1 2 3 4 5 6 7 8 | FC Barcelona 6 Celtic 4 Benfica 1 Spartak Moskou 0 Topscorers in Poule G: Emenike en Messi beiden 2 goals |
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Grifte het volgende:
Valt een gelijkspel ook onder een 'stunt' van Celtic à la de poll in de OP?
Fuuuu jaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, ik wil de rijdende rechter ook ziemn
jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Grifte het volgende:
Valt een gelijkspel ook onder een 'stunt' van Celtic à la de poll in de OP?
goeiequote:
quote:
quote:
Doe maar nietquote:
komt op uitzending gemistquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google op (ja, je verzint het niet) jessica alba gifs
eventueel het woord sexy erbij.
Dat denken er meer, en die hebben het nu best warm denk ik.......quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Stiggie het volgende:
1.09 krijg je voor barca, nog best veel. Gratis 9% rente
Broekie uit, lekker op de bankquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google op (ja, je verzint het niet) jessica alba gifs
eventueel het woord sexy erbij.
10 10 10?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook zin in morgen avond?
Ik doe het wel even na voor je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
nee, live potje tussen 2 kutclubs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja Fabregas deed het ook beter bij Arse, evenals Henry...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
wanneer legt song die bal eens perfect over de verdediging?
deed hij bij arsenal elke wedstrijd
Hoelaat moet PSV?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft het rijdende gedeeltequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het wel even na voor je.
Man: Ik wil mijn hek daar hebben.
Vrouw: Dat wil ik niet, dat is over de erfgrens.
Man: Niets.
Vrouw: Welles.
Rechter: Ik weet het niet. Dit is mijn uitspraak hier moet u het mee doen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schalke - Arsenal is ook leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, live potje tussen 2 kutclubs.
Nette beschrijving.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Martin Stoker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Broekie uit, lekker op de bank
Alleen even geen VI aan
Maar toch in je achterhoofd die zwoele stem van Koert Westermann : Meerrrrrrrrr voor mannen
Rechter: Dan rijd ik nu naar de studio.quote:
Catalanenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Alle spaanse hoeren volspuiten in Catalonië, dat gaan ze doen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat denken er meer, en die hebben het nu best warm denk ik.......
In de rest van Spanje ook, en dat zijn geen Catalanen dus dat is beter.quote:
Verrek, klopt. Het is altijd of Koert, of Jeroen Nieuwenhuize, of hij die de voice-overs doet, eckte kwaliteit.quote:
NIeuwenhuize doet toch altijd politie op de hielen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verrek, klopt. Het is altijd of Koert, of Jeroen Nieuwenhuize, of hij die de voice-overs doet, eckte kwaliteit.
Hij doet ook altijd retespannende voice overs bij stop! politie, en bij commercials voor een film over the muscles from Brussels.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verrek, klopt. Het is altijd of Koert, of Jeroen Nieuwenhuize, of hij die de voice-overs doet, eckte kwaliteit.
Neuh, teveel werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zoek op catalaanse mokkels, misschien kan je ook een gifje vinden?
UEBAquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef -Willempie- het volgende:
terecht dat die bal op de paal komt
????????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom hangt daar een Israëlische vlag?
Willem II was ook niet naar Eindhoven gekomen om te winnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Celtic is niet echt gekomen om te winnen of wel
Dat doen ze thuis welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Jawel, met flitsend combinatiespel kwamen zij verdiend op voorsprong. Toen echter oppergod Samaras geveld met een blessure het toneel moest verlaten, waren de overige strijders genoodzaakt de fameuze Chelsea-muur op te trekken, tot dusver met enig succes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel, met flitsend combinatiespel kwamen zij verdiend op voorsprong. Toen echter oppergod Samaras geveld met een blessure het toneel moest verlaten, waren de overige strijders genoodzaakt de fameuze Chelsea-muur op te trekken, tot dusver met enig succes.
Heldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel, met flitsend combinatiespel kwamen zij verdiend op voorsprong. Toen echter oppergod Samaras geveld met een blessure het toneel moest verlaten, waren de overige strijders genoodzaakt de fameuze Chelsea-muur op te trekken, tot dusver met enig succes.
Toch wel ja. En een hartslag van 250quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Stiggie het volgende:
Nou diegene die 1 miljoen voor1.09 op barca heeft ingezet heeft nu 10 orgasmes
als we winnen gaan we springen, gaan we zingen "we are the champions wohoho", er gaat niets over voetbal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
En stalen ballen om niet tijdens de wedstrijd te switchen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Toch wel ja. En een hartslag van 250
En terecht... ik zou al 10 orgasmes hebben gehad als ik 1 miljoen over had om op voetbal te gokken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Stiggie het volgende:
Nou diegene die 1 miljoen voor1.09 op barca heeft ingezet heeft nu 10 orgasmes
Laffe sukkels die snel eraf gaan jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Grifte het volgende:
Het is wederom de schuld van de Grieken!!
Het is de schuld van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Grifte het volgende:
Het is wederom de schuld van de Grieken!!
keeper beter dan casillasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
Barcelona scoort vlak voor het einde van de eerste helft en vlak voor het einde van de tweede helft. Wel zuur voor Celtic natuurlijk, respect voor hoe ze stand hebben gehouden.
Omdat ze meer kwaliteit hebben? Tegen Real was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen weet dat Barca meestal ook een goal maakt in de slotfase.mensen die dit niet zagen aankomen. Het heeft een reden.
Eens. Ze deden het gewoon erg goed !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/5989
6]Asskicker14[/url] het volgende:
Respect voor Celtic. Wat een werklust, wat een discipline om het zo lang Barca zo lastig te maken.
Ga je oogkassen blekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Barcelona heeft met 9 man staan te aanvallen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Joh. Tegen Barca.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Was vandaag matig, die Stanley Messiquote:
Iemand die het durft te zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
het was ook onterechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef TheFatLady het volgende:
Nu nog wachten op de haters die beweren dat het onterecht was ....
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?
Mag ik dit quoten wanneer Ajax eens verliest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een winst is altijd terecht, ook als het niet zo is.
Nu de Rangers weg zijn niet meer neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?
Is goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik dit quoten wanneer Ajax eens verliest?
Johquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?
Ja want dan scoor je vaker dan 1 keer aangezien je bij een hoge bal al vrij kunt inkopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?
Nee, en NAC speelt ook niet met 9 man achter de bal tegen FC Schubbekutveen, maar wel tegen Twentequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
heraja 3-3 was ook terecht?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een winst is altijd terecht, ook als het niet zo is.
Die hoge bal kwam ook uit een mooie aanvalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja want dan scoor je vaker dan 1 keer aangezien je bij een hoge bal al vrij kunt inkopen.
Dat was een gelijkspel, dus natuuuurlijk volledig onterechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heraja 3-3 was ook terecht?
Dat is toch geen winst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want Ajax speelde het laatste stuk slap. Werd afgestraft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terecht jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja want Ajax speelde het laatste stuk slap. Werd afgestraft.
En dat is dus jammer. Elke club past zijn gehele speelstijl en opstelling aan wanneer ze tegen Barcelona spelen. In feite is het dus 10 man verdedigen en hopen te scoren uit een counter en zo een punt meepikken. Triest anti-voetbal dus. Ik geloof niet dat iedereen in Fok! dat toejuicht, maar ja, wel als het Barcelona betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, en NAC speelt ook niet met 9 man achter de bal tegen FC Schubbekutveen, maar wel tegen Twente
Ja, maar lijkt me logisch dat als je winst en verlies terecht vindt dat je gelijkspel ook terecht vindt.quote:
Zeer terecht ja, al gaat het hier niet over Ajaxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
over anti voetbal gesprokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat is dus jammer. Elke club past zijn gehele speelstijl en opstelling aan wanneer ze tegen Barcelona spelen. In feite is het dus 10 man verdedigen en hopen te scoren uit een counter en zo een punt meepikken. Triest anti-voetbal dus. Ik geloof niet dat iedereen in Fok! dat toejuicht, maar ja, wel als het Barcelona betreft.
Ik zie ook graag een pot waarbij 2 ploegen niet verdedigen, maar soms is dat onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat is dus jammer. Elke club past zijn gehele speelstijl en opstelling aan wanneer ze tegen Barcelona spelen. In feite is het dus 10 man verdedigen en hopen te scoren uit een counter en zo een punt meepikken. Triest anti-voetbal dus. Ik geloof niet dat iedereen in Fok! dat toejuicht, maar ja, wel als het Barcelona betreft.
Als er 10 verdedigers voor je staan moet je wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
over anti voetbal gesproken
90 min lang naar achteren tikken en hopen op een gaatje... Tjah
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als er 10 verdedigers voor je staan moet je wel?
Heb je niks aan, gene puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Nah, aan de andere kant: geen slechte score tegen één van de beste clubs ter wereld.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
over anti voetbal gesproken
90 min lang naar achteren tikken en hopen op een gaatje... Tjah
Willem II heeft ook geen slechte score tegen de beste club van Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Nah, aan de andere kant: geen slechte score tegen één van de beste clubs ter wereld.
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II heeft ook geen slechte score tegen de beste club van Nederland
Ze moeten toch nog tegen Ajax?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze tegen Ajax?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus daar kun je je conclusies uit trekken.quote:
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....
Maar je hebt hier dus wel gewoon gelijk !
Het lijkt saai omdat het gewoon teringmoeilijk is om door een 10 mans verdediging heen te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....
Maar je hebt hier dus wel gewoon gelijk !
Ik heb een hekel aan Barcelona omdat het verwaande Catalaantjes zijn die er zelfs de politiek mee proberen te beinvloedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?
hebben het vast gezellig gehad. maar zegt niets.quote:
Blijkbaar wel. Vraag me niet om het te begrijpen. Het zal vast ook wel met de successen van de laatste jaren te maken hebben en de frustratie daarover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?
Leg eens uit ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Barcelona omdat het verwaande Catalaantjes zijn die er zelfs de politiek mee proberen te beinvloeden
Het lukt andere clubs wel, aangezien die gewoon vol ervoor gaan. Naar voren die bal en ruimtes maken ipv zielig naar achteren tikken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Navida het volgende:
[..]
Het lijkt saai omdat het gewoon teringmoeilijk is om door een 10 mans verdediging heen te komen
Maar het is nu geen 1989.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV won de CL in 88, ik schreeuw nu toch ook niet dat ze de beste zijn?
Ajax is de huidig landskampioen, weet je nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ja helemaal vergeten dat Vertonghen, Anita, Suarez etc nog bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is de huidig landskampioen, weet je nog?
Precies zoals ik zeg. Niet de spelers, maar wel de fans en het bestuur. Ik heb niets tegen Basken, Galiciërs en Andalusiërs. Maar Catalanen doen alsof Franco nog leeftquote:
Dat was in de jaren 80. We hebben het over nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willem 2 kun je dan ook niet echt een goed voorbeeld noemen, horen thuis in de jupiler league.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lukt andere clubs wel, aangezien die gewoon vol ervoor gaan. Naar voren die bal en ruimtes maken ipv zielig naar achteren tikken.
Net als PSV - Willem 2, Willem 2 met 2 goals voorsprong met zijn allen in de 16
PSV met +30 schoten en 3 goals
Horen allebei CL te spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
CL voetbaltopic en het gaat over Ajax en Psv![]()
Stop daar eens gewoon mee!
Behalve Psvquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horen allebei CL te spelen.
Lekker boeiend, doen ze niet dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Celtic is ook niet bepaald niveau wereldtopquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Navida het volgende:
[..]
Willem 2 kun je dan ook niet echt een goed voorbeeld noemen, horen thuis in de jupiler league.
Als er tweede Nederlandse club CL hoort te spelen dan is het Feyenoord, die waren tweede afgelopen seizoen, weet je nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Deze staat genoteerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
GEEN ENKELE NEDERLANDSE CLUB HOORT IN DE CL.
Zo.
PSV wel maar dat terzijde, Buttnerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
JIJ HOORT IN BED!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
En Basken niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg. Niet de spelers, maar wel de fans en het bestuur. Ik heb niets tegen Basken, Galiciërs en Andalusiërs. Maar Catalanen doen alsof Franco nog leeft
Geef mij eens 10 redenen waarom wel? Die verdediging is van amateurniveauquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV wel maar dat terzijde, Buttner
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Goed, samenvatting Manchester United-Braga nu op Ned 3.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorhoede is van wereldniveau, PSV is het Barcelona van de Benelux.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij eens 10 redenen waarom wel? Die verdediging is van amateurniveau
De media doet ook een duit in het zakje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En Basken niet?
Zal niet ontkennen dat het verleden niet meespeelt, maar je overdrijft hier behoorlijk. Wederom de media ?
Kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
hoort niet op dat niveau thuis
In de Nederlandse selectie zat er ook al een, tis een plaag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef alors het volgende:
Weer 10 Brazilianen in de ploeg zeker dat Braga
Martins Indiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen beter Willems op LB hebben, duidelijk.
Die moet op LCquote:
Ik zeg de Steek naar ManUquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
De Gea straalt ook niks uit, grootste flop ooit
Ze hadden beter Stekelenburg kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Ja die doet het ook lekker in Italie, toppertjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hadden beter Stekelenburg kunnen kopen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.
Is een inkoppertjequote:
zoekeenleven zoek een levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |