Ik was het woordje wel tussen haakjes vergeten. M'n eigen pun onderuit gehaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je schenkt. Onder omstandigheden zou je datgene wel feitelijk door iemand z'n strot kunnen duwen. Dat dat hoogstwaarschijnlijk ook strafrechtelijke gevolgen heeft laten we maar even buiten beschouwing.
Ik Google alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn jullie inhoudelijk zo sterk. Zo voel ik me niet thuis hier.
Ik wilde net zeggen dat we even moeten oppassen dat we niet teveel inhoudelijk doen hier. Daarom was ik ook blij dat het weer over drank en de Mac ging.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn jullie inhoudelijk zo sterk. Zo voel ik me niet thuis hier.
Dat doe ik tijdens het drinken door of na het drinkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik ga drinken ga ik eerst naar de FeBo.of Souffle, of grillburger. of patatje oorlog of een lekker rundvleeskroketje Ben ook gek op souffle's.
Ook al iemand waar ik niet voor hoef te koken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens het drinken door of na het drinken
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens het drinken door of na het drinken
Ik hou van risotto!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook al iemand waar ik niet voor hoef te koken.
Je vergeet rechten, ook een van de belangrijke zaken des levens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Actaeon het volgende:
Sowieso zou het hier vaker over drank moeten gaan. Ook een van de belangrijke zaken des levens.
Het Oosten? Amsterdam-oost bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Die meet moet wel beetje richting het oosten. Utrecht ofzo.
Vakantie !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vergeet rechten, ook een van de belangrijke zaken des levens.
Rechten, eten, drinken(drank), kleding, auto's en motoren. Wat mis ik nog?
Vrouwmenschen laat ik expliciet buiten beschouwing. Juist een complicerende factor in het leven.
[..]
Het Oosten? Amsterdam-oost bedoel je?
Het was ook geen limitatieve opsomming, slechts een klein onderdeel van een groter prachtig geheel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vergeet rechten, ook een van de belangrijke zaken des levens.
Rechten, eten, drinken(drank), kleding, auto's en motoren. Wat mis ik nog?
Vrouwmenschen laat ik expliciet buiten beschouwing. Juist een complicerende factor in het leven.
Net gehad. Dus kan wel weer even. En voor je het weet is het kerstvakantie!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik wil ook wel even vakantie hebben
net gehad?! Zomervakantie is alweer 8 weken geledenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Net gehad. Dus kan wel weer even. En voor je het weet is het kerstvakantie!
En gezondheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die mag inderdaad niet ontbreken.
Herfstvakantie Pax. Herfstvakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
net gehad?! Zomervakantie is alweer 8 weken geleden
Ja die heb ik dus nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Herfstvakantie Pax. Herfstvakantie.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
En ik heb op 3 januari een tentamenEcht niet chill
nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]hoe moet je dan kerst en oud&nieuw vieren.
Hotel in het centrum, en dan echt metro zone 1 centrumquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vet! Waar in London ga je zitten?
Lekkah.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hotel in het centrum, en dan echt metro zone 1 centrum
Ik heb geen idee. Pas in de zomervakantie met vrienden denk ik. Misschien nog met m'n zus naar een stad ofzo als ik ooit nog eens vakantie heb? Na m'n examens zijn we 4 dagen naar Berlijn geweest; was wel chill.quote:
ben je loonslaaf ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan, met een beetje geluk, volgend jaar zomer pas weer met vakantie. Niet zo aanstellen.
Ongetwijfeld heb je ooit wel weer vakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Pas in de zomervakantie met vrienden denk ik. Misschien nog met m'n zus naar een stad ofzo als ik ooit nog eens vakantie heb? Na m'n examens zijn we 4 dagen naar Berlijn geweest; was wel chill.
38 euro, retourtje met de trein.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je ooit wel weer vakantie.
Berlijn ben ik gewoon nooit geweestmaar hoor altijd hele mooie verhalen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |