En stalen ballen om niet tijdens de wedstrijd te switchen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Toch wel ja. En een hartslag van 250
En terecht... ik zou al 10 orgasmes hebben gehad als ik 1 miljoen over had om op voetbal te gokken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Stiggie het volgende:
Nou diegene die 1 miljoen voor1.09 op barca heeft ingezet heeft nu 10 orgasmes
Laffe sukkels die snel eraf gaan jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Grifte het volgende:
Het is wederom de schuld van de Grieken!!
Het is de schuld van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Grifte het volgende:
Het is wederom de schuld van de Grieken!!
keeper beter dan casillasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Rodawa het volgende:
Barcelona scoort vlak voor het einde van de eerste helft en vlak voor het einde van de tweede helft. Wel zuur voor Celtic natuurlijk, respect voor hoe ze stand hebben gehouden.
Omdat ze meer kwaliteit hebben? Tegen Real was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen weet dat Barca meestal ook een goal maakt in de slotfase.mensen die dit niet zagen aankomen. Het heeft een reden.
Eens. Ze deden het gewoon erg goed !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/5989
6]Asskicker14[/url] het volgende:
Respect voor Celtic. Wat een werklust, wat een discipline om het zo lang Barca zo lastig te maken.
Ga je oogkassen blekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Barcelona heeft met 9 man staan te aanvallen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Celtic heeft met 9 man staan te verdedigen, die hebben de wedstrijd kapot gemaakt, daar heb ik geen respect voor.
Joh. Tegen Barca.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Was vandaag matig, die Stanley Messiquote:
Iemand die het durft te zeggen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef Nober het volgende:
het was ook onterechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef TheFatLady het volgende:
Nu nog wachten op de haters die beweren dat het onterecht was ....
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende keer maar met 9 man aanvallen tegen Barca?
Mag ik dit quoten wanneer Ajax eens verliest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een winst is altijd terecht, ook als het niet zo is.
Nu de Rangers weg zijn niet meer neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spel spelen. Celtic speelt toch ook niet met 9 man achter de bal in de Schotse competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |