Karige redding.quote:
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Omdat je het zo lief vraagt.
Dat ene weer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Rijden doen we toch, dus veel maakt het niet uit hè.quote:
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Dezedieditdatalles juweetzzzzzzquote:
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.quote:
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?quote:
S goequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Trusten voor zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Bitterkoekjes.quote:
Pics van jullie samenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dezedieditdatalles juweetzzzzzz
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.
De hond betaalt immers ook geen benzine.
[..]
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet watquote:
en wat was dan precies de planning?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In herhaling, ik mag nog rijden.. your call
wat drink je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet wat
Haha nja wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..
Instant jaloers hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Geen idee, jij wilde niet alleen drinken zei je..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en wat was dan precies de planning?
bacardi met vruchtensapquote:
Zo hoort ie ook.. Maarja.. Filmmakers he..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.
Thankssss, jij ook.quote:
Meh...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staat geen bloot ofzo op hoor
rum is met vrijwel alles welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bacardi met vruchtensap
niks anders in huis
halve is genoeg heurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Eerst maar ff 956894848744 flessen wijn/bier opzuipen dan, dan komt t wel goed
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegquote:
by the way, heet je IRL echt Jaleesa?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegdus ik moest iets met vruchtensap nemen
Yep!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
by the way, heet je IRL echt Jaleesa?
Slechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegdus ik moest iets met vruchtensap nemen
not tonight.. sawwryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slecht
Maar we gaan niks samen opmaken dan?
Niet liegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heet in het echt Rokje :$
En nu ga ik, dikke doei stinkerds![]()
![]()
Ik vind jou meer een Peter inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte naamPortugees ofzo?
En ik heet GEEN Koen
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte naamPortugees ofzo?
En ik heet GEEN Koen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heet in het echt Rokje :$
En nu ga ik, dikke doei stinkerds![]()
![]()
Edit: trouwens toch maar nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer wel
ah ik zag er iets Portugees inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer wel
Jij bent echt een Peterfetisjist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Peter inderdaad.
huh wat?quote:
is er eigenlijk een Peter hier?quote:
dat vat ik wel op als een complimentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik zag er iets Portugees in
maar als ik je foto's eens bekijk ben je wel een kameleon qua uiterlijk zeg
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er eigenlijk een Peter hier?
ik ken wel Peters van andere SC's
Symphonic?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yv
Toffe ouder wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heet echt kaneelstokje.
Mijn ouders waren hippies.
is ook zeker als zodanig bedoeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat vat ik wel op als een compliment![]()
Ik heb ook nog wel een leuk compliment, moet je wel hierheen komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat vat ik wel op als een compliment![]()
Wierden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yv
Een compliment van 23 cm?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een leuk compliment, moet je wel hierheen komen.
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god, ben ik er even een paar uurtjes niet, zijn jullie 7 topics verder!
Toffe gozer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een koning is die gast zeg.
koffiemanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god, ben ik er even een paar uurtjes niet, zijn jullie 7 topics verder!
Kwam 'm toevallig gisteren nog tegen op foto'squote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hallo!
Heb ik nog wat sappige roddels gemist?
heb je ook dingen gedaan waar later over geroddeld is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam 'm toevallig gisteren nog tegen op foto's
Foto van mij en Flips ook
(Ik was echt heel dronken he?)
Ja, ik schijn een lamp gesloopt te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je ook dingen gedaan waar later over geroddeld is?
laat maar :\quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een leuk compliment, moet je wel hierheen komen.
owww dat valt nog meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik schijn een lamp gesloopt te hebben.
dankjewel!quote:
Nee, volgens mij niet. Wel geknuffeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dat valt nog mee
Niet gevoezeld met Flips ofzo?
En dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam 'm toevallig gisteren nog tegen op foto's
Foto van mij en Flips ook
(Ik was echt heel dronken he?)
mn zoontje jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat ook jouw kindje op die foto's?
quote:
Achiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Wel geknuffeld
Iemand anders wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dat valt nog mee
Niet gevoezeld met Flips ofzo?
Dat was me er ook eentje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de meeste meets waar ik was was het allemaal aardig beschaafd als ik die zo lees
exactlyquote:
Nou echt wel, dat verdient diep respect!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zwaar hoor, alleen mamma zijn, knap
Lijkt me heavy shit jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar wel wegquote:
thnxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik nog een keer zo'n meet ga meemaken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wierden ging hard, harder hardst ja
Wie wat meet waar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik nog een keer zo'n meet ga meemaken.
Ik hoop ook van nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
was er bij R&P niet eerder dit jaar ook een heavy meet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, die meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er bij R&P niet eerder dit jaar ook een heavy meet?
R&P kom ik nooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er bij R&P niet eerder dit jaar ook een heavy meet?
ik ook niet, was het wel ff van planquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, die meet
Daar was ik niet bij
Ik denk niet dat het kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
R&P kom ik nooit.
Maar ik twijfel of die daar wel bij in de buurt komt.
Nou, die meet was best wel uit de hand gelopen. Paar bans enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
R&P kom ik nooit.
sinds ik hier kom ik vrijwel ook niet meer, meesten van daar zitten ook hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
R&P kom ik nooit.
Ik ben jullie nog steeds kwijt. Waar zijn jullie?quote:
dat dus!quote:
is ze ooit nog gesignaleerd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jullie nog steeds kwijt. Waar zijn jullie?
Heb jij mijn bril gestolen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het kan.
Heb je mij nog bazig bezig gezien met die kettingzaag?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kopt, maar toen was ik dronken.
Ik kwam trouwens van de week een foto van jou tegen op mijn telefoon met een knetterbiele in de hand.
Geweldige nacht was dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jullie nog steeds kwijt. Waar zijn jullie?
Heb jij mijn bril gestolen?
Tof...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, die meet was best wel uit de hand gelopen. Paar bans enzo
Dat was slechts een van de velen hilarische gebeurtenissen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had graag de dronken twi gezien.
komt er geheid nog wel een keer een, want al kan ik as vrijdag niet, het lijkt me tof een aantal van hier IRL te meetenquote:
Stuur maar door via WA ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu geen kabeltje in de buurt, zal morgen ofzo eens kijken.
Idemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt er geheid nog wel een keer een, want al kan ik as vrijdag niet, het lijkt me tof een aantal van hier IRL te meeten
wat is er aanstaande vrijdag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt er geheid nog wel een keer een, want al kan ik as vrijdag niet, het lijkt me tof een aantal van hier IRL te meeten
Het was een hele belevenis. Redelijk bizar ook. We hebben gelachen en gehuild van het lachen.quote:
Een meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat is er aanstaande vrijdag?
was jij nou bij de Radio 49 meet vorig jaar november? nee toch?quote:
Zie OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een hele belevenis. Redelijk bizar ook. We hebben gelachen en gehuild van het lachen.
een SEX SC meet in Arnhem, zie OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, mijn allereerste meet ooit was pas begin dit jaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij nou bij de Radio 49 meet vorig jaar november? nee toch?
Okee dat gedoe met haar was wat minder maar toch.quote:
arnhem ...quote:
ok... heb niet helemaal goed opgelet wie ik daar meettequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn allereerste meet ooit was pas begin dit jaar
Ik zag jou... Al in leiden toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn allereerste meet ooit was pas begin dit jaar
Zij was dan ook een nogal speciaal geval...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dat gedoe met haar was wat minder maar toch.
Ik zal vragen vandaag of morgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur maar door via WA ofzo
Knetter heeft m'n nummer wel
Is helemaal goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal vragen vandaag of morgen.
Nu ligt ze al plat.
Ranzige serie aanrandster dat ze is. Ik hoop dat ze een strafblad heeft gekregen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was slechts een van de velen hilarische gebeurtenissen.
Er zijn mensen aangerand ook nog, arme WT.
was dat al direct duidelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij was dan ook een nogal speciaal geval...
Mijn 1e meet was geloof ik in Amsterdam en vlak daarna de 1e Roycomeet. Dacht ik tenminste. Ik ben wel 2x in Leiden geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag jou... Al in leiden toch?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ranzige serie aanrandster dat ze is. Ik hoop dat ze een strafblad heeft gekregen.
mede-meerters krabben, slaan en bijtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ranzige serie aanrandster dat ze is. Ik hoop dat ze een strafblad heeft gekregen.
ciao kerel truste :wquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook slapen, tot morgen ofzo, en anders elders deze week.![]()
Trusten JJHquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
Ik hoop het inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
Wat luister je? Ik luister nu een nummer dat ik ooit van jou gekregen hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ff lekker heloef / neger muziek luisteren.
Dat ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mede-meerters krabben, slaan en bijten
Soul?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ff lekker heloef / neger muziek luisteren.
wat deed ze, ik je kruis graaien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar aanranden van twi, WT en mij.
Welke?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat luister je? Ik luister nu een nummer dat ik ooit van jou gekregen heb
Wie wil jullie nou niet aanranden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar aanranden van twi, WT en mij.
Mijn kont. Twi zijn pener. WT is zelfs verkracht in zijn mond.quote:
Rokje.quote:
Laat dat meisje toch. Arm kind.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kont. Twi zijn pener. WT is zelfs verkracht in zijn mond.
[..]
Rokje.
wtf, deed ze d'r tiet in z'n mond ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kont. Twi zijn pener. WT is zelfs verkracht in zijn mond.
Een nummer van deadmaus, luister ik altijd als ik BF2 ga moddenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke?
Een remix van modest mouse oid ... Niet heel erg te vergelijken met het origineel verder maargoed...
Tong. Dat is al verkrachting.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, deed ze d'r tiet in z'n mond ofzo?
Close, haar tong.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee.quote:
Tong.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je haar ooit aan het huilen maakt krijg je klappen.quote:
Ik neem de popcorn meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je haar ooit aan het huilen maakt krijg je klappen.
QFTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry hill?
Wel heel fragiel meisje hoor.
Was blij dat ik toch kon ontsnappen op een gegeven moment.
Probeer eens labiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry hill?
ik blijf het niet snappen. Als je zelf weet dat je geestelijk instabiel bent ga je dan met zo'n meet mee en ga je volop zuipoen en blowen?quote:
Als jij alcoholist bent ga je toch niet aan de alcohol?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik blijf het niet snappen. Als je zelf weet dat je geestelijk instabiel bent ga je dan met zo'n meet mee en ga je volop zuipoen en blowen?
Fragiel, labiel a bit of both.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry hill?
ontsnappen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry hill?
Alsof ik ooit iemand aan het huilen kan maken met mijn olijke voorkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je haar ooit aan het huilen maakt krijg je klappen.
Ik was er niet bij hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik blijf het niet snappen. Als je zelf weet dat je geestelijk instabiel bent ga je dan met zo'n meet mee en ga je volop zuipoen en blowen?
Ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik ooit iemand aan het huilen kan maken met mijn olijke voorkomen.
Ze wou graag mee naar een tent waar een vriendin van mij was...quote:
Ik hield haar op afstand, maar 't was moeilijk om uhm...normaal met haar om te gaan.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm durft Jaleesa nou nog wel naar een meet?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Vast wel, was een R&P Meet, geen Sex meet..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Waren meer Radio mensen dan R&P mensen dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel, was een R&P Meet, geen Sex meet..
De meesten kwamen van beiden geloof ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren meer Radio mensen dan R&P mensen dacht ik.
sowieso kennen de meeste SC's tegenwoordig wel veel dezelfde elementenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meesten kwamen van beiden geloof ik wel
Helemaal leijp ouwequote:
Burgerlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog erger....je bent...gewoon en gemiddeld!
Je hebt een leuke muzieksmaak KT!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik me maar weer eens aan XTC therapie moet wagen, iemand zin om psycholoog te spelen?
Bovenste / onderste?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een leuke muzieksmaak KT!
Ga je ons niet missen dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dafuq, ik hoef niet voor 1 uur mijn bed uit, maar ik heb gewoon al zin om in bed te kruipen
Ik ben bang dat als ik m'n hoofd op m'n kussen land ik bijna meteen naar dromenland vertrekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je ons niet missen dan?
Is goed hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik m'n hoofd op m'n kussen land ik bijna meteen naar dromenland vertrek
Ik word vast weer wakker ge-appt door ME ja.. Of ik sta na 8 uur slaap vanzelf al naast m´n bed, ook mogelijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Anders zien we je morgenochtend weer
Daar heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik word vast weer wakker ge-appt door ME ja.. Of ik sta na 8 uur slaap vanzelf al naast m´n bed, ook mogelijk..
Nouja, hij staat op stil/trillen, als ik goed slaap hoor ik 'm niet, maar als ik wakker word om te pissen dan kijk ik altijd op m'n telefoon als ik terug naar bed loop, en als er dan iemand wat gestuurd heeft dan moet ik reageren, anders voel ik me lulligquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van, als ik slaap dan slaap ik ook
. En hendig langer dan 8 uur
.
De mijne gewoon op geluid, meestal hoor ik hem niet of negeer hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, hij staat op stil/trillen, als ik goed slaap hoor ik 'm niet, maar als ik wakker word om te pissen dan kijk ik altijd op m'n telefoon als ik terug naar bed loop, en als er dan iemand wat gestuurd heeft dan moet ik reageren, anders voel ik me lullig
Kut is dat he, kun je uitslapen ben je nog vroeg wakkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik word vast weer wakker ge-appt door ME ja.. Of ik sta na 8 uur slaap vanzelf al naast m´n bed, ook mogelijk..
Daar heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn mobiel staat vaak op "stil" (accu leeg)
Zomg andere ui!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kut is dat he, kun je uitslapen ben je nog vroeg wakker
Valt mee, ik ben sowieso niet zo'n uitslaper, tenzij ik een paar lange werkdagen weg heb, of veel nachtdienst gedraait hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kut is dat he, kun je uitslapen ben je nog vroeg wakker
Ik altijd wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben sowieso niet zo'n uitslaper, tenzij ik een paar lange werkdagen weg heb, of veel nachtdienst gedraait heb
Trustequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens een poging wagen tot slapen uberhaupt, als het niet lukt ben ik zo weer terug
Oeh er is nog iemandquote:
Maar die zie ik hier nietquote:
Ahquote:
Dat kanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik doe tussendoor nog wat andere dingetjes
Jij geile donder..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik doe tussendoor nog wat andere dingetjes
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nog even snipen en dan naar bed. Trusten alvast!
Gezelligquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er nog wel, maar heb niks meer te melden
Sorryquote:
Dat was laatst anders of was dat omdat het weekend was?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, zou willen dat ik kon zeggen ja dat is zo
. Iedereen is slapen ofzo
.
Goeie vraag, ik vergeet vaak ook welke dag het isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was laatst anders of was dat omdat het weekend was?Ik vergeet de dagen nogal soms.
Haha oke oke.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik vergeet vaak ook welke dag het is. Maar ik heb het idee dat het vandaag wel erg vroeg erg stil is
.
Vandaag is het extreem vroeg extreem stil volgens mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Gisteren was het ook een soort van laat...
Ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha oke oke.Nouja ergens is het ook gewoon half 2 op een doordeweekse dag
Ik ben verslaafd aan een serie en heb vakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Waarom ben jij nog wakker ?
Welke serie ? Oeh vakantie, lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan een serie en heb vakantie.
Euhm Fringe! En ja zeker, behalve series kijken ook heel fijn ivm studie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke serie ? Oeh vakantie, lekker.
Tjah ach... Wel beter denkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:44 schreef DaMook het volgende:
Mental note, vanaf vanavond 8 uur mogen mijn katten geen eten meer, morgen moeten ze naar de dierenarts voor sterilisatie en castratie. Vind ik wel zielig voor ze stiekem
.
Ow, die ken ik nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm Fringe! En ja zeker, behalve series kijken ook heel fijn ivm studie.Kan nu pas echt vorderingen maken.
Uhuh, anders heb ik over een tijdje kittensquote:
Hoiquote:
Dat had ik ook met mijn hond. Wat een medelijden had ik. Zo een kap om haar hoofd en ze lag maar zielig in een hoekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:44 schreef DaMook het volgende:
Mental note, vanaf vanavond 8 uur mogen mijn katten geen eten meer, morgen moeten ze naar de dierenarts voor sterilisatie en castratie. Vind ik wel zielig voor ze stiekem
.
Ja ik kijk nu dan deze vrij veel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, die ken ik nog niet. Ik kijk wel ook veel series
. Ow dat is opzich wel fijn
, welke studie doe je ? Wel stom eigenlijk dat je vakantie nodig hebt om eindelijk wat vorderingen te kunnen maken
, ligt dat aan jou of je studie
?
Lekker laat op zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |