Het verval is schokkendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?quote:
Een haviksblik zeg maar gerust!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?
Dan denk ik dat-ie beter tot maandag "ziek" kan zijn.
Hij heeft er zoveel op ondertussen dat het bijna een bedreigde diersoort is geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een haviksblik zeg maar gerust!![]()
Predator eating frikadels.
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1voor AJAX, al hoop ik aan de andere kant dat Manchester City wint, want de stad staat al op stelten.
Die gasten maken het hele voetbal gebeuren stuk, ook de AJAX fans begrijp me niet verkeerd, wat heeft het voor zin om herrie te gaan schoppen voor een voetbalwedstrijd
je hebt gelijk,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.![]()
Dus dan maar gewoon Ajax
Tegenwoordig krijgt hij z'n vitamines uit het overgebleven vogelvoer dat oma hem als muesli 's middags als ontbijt voorzet. Toen de vogel nog leefde moest hij z'n vitamines nog uit de afhaalmaaltijd bijeen zien te sprokkelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet niet
De witte periodequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Je maakt Toverheks verdrietigquote:
Ze zijn net goed bezigquote:
Vanwaar dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Poezewoes het volgende:
Aan de andere kant ze hebben Balotelli op de bank
Dat is lief van Frank voor zijn grootste fanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:58 schreef Jian het volgende:
Er gaan geruchten dat Frank Oop nog sterkte gaat wensen in de rust, vanaf de middenstip.
De toeschouwers zongen al voorafgaand aan de wedstrijd voor Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:58 schreef Jian het volgende:
Er gaan geruchten dat Frank Oop nog sterkte gaat wensen in de rust, vanaf de middenstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |