in Lightroom.
Oh geweldig! Ik ga gelijk even wat oefenenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Bekijk dit filmpje anders even.
Hier word uitgelegd met welke tool je het kan doen
Maar welk rondje? Ik klik op zo'n beetje alles, maar krijg die dingen niet wat betreft tanden enz?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
klik je eerst op het rondje, en daarna op "effect" want daar staan alle opties als brightness, exposure, tanden etc
Gelukt! Alleen zij gebruikt ''dodge'' voor de ogen, maar ik heb het in het Nederlands en heb er alleen 'irisverbetering' staan wat dus niet goed werkt en ook niet zoals in dat filmpje isquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:39 schreef Xilantof het volgende:
Rechts van "effect" zie je staan " aangepast". klik daarop.
Zij gebruikt de Engelse versie, jij de Nederlandse, even vertalen dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukt! Alleen zij gebruikt ''dodge'' voor de ogen, maar ik heb het in het Nederlands en heb er alleen 'irisverbetering' staan wat dus niet goed werkt en ook niet zoals in dat filmpje is![]()
Wat een gekloot
Dank je! Handig lijstje. Ik dacht al dat het tegenhouden was en koos voor 'tegenhouden (lichter)' maar dan krijg ik weer niet dat cirkeltje waarmee ik over het oog moet brushenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zij gebruikt de Engelse versie, jij de Nederlandse, even vertalen dus.
Dodge is "tegenhouden".
Gebruik dit lijstje bijv.
http://www.websonic.nl/tu(...)engelsnederlands.php
Open anders even een "lightroom help topic". Zodat we hier gewoon foto's kunnen blijven postenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank je! Handig lijstje. Ik dacht al dat het tegenhouden was en koos voor 'tegenhouden (lichter)' maar dan krijg ik weer niet dat cirkeltje waarmee ik over het oog moet brushen![]()
Sorry, je hebt gelijk. Maar heb het alweer gevondenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Open anders even een "lightroom help topic". Zodat we hier gewoon foto's kunnen blijven posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |