SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die andere zit al op de 300 jonguh..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een lange weg te gaan tot Kiparis best SMG
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!quote:
Dat zit er zeker dik in ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEEquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Dan wil ik sowieso meedoenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEE
Mwaquote:
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOHquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die andere zit al op de 300 jonguh..
Wel tof dat je ook moh hebt gehaald.
Tegen die tijd speel ik alweer AC3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOH
Komt die donderdag uit dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tegen die tijd speel ik alweer AC3
Dit weekend waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh zal wel al te downloaden zijn dan
is wel nice, maar echt geen crysis 2 gaus montagequote:
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezigquote:
Wil het een beetje lukken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezig
Opzich wel, maar het is statistiek. En niet de cijfer-statistiek, maar de theoretische statistiek. Lezen en begrijpen dus. Maar dit gaat in grote lijnen over hoe je interviews moet afnemen en hoe je de data daarvan analyseert en opslaat. Belachelijk saai.quote:
12 uurquote:
Goed bezig man, succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
Perfect.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm also gonna stand in line. I want two, i want an iphone and an ipad...and everything man of course man. Cause then you'll immediatly will see who's rich and what happens in Afghanistan and New York..you just know. Pap look here, tik hello china..hello rushland..hello turkey. Digital man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |