Karige redding.quote:
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Omdat je het zo lief vraagt.
Dat ene weer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Rijden doen we toch, dus veel maakt het niet uit hè.quote:
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Dezedieditdatalles juweetzzzzzzquote:
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.quote:
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?quote:
S goequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Trusten voor zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Bitterkoekjes.quote:
Pics van jullie samenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dezedieditdatalles juweetzzzzzz
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.
De hond betaalt immers ook geen benzine.
[..]
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet watquote:
en wat was dan precies de planning?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In herhaling, ik mag nog rijden.. your call
wat drink je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet wat
Haha nja wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..
Instant jaloers hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Geen idee, jij wilde niet alleen drinken zei je..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en wat was dan precies de planning?
bacardi met vruchtensapquote:
Zo hoort ie ook.. Maarja.. Filmmakers he..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.
Thankssss, jij ook.quote:
Meh...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staat geen bloot ofzo op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |