Wat nou als het de vrouw is waar je altijd op hebt gewacht. So cute!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan hier vast niet van slapen. Ik heb een fan
Ik hou er niet zo van om op vrouwen te wachten. Ze zorgen maar dat ze op tijd komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat nou als het de vrouw is waar je altijd op hebt gewacht. So cute!
Blijkbaar was ze er ooit al, maar je hebt haar niet opgemerkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om op vrouwen te wachten. Ze zorgen maar dat ze op tijd komen
Ik zeg slechts één woord, nou vooruit twee;quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan hier vast niet van slapen. Ik heb een fan
That sounds like mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze er ooit al, maar je hebt haar niet opgemerkt.
Een FA?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg slechts één woord, nou vooruit twee;
Fatal Attraction ...
Denk je dat ze winnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Opa voldoende is opgeknapt om vanavond commentaar te leveren bij ons cluppie..........
AJAX -Manchester City
Opaatje zal me deze voorspelling niet in dank afnemen, maar ik denk dat 020 deze week 2x onderuit gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk je dat ze winnen?
Mag nu toch offtopic
Dat denken ze 'hier' ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef djprovox het volgende:
[..]
Opaatje zal me deze voorspelling niet in dank afnemen, maar ik denk dat 020 deze week 2x onderuit gaat
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet gek doen hoor, natuurlijk wint AJAX
Zal voor jullie duimenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet gek doen hoor, natuurlijk wint AJAX
Ik had er inderdaad nog niet in gepost.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef djprovox het volgende:
[..]
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topic
Ben halverwege. Clayquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Jian het volgende:
Clay![]()
Ik zag bloed op het eind .... oh, shit
ik zeg niks, och, och die arme Unserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben halverwege. Clay![]()
En toch niet Unser?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef djprovox het volgende:
[..]
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topic
Ik zit te wachten op de aflevering waarin Tara ook een stinkdierlok neemt. Dan is ze een perfecte kopie van Gemma.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
ik zeg niks, och, och die arme Unser
Wie zijn dat nu weer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben halverwege. Clay![]()
En toch niet Unser?
Mmm, Tara is wel lekker hoor, lekkere grote .....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de aflevering waarin Tara ook een stinkdierlok neemt. Dan is ze een perfecte kopie van Gemma.
Ik zal even voor je kijkenquote:
Helaas, nam de verkeerde afslag en zag het muurtje niet op tijd meer, dus ben nu bezemloosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
Vroeger leenden ze daar de bezem van heks nog wel eens voor(in ieder geval het plaatje)
Beter dat hij ziek is dan Oma. Als Oma ziek wordt krijgt hij helemaal niets te eten, dan is-ie zo dood.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
Helaas, hij ligt waarschijnlijk nog met een kopje bouillon in bed.
Astronautenvoedsel dus, same old.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
Helaas, hij ligt waarschijnlijk nog met een kopje bouillon in bed.
Beequeen! Dit gaat je vader leuk vinden, een vrij onbekende maar prachtige lyrische solo van Niels-Henning Ørsted Pedersen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Astronautenvoedsel dus, same old.
Veel gitaristen moesten het, zelfs qua snelheid, afleggen tegen NHOP.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
Jian zal het wel weer niks vinden. Contrabassiten zijn immers veredelde gitaristen.
Hij heeft gewoon geen verstand van muziek. Zelfs een Fender gaat hem niet helpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel gitaristen moesten het, zelfs qua snelheid, afleggen tegen NHOP.
Echte shredders als Satriani en Vai zijn echt wel snellerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook onvergelijkbaar en alhoewel ik geen bijzonder fan ben van de contrabas vind ik een basgitaar wel een heel tof instrument!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
voeten hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, Tara is wel lekker hoor, lekkere grote .....
Lekker nummer, hou ik vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Lee Rocker van de Straycats, en uit welingelichte bronnen 1 van de beste op zo een contrabas, 1 van die jongens is bezig met een projekt iets philamonisch of zoiets maar groots en heel erg mooi hoorde ik, iets om naar toe te gaan als hij Nederland aan doet.
sorry dat ik even inbrak maar luister de joetoepjes die jullie plaatsen, vind het wel wat hebben een andere stroom van muziek.
Het is ieder geval een Bas waar ie op speelt veel verstand heb ik er niet van.
Denk dat hij er nog zitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
Zou Gert al op ziekenbezoek zijn geweest bij z'n vader?
Gert, gooi die stream maar aanquote:
Iemand die ik heel goed ken, kent hem en heeft contakt met hem zodoende weet ik van een projekt van 1 van de straycats.......... zal eens vragen wie van de 3quote:
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De kijkcijfers van de wedstrijd zullen wel te lijden hebben door de ziekte van opa.
Ik denk dat het een makkie wordt. Als je tegen Heracles uit gelijk speelt moet Manchester thuis een formaliteitje zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Ja we gaan bijna beginnen, of Frank tegen de muur heeft geramd
Nee natuurlijk niet Tom hij slaat gewoon de kantine af en toe in puin
Tom is stomquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doen
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een komedie over een doodgewone verkoudheid. Beetje hoesten en snotteren.
Daar zijn toch ook pillen voor of tegen.
Uit potje, zakje blik of pot.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel een voorbeeldfunctie.
Ik hoor ook vaak kinderen zeggen dat als het te koud is om buiten te spelen ze net zo willen worden als Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
Dat willen we natuurlijk niet. We zijn zo gewend aan zijn gesophisticeerde kant.
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je niet aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Mooi bordje heeft Opaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Het verval is schokkendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?quote:
Een haviksblik zeg maar gerust!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?
Dan denk ik dat-ie beter tot maandag "ziek" kan zijn.
Hij heeft er zoveel op ondertussen dat het bijna een bedreigde diersoort is geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een haviksblik zeg maar gerust!![]()
Predator eating frikadels.
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1voor AJAX, al hoop ik aan de andere kant dat Manchester City wint, want de stad staat al op stelten.
Die gasten maken het hele voetbal gebeuren stuk, ook de AJAX fans begrijp me niet verkeerd, wat heeft het voor zin om herrie te gaan schoppen voor een voetbalwedstrijd
je hebt gelijk,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.![]()
Dus dan maar gewoon Ajax
Tegenwoordig krijgt hij z'n vitamines uit het overgebleven vogelvoer dat oma hem als muesli 's middags als ontbijt voorzet. Toen de vogel nog leefde moest hij z'n vitamines nog uit de afhaalmaaltijd bijeen zien te sprokkelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet niet
De witte periodequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Je maakt Toverheks verdrietigquote:
Ze zijn net goed bezigquote:
Vanwaar dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Poezewoes het volgende:
Aan de andere kant ze hebben Balotelli op de bank
Dat is lief van Frank voor zijn grootste fanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:58 schreef Jian het volgende:
Er gaan geruchten dat Frank Oop nog sterkte gaat wensen in de rust, vanaf de middenstip.
De toeschouwers zongen al voorafgaand aan de wedstrijd voor Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:58 schreef Jian het volgende:
Er gaan geruchten dat Frank Oop nog sterkte gaat wensen in de rust, vanaf de middenstip.
Nee die is een beetje maf!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanwaar de?? had je hem er in willen hebben ?
Ik hoorde het, brok in m'n keelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De toeschouwers zongen al voorafgaand aan de wedstrijd voor Opa.
Die had zich al *warm* gelopen vanmiddag op de Wallequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Poezewoes het volgende:
Aan de andere kant ze hebben Balotelli op de bank
Doe eens liefquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Poezewoes het volgende:
Als feyenoordsupportster kunnen die Ajaxieden van mijn part hard werken vanavond.
Echt tofquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"In heel Europa, m'n ouwe opa ... Niemand zo aardig als hij!"
Prachtig gebaar
Yup, zie het voor mequote:
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, zie het voor me
stelletje kloot .. uche.hommels ucheuuuche, proest, uche! Frank, waarde ..snotter..loze lul, snif
Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Bespaar je de moeite, Opa is niet te zien want hij was al bij voorbaat ziek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Daar zal hij van opknappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.
Ja of hij maakt zich zo druk dat hij al zijn AJAX attributen vannacht nog bij het vuilnis zetquote:
Oma is degene die het vuilnis buitenzet. Opa is daar voor afgekeurd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja of hij maakt zich zo druk dat hij al zijn AJAX attributen vannacht nog bij het vuilnis zet
Niemand kan zo schelden tijdens een voetbalwedstrijd als Oopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef pos het volgende:
Aah, jammer hoor. Kan Oma dan niet ff invallen? Lijkt me niet moeilijk, beetje in de stoel hangen.
Er is maar één die in die stoel mag zitten, die is speciaal voor hem op maat gemaakt. Van degene die als laatste abusievelijk in zijn stoel plaatsnam, is nooit meer iets vernomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef pos het volgende:
Aah, jammer hoor. Kan Oma dan niet ff invallen? Lijkt me niet moeilijk, beetje in de stoel hangen.
Is ook weer waar .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand kan zo schelden tijdens een voetbalwedstrijd als Oop
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net dat Michael van Praag op ziekenbezoek is bij Oop en dat ze samen de wedstrijd kijken
Nee, het schijnt Marga van Praag te zijn. Arme opa, daar kan geen doelpunt tegenopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net dat Michael van Praag op ziekenbezoek is bij Oop en dat ze samen de wedstrijd kijken
Maar de manager van MC gaat nu met een koffer geld naar de kleedkamer van de wedstrijdleiding.quote:
Spreekt Oop engels dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Three little birds. Dat is wel hard als je papegaai dood is
Oyesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heet John dus dat moet haast wel.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Ik vind dat opa niet meer mag kijken de volgende wedstrijden.
Scrut !!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziek, Ajax wint. Je zou haast gaan hopen dat hij niet beter wordt.
Nou ja....een beetje ziek danquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
Zullen we na afloop eens stiekem binnen gluren bij de Old Sailor
Allemaal Amsterdammersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond vind ik iedereen lief in opa zijn topic
Maakt me niet uit Amsterdammer of niet, iemand met een AJAX hart is altijd liefquote:
Je hoort er toch een beetje bijquote:
Tuurlijk hoort Schrutz erbij, iedereen die in dit topic van Opa post is lief *dacht dat Schrutz gewoon een Amsterdammer is en ja ik ben fan van Schrutzquote:
Vanavond zijn we allemaal fan van elkaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort Schrutz erbij, iedereen die in dit topic van Opa post is lief *Oen dacht dat Schrutz gewoon een Amsterdammer is en ja ik ben fan van Schrutzal is hij geen *fan* van mij
Zo is het maar netquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanavond zijn we allemaal fan van elkaar
Wie is er fan van Scrutz ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Over fans gesproken, waar is de fan van Scrut?
Die is vandaag nog niet gesignaleerd. Ik denk trouwens dat het Peter N. is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Over fans gesproken, waar is de fan van Scrut?
Toch? Maar het was toch een vrouwtje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is vandaag nog niet gesignaleerd. Ik denk trouwens dat het Peter N. is.
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch? Maar het was toch een vrouwtje?
Die cupmaat varieerde ook best wel rap naar gelang de voorkeur die je aangaf te hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".
Vanaf nu vinden we het gewoon Peter, net zo makkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens mij vindt Peter het best leuk om een meisje te spelen. Ik denk dat-ie daarbij stiekem een jurkje van Anouk aantrekt.
Wie wil er nou niet in het jurkje van Anouk zitten..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens mij vindt Peter het best leuk om een meisje te spelen. Ik denk dat-ie daarbij stiekem een jurkje van Anouk aantrekt.
Hopelijk had je er geld op gezet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1
Wat zijn wij toch flexibel van geest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf nu vinden we het gewoon Peter, net zo makkelijk.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk had je er geld op gezet.![]()
Gefeliciteerd alle fans hier. Dik verdiend.
Had het niet verwacht maar gefeliciteerd met Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee niks geen geld erop gezet, maar voelde het gewoon vanavond gingen we winnen
Ja zei al eerder, Opa mag niet meer op stream als AJAX speelt, gaat het eindelijk eens van een leie dakjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had het niet verwacht maar gefeliciteerd met Ajax![]()
![]()
![]()
Goed plan is ook goed voor mijn boxenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zei al eerder, Opa mag niet meer op stream als AJAX speelt, gaat het eindelijk eens van een leie dakje
Merci, ik was ook aangenaam verrast moet ik zeggen. Ik mis het ongebreideld optimisme van heksiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Om dan maar aan jou tegemoet te komen: niet zo gunstig voor ajax dat Dortmund van Real heeft gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci, ik was ook aangenaam verrast moet ik zeggen. Ik mis het ongebreideld optimisme van heksie
Nu maar eens afwachten hoe het tegen Feyenoord gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zat het ookalweer...met die Topics enzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zei al eerder, Opa mag niet meer op stream als AJAX speelt, gaat het eindelijk eens van een leie dakje
Vertel Seven!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe zat het ookalweer...met die Topics enzo?
Topicreeks: [NOS @ CL] Ajax - Manchester City #1 Op naar het eerste punt
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
Dat lijkt me een redelijk veilig onderwerp.
Ik heb dit jaar nog niet zoveel gezien maar er zijn jaren bij dat ik meer dan 75 bandjes zie en hoor. Het scheelt natuurlijk wel dat ik op loopafstand van Paradiso woon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Jij bezoekt echt vaak concerten he? Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik het laatst ben geweest.
En met de laatste bus van half 11 weer terug?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
Ik moet helegaar naar de grote stad reizen.
Moi is de BOB!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En met de laatste bus van half 11 weer terug?
Ik maak ook wel eens een typootjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]Ouwe Sherlock.
Ik had al mijn vermoedens door de aanduiding 70CC voor een bh.
We? Ik heb heul niks gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een typootjeLeuk wel dat WE gewonnen hebben.
Maar ik wil ook winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik doelde op het voetballen hoor.
mooi nummer mooie tekstquote:
Peter!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een typootjeLeuk wel dat WE gewonnen hebben.
Ik ben niet zo bekend met de apostrophequote:
Ik ook, terwijl ik nog zo hoopte dat het wel een vrouwelijke groupie was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef mootie het volgende:
Bart is het ook niet.
Ik blijf gewoon bij Peter.
Dan had-ie wel een grotere cupmaat gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Misschien is Peter wel vreselijk aangekomen, waardoor hij mooie vrouwelijke rondingen heeft.
Ik ben niet zo close met Peter N. dus kan ik het niet weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
Peter, geef ons even uitsluitsel over je cupmaat?
Ruud.nl?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close met Peter N. dus kan ik het niet weten.
Ja, daarom!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee Ruudemans is een toppertje !
BQ zegt dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef mootie het volgende:
Wie zou er nou Ruudemans zeggen..... /denkmodus
Dat was ook de enige die ik kon bedenken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BQ zegt dat.
En nu ga ik naar bed.
Truste![]()
Fluiter wel. Chanel niet. Althans die kom ik nooit tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik keek gister nog even na wie er nog meer in SV COS-sen posten. Tuinfluiter en Chanel5 waren daarbij. Ziet iemand die twee nog wel eens op het forum? Zo ja, dan kunnen we die ook uitsluiten.
Ik heb alleen maar gelezen tijdens SVquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Fluiter wel. Chanel niet. Althans die kom ik nooit tegen.
En Chanel is wel een optie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gelezen tijdens SV
Wat rigoureusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij wie kunnen we een klooncheck aanvragen? Kunnen Pietje en Gert dat of moeten we daar Yvonne voor hebben?
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat betekent? dat we allemaal naar bed moeten Akela?
Dat is Emiel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.![]()
Wie is Ratelband!!!!
Who caresquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.![]()
Wie is Ratelband!!!!
Daar noem je ook iemand zeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap deed ook aan NLP maar die vond mij niet erg aardig en had daarbij ook nog een F-cup.
Hoe kom je nou weer bij NLP?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap deed ook aan NLP maar die vond mij niet erg aardig en had daarbij ook nog een F-cup.
Ik was best blij dat hij een hekel aan me had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Daar noem je ook iemand zeg!
Welterusten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
Maar ik ga slapen want morgen werk enzulks.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
HuhO je Gilles de la Tourette speelt zeker weer op
Dat was mijn shirt alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dat T-shirt draag ?
Hmmmmm! Ben jij mootie?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dat T-shirt draag ?
Dat is meer dan 70cc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat mootie? Nou, die heeft zeker aardige .....
Neuh, moar ik wil jouw sproeier wel schoonmaak'n.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hej' d'r ok 'n dikke sproeier opzitt'n?
Jah en een snelle uitlaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hej' d'r ok 'n dikke sproeier opzitt'n?
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
Jullie vinden het toch niet storend hè dat ik af en toe een Oop-post doe? Ik bedoel het is tenslotte zijn topic.
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, moar ik wil jouw sproeier wel schoonmaak'n.
Dat wordt een vastloper.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
En opgevoerde benzine, hoe zit het daar mee?
Ik dacht dat Opa nog van voor de verbrandingsmotor was .....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou opa vroeger een Kreidler of een Zundapp gehad hebben?
Dan zal-ie wel een stoomfiets gehad hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Opa nog van voor de verbrandingsmotor was .....
Oma kon toch duwen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan moet-ie zelf bewegen.
Ik ben nogal kortzichtigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Oma kon toch duwen!![]()
Niet zo beperkt denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |