Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Drenthe zou alleen op het middenveld als stand-in gebruikt kunnen worden wat mij betreft.
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.
Hoezo duur? Ik denk niet dat Drenthe in de situatie zit om veel te eisen. Het is graag of niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.
Ik denk niet dat die jongen voor een appel en een ei komt voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hoezo duur? Ik denk niet dat Drenthe in de situatie zit om veel te eisen. Het is graag of niet.
Ja, daar heb je idd gelijk in. Had even niet aan Willems gedacht, en Pieters is nog geblesseerd natuurlijk. Jammer dat Drenthe geen rechtspoot is, en op het middenveld hebben we op zich wel genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je hebt Willems en Pieters toch al voor die positie? Bouma kan er ook spelen.
Dan nog eist hij vrij veel ben ik bangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.
Ik dacht meer aan een vervanger voor Van Bommel of Strootman, die nog wel wat wedstrijdjes zullen missen. Links op het middenveld dus. Kan hij daar niet spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan nog eist hij vrij veel ben ik bang
Duur bovendien nog wel ff voordat die fit is en zo iemand erbij is ook totaal zinloos aangezien we voor op de linkerflank Bouma, Willems en Pieters hebben in de verdediging en Mertens, Depay en Lens in de aanval. Compleet overbodig en geldverspilling dus.
Derijck.. Stel dan gewoon Bouma op.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 11:32:28#PSV-opstelling in hesjes met: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Willems; Van Ooijen, Strootman, Wijnaldum; Lens, Matavz, Mertens #psvsol reageer retweet
Mooi dat Willems terug isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Derijck.. Stel dan gewoon Bouma op.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 11:32:28#PSV-opstelling in hesjes met: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Willems; Van Ooijen, Strootman, Wijnaldum; Lens, Matavz, Mertens #psvsol reageer retweet
Van Ooijen op het middenveld, mooi dat hij een kans krijgt![]()
Derijck was zaterdag heel slecht ja, maar ik zie hem nog steeds liever dan Bouma eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Apart dat Van Ooijen de voorkeur boven Ritzmaier krijgt. Ik persoonlijk vind dat toch een groter talent als ik afga op wat ik gezien en gelezen heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Goede opstellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Toch weer Narsingh op de bank en Matavz in de spits. Laat dan lekker de aanval staan en laat Narsingh gewoon minuten spelen, die moet nog wennen.quote:
Nee, deze 3 voorin is het beste op dit moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Toch weer Narsingh op de bank en Matavz in de spits. Laat dan lekker de aanval staan en laat Narsingh gewoon minuten spelen, die moet nog wennen.
En Lens weer naar rechts? Zie hem toch liever in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, deze 3 voorin is het beste op dit moment.
Lens heeft niet meer in echt rechts gestaan sinds die in bloedvorm is (alleen bij Oranje nog)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
En Lens weer naar rechts? Zie hem toch liever in de spits.
Ik zou het wel eens zo willen zien; Mertens op 10 en dan Lens - Matavz - Narsingh, volgens mij hebben ze nog nooit zo gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lens heeft niet meer in echt rechts gestaan sinds die in bloedvorm is (alleen bij Oranje nog)
Ben dus benieuwd.
Ik zou het zo ook wel willen hebben of ja de Matavz - Narsingh combo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens zo willen zien; Mertens op 10 en dan Lens - Matavz - Narsingh, volgens mij hebben ze nog nooit zo gespeeld.
Ik begrijp dat Ritzmaier geblesseerd is. Maat ik geloof dat Advocaat hem als hij fit is eerder als linksback misbruikt dan als middenvelder. Zonde, want talent heeft hij wel. Maar schijnbaar ook moeite om de laatste stapte zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Apart dat Van Ooijen de voorkeur boven Ritzmaier krijgt. Ik persoonlijk vind dat toch een groter talent als ik afga op wat ik gezien en gelezen heb.
1 2 3 4 | Matavz Lens Mertens Wijnaldum Narsingh Strootman Willems Bouma Marcelo Hutchinson |
Waarom Mertens op 10? Ik snap niet waar het vandaan komt dat hij dat zomaar zou kunnen. Het is vooral een dribbelaar, en heeft niet echt oog voor een ander. Heeft ook totaal geen kaats en stijf links wat ook terugkomt in zijn acties. Zijn sterke punt is vooral het naar binnen trekken en dat afstandsschot. Maar dat zie je alleen terug in de makkelijkere wedstrijden. En direct in de 16 is het niet veel. Sowieso ook puur en alleen naar voren gericht. Kortom, Mertens mag wat mij betreft lekker op links blijven staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens zo willen zien; Mertens op 10 en dan Lens - Matavz - Narsingh, volgens mij hebben ze nog nooit zo gespeeld.
Zag het net jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
Willems die Advocaat even een panna geeft![]()
laatste 10 seconden
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10610
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
Willems die Advocaat even een panna geeft![]()
laatste 10 seconden
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10610
Helemaal geen gekke opstelling.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef Kenju het volgende:
Lens op links slaat ook nergens op. Lens moet gewoon spits zijn. Ik vind het belachelijk dat ze daar nu weer mee gaan lopen schuiven omdat Matavz een doelpuntje gemaakt heeft. Wat moet Lens nog meer doen om gewoon als vaste spits gezien te worden?
Hij heeft allang bewezen dat hij de beste spits is.
Die keus moet trouwens tussen Lens en Matavz gaan, niet tussen Lens en Narsingh. Narsingh is een veel betere rechtsbuiten dan Lens, en Matavz rendeert veel beter met Narsingh op rechts.
Aangezien Lens zo goed bezig is, zeg ik dus dat Matavz maar op de bank moet blijven. Òf Dick moet het helemaal omgooien, en met twee spitsen gaan spelen:
[ code verwijderd ]
Evt. Lens iets dieper. Matavz sowieso niet dieper, omdat hij niet kan rommelen in de 16, fysiek niet veel voorstelt en niets afdwingt en juist moet afwachten op een kans ipv iets af te dwingen. Ik denk dat je van achter de diepe spits meer overzicht hebt om die rol tot zijn recht te laten komen.
Gezien het aantal moeilijke Willem II-achtige wedstrijden kan het sowieso geen kwaad om wat meer routine te brengen in een 'beuk'-opstelling.
We spelen thuis, en dat AIK is geen sterke tegenstander. Moet dus kunnen.
Wel erg aanvallend. Je schuift een controleur twee plekken naar voren tot in de spits, Strootman krijgt het te zwaar dan denk ik. Wijnaldum kan een man pakken, maar als de tegenstander gewoon met een driemansmiddenveld speelt blijft er altijd een over of een buitenspeler moet een middenvelder gaan dekken, daar is geen beginnen aan.quote:
Matavz is best wel actief in doorjagen en mannetjes oppakkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
In principe speelt PSV al een soort van 4-2-4. Toivonen staat vaak in balbezit zo diep dat je niet meer kunt spreken van een middenvelder. Wanneer PSV geen balbezit heeft blijft hij rond de middellijn hangen. In heel veel gevallen volgt de tegenstander Toivonen. Mocht de tegenstander wel gaan dan loopt hij wel netjes mee.
Wanneer je met Lens en Matavz zou spelen gaat dat denk ik niet goed werken. Dan heb je voorin 4 jongens staan die niet of nauwelijks terugverdedigen. Wanneer PSV in balbezit is zal de achterste middenvelder van de tegenstander achter de verdediging kruipen om rugdekking te geven. Uit balbezit zal deze echter inschuiven. Dan zal Lens of Matavz moeten volgen. Ik zie Matavz dit niet doen. Lens misschien wel. Met Strootman en van Bommel zou je dat wellicht kunnen opvangen. Met Strootman en Wijnaldum wordt je mijn inziens compleet weggecounterd.
Ik neem aan dat hij de komende weken gewoon met Bommel Stroot en Wijnaldum speelt. Ik snap echter ook niet zo goed dat Ritzmaier niet speelt. Vind ik een talentvollere speler dan van Ooijen. Maar zit misschien in een vormdipje. Zit vanavond niet eens bij de selectie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
In principe speelt PSV al een soort van 4-2-4. Toivonen staat vaak in balbezit zo diep dat je niet meer kunt spreken van een middenvelder. Wanneer PSV geen balbezit heeft blijft hij rond de middellijn hangen. In heel veel gevallen volgt de tegenstander Toivonen. Mocht de tegenstander wel gaan dan loopt hij wel netjes mee.
Wanneer je met Lens en Matavz zou spelen gaat dat denk ik niet goed werken. Dan heb je voorin 4 jongens staan die niet of nauwelijks terugverdedigen. Wanneer PSV in balbezit is zal de achterste middenvelder van de tegenstander achter de verdediging kruipen om rugdekking te geven. Uit balbezit zal deze echter inschuiven. Dan zal Lens of Matavz moeten volgen. Ik zie Matavz dit niet doen. Lens misschien wel. Met Strootman en van Bommel zou je dat wellicht kunnen opvangen. Met Strootman en Wijnaldum wordt je mijn inziens compleet weggecounterd.
Ik neem aan dat hij de komende weken gewoon met Bommel Stroot en Wijnaldum speelt. Ik snap echter ook niet zo goed dat Ritzmaier niet speelt. Vind ik een talentvollere speler dan van Ooijen. Maar zit misschien in een vormdipje. Zit vanavond niet eens bij de selectie.
Mwah, viel allemaal wel mee.quote:
eens, maar valt ook een stuk meer op omdat de rest zo bedroevend slecht is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat speelt Strootman sterk zeg
En we kunnen niet zeggen dat Advocaat zo fantastisch bezig is. De logica achter de opstelling zie ik namelijk niet. Er is al geen routine, gaat hij de boel nog lekker effe door elkaar gooien....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker ongeïnspireerd zooitje. Alles net niet, slappe passes, veel achter de man, slechte balaannames, slechte doelpogingen, verdediging zo zwak, niet als team druk zetten. PSV gaat zonder Van Bommel en Toivonen in mindere mate nog heel erg veel punten verspelen.
sowieso al raar dat die keeper werd gewisseld voor Waterman toen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
En we kunnen niet zeggen dat Advocaat zo fantastisch bezig is. De logica achter de opstelling zie ik namelijk niet. Er is al geen routine, gaat hij de boel nog lekker effe door elkaar gooien....
Dat is Advocaat ook. Maar die reden kon ik nog wel begrijpen. Tyton is voetballend te zwak volgens Advocaat. Paste niet in zijn idee van wat een keeper moet kunnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
sowieso al raar dat die keeper werd gewisseld voor Waterman toen.
Que?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
AIK Solna is natuurlijk vele malen beter dan Manchester City, daarom ben ik het ook met jullie eens dat dit veel knapper is dan de prestatie van Ajax gisteren.
gelukkig 4 jaar verlend Marcelloquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Top weer idd. Ben nu ook wel klaar met Matavz. Lang gedacht dat hij het toch wel ging maken, maar ben daar nu echt klaar mee.
En ons centum, goeiedag zeg wat een armoe
Nu alleen Derijck nog 5 jaartjes erbij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
gelukkig 4 jaar verlend Marcello
en Manolev ook nog 2 jaar toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oh ja, ook mijn complimenten nog aan Wijnaldum. Hij bewijst wel waarom hij in de basis thuis hoort.Het is weer een helftje, waarin heel PSV (op Strootman na misschien) kut speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijnaldum kun je eerlijkheidshalve pas beoordelen wanneer hij meerdere wedstrijden achter elkaar die kans op 10 krijgt, met een degelijk presterend team om zich heen. Dus met Stroot en Bommel, Lens ervoor en links en rechts Mertens en Narsingh.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
wat een draaikont ben je ook. Eerst was je nog vol vertrouwen over Matavz.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Wat is die Matavz toch ook een slappe zak he. Straalt helemaal niks uit. Voortaan gewoon lekker Locadia.
Ja natuurlijk, maar in dit soort wedstrijden moet Wijnaldum zich onderscheiden. Hij vind dat hij in de basis thuis hoort, dan moet hij dat ook laten zien. En al helemaal in zo'n zaadpot tegen zo'n zelfde club had hij daar de kans voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is weer een helftje, waarin heel PSV (op Strootman na misschien) kut speelt.
Wijnaldum kun je eerlijkheidshalve pas beoordelen wanneer hij meerdere wedstrijden achter elkaar die kans op 10 krijgt, met een degelijk presterend team om zich heen. Dus met Stroot en Bommel, Lens ervoor en links en rechts Mertens en Narsingh.
Ik ben nooit een grote fan van Matavz geweest, maar dan nog. Hij speelde kut vandaag. Mag dat niet gezegd worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat een draaikont ben je ook. Eerst was je nog vol vertrouwen over Matavz.
Als er uberhaupt al een voorzet lukt(e) en deze draait richting Matavz of Derijck weet je van tevoren al wat er mee gebeurtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Wat is die Matavz toch ook een slappe zak he. Straalt helemaal niks uit. Voortaan gewoon lekker Locadia.
hij speelt al anderhalf seizoen kut. Maar ik kan mij nog een discussie tussen ons herinneren over Matavz.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben nooit een grote fan van Matavz geweest, maar dan nog. Hij speelde kut vandaag. Mag dat niet gezegd worden?
Als je hier alleen komt om te provoceren kan je beter wegwezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hij speelt al anderhalf seizoen kut. Maar ik kan mij nog een discussie tussen ons herinneren over Matavz.
om te provoceren? Doe ff normaal johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je hier alleen komt om te provoceren kan je beter wegwezen.
Ik vond Matavz vandaag kut en zou graag in de volgende wedstrijd Locadia zien. Zo beter?
Dat doe jij toch altijd hier?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
om te provoceren? Doe ff normaal joh
Valt wel mee toch.quote:
Matavz kan wel opgesteld blijven worden, maar als hij zo blijft spelen ( wat hij dus ook gaat doen imo) heb je er nog niks aan. Dus gewoon banken, achter Locadia in de pikorde zetten, geef Depay wat meer speeltijd en gun Matavz zo nu en dan zijn invalbeurtjes. Dan kan hij nog altijd van waarde zijn, maar is hij mijn bloeddruk niet meer zo tot last.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, nu zit je qua Matavz wel met een dilemma. Blijf je hem opstellen in de hoop dat t nog iets wordt, het zij qua spel, het zij qua transferwaarde. Of schrijf je hem af Engelaarstyle en hoop je dat Strootman en/of Mertens voor de hoofdprijs verkocht gaat worden om zo dat verlies in geld te compenseren.
Had gewoon naar Fiorentina of Benfica doorgesluisd moeten worden afgelopen zomer. Hij staat er een beetje als een zoutzak bij de hele tijd. Krijgt ook weinig goede ballen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, nu zit je qua Matavz wel met een dilemma. Blijf je hem opstellen in de hoop dat t nog iets wordt, het zij qua spel, het zij qua transferwaarde. Of schrijf je hem af Engelaarstyle en hoop je dat Strootman en/of Mertens voor de hoofdprijs verkocht gaat worden om zo dat verlies in geld te compenseren.
Dit ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Alhoewel hij jou wel redelijk weet op te naaien
Gooi iig Depay, Zanka, Locadia, Van Ooijen en de Ritz erin. Probeer voor mijn part een compleet nieuwe verdediging uit. Gooi Koch en Brenet er ook maar in. Dat kan niet heel veel minder zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gooi volgende wedstrijden trouwens maar gewoon Jong PSV erin ofzo. Die willen misschien nog voetballen, en dan hebben we ook geen last van vermoeide spelers in het weekend..![]()
Schijt toernooi
![]()
![]()
Ben ik niet met je eens. dat kan je moeilijk van hem vragen. Wat moet hij doen wanneer de synergie in aanvallend opzicht totaal opnieuw uitgevonden moet worden? En die credits heeft hij amper kunnen verdienen. Daar moet je hem ook de kans toe geven, lijkt me.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar in dit soort wedstrijden moet Wijnaldum zich onderscheiden. Hij vind dat hij in de basis thuis hoort, dan moet hij dat ook laten zien. En al helemaal in zo'n zaadpot tegen zo'n zelfde club had hij daar de kans voor.
Hij heeft niet de credits om (ook) te verzaken in zo'n wedstrijden.
Advocaat moet gewoon kiezen tussen Lens en Matavz, en niet tussen Lens en Narsingh. Narsingh moet gewoon altijd op rechts. Matavz moet namelijk altijd met Narsingh spelen. Als hij dat niet doet, is hij gewoon waardeloos. Wie stond er eigenlijk op rechts toen Lens op links stond? Niemand? Was het twee spitsen met Mertens erachter?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Matavz kan wel opgesteld blijven worden, maar als hij zo blijft spelen ( wat hij dus ook gaat doen imo) heb je er nog niks aan. Dus gewoon banken, achter Locadia in de pikorde zetten, geef Depay wat meer speeltijd en gun Matavz zo nu en dan zijn invalbeurtjes. Dan kan hij nog altijd van waarde zijn, maar is hij mijn bloeddruk niet meer zo tot last.
En hij kan nog altijd wel zon 2 tot 3 mio opleveren( dus 2mio verlies), dus dat is ook zo gecompenseerd.
Dit is geen incident. Was dat maar zo. We waren feitelijk weer een zwakke tegenstander aan het uitwonen, ipv op klasse ervan te winnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Die verdediging was vandaag wel weer dramateuristisch. Marcelo, Derijck en Willems.Hutch ging nog wel. Wijnaldum was slecht en Lens was heel matig. Over Narsingh heb ik al genoeg gezegd.
Hoop dat het een incident is, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik zie ze bij PEC punten verliezen.
Narsingh had gewoon nooit gekocht moeten worden. Vraag me af of dat ooit goed gaat komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Advocaat moet gewoon kiezen tussen Lens en Matavz, en niet tussen Lens en Narsingh. Narsingh moet gewoon altijd op rechts. Matavz moet namelijk altijd met Narsingh spelen. Als hij dat niet doet, is hij gewoon waardeloos. Wie stond er eigenlijk op rechts toen Lens op links stond? Niemand? Was het twee spitsen met Mertens erachter?
Ok inzake Mertens. Het sloeg iig nergens op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Narsingh had gewoon nooit gekocht moeten worden. Vraag me af of dat ooit goed gaat komen.
Mertens stond op een gegeven ogenblik een poos op rechts toen Lens op links stond.
Ja man, dat had het allemaal opgelost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Pure bagger vandaag, jammer dat depay niet mocht in anavallen..
Hutch kan bij de vaste kern hier niks mis doen. Het is de nieuwe Marcelo, veel lullen over wat hij wel goed gedaan heeft en vooral al zijn geblunder recht lullen. Over een paar weken is het Derijck of Bouma.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Advocaat moet gewoon kiezen tussen Lens en Matavz, en niet tussen Lens en Narsingh. Narsingh moet gewoon altijd op rechts. Matavz moet namelijk altijd met Narsingh spelen. Als hij dat niet doet, is hij gewoon waardeloos. Wie stond er eigenlijk op rechts toen Lens op links stond? Niemand? Was het twee spitsen met Mertens erachter?
[..]
Dit is geen incident. Was dat maar zo. We waren feitelijk weer een zwakke tegenstander aan het uitwonen, ipv op klasse ervan te winnen.
Maar ik ben het niet met je eens over de verdediging. Drama idd. maar dat je vond dat Hutch wel ging??? Die was weer als vanouds aan het spartelen. Willems bracht tenminste de bal nog een paar keer in.
Ik bedoel ook niet dat hij het team meteen moet gaan dragen. Maar hij moet wel laten zien in zo'n wedstrijd waarom hij in de basis hoort. En dat doe je niet door onzichtbaar te zijn en opvallen door foute passes en beslissingen. Ik heb hem niks, maar dan ook niks goed zien doen vandaag (Evenals tegen Willem II).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. dat kan je moeilijk van hem vragen. Wat moet hij doen wanneer de synergie in aanvallend opzicht totaal opnieuw uitgevonden moet worden? En die credits heeft hij amper kunnen verdienen. Daar moet je hem ook de kans toe geven, lijkt me.
Het had waarschijnlijk wel wat leven in de brouwerij gebracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, dat had het allemaal opgelost.
Marcelo liet ook weer echt zien hoeveel potentie hij heeft vind je ook niet? Je moet wel erg tevreden zijn over zijn optredens dit seizoen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het had waarschijnlijk wel wat leven in de brouwerij gebracht.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo liet ook weer echt zien hoeveel potentie hij heeft vind je ook niet? Je moet wel erg tevreden zijn over zijn optredens dit seizoen!
Zeker, narsingh bracht niks, lens niet... Depay is een creatieve en actieve spelerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, dat had het allemaal opgelost.
Je bent niet trots op hem dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga naar bedje toe anders.
Altijd beter dan die misvormde incest van 3 tonquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
TopprestatieNarsingh doet het tot nu toe goed daar
![]()
Narsingh breng zelden iets, ook onzinnig dat ze die gekocht hebben idd. Maar Depay had hier ook niks van kunnen maken buiten een persoonlijke bevlieging.. En dat blijft altijd gokken, voor hetzelfde geld laat je iedereen staan en schud Lens of Narsingh ineens wel een beslissende actie eruit. Wat ik er maar mee wil zeggen: maak je die wissel en pakt het goed uit dan ben je de held als trainer, pakt het niet goed uit dan krijg je weer gezeik dat je Narsingh of wie dan ook geen vertrouwen geeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, narsingh bracht niks, lens niet... Depay is een creatieve en actieve speler
Je zag al dat Narsingh niks ervan bakte, Depay is een type speler die gewoon wild overal doorheen gaat. Die verdedigers houden hem toch niet bij, maar het kan ook idd anders uitpakken. Maar wel zonde dat hij er niet inkwam, hij speelt al een aantal wedstrijden niet meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Narsingh breng zelden iets, ook onzinnig dat ze die gekocht hebben idd. Maar Depay had hier ook niks van kunnen maken buiten een persoonlijke bevlieging.. En dat blijft altijd gokken, voor hetzelfde geld laat je iedereen staan en schud Lens of Narsingh ineens wel een beslissende actie eruit. Wat ik er maar mee wil zeggen: maak je die wissel en pakt het goed uit dan ben je de held als trainer, pakt het niet goed uit dan krijg je weer gezeik dat je Narsingh of wie dan ook geen vertrouwen geeft
PSV verliest niks met opzet, maar een vroegtijdige uitschakeling kán positief uitpakken voor de titelstrijd. Ajax heeft er ontegenzeggelijk van geprofiteerd de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:55 schreef stoeltafel het volgende:
Check http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2332.php
Hier denken serieus dat psv met opzet heeft verloren zodat ze voor de titel gaan:)
Zijn ze echt zo blind? Denk eerder een gebrek aan kwaliteit. Ben benieuwd naar zondag.
Zwolle moet natuurlijk te doen zijn maar PSV is nou niet echt lekker in vorm.
daar naai je jezelf alleen maar mee op de lange termijn, als je dan voorronde CL haalt ben je weer ongeplaatst en in de CL zelf zit je dan ook in pot 3/4. Is niet prettigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:55 schreef stoeltafel het volgende:
Hier denken serieus dat psv met opzet heeft verloren zodat ze voor de titel gaan:)
Zijn ze echt zo blind? Denk eerder een gebrek aan kwaliteit. Ben benieuwd naar zondag.
Nog geschrokken van het spel? Vind je kijk op PSV altijd wel rationeel. Vaak ga jij als enige niet mee in de polonaise. Nog veel vertrouwen in de titel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV verliest niks met opzet, maar een vroegtijdige uitschakeling kán positief uitpakken voor de titelstrijd. Ajax heeft er ontegenzeggelijk van geprofiteerd de afgelopen 2 jaar.
En voor PSV is elke wedstrijd moeilijk, maar dat geldt voor de meeste concurrenten ook. Er is al jaren geen ploeg meer die kampioen wordt met 30 overwinningen en een nederlaag gelardeerd met een paar gelijke spelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd beter dan die misvormde incest van 3 ton
Kan wel kloppen, niemand zette 100% in, alleen tegen napoli..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:55 schreef stoeltafel het volgende:
Maar dat is voor t zelfde toernooi, dus dan slaat die theorie nergens op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, niemand zette 100% in, alleen tegen napoli..
Stonden die niet allebei in de basis toen PSV van Dnjepr verloor?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iedereen heeft het wel over van Bommel en Toivonen, en natuurlijk worden die gemist. Maar ook met hun hebben we dit soort wedstrijden gespeeld.
Dat ventje van 3 ton speelt meer dan Narsingh van 4,1 miljoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd beter dan die misvormde incest van 3 ton
Gast, tief lekker op met je vergelijkingen. Wat een non-discussie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat ventje van 3 ton speelt meer dan Narsingh van 4,1 miljoen
Volgens mij begint doublepain erover hoor dus zeg dat maar tegen hem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, tief lekker op met je vergelijkingen. Wat een non-discussie.
Niet omdraaien he!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stonden die niet allebei in de basis toen PSV van Dnjepr verloor?
Juist ja........twitter:MarceloGuedes02 twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 12:42:37We played a good game against AIK in the Europa League. The team played well, but we could not take advantage of the opportunities. reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Juist ja........twitter:MarceloGuedes02 twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 12:42:37We played a good game against AIK in the Europa League. The team played well, but we could not take advantage of the opportunities. reageer retweet
Dat 'ie dat doet, vind ik nog tot daar aan toe. Maar dit slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat hij er over durft te twitteren...
Weet je wat erger is:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat 'ie dat doet, vind ik nog tot daar aan toe. Maar dit slaat gewoon nergens op
Waarvan is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat erger is:
#wealldoittogether
#LetsDoItTogetherquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat erger is:
#wealldoittogether
quote:
Van Pietertje.quote:
Ben het wel met Kenju eens. De laatste wedstrijden is heel erg pijnlijk duidelijk geworden dat van Bommel en Toivonen de motor waren in dit elftal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stonden die niet allebei in de basis toen PSV van Dnjepr verloor?
Godsamme, ik kan het gewoon niet geloven dat hij dat durft te zeggen. Zou hij het nou echt geloven? Dat zou het nóg erger maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat gelooft hij echt. Het gros van deze selectie is in hun eigen belevingswereldje een stuk beter dan ze daadwerkelijk zijn, dat blijkt keer op keer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Godsamme, ik kan het gewoon niet geloven dat hij dat durft te zeggen. Zou hij het nou echt geloven? Dat zou het nóg erger maken.
Hij heeft wel een lekker wijf zeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Het is ook wel erg ongelukkig dat net toen het eindelijk wat begon te lopen en er wat vastigheid leek te ontstaan, Toivonen geblesseerd raakt. De spelersgroep kan zo'n verlies duidelijk niet goed oppakken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben het wel met Kenju eens. De laatste wedstrijden is heel erg pijnlijk duidelijk geworden dat van Bommel en Toivonen de motor waren in dit elftal.
Allemaal jongens zonder echte ervaring. Bouma is de enige routinier eigenlijk maar dat is een beperkte speler die het team niet op sleeptouw neemt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
De spelersgroep kan zo'n verlies duidelijk niet goed oppakken.
Als profvoetballer zou je in Brazilië zonder problemen iets beter op moeten kunnen pikken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker wijf zeg.
[ afbeelding ]
Uit je strootman?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Echt.... Ik háát die vent gewoon, hoe krijg je het uit je strot man?!?
Die kijkt wel altijd alsof hij moet poepen.quote:
Met dat geld contract Marcelo, Derijck en Bouma wegkopen en dan verdediger halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
30 miljoen beuren voor Stroot --> Brands buiten tiefen --> fatsoenlijk vervanger en verdediging kopen.
Ik snap deze reactie niet. Lul ik recht wat Hutch fout doet? En Derijck en Bouma zou ik nooit in één adem noemen in termen van kwaliteit. Bouma is best redelijk, maar komt tegenwoordig gewoon snelheid tekort. Derijck is nooit goed genoeg geweest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hutch kan bij de vaste kern hier niks mis doen. Het is de nieuwe Marcelo, veel lullen over wat hij wel goed gedaan heeft en vooral al zijn geblunder recht lullen. Over een paar weken is het Derijck of Bouma.
En toen Strootman in beroep ging mocht hij niet spelenquote:Enoh in beroep tegen schorsing
AMSTERDAM (ANP) - Ajax kan zondag in de klassieker tegen Feyenoord toch over Eyong Enoh beschikken. De Kameroener is vrijdag in beroep gegaan tegen de schorsing die de tuchtcommissie van de KNVB hem oplegde. Die wilde hem voor drie wedstrijden schorsen, waarvan één voorwaardelijk.
De straf van de middenvelder, die afgelopen maandag rood kreeg tijdens een duel van Jong Ajax met Jong NAC, is voorlopig opgeschort. Hij kan daardoor zondag spelen, maar is op grond van de reglementen wel geschorst voor het eerstvolgende duel van Jong Ajax.
Enoh vierde in de wedstrijd tegen NAC zijn rentree na lang blessureleed. Trainer Frank de Boer reageerde dinsdag enigszins verbaasd op de rode kaart voor Enoh. ,,Op de beelden zie je hem springen met een tegenstander. Als hij neerkomt, zwaait zijn been naar achteren. Er is dan geen tegenstander meer in de buurt die hij kan raken.''
De Boer gebruikte Enoh woensdagavond als invaller tijdens het duel in de Champions League met Manchester City (3-1).
Dat ging toch om dezelfde competitie? Dat is hier niet het geval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/11(...)-tegen-schorsing.ece
[..]
En toen Strootman in beroep ging mocht hij niet spelenBeetje meten met twee maten.
Dus dan zou Manolev ook mogen spelen? Want PSV was in beroep gegaan. Kan Hutchinson op het middenveld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat ging toch om dezelfde competitie? Dat is hier niet het geval.
Zover ik weet is PSV niet in hoger beroep gegaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus dan zou Manolev ook mogen spelen? Want PSV was in beroep gegaan. Kan Hutchinson op het middenveld.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zover ik weet is PSV niet in hoger beroep gegaan.
Gaat overigens meer om het feit dat er bij de KNVB met twee maten gemeten wordt. Maher kreeg voor een vergelijkbare overtreding maar een wedstrijd schorsing.quote:Update 27 september 9.40 uur - PSV en Manolev gaan niet akkoord met voorstel van KNVB
De aanklager van de KNVB stelde voor om Stanislav Manolev te schorsen voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, maar daarmee gaan de rechtsback en zijn werkgever PSV niet akkoord, meldt Voetbal International. Manolev werd maandag tijdens het duel van Jong PSV met Jong FC Den Bosch uit het veld gestuurd, en zou pas weer in actie mogen komen als de beloften van de Eindhovenaren drie wedstrijden hebben gespeeld. De verwachting is dat de tuchtcommissie van de KNVB volgende week uitspraak doet. Tot dat moment blijft de Bulgaarse verdediger wel geschorst.
Ben het niet met je eens maher was niet zo erg (gewoon beentje omhoog ).quote:Gaat overigens meer om het feit dat er bij de KNVB met twee maten gemeten wordt. Maher kreeg voor een vergelijkbare overtreding maar een wedstrijd schorsing.
Hard?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens maher was niet zo erg (gewoon beentje omhoog ).
Terwijl manolev bewust HARD die jongen neerschopt.
En ik denk niet dat PSV Manolev mist ,of denk je van wel ?
Harder dan maher deed,en manolev mis je niet als rechtsback,zie dan liever Joshua Brenet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:12 schreef Scarface88 het volgende:
En over Manolev missen valt uiteraard te discussiëren maar het is altijd beter om een brede selectie te hebben.
Hee Leon, hoe is het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:22 schreef chololocos het volgende:
[..]
Harder dan maher deed,en manolev mis je niet als rechtsback,zie dan liever Joshua Brenet.
Ja en zo hoort dat niet beoordeeld te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:22 schreef chololocos het volgende:
[..]
Harder dan maher deed,en manolev mis je niet als rechtsback,zie dan liever Joshua Brenet.
No problemoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef chololocos het volgende:
[..]
Goed en nog bedankt he kerel ,waardeer het echt !
Ik voel een RKC'tje aankomen zondagquote:Van Bommel mist laatste training en speelt niet tegen PEC Zwolle
Dick Advocaat zal het tegen PEC Zwolle ook moeten doen zonder Mark van Bommel. De middenvelder miste ook de laatste training van de Eindhovenaren in aanloop naar het competitieduel van zondag uit in Zwolle. De aanvoerder zal dus zeker ontbreken zondag. Wie hem gaat vervangen is nog onduidelijk. Peter van Ooijen, donderdag nog gewisseld, lijkt nog steeds de meest logische kandidaat.
Want? De tomeloze bak aan ervaring?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:22 schreef chololocos het volgende:
[..]
Mooi dat Locadia erbij staatquote:Luc Castaignos, Ola John, Jürgen Locadia en Bruno Martins Indi zijn in de race om in december te worden verkozen tot het grootste talent onder de 21 jaar.
Is beter dan manolev,en ervaring zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? De tomeloze bak aan ervaring?
Er doen nog 37 andere talenten mee. Pogba staat dik voor, die gaat winnen dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Als PSVer, moet ik zeggen dat Locadia goed is, maar dat ik het snap als ze voor BMI gaan..
Ik bedoel maar, hij is verdediger, die heb je er sowieso al minder, en minder goed.. en dan doet hij het ook nog op langere termijn goed.. want dit gaat over het hoogste niveau neem ik aan?
Dus het eerste elftal? Zo niet, dan maakt Locadia een heeeeele goeie kans.
Pogba? dat is toch engelse competitie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er doen nog 47 andere talenten mee. Pogba staat dik voor, die gaat winnen dus.
Hier kun je stemmen.
Eerst Man U, nu Juventus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Pogba? dat is toch engelse competitie?
fack it dan, dan wint locadia of BMI nooooit.
Zal sowieso een erg moeizame wedstrijd gaan worden vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik voel een RKC'tje aankomen zondag
We moeten nou niet gaan doen alsof Zwolle zo goed is. Logische voorspelling.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rikkie Elfrink denkt dat het een simpele zege wordt!1!1!![]()
![]()
Als PEC zich ingraaft en PSV niet fel speelt wel, als PSV ruimte krijgt, moet er wel gescoord kunnen worden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal sowieso een erg moeizame wedstrijd gaan worden vanmiddag.
Als je al niet van fuckin' AIK Solna kan winnen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We moeten nou niet gaan doen alsof Zwolle zo goed is. Logische voorspelling.
PSV nam die wedstrijd niet echt serieus. Dat kon je wel merken aan de reacties van Advocaat en Lens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je al niet van fuckin' AIK Solna kan winnen...
thuis..........
Man, Napoli wint zelfs met een B-team gemakkelijk van Solna.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV nam die wedstrijd niet echt serieus. Dat kon je wel merken aan de reacties van Advocaat en Lens.
Ja en dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Napoli wint zelfs met een B-team gemakkelijk van Solna.
Ik wil wel eens zien of PEC met ''gemak'' wordt verslagen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en dan?
Advocaat richt zich gewoon vol op de competitie. Niks mis mee.
PEC wil zelf voetballen en dat moet je tegen PSV juist niet doen. 0-3.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien of PEC met ''gemak'' wordt verslagen.
Ligt volledig aan de speelwijze van Zwolle vandaag. AIK groef zich compleet in, waar PSV (zeker zonder Van Bommel en Toivonen) gewoon niet tegen kan voetballen. Als Zwolle dit ook doet, wordt het zwaar. Gaan ze frivool aanvallen, dan wint PSV op de counter. Voordeel dus dat PSV uit speelt in dit geval want ik zie Zwolle zich niet ingraven thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je al niet van fuckin' AIK Solna kan winnen...
thuis..........
Zwolle heeft wel voordeel met kunstgras.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ligt volledig aan de speelwijze van Zwolle vandaag. AIK groef zich compleet in, waar PSV (zeker zonder Van Bommel en Toivonen) gewoon niet tegen kan voetballen. Als Zwolle dit ook doet, wordt het zwaar. Gaan ze frivool aanvallen, dan wint PSV op de counter. Voordeel dus dat PSV uit speelt in dit geval want ik zie Zwolle zich niet ingraven thuis.
En PSV kennende hoogstwaarschijnlijk ook met inzet...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle heeft wel voordeel met kunstgras.
Die Rik Elfrink neem ik al maanden niet meer serieus. Hoe kun je als "PSV-watcher" in hemelsnaam beweren dat het een simpele zege wordt op basis van de voorgaande wedstrijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rikkie Elfrink denkt dat het een simpele zege wordt!1!1!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh wacht, maak daar 3-1 van. Met deze verdediging sowieso een tegengoal natuurlijk
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh wacht, maak daar 3-1 van. Met deze verdediging sowieso een tegengoal natuurlijk
Precies, zonder zowel Bommel als Toivonen heeft PSV eigenlijk alleen Mertens en in mindere mate Lens die de wedstrijd open kunnen breken als deze een beetje vast zit. Kan dan heel lastig worden, maar ik denk niet dat Zwolle met deze tactiek de wedstrijd in gaat. Kan je tegen je eigen publiek niet maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ligt volledig aan de speelwijze van Zwolle vandaag. AIK groef zich compleet in, waar PSV (zeker zonder Van Bommel en Toivonen) gewoon niet tegen kan voetballen. Als Zwolle dit ook doet, wordt het zwaar. Gaan ze frivool aanvallen, dan wint PSV op de counter. Voordeel dus dat PSV uit speelt in dit geval want ik zie Zwolle zich niet ingraven thuis.
Zwolle is gewoon een ploeg die moet overleven in de eredivisie dus elk puntje telt. Gelijkspel is ook prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies, zonder zowel Bommel als Toivonen heeft PSV eigenlijk alleen Mertens en in mindere mate Lens die de wedstrijd open kunnen breken als deze een beetje vast zit. Kan dan heel lastig worden, maar ik denk niet dat Zwolle met deze tactiek de wedstrijd in gaat. Kan je tegen je eigen publiek niet maken.
Misschien wel 2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is beetje zn eigen schuld, niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag met Ritzmaier op het middenveld en Locadia in de spits. Lekker signaal naar Matavz..
Op het middenveld is hij ook veel beter dan als linksback. Dus vandaag kan hij het laten zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooi ook dat Ritzmaier speelt. Ben benieuwd.
Inderdaad blij dat ze m niet verneuken door op LB te zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op het middenveld is hij ook veel beter dan als linksback. Dus vandaag kan hij het laten zien
Jawel, maar het is nu wel klaar denk ik. Brands had hem dan ook gewoon moeten verkopen deze zomer. Een technische staf met toekomstvisie had dit wel moeten kunnen voorzien..quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is beetje zn eigen schuld, niet?
Dan zal Locadia het wel gewoon beter doen op de training.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag met Ritzmaier op het middenveld en Locadia in de spits. Lekker signaal naar Matavz..
Daarom verkopen in de winterquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef Lemming22 het volgende:
Half jaar te laatquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daarom verkopen in de winter
Het zou intriest zijn als het niet goed kwamquote:
Wel erg selectief, het is vandaag allemaal drama. Als je aanvallers nog niet tegen Zwolle kunnen scoren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef chololocos het volgende:
Oppleuren met hutch , derijck en marcelo GVD middelmaat !
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Lemming22 het volgende:
Fijn dat de verbindingsspeler tussen middenveld en aanval wéér eens verstoppertje speelt. En een 100% kans missen ook nog.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef chololocos het volgende:
Oppleuren met hutch , derijck en marcelo GVD middelmaat !
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is écht weer in en intriest![]()
Hoe komen wij toch aan die verzameling losers?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Brands mag voor komend seizoen wel op zoek naar een echte 10 zoals Sneijder dat is. Er is echt een gigantisch gebrek aan creativiteit op die positie.
En natuurlijk een blik nieuwe verdedigers, maar die open deur ga ik nu ff niet meer intrappen
De concurrentie is ook verre van stabiel natuurlijk dus het ís mogelijk. Ik blijf echter nog steeds bij mijn standpunt dat onze verdediging zo slecht is dat je daar geen kampioen mee wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lijkt haast onmogelijk dat we kampioen worden met dit team. Maar als je dit soort potjes iedere keer schraal wint en daarna tegen de goede tegenstanders wel een goede wedstrijd speelt ga je toch die titel pakken.
Jonguh Marcelo heeft kei veul potentie jonguh! En Hutchinson is een goeie degelijke back! En Willuhms is grootste talent van NL lincksback, wat praat jij?!?!?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Brands mag voor komend seizoen wel op zoek naar een echte 10 zoals Sneijder dat is. Er is echt een gigantisch gebrek aan creativiteit op die positie.
En natuurlijk een blik nieuwe verdedigers, maar die open deur ga ik nu ff niet meer intrappen
PSV heeft nog ergens 20 miljoen liggen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef chololocos het volgende:
in de winterstop verdedigers halen en maher.
inb4 gemeente.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
PSV heeft nog ergens 20 miljoen liggen?
iedereen heeft een eigen definitie van nummer 10,quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat jij zo grappig vindt?
Ik moet eens beginnen met toto's invullen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal sowieso een erg moeizame wedstrijd gaan worden vanmiddag.
Aan de andere kant, is het wel alweer jaren geleden dat er een reeks van 5 overwinningen op een rij was.quote:
laatste 5 wedstrijden van vorig seizoen nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, is het wel alweer jaren geleden dat er een reeks van 5 overwinningen op een rij was.
Nou dan volgende week maar die 6 proberen te halen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
laatste 5 wedstrijden van vorig seizoen nog
Gelukkig spelen we thuis, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in/quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou dan volgende week maar die 6 proberen te halen.
Ik na Willem II niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we thuis, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in/
Bij die wedstrijd had ik zoiets van komt wel goed.. al duurde het wel erg lang.. maar vandaag was ik al blij met 1 puntquote:
Ik ook. Tegen Willem II krijg je dan 2 doelpunten tegen, maar voetbalden we verder niet echt slecht. Vandaag was het gewoon kut.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd had ik zoiets van komt wel goed.. al duurde het wel erg lang.. maar vandaag was ik al blij met 1 punt
En toch gewonnen. Is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook. Tegen Willem II krijg je dan 2 doelpunten tegen, maar voetbalden we verder niet echt slecht. Vandaag was het gewoon kut.
Dat maakt het niet minder erg. Die Willems, Wijnaldum, Hutchinson en Marcelo zijn toch om te janken? Je staat zo voor lul op deze manierquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, is het wel alweer jaren geleden dat er een reeks van 5 overwinningen op een rij was.
Daarom. Hele belangrijke overwinning dit. En 6 punten voor op Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En toch gewonnen. Is wel eens anders geweest.
Dat geeft wel hoop ja. Vorige jaren was het standaard puntverlies in dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En toch gewonnen. Is wel eens anders geweest.
Yup. Eigenlijk is Strootman de enige speler die de laatste wedstrijden een voldoende heeft gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg. Die Willems, Wijnaldum, Hutchinson en Marcelo zijn toch om te janken? Je staat zo voor lul op deze manier
Racistquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg. Die Willems, Wijnaldum, Hutchinson en Marcelo zijn toch om te janken? Je staat zo voor lul op deze manier
Vandaag ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk is Strootman de enige speler die de laatste wedstrijden een voldoende heeft gehaald.
Hij is net terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel raar dat Willems opeens zo bagger speelt
Betekent niet dat hij het passen opeens verleerd moet zijn.quote:
tweet thijs slegers eens, die weet vast meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef chololocos het volgende:
hoop dat van bommel er snel weer bij is , en maher halen met verdedigers in de winterstop.
anders worden we geen kampioen.
Was een drama wat ik vanmiddag zag !
En dan 8/10 miljoen betalen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef chololocos het volgende:
hoop dat van bommel er snel weer bij is , en maher halen met verdedigers in de winterstop.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
tweet thijs slegers eens, die weet vast meer
wijnaldum is een miskoop,echt die gast is zo slecht !quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso waarom Maher halenwij hebben toch
Wijnaldum
Wordt Maher ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef chololocos het volgende:
[..]
wijnaldum is een miskoop,echt die gast is zo slecht !
Houd toch eens op met dat gezeur over verdedigers. Beter dan dit loopt er gewoon niet rond in de Eredivisie. Het probleem ligt op het middenveld, daar lag het aan het begin van het seizoen en daar ligt het nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef chololocos het volgende:
Sorry maar je heb er geen kijk op !quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Houd toch eens op met dat gezeur over verdedigers. Beter dan dit loopt er gewoon niet rond in de Eredivisie. Het probleem ligt op het middenveld, daar lag het aan het begin van het seizoen en daar ligt het nu.
Verdedigend lieten Marcelo en Derijck zien dat ze een stijgende lijn te pakken hadden. Mede omdat Advocaat de basiself zo had neergezet dat het tactische plaatje klopte en de tekortkomingen van de verdediging werden gemaskeerd. Zonder Toivonen en van Bommel lukt dat nog niet. Desondanks krijgt PSV gewoon niet veel goals tegen.
Waar ik me ook vandaag weer aan stoor, is die achterlijke Waterman. Die pakt echt geen punten voor PSV. Moet bij elk afstandsschot drie keer grabbelen voor hij klemvast heeft.
Middenveld met Stroot, Bommen en Toivonen is goed ja. Dat zeg ik ook, vandaar dat we een aantal weken balans in de ploeg hadden. In die periode speelde Derijck en Marcelo gewoon goed. Sinds de blessures van Toivonen en Bommel is het klote, omdat de balans in het elftal weg is. Natuurlijk ligt dat ook aan de beperkingen van de verdediging. Maar, zoals ik al zei: veel betere verdedigingen zijn er niet in de eredivisie (zie het aantal tegendoelpunten). De matige opbouw kun je compenseren met van Bommel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef chololocos het volgende:
[..]
Sorry maar je heb er geen kijk op !
Verdediging is zwak en middenveld met strootman en ola en bommel is goed.
Maar met maher heb je meer mogelijkheden.
En waterman is de beste keeper die we hebben , beter dan die sukkel van een pool !
Denk niet dat marcelo en derijck een stijgende lijn hebben,denk dat je zelf te veel aan de lijn zit.
Iedereen kan zien dat het probleem in de verdediging zit,geen opbouw en verdedigend zwak.
Nee totaal niet eens met je
Van alle keepers die we hebben vind ik waterman de beste.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Middenveld met Stroot, Bommen en Toivonen is goed ja. Dat zeg ik ook, vandaar dat we een aantal weken balans in de ploeg hadden. In die periode speelde Derijck en Marcelo gewoon goed. Sinds de blessures van Toivonen en Bommel is het klote, omdat de balans in het elftal weg is. Natuurlijk ligt dat ook aan de beperkingen van de verdediging. Maar, zoals ik al zei: veel betere verdedigingen zijn er niet in de eredivisie (zie het aantal tegendoelpunten). De matige opbouw kun je compenseren met van Bommel.
Waterman is een grabbelaar en heeft te weinig sprongkracht. Dat was zo en zal altijd zo blijven. Tyton is ook niet alles, dat ben ik met je eens. Beide zijn op dit moment PSV-onwaardig, maar Tyton heeft betere reflexen en kan daarmee punten pakken.
Trouwens een beetje treurig om hem een Poolse sukkel te noemen. Jij was ook enthousiast toen hij naar PSV kwam.
Het verhaal 'Manolev' is afgesloten. Die heeft al gefaald voordat de wedstrijd begonnen is. Elk minuscuul foutje zal worden begroet met hoongelach, gefluit en applaus. Zowel uit en thuis. Misschien heeft 'ie het niet verdiend, maar het er is niks meer aan te doen denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Gomes is gewoon onrealistisch. Dat gaat nooit meer gebeuren en als je een beetje verstand hebt, dan had je daar ook niet op gehoopt, simpelweg omdat het er nooit in heeft gezeten dat hij terugkwam. Iedereen snapt dat hij een broodvoetballer is die alleen maar wil dat men hem in Eindhoven sympathiek blijft vinden. Vandaar die flirts met PSV steeds, maar hij komt echt niet voor 8 ton in de eredivisie keepen hoor. Hij kan overal elders het 3-voudige verdienen.
Centrale verdediger is niet nodig als Pieters fit is. Op rechts denk ik dat Manolev weer een kans moet krijgen. Hutchinson is traag, doet opbouwend niets goed en loopt alleen maar in de weg als de rechtsbuiten naar binnen wil. Manolev heeft het een periode heel goed gedaan, maar mist nu gewoon vertrouwen.
Alsof dit soort wedstrijden met Van Bommel (en Toivonen) niet gespeeld zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef chololocos het volgende:
Met dank aan van der Gijp.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het verhaal 'Manolev' is afgesloten. Die heeft al gefaald voordat de wedstrijd begonnen is. Elk minuscuul foutje zal worden begroet met hoongelach, gefluit en applaus. Zowel uit en thuis. Misschien heeft 'ie het niet verdiend, maar het er is niks meer aan te doen denk ik.
Al onze directe concurrenten hebben sowieso een veel betere verdediging.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
Beter dan dit loopt er gewoon niet rond in de Eredivisie.
Bullshit. Het middenveld is altijd redelijk geweest. Inclusief bank. Bommel, Toivonen, Afellay, Engelaar in wat betere tijden, Bakkal, Simons, Labyad, allemaal weinig mis mee.quote:Het probleem ligt op het middenveld, daar lag het aan het begin van het seizoen en daar ligt het nu.
Een doelpunt tegen van PEC Zwolle is hoe dan ook een blunder. Afgezien van een onmogelijk afstandsschot misschien. Maar zelfs al had men de 0 gehouden; het gaat over fucking PEC. Dat kan nooit de norm leveren omtrent de vraag of men meer of minder in de buurt van het beoogde niveau zit.quote:Verdedigend lieten Marcelo en Derijck zien dat ze een stijgende lijn te pakken hadden.
Dickie krijgt t ook doortwitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-10-2012 om 17:14:27#advocaat zwijgt en glimlacht als antwoord op vraag of #psv in winterstop versterking moet aantrekken. reageer retweet
hebben ze daar dan geld voor ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dickie krijgt t ook doortwitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-10-2012 om 17:14:27#advocaat zwijgt en glimlacht als antwoord op vraag of #psv in winterstop versterking moet aantrekken. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |