Ga je oogkassen blekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Barcelona heeft met 9 man staan te aanvallen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Joh. Tegen Barca.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Was vandaag matig, die Stanley Messiquote:
Iemand die het durft te zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
het was ook onterechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef TheFatLady het volgende:
Nu nog wachten op de haters die beweren dat het onterecht was ....
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?
Mag ik dit quoten wanneer Ajax eens verliest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een winst is altijd terecht, ook als het niet zo is.
Nu de Rangers weg zijn niet meer neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |