Wie is er fan van Scrutz ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Over fans gesproken, waar is de fan van Scrut?
Die is vandaag nog niet gesignaleerd. Ik denk trouwens dat het Peter N. is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Over fans gesproken, waar is de fan van Scrut?
Toch? Maar het was toch een vrouwtje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is vandaag nog niet gesignaleerd. Ik denk trouwens dat het Peter N. is.
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch? Maar het was toch een vrouwtje?
Die cupmaat varieerde ook best wel rap naar gelang de voorkeur die je aangaf te hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de vraag wie hij/zij was, was het antwoord eerst "Een vriend" maar dat werd via een Ninja-edit veranderd in "Een vriendin".
Vanaf nu vinden we het gewoon Peter, net zo makkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens mij vindt Peter het best leuk om een meisje te spelen. Ik denk dat-ie daarbij stiekem een jurkje van Anouk aantrekt.
Wie wil er nou niet in het jurkje van Anouk zitten..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens mij vindt Peter het best leuk om een meisje te spelen. Ik denk dat-ie daarbij stiekem een jurkje van Anouk aantrekt.
Hopelijk had je er geld op gezet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1
Wat zijn wij toch flexibel van geest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf nu vinden we het gewoon Peter, net zo makkelijk.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk had je er geld op gezet.![]()
Gefeliciteerd alle fans hier. Dik verdiend.
Had het niet verwacht maar gefeliciteerd met Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee niks geen geld erop gezet, maar voelde het gewoon vanavond gingen we winnen
Ja zei al eerder, Opa mag niet meer op stream als AJAX speelt, gaat het eindelijk eens van een leie dakjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had het niet verwacht maar gefeliciteerd met Ajax![]()
![]()
![]()
Goed plan is ook goed voor mijn boxenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zei al eerder, Opa mag niet meer op stream als AJAX speelt, gaat het eindelijk eens van een leie dakje
Merci, ik was ook aangenaam verrast moet ik zeggen. Ik mis het ongebreideld optimisme van heksiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Om dan maar aan jou tegemoet te komen: niet zo gunstig voor ajax dat Dortmund van Real heeft gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci, ik was ook aangenaam verrast moet ik zeggen. Ik mis het ongebreideld optimisme van heksie
Nu maar eens afwachten hoe het tegen Feyenoord gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |