SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die andere zit al op de 300 jonguh..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een lange weg te gaan tot Kiparis best SMG
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!quote:
Dat zit er zeker dik in ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEEquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man wordt een YouTube kijkcijferkanon!
Dan wil ik sowieso meedoenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om de naam te veranderen naar REEPEEGEETEEVEE
Mwaquote:
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOHquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die andere zit al op de 300 jonguh..
Wel tof dat je ook moh hebt gehaald.
Tegen die tijd speel ik alweer AC3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst die nieuwe telefoontje dan pas MOH
Komt die donderdag uit dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tegen die tijd speel ik alweer AC3
Dit weekend waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh zal wel al te downloaden zijn dan
is wel nice, maar echt geen crysis 2 gaus montagequote:
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezigquote:
Wil het een beetje lukken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje studeren voor tentamen straks, ben al vanaf 5 uur bezig
Opzich wel, maar het is statistiek. En niet de cijfer-statistiek, maar de theoretische statistiek. Lezen en begrijpen dus. Maar dit gaat in grote lijnen over hoe je interviews moet afnemen en hoe je de data daarvan analyseert en opslaat. Belachelijk saai.quote:
12 uurquote:
Goed bezig man, succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
Perfect.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uurEn daarna beetje beunen hier thuis, dingen de muur in boren, dat soort dingen. Ook meer dan een maand voor me uitgeschoven, nu moet het maar eens gebeuren
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm also gonna stand in line. I want two, i want an iphone and an ipad...and everything man of course man. Cause then you'll immediatly will see who's rich and what happens in Afghanistan and New York..you just know. Pap look here, tik hello china..hello rushland..hello turkey. Digital man
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de INGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:44 schreef PierreTT het volgende:
Sta ik te roken op mijn balkon in mijn badjas,word ik door een stel droeftoeters aan de overkant op het dakterras van de ING uitgelachenIk vriendelijk zwaaien,geen reactie
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doen
Beetje vergrote iPad nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy fuck, die nieuwe imac's zijn wel erg dun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
Deze manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef PierreTT het volgende:
Net oefententamen gemaakt en van de 24 vragen 21 goed. Moet lukken straks
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werkenquote:
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werken
Van mijn leven niet dat ik de rest van mijn leven met statistiek wil werken. Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de restquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome foto is awesome
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de rest![]()
Alhoewel het op de sociale faculteit nog wel anders is. Het kan zeker van pas komen dat je weet hoe je (goed) statistisch onderzoek moet doen. Je moet alleen hopen dat je het nooit tegenkomt in je baanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denk
quote:2K Games werkt aan iOS-game Borderlands Legends
Uitgever 2K Games brengt eind oktober de iOS-game Borderlands Legends op de markt. De game is een afgeleide van Borderlands 2, de rpg-shooter die in september op de markt verscheen. De speler kan kiezen uit dezelfde speelbare classes als in de eerste Borderlands.
Net als in het origineel kunnen spelers bij Borderlands Legends hun character opwaarderen door punten te scoren met het neerschieten van Skags, Bandits en andere tegenstanders. In tegenstelling tot Borderlands en opvolger Borderlands 2, die in september op de markt kwam, bekijken spelers het slagveld van boven en niet door de ogen van het personage waarmee de speler op stap is. Bij het opwaarderen van het character kan de speler kiezen uit diverse nieuwe skills, die ingedeeld zijn in een skill tree die lijkt op die uit Borderlands 2.
Wie de iOS-game maakt, is niet bekend. Beide voorgangers, die verschenen voor pc, Xbox 360 en PlayStation 3, werden ontwikkeld door Gearbox Software, de studio die ook de ontwikkeling van Duke Nukem Forever afrondde en voor Sega nog werkt aan Aliens: Colonial Marines. Gearbox werkt verder voor Ubisoft nog aan Furious 4, een game die tot voor kort onderdeel uitmaakte van de Brothers in Arms-serie. Ontwikkelaar en uitgever hebben inmiddels echter besloten om de game als zelfstandig product op de markt te brengen.
Borderlands Legends is vanaf 31 oktober te koop en er verschijnt een versie voor zowel iPhone- als iPad-modellen. De eerste gaat 4 dollar kosten, de versie voor iPad is voor 5,49 dollar te downloaden. Of er een versie voor android komt, is niet bekend.
Laat die shit aub voor Android komen.quote:
ipad mini kopen jeweetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Laat die shit aub voor Android komen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leveren ze me een one v ipv one x
One V, de One X voor die arme tata'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leveren ze me een one v ipv one x
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
One V, de One X voor die arme tata's
Geen idee, heb me er eerlijk gezegd niet in verdieptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.
Onderkant is niet echt mooi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap wel dat je hem zou halen als je niet van grote telefoons houdt en hij ziet er echt tof uit.
Dat vind ik juist mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Onderkant is niet echt mooi.
[ afbeelding ]
Die glijdt zo van haar stoel af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Michhas het volgende:
What is wrong with this woman, mercy mercy mercy
Inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die glijdt zo van haar stoel af.
quote:
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Onderkant is niet echt mooi.
[ afbeelding ]
Ik stuur hem terug krijg morgen de x alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?
Nice,ga je geen spijt van krijgen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stuur hem terug krijg morgen de x al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |