Karige redding.quote:
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Omdat je het zo lief vraagt.
Dat ene weer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Rijden doen we toch, dus veel maakt het niet uit hč.quote:
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik hou je nog wel op de hoogte trutje over "dat"
Dezedieditdatalles juweetzzzzzzquote:
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.quote:
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?quote:
S goequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Trusten voor zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik spreek jou op wa. Ben weg hier.
Bitterkoekjes.quote:
Pics van jullie samenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dezedieditdatalles juweetzzzzzz
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ga toch die kant op. Kan ik je net zo goed meenemen.
De hond betaalt immers ook geen benzine.
[..]
Ik zag hem ja. Aan de ene kant mooi dat Mandarin er eindelijk in zit. Aan de andere kant: Wie is de Iron Patriot? Of is het Detroit Steel?
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet watquote:
en wat was dan precies de planning?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In herhaling, ik mag nog rijden.. your call
wat drink je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wilde gewoon iets zeggen maar wist niet wat
Haha nja wie weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij gewoon War Machine met een kleurtje..
Instant jaloers hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er toch al één? Gewoon zoiets![]()
Geen idee, jij wilde niet alleen drinken zei je..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en wat was dan precies de planning?
bacardi met vruchtensapquote:
Zo hoort ie ook.. Maarja.. Filmmakers he..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Vind War Machine juist tof in het grijs. Past goed.
Thankssss, jij ook.quote:
Meh...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staat geen bloot ofzo op hoor
rum is met vrijwel alles welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bacardi met vruchtensap
niks anders in huis
halve is genoeg heurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Eerst maar ff 956894848744 flessen wijn/bier opzuipen dan, dan komt t wel goed
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegquote:
by the way, heet je IRL echt Jaleesa?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegdus ik moest iets met vruchtensap nemen
Yep!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
by the way, heet je IRL echt Jaleesa?
Slechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
qua alcohol hebben we een heeeeeeele voorraad, alleen de koelkast is voor de rest leegdus ik moest iets met vruchtensap nemen
not tonight.. sawwryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slecht
Maar we gaan niks samen opmaken dan?
Niet liegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heet in het echt Rokje :$
En nu ga ik, dikke doei stinkerds![]()
![]()
Ik vind jou meer een Peter inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte naamPortugees ofzo?
En ik heet GEEN Koen
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte naamPortugees ofzo?
En ik heet GEEN Koen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heet in het echt Rokje :$
En nu ga ik, dikke doei stinkerds![]()
![]()
Edit: trouwens toch maar nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer wel
ah ik zag er iets Portugees inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Jaleesa is niet Portugees.. Joia dan weer wel
Jij bent echt een Peterfetisjist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Peter inderdaad.
huh wat?quote:
is er eigenlijk een Peter hier?quote:
dat vat ik wel op als een complimentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik zag er iets Portugees in
maar als ik je foto's eens bekijk ben je wel een kameleon qua uiterlijk zeg
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er eigenlijk een Peter hier?
ik ken wel Peters van andere SC's
Symphonic?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yv
Toffe ouder wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heet echt kaneelstokje.
Mijn ouders waren hippies.
is ook zeker als zodanig bedoeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat vat ik wel op als een compliment![]()
Ik heb ook nog wel een leuk compliment, moet je wel hierheen komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat vat ik wel op als een compliment![]()
Wierden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken ook een Peter van FOK!. Was altijd een modje, hij heeft mij voorgedragen bij Yv
Een compliment van 23 cm?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een leuk compliment, moet je wel hierheen komen.
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god, ben ik er even een paar uurtjes niet, zijn jullie 7 topics verder!
Toffe gozer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een koning is die gast zeg.
koffiemanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god, ben ik er even een paar uurtjes niet, zijn jullie 7 topics verder!
Kwam 'm toevallig gisteren nog tegen op foto'squote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hallo!
Heb ik nog wat sappige roddels gemist?
heb je ook dingen gedaan waar later over geroddeld is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam 'm toevallig gisteren nog tegen op foto's
Foto van mij en Flips ook
(Ik was echt heel dronken he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |