quote:Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
Ik heb inmiddels het online formulier gevonden waar ik ook meteen foto's kan toevoegen. Dat ga ik straks thuis (want nog even foto's maken) even goed invullen. Bedoel jij die die je via de algeme vragen onderaan een pagina kunt vinden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef WinterJas het volgende:
Even met betrekking tot dat bed (kromme bedzijkanten)
Ik kan je via het filiaal een formulier toesturen (op je mail adres) waarop je je klacht kunt invullen en eventueel direct foto's kunt toevoegen. Dan kan er een expert naar kijken en die kan bepalen in hoeverre dit garantie/productie/kwaliteit betreft.
Heb afschriften en aankoopbewijzen enzo allemaal netjes bewaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:21 schreef WinterJas het volgende:
Bij normaal gebruik is dat lijkt me niet dat je zijkanten krom trekken. In dat geval zou het om een productiefout kunnen gaan.Daarbij heb je zeker recht op een vergoeding. Het scheelt als je nog aankoopbewijzen (of eventueel afschrift van je aankoop) kunt overleggen.
Staat het bed misschien in een hele vochtige of juist vochtarme ruimte of een ruimte met grote temperatuurverschillen? Dat zou een reden kunnen zijn (mocht je een ander bed gaan aanschaffen, dan zou je misschien hetzelfde kunnen meemaken) Succes!
Heb je de vier uitschuifbare metalen verbindingsstukken wel goed bevestigd? (stap 7 & 8 in de montageinstructie). Die moeten er normaal gesproken voor zorgen dat de zijkanten recht blijven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb afschriften en aankoopbewijzen enzo allemaal netjes bewaard.
Het bed staat gewoon in onze slaapkamer, waar de verwarming nooit aan staat en de deur bijna altijd op een kier... Geen bijzondere verschillen dus. De laminaatvloer blijft wel netjes liggen enzo, dus zo bijzonder vochtig of vochtarm kan het dan niet zijn, denk ik.
Jawel, net nog even gecheckt, maar ze zitten echt goed...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je de vier uitschuifbare metalen verbindingsstukken wel goed bevestigd? (stap 7 & 8 in de montageinstructie). Die moeten er normaal gesproken voor zorgen dat de zijkanten recht blijven.
Moeten jullie dat nog door een medewerker laten wegen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef E.T. het volgende:
Wat een waardeloos systeem is dat wegen van stof ook!
Vorig jaar in de haast dus toch weer eens bekocht!
Er staat 1,50m op de sticker (en dus ook betaald) terwijl m'n lap maar 95cm is!
Voortaan als ik stof meeneem doe ik dat als ik alle tijd heb en laat alles gewoon nameten als ik het niet eens ben met de weegschaal..
Medewerker destijdsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moeten jullie dat nog door een medewerker laten wegen?
In de vestiging hier doe je dat als klant zelf
De gewichten per meter van de stof kloppen heel vaak niet. Heb al vaker dingen na laten meten en dat het best een eind scheelt.. en ook al eens een medewerker getroffen die zelf al een eind naar beneden bijstelde, handmatig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef Teslynd het volgende:
Bedoel je dat de medewerkster de schaal een beetje omlaagdrukt?
Ik heb het tot nog toe steeds andersom gehad. Nu 4 keer stof gekocht en de grootste afwijking was dat er iets meer dan 2 meter op de sticker stond terwijl ik ruim 4,5 meter had gekocht. Ik heb toen nogmaals gewogen op de andere weegschaal die ook ong. 2 meter aangaf. Daarna heb ik besloten dat als zij hun apparatuur niet op orde hebben ik ze niet wijzer ga maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
De gewichten per meter van de stof kloppen heel vaak niet. Heb al vaker dingen na laten meten en dat het best een eind scheelt.. en ook al eens een medewerker getroffen die zelf al een eind naar beneden bijstelde, handmatig.
Maar haast en niet goed opletten gebeurt me niet nog een keer
Heerlen-Eindhoven is ongeveer een uur rijden als je goed doorrijdt. Breda is nog eens 3 kwartier verder...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
Overmorgen zouder er volgens je link 6 aanwezig moeten zijn....
Nou kan ik niet inschatten hoever Heerlen voor jou al is, maar in Breda zouden er 11 op voorraad zijn, en in Eindhoven 10.
Voor mij is het allemaal "het zuiden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |