Precies zoals ik zeg. Niet de spelers, maar wel de fans en het bestuur. Ik heb niets tegen Basken, Galiciėrs en Andalusiėrs. Maar Catalanen doen alsof Franco nog leeftquote:
Dat was in de jaren 80. We hebben het over nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV won de CL in 88, ik schreeuw nu toch ook niet dat ze de beste zijn?
Willem 2 kun je dan ook niet echt een goed voorbeeld noemen, horen thuis in de jupiler league.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lukt andere clubs wel, aangezien die gewoon vol ervoor gaan. Naar voren die bal en ruimtes maken ipv zielig naar achteren tikken.
Net als PSV - Willem 2, Willem 2 met 2 goals voorsprong met zijn allen in de 16
PSV met +30 schoten en 3 goals
Horen allebei CL te spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
CL voetbaltopic en het gaat over Ajax en Psv![]()
Stop daar eens gewoon mee!
Behalve Psvquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horen allebei CL te spelen.
Lekker boeiend, doen ze niet dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Celtic is ook niet bepaald niveau wereldtopquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Navida het volgende:
[..]
Willem 2 kun je dan ook niet echt een goed voorbeeld noemen, horen thuis in de jupiler league.
Als er tweede Nederlandse club CL hoort te spelen dan is het Feyenoord, die waren tweede afgelopen seizoen, weet je nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Deze staat genoteerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
GEEN ENKELE NEDERLANDSE CLUB HOORT IN DE CL.
Zo.
PSV wel maar dat terzijde, Buttnerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
JIJ HOORT IN BED!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
En Basken niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg. Niet de spelers, maar wel de fans en het bestuur. Ik heb niets tegen Basken, Galiciėrs en Andalusiėrs. Maar Catalanen doen alsof Franco nog leeft
Geef mij eens 10 redenen waarom wel? Die verdediging is van amateurniveauquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV wel maar dat terzijde, Buttner
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Goed, samenvatting Manchester United-Braga nu op Ned 3.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorhoede is van wereldniveau, PSV is het Barcelona van de Benelux.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij eens 10 redenen waarom wel? Die verdediging is van amateurniveau
De media doet ook een duit in het zakje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En Basken niet?
Zal niet ontkennen dat het verleden niet meespeelt, maar je overdrijft hier behoorlijk. Wederom de media ?
Kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
hoort niet op dat niveau thuis
In de Nederlandse selectie zat er ook al een, tis een plaag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef alors het volgende:
Weer 10 Brazilianen in de ploeg zeker dat Braga
Martins Indiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen beter Willems op LB hebben, duidelijk.
Die moet op LCquote:
Ik zeg de Steek naar ManUquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
De Gea straalt ook niks uit, grootste flop ooit
Ze hadden beter Stekelenburg kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Ja die doet het ook lekker in Italie, toppertjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hadden beter Stekelenburg kunnen kopen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden gewoon Stekelenburg moeten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |