SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die andere zit al op de 300 jonguh..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een lange weg te gaan tot Kiparis best SMG
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!quote:
Dat zit er zeker dik in ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEEquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Dan wil ik sowieso meedoenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEE
Mwaquote:
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOHquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die andere zit al op de 300 jonguh..
Wel tof dat je ook moh hebt gehaald.
Tegen die tijd speel ik alweer AC3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOH
Komt die donderdag uit dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tegen die tijd speel ik alweer AC3
Dit weekend waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh zal wel al te downloaden zijn dan
is wel nice, maar echt geen crysis 2 gaus montagequote:
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezigquote:
Wil het een beetje lukken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezig
Opzich wel, maar het is statistiek. En niet de cijfer-statistiek, maar de theoretische statistiek. Lezen en begrijpen dus. Maar dit gaat in grote lijnen over hoe je interviews moet afnemen en hoe je de data daarvan analyseert en opslaat. Belachelijk saai.quote:
12 uurquote:
Goed bezig man, succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
Perfect.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm also gonna stand in line. I want two, i want an iphone and an ipad...and everything man of course man. Cause then you'll immediatly will see who's rich and what happens in Afghanistan and New York..you just know. Pap look here, tik hello china..hello rushland..hello turkey. Digital man
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de INGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:44 schreef PierreTT het volgende:
Sta ik te roken op mijn balkon in mijn badjas,word ik door een stel droeftoeters aan de overkant op het dakterras van de ING uitgelachenIk vriendelijk zwaaien,geen reactie
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doen
Beetje vergrote iPad nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy fuck, die nieuwe imac's zijn wel erg dun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
Deze manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef PierreTT het volgende:
Net oefententamen gemaakt en van de 24 vragen 21 goed. Moet lukken straks
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werkenquote:
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werken
Van mijn leven niet dat ik de rest van mijn leven met statistiek wil werken. Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de restquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome foto is awesome
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de rest![]()
Alhoewel het op de sociale faculteit nog wel anders is. Het kan zeker van pas komen dat je weet hoe je (goed) statistisch onderzoek moet doen. Je moet alleen hopen dat je het nooit tegenkomt in je baanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denk
quote:2K Games werkt aan iOS-game Borderlands Legends
Uitgever 2K Games brengt eind oktober de iOS-game Borderlands Legends op de markt. De game is een afgeleide van Borderlands 2, de rpg-shooter die in september op de markt verscheen. De speler kan kiezen uit dezelfde speelbare classes als in de eerste Borderlands.
Net als in het origineel kunnen spelers bij Borderlands Legends hun character opwaarderen door punten te scoren met het neerschieten van Skags, Bandits en andere tegenstanders. In tegenstelling tot Borderlands en opvolger Borderlands 2, die in september op de markt kwam, bekijken spelers het slagveld van boven en niet door de ogen van het personage waarmee de speler op stap is. Bij het opwaarderen van het character kan de speler kiezen uit diverse nieuwe skills, die ingedeeld zijn in een skill tree die lijkt op die uit Borderlands 2.
Wie de iOS-game maakt, is niet bekend. Beide voorgangers, die verschenen voor pc, Xbox 360 en PlayStation 3, werden ontwikkeld door Gearbox Software, de studio die ook de ontwikkeling van Duke Nukem Forever afrondde en voor Sega nog werkt aan Aliens: Colonial Marines. Gearbox werkt verder voor Ubisoft nog aan Furious 4, een game die tot voor kort onderdeel uitmaakte van de Brothers in Arms-serie. Ontwikkelaar en uitgever hebben inmiddels echter besloten om de game als zelfstandig product op de markt te brengen.
Borderlands Legends is vanaf 31 oktober te koop en er verschijnt een versie voor zowel iPhone- als iPad-modellen. De eerste gaat 4 dollar kosten, de versie voor iPad is voor 5,49 dollar te downloaden. Of er een versie voor android komt, is niet bekend.
Laat die shit aub voor Android komen.quote:
ipad mini kopen jeweetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Laat die shit aub voor Android komen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leveren ze me een one v ipv one x
One V, de One X voor die arme tata'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leveren ze me een one v ipv one x
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
One V, de One X voor die arme tata's
Geen idee, heb me er eerlijk gezegd niet in verdieptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.
Onderkant is niet echt mooi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.
Dat vind ik juist mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Onderkant is niet echt mooi.
[ afbeelding ]
Die glijdt zo van haar stoel af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Michhas het volgende:
What is wrong with this woman, mercy mercy mercy
Inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die glijdt zo van haar stoel af.
quote:
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Onderkant is niet echt mooi.
[ afbeelding ]
Ik stuur hem terug krijg morgen de x alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?
Nice,ga je geen spijt van krijgen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stuur hem terug krijg morgen de x al
Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?
Had je maar een normale USB-stickquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestel
Altijd goed als reservetoestel,gebruik ik mijn oude Nokia 5800 ook voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestel
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je maar een normale USB-stick
Goed over 2 weken opereren dus no life BO2.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,ga je geen spijt van krijgen!
Hoe is het met je knie trouwens?
Nee haloquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed over 2 weken opereren dus no life BO2.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is nou echt een kut serie
Xbox staat al aan (even DLC downloaden), maar we hebben Bozzmans nodigquote:
Awww sheeiitt, ben er pas later op de avond bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Xbox staat al aan (even DLC downloaden), maar we hebben Bozzmans nodig
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Beide series zijn tof
Donna
[ afbeelding ]
Sana en Eriksen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ajax faalde net wel hard,maar speelt opzich best aardig
En Siem die m afmaakt. Als Eriksen de bal zou krijgen zou hij eerst aannemen..wegdraaien.quote:
maar gelukkig geen Ronaldo die eerst ze haar gaat checken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En Siem die m afmaakt. Als Eriksen de bal zou krijgen zou hij eerst aannemen..wegdraaien.
Van Rhijn faalde wel hard bij de eerste goal. Die stond op de rand van de 16 nog even te zwaaien naar zijn oma op de tribune ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana zorgt er wel voor dat van Rhijn hele tijd vrij staat maar dat kan Lukoki ook.
Ja en hoe vaak krijgt ie de bal?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana zorgt er wel voor dat van Rhijn hele tijd vrij staat maar dat kan Lukoki ook.
Klopt dat is het risico als je zo speelt met Blind en Rhijn ze staan verdedigend zo nu en dan helemaal foutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van Rhijn faalde wel hard bij de eerste goal. Die stond op de rand van de 16 nog even te zwaaien naar zijn oma op de tribune ofzo
Ach ja,wie weet komt het nog goed deze wedstrijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt dat is het risico als je zo speelt met Blind en Rhijn ze staan verdedigend zo nu en dan helemaal fout
Vond de gunzerker ook niet leuk, heb de rest nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Playthrough 1 was supervet maar wat een bagger is pt2 zegDie gunzerker is ook een waardeloze pauperklasse
Gewoon te moeilijk voor je, noob.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Playthrough 1 was supervet maar wat een bagger is pt2 zegDie gunzerker is ook een waardeloze pauperklasse
Pt2 gaat bij mij met gunzerker prima. Topklasse met heel veel health en heel veel ammoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Ja leuk die damage bonus... heb m'n xbox net maar uitgezet toen die bots bij Wilhelm sneller gerepareerd werden dan dat ik ze kon slopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pt2 gaat bij mij met gunzerker prima. Topklasse met heel veel health en heel veel ammoOok veel damage bonus
Welk level ben je dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja leuk die damage bonus... heb m'n xbox net maar uitgezet toen die bots bij Wilhelm sneller gerepareerd werden dan dat ik ze kon slopen
beetje krijt eten.. beetje wasmiddel drinken..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
sbs is nu een chick op die verslaafd is aan krijt eten
wel sexyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beetje krijt eten.. beetje wasmiddel drinken..
Ze houdt iedereen voor de gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
City speelde met de beste spelers alleen Dzeko had een basis plek ipv Balotelli.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet gekeken, helemaal vergeten! speelde ze tegen een B-team?
Moet seizoen 1 nog steeds kijkenquote:
Daar heb je zo'n hele serie van, sommige zijn echt apartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cheer up! Nog maar 6 nachtjes slapen
Genoeg tijd om lvl 50 te halen en terramorphous te slachtenquote:
twitter:KattWilliams twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 07:41:39A girl called me the other day and said..."Come on over, there's nobody home." I went over. Nobody was home reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op zondag 15-07-2012 om 02:30:14I hate when ghetto hoes go "Hey its your girl shaniqua you already kno..." BITCH What We Suppose To Know? reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op maandag 09-07-2012 om 06:32:09I'm a leader not a follower. Unless its into a dark scary place then fuck that, you go first. reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op woensdag 06-06-2012 om 01:53:33You're beautiful until your Photoshop 30 day trial is gone. reageer retweet
Ja? Mijn geld moet ergens vandaan komen! Zometeen BL?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:17 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.pv-holidays.com/nl-nl
Pierre?
Poep jij nog geen geld dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja? Mijn geld moet ergens vandaan komen! Zometeen BL?
Jawel joh,ik schijt gewoon biljetten,maar ik heb een coverup nodig om dat geld wit te wassen. Je bent toch een neger,hoezo snap je dit niet :squote:
Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel joh,ik schijt gewoon biljetten,maar ik heb een coverup nodig om dat geld wit te wassen. Je bent toch een neger,hoezo snap je dit niet :s
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.
Ja, witte mensen houden van wit geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, witte mensen houden van wit geld.
We don't give a fuck, just pour sum hot sauce on that bitch and we ready 2 go!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdamme
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
vanavond? College tot 16:30 ofzo :/
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
En wat bij jou in je reet zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
Ja, Ajax ook niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Twente nooit doen
Ik net een ei met ui,kaas en mayonaisequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net eitje gebakken met ketchup en kaas
Potje mw2 pjoetr?
Even douchen en dan ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik net een ei met ui,kaas en mayonaise![]()
Over klein uurtje ff MW?
Schuilen achter een klikoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:05 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
Niels is druk bezig met nieuwe raketten testen
was volgens mij met rellen in mexico/spanje/griekenland of iets dergelijks, beetje lawine pijlen naar de politie schietenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schuilen achter een kliko![]()
Als dát je beschermt voor een explosie dan schiet hij echt een babypijltje af
"Pang pang pang! Je bent dood!"quote:
zat van de week nog te denken, mag dat nog wel verkocht worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Pang pang pang! Je bent dood!"
"Nietus!"
"Echt wel! Ik raakte je!"
"Is niet waa-haa-haaar!"
"We-hè-hè-hèl!"
"Nietus!!!"
"Nou-hou! valsspeler! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!"
Ooooh, die drama's van toen
quote:
Dit is wel echt briljant ja als hij "Fresku" is kan die man ook echt briljant rappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die andere ook gezien? Over politie en zwangerschap etc
Dat zijn geen vlinders dat is sperma.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die andere ook gezien? Over politie en zwangerschap etc
Dat is in die spellen van tegenwoordig niet veel beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Pang pang pang! Je bent dood!"
"Nietus!"
"Echt wel! Ik raakte je!"
"Is niet waa-haa-haaar!"
"We-hè-hè-hèl!"
"Nietus!!!"
"Nou-hou! valsspeler! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!"
Ooooh, die drama's van toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Speelt iemand van jullie BF3 nog?
draaitafel, trein, speeltuin.. all fun.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat dan? Of zit jij tegenwoordig de hele dag te fappen op je draaitafel?
Marginaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:TIME PLAYED
1000H 21M
Eigenlijk al best lang niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Staat wel goed op je cv, dat wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wel een mooie tijd om te stoppen. [ afbeelding ]
http://battlelog.battlefi(...)t/1/air/soldier/2/0/
Dat is precies waarom ik 320 uur met jets gespeeld heb ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Staat wel goed op je cv, dat wel.
Als je in 23 uur nog even 11000 kills maakt sta je mooi op plek 4quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wel een mooie tijd om te stoppen. [ afbeelding ]
http://battlelog.battlefi(...)t/1/air/soldier/2/0/
Jij was toch diegene zonder werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:09 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
nick hard aan het werk
Stef,2e account gemaakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:55 schreef SteffanAFCA het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand anders zijn vrouw zien neuken..
Dan gaat er toch iets niet helemaal goed in je hoofd haha
quote:
Ja dat moet hem zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef SteffanAFCA het volgende:
Ooit aan gedacht dat je gewoon homo bent..?
Wel jammer dat je de mods weer moet updaten, of mag hopen dat ze er al zijnquote:
Dat mag altijd hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ah yes, eindelijk kan het weer eens:
Minecraft
Sharp? Tevens Sne(ac)ktrekweg?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef Fsmxi het volgende:
Fries smijt smerige snack terug in frituur
Friezen
Speelt Levante goed ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Pixell het volgende:
Stef zit je te kijken? Driehoekjes het is ongelooflijk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Assassins.Creed.III.XBOX360-COMPLEX
Was echt niet te vretenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sharp? Tevens Sne(ac)ktrekweg?
Ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie is deze?quote:
dont worry dushiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Kan nou al niet wachten wanneer er: GTA.5.XBOX360.FULL.GAME.
komt te staan.
Meh, al tijdje niet lekkerquote:
Ik dacht het niet! Wat dacht je van karbiet schieten met uitgeholde friezen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wie is deze?
Wedstrijdje fierljeppen doen?
quote:Apple verhoogt prijzen apps met 12,5 procent
AMSTERDAM - Apple heeft de prijzen van apps in de App Store met 12,5 procent verhoogd. Een app van 79 cent kost nu 89 cent en voor een app van 1,59 moet nu 1,79 euro betaald worden.
Nog harder genaaid worden door Apple, tenzij je een redneck bent natuurlijkquote:Wisselkoers
De verhoging is stilletjes doorgevoerd en heeft volgens iPhoneclub te maken met de wisselkoersen. De prijzen in de Amerikaanse App Store zijn namelijk nog hetzelfde terwijl in veel Europese landen apps wel duurder zijn geworden.
Poeple? Zeg dan Crapple.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Halo 4 chaos alles
Edit: zag poeple logo niet.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar poststijl zet ik in op Rensjebree
Ik snap ook niet wat mensen zien in die apple rommel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Nog harder genaaid worden door Apple, tenzij je een redneck bent natuurlijk
Waar blijft t muzakje dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:06 schreef Rensjebree het volgende:
Net wel een nieuwe bank binnen, met lig gedeelte!
Relax gamen dus!
En het is weekend!
tijd voor een puik muzakje!
Uitkeringen zijn toch gratis?quote:
hierquote:
Ik mag er maandag ook aan gelovenquote:
Werken is een groot woord hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
true, maar nick werkt tegenwoordig
werken, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrikquote:
ja de set props en de special effect die aangeschaft moeten worden zijn ook heel duurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Halo 4 duurste spel Microsoft ooit
fokgamesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Halo 4 duurste spel Microsoft ooit
Een maand is al heel lang denk ik. Kan zo maar met een uurtje weer buiten zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Binnen een maand staat ie al weer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |