Willem II heeft ook geen slechte score tegen de beste club van Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Nah, aan de andere kant: geen slechte score tegen één van de beste clubs ter wereld.
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat is dus jammer. Elke club past zijn gehele speelstijl en opstelling aan wanneer ze tegen Barcelona spelen. In feite is het dus 10 man verdedigen en hopen te scoren uit een counter en zo een punt meepikken. Triest anti-voetbal dus. Ik geloof niet dat iedereen in Fok! dat toejuicht, maar ja, wel als het Barcelona betreft.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II heeft ook geen slechte score tegen de beste club van Nederland
Ze moeten toch nog tegen Ajax?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze tegen Ajax?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus daar kun je je conclusies uit trekken.quote:
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....
Maar je hebt hier dus wel gewoon gelijk !
Het lijkt saai omdat het gewoon teringmoeilijk is om door een 10 mans verdediging heen te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja , want barça speelt saai en dan heb je ook nog die nos en Messifap geil en en en en.....
Maar je hebt hier dus wel gewoon gelijk !
Ik heb een hekel aan Barcelona omdat het verwaande Catalaantjes zijn die er zelfs de politiek mee proberen te beinvloedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?
hebben het vast gezellig gehad. maar zegt niets.quote:
Blijkbaar wel. Vraag me niet om het te begrijpen. Het zal vast ook wel met de successen van de laatste jaren te maken hebben en de frustratie daarover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat mensen een grotere hekel krijgen aan Barcelona en Messi omdat de NOS daar zo lovend over is. Is ieders mening dan zo beïnvloedbaar door een publieke omroep?
Leg eens uit ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Barcelona omdat het verwaande Catalaantjes zijn die er zelfs de politiek mee proberen te beinvloeden
Het lukt andere clubs wel, aangezien die gewoon vol ervoor gaan. Naar voren die bal en ruimtes maken ipv zielig naar achteren tikken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Navida het volgende:
[..]
Het lijkt saai omdat het gewoon teringmoeilijk is om door een 10 mans verdediging heen te komen
Maar het is nu geen 1989.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV won de CL in 88, ik schreeuw nu toch ook niet dat ze de beste zijn?
Ajax is de huidig landskampioen, weet je nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV won de CL in 88, ik schreeuw nu toch ook niet dat ze de beste zijn?
O ja helemaal vergeten dat Vertonghen, Anita, Suarez etc nog bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is de huidig landskampioen, weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |