Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt op de oude HTC Hero! Wel zuur dat je de V krijgt ipv de X. Hou je hem met restitutie? Of terugsturen en toch een X?
Had je maar een normale USB-stickquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestel
Altijd goed als reservetoestel,gebruik ik mijn oude Nokia 5800 ook voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb mijn oude Hero ook nog, geweldig toestel
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je maar een normale USB-stick
Goed over 2 weken opereren dus no life BO2.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,ga je geen spijt van krijgen!
Hoe is het met je knie trouwens?
Nee haloquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed over 2 weken opereren dus no life BO2.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is nou echt een kut serie
Xbox staat al aan (even DLC downloaden), maar we hebben Bozzmans nodigquote:
Awww sheeiitt, ben er pas later op de avond bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Xbox staat al aan (even DLC downloaden), maar we hebben Bozzmans nodig
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Beide series zijn tof
Donna
[ afbeelding ]
Sana en Eriksen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ajax faalde net wel hard,maar speelt opzich best aardig
En Siem die m afmaakt. Als Eriksen de bal zou krijgen zou hij eerst aannemen..wegdraaien.quote:
maar gelukkig geen Ronaldo die eerst ze haar gaat checken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En Siem die m afmaakt. Als Eriksen de bal zou krijgen zou hij eerst aannemen..wegdraaien.
Van Rhijn faalde wel hard bij de eerste goal. Die stond op de rand van de 16 nog even te zwaaien naar zijn oma op de tribune ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana zorgt er wel voor dat van Rhijn hele tijd vrij staat maar dat kan Lukoki ook.
Ja en hoe vaak krijgt ie de bal?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana zorgt er wel voor dat van Rhijn hele tijd vrij staat maar dat kan Lukoki ook.
Klopt dat is het risico als je zo speelt met Blind en Rhijn ze staan verdedigend zo nu en dan helemaal foutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van Rhijn faalde wel hard bij de eerste goal. Die stond op de rand van de 16 nog even te zwaaien naar zijn oma op de tribune ofzo
Ach ja,wie weet komt het nog goed deze wedstrijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt dat is het risico als je zo speelt met Blind en Rhijn ze staan verdedigend zo nu en dan helemaal fout
Vond de gunzerker ook niet leuk, heb de rest nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Playthrough 1 was supervet maar wat een bagger is pt2 zegDie gunzerker is ook een waardeloze pauperklasse
Gewoon te moeilijk voor je, noob.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Playthrough 1 was supervet maar wat een bagger is pt2 zegDie gunzerker is ook een waardeloze pauperklasse
Pt2 gaat bij mij met gunzerker prima. Topklasse met heel veel health en heel veel ammoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Cliffy het volgende:
Ja leuk die damage bonus... heb m'n xbox net maar uitgezet toen die bots bij Wilhelm sneller gerepareerd werden dan dat ik ze kon slopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pt2 gaat bij mij met gunzerker prima. Topklasse met heel veel health en heel veel ammoOok veel damage bonus
Welk level ben je dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja leuk die damage bonus... heb m'n xbox net maar uitgezet toen die bots bij Wilhelm sneller gerepareerd werden dan dat ik ze kon slopen
beetje krijt eten.. beetje wasmiddel drinken..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
sbs is nu een chick op die verslaafd is aan krijt eten
wel sexyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beetje krijt eten.. beetje wasmiddel drinken..
Ze houdt iedereen voor de gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
City speelde met de beste spelers alleen Dzeko had een basis plek ipv Balotelli.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet gekeken, helemaal vergeten! speelde ze tegen een B-team?
Moet seizoen 1 nog steeds kijkenquote:
Daar heb je zo'n hele serie van, sommige zijn echt apartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef Bozz187 het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cheer up! Nog maar 6 nachtjes slapen
Genoeg tijd om lvl 50 te halen en terramorphous te slachtenquote:
twitter:KattWilliams twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 07:41:39A girl called me the other day and said..."Come on over, there's nobody home." I went over. Nobody was home reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op zondag 15-07-2012 om 02:30:14I hate when ghetto hoes go "Hey its your girl shaniqua you already kno..." BITCH What We Suppose To Know? reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op maandag 09-07-2012 om 06:32:09I'm a leader not a follower. Unless its into a dark scary place then fuck that, you go first. reageer retweet
twitter:KattWilliams twitterde op woensdag 06-06-2012 om 01:53:33You're beautiful until your Photoshop 30 day trial is gone. reageer retweet
Ja? Mijn geld moet ergens vandaan komen! Zometeen BL?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:17 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.pv-holidays.com/nl-nl
Pierre?
Poep jij nog geen geld dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja? Mijn geld moet ergens vandaan komen! Zometeen BL?
Jawel joh,ik schijt gewoon biljetten,maar ik heb een coverup nodig om dat geld wit te wassen. Je bent toch een neger,hoezo snap je dit niet :squote:
Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel joh,ik schijt gewoon biljetten,maar ik heb een coverup nodig om dat geld wit te wassen. Je bent toch een neger,hoezo snap je dit niet :s
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat nou wit wassen? Echte goons rollen met zwart geld.
Ja, witte mensen houden van wit geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben geen goon,ik ben een puissant rijke tata die zijn sporen elders heeft verdiend,alhoewel tot op de dag van vandaag niet duidelijk is waarmee precies!
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, witte mensen houden van wit geld.
We don't give a fuck, just pour sum hot sauce on that bitch and we ready 2 go!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist. Ook van wit eten. Jullie houden van zwart eten,lekker hoor,alles aangefikt gadverdamme
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
vanavond? College tot 16:30 ofzo :/
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wat boeit dat nou, als het maar smaakt, gooi d'r maar in!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet lukken,vanavond ben ik dronken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
En wat bij jou in je reet zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een bezem is dat ding waar je moeder op vliegt
Ja, Ajax ook niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Twente nooit doen
Ik net een ei met ui,kaas en mayonaisequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net eitje gebakken met ketchup en kaas
Potje mw2 pjoetr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |