Lijkt me ook niet veel aan. Ik weet het natuurlijk niet maar mij lijkt er niks geils aanquote:
Hm, daar zit wat in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef mistermysterion het volgende:
Misschien eens via de webcam uitproberen om je vriendin te laten flirten met een andere man terwijl je ernaast zit. Zou het iig rustig aan doen. Zulke fantasieën kunnen leiden tot oneerlijk verdeelde macht in relaties.
Wie wil nou iemand anders zijn vrouw zien neuken..quote:
Je zal de mannen die dat leuk vinden op de koffie krijgen bij je thuis, zit je huis vol hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:55 schreef SteffanAFCA het volgende:
[..]
Wie wil nou iemand anders zijn vrouw zien neuken..
Dan gaat er toch iets niet helemaal goed in je hoofd haha
Blijf het heel erg raar vinden hoor..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:57 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je zal de mannen die dat leuk vinden op de koffie krijgen bij je thuis, zit je huis vol hoor!
Ik denk dat die thee drinkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:57 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Je zal de mannen die dat leuk vinden op de koffie krijgen bij je thuis, zit je huis vol hoor!
En wat mag jouw ding dan wel niet zijn?quote:
Net als sommige mannen een trio willen met twee vrouwen.. Zou ik het niet erg vinden in twee mooie mannen in m'n bed te vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef James_Mercy het volgende:
[..]
En wat mag jouw ding dan wel niet zijn?
Dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Net als sommige mannen een trio willen met twee vrouwen.. Zou ik het niet erg vinden in twee mooie mannen in m'n bed te vinden
You like sandwich!?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Net als sommige mannen een trio willen met twee vrouwen.. Zou ik het niet erg vinden in twee mooie mannen in m'n bed te vinden
Ik zit erover na te denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef James_Mercy het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch.
En dat zou je willen, of heb je er ervaring mee?
Nou Johnny Depp en Alexander Skarsgard sandwich zou ik niet er vinden ;Dquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet perse? Dus je zou het wel proberen?
Ik zou het toch maar proberen als je toch bezig bentquote:
Mooi!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef ExtremeRed het volgende:
Ik heb wel eens met een stel gevreeën...zij vond het opwindend om mij met hem bezig te zien of te weten dat hij bij mij is (ze stelde het zelf vaak voor) en andersom net zo. Dan liet zij hem weten dat ze bij mij was of hij mocht toekijken.
Geen boosheid en jaloezie, alleen een boel lust en geiligheid.
Dit dus ja. Toen ik er voor het eerst achter kwam dat vrouwlief het niet altijd even nauw nam met de huwelijkse trouw was ik eerst boos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook geen slet. Maar het idee dat ze het met een ander zou doen, daardoor vind ik haar dus wel heel sletterig/geil etc. En dat maakt haar dan indirect ook wel weer aantrekkelijk.
Dat is volgens mij ook het principe erachter.
Dát lijkt me wel even wat andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit dus ja. Toen ik er voor het eerst achter kwam dat vrouwlief het niet altijd even nauw nam met de huwelijkse trouw was ik eerst boos.
Daarna vond ik het onwijs geil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |