En gezondheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die mag inderdaad niet ontbreken.
Herfstvakantie Pax. Herfstvakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
net gehad?! Zomervakantie is alweer 8 weken geleden
Ja die heb ik dus nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Herfstvakantie Pax. Herfstvakantie.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
En ik heb op 3 januari een tentamenEcht niet chill
nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]hoe moet je dan kerst en oud&nieuw vieren.
Hotel in het centrum, en dan echt metro zone 1 centrumquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vet! Waar in London ga je zitten?
Lekkah.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hotel in het centrum, en dan echt metro zone 1 centrum
Ik heb geen idee. Pas in de zomervakantie met vrienden denk ik. Misschien nog met m'n zus naar een stad ofzo als ik ooit nog eens vakantie heb? Na m'n examens zijn we 4 dagen naar Berlijn geweest; was wel chill.quote:
ben je loonslaaf ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan, met een beetje geluk, volgend jaar zomer pas weer met vakantie. Niet zo aanstellen.
Ongetwijfeld heb je ooit wel weer vakantie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Pas in de zomervakantie met vrienden denk ik. Misschien nog met m'n zus naar een stad ofzo als ik ooit nog eens vakantie heb? Na m'n examens zijn we 4 dagen naar Berlijn geweest; was wel chill.
38 euro, retourtje met de trein.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je ooit wel weer vakantie.
Berlijn ben ik gewoon nooit geweestmaar hoor altijd hele mooie verhalen over.
Was inderdaad vet goedkoop met de trein. Daarnaast hebben we een of ander (redelijk) pauper hotelletje uitgezocht maar dat boeide niet zoveel.quote:
u serious?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
220 lig je een weekje aan het stand in afrika
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
220 lig je een weekje aan het stand in afrika
City nightlinequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met ICE? Wil wel met de ICE dan. Maar misschien is Düsseldorf leuker dan.
Wat moet je nog meer doen dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar dan doe je ook niets anders dan liggen.
Alsof eten wat kost in die oorden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar dan doe je ook niets anders dan liggen.
Eten, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer doen dan?
Weekje resort kan best lekker zijn.
http://www.arke.nl/vakant(...)-jardin/prijzen.aspxquote:
Is de temperatuur daar nog een beetje te pruimen in deze tijden dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.arke.nl/vakant(...)-jardin/prijzen.aspx
Ik ben hier geweest, is echt een geweldig oord. 167 voor 8 dagen, vliegen + logies.
Ik was er in augustus, was warm, maar erg goed toeven. Zelfs in de sahara was het lekkerder dan als het hier boven de 20 graden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is de temperatuur daar nog een beetje te pruimen in deze tijden dan?
Nee. Nouja, het is natuurlijk prima weer, maar niet iets waarbij je in je zwembroek op het strand gaat liggen volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook al iemand waar ik niet voor hoef te koken.
Ik kan wel gewoon goed koken enzo hoorquote:
18 graden. Staat er. Gemiddeld in december.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Morera het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel gewoon goed koken enzo hoormaar als je gaat zuipen dan ga je toch gewoon voor die heerlijke FeBohappen
Nou, dat is echt niet chillquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
18 graden. Staat er. Gemiddeld in december.
Waarom doe je zo pessimistisch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Nouja, het is natuurlijk prima weer, maar niet iets waarbij je in je zwembroek op het strand gaat liggen volgens mij.
winter he. Maar goed, als je nu gaat, 22 graden..quote:
Omdat Yreal het laat lijken alsof je voor 200 euro inclusief vlucht, drinken, vervoer, eten, verblijf en een gratis hoer op een prachtig zandstrand ligt in de brandende zon.quote:
Er werd niks over een gratis hoer gezegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Yreal het laat lijken alsof je voor 200 euro inclusief vlucht, drinken, vervoer, eten, verblijf en een gratis hoer op een prachtig zandstrand ligt in de brandende zon.
You don't sayquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er werd niks over een gratis hoer gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |