Echte shredders als Satriani en Vai zijn echt wel snellerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel gitaristen moesten het, zelfs qua snelheid, afleggen tegen NHOP.
Ik vind het overigens ook onvergelijkbaar en alhoewel ik geen bijzonder fan ben van de contrabas vind ik een basgitaar wel een heel tof instrument!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel gitaristen moesten het, zelfs qua snelheid, afleggen tegen NHOP.
voeten hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, Tara is wel lekker hoor, lekkere grote .....
Lekker nummer, hou ik vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Lee Rocker van de Straycats, en uit welingelichte bronnen 1 van de beste op zo een contrabas, 1 van die jongens is bezig met een projekt iets philamonisch of zoiets maar groots en heel erg mooi hoorde ik, iets om naar toe te gaan als hij Nederland aan doet.
sorry dat ik even inbrak maar luister de joetoepjes die jullie plaatsen, vind het wel wat hebben een andere stroom van muziek.
Het is ieder geval een Bas waar ie op speelt veel verstand heb ik er niet van.
Denk dat hij er nog zitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
Zou Gert al op ziekenbezoek zijn geweest bij z'n vader?
Gert, gooi die stream maar aanquote:
Iemand die ik heel goed ken, kent hem en heeft contakt met hem zodoende weet ik van een projekt van 1 van de straycats.......... zal eens vragen wie van de 3quote:
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De kijkcijfers van de wedstrijd zullen wel te lijden hebben door de ziekte van opa.
Ik denk dat het een makkie wordt. Als je tegen Heracles uit gelijk speelt moet Manchester thuis een formaliteitje zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Ja we gaan bijna beginnen, of Frank tegen de muur heeft geramd
Nee natuurlijk niet Tom hij slaat gewoon de kantine af en toe in puin
Tom is stomquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doen
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een komedie over een doodgewone verkoudheid. Beetje hoesten en snotteren.
Daar zijn toch ook pillen voor of tegen.
Uit potje, zakje blik of pot.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel een voorbeeldfunctie.
Ik hoor ook vaak kinderen zeggen dat als het te koud is om buiten te spelen ze net zo willen worden als Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |