quote:
Slaap je weer beetje beter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo maar weer naar bed denk ik. Lig er bijna elke avond rond 21:30 in. Als het niet eerder is.
Dezequote:
Mijn vriendje is hier de boosdoenerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me niet heugen in de afgelopen 10 jaar een doos magnums te hebben gekocht, maar ik zal ze ontwijken. We kopen eigenlijk alleen festini peer in de zomer en that's it.
Ja dat is ook wel maar ik heb tot half twee geslapen en niets meer gedaan dan douchen en een beetje opruimen en afwassenquote:
Die zijn lekker ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Er lag nog een zakje cashews met zout en honing in de kastOok goed.
Ik niet. Wel een paar (meer dan een paar...) te veel van gegeten nu. Beetje misselijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja!
Hier zit lief naast me met de trommel vol kruidnoten en caramels salee. En ik weersta het...
Waarom niet? Je moet het wel goed doorwarmen, dus de structuur van de saus zal mogelijk wel wat anders worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraag : We eten morgen met 2 man. Er staat nog heerlijke Spaghetti Carbonara in de diepvries. Maar daar zitten eieren en dergelijke.
Dit staat in de diepvries, is dit nog gewoon te eten.
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Je moet het wel goed doorwarmen, dus de structuur van de saus zal mogelijk wel wat anders worden.
Zou ik eerst je verzekeringen goed regelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Quinazoline het volgende:
Er zijn nog 10 amandelen bijgekomen op mijn lijstje. Volgens mij issie aardig perfect vandaag.
Ik heb wel een hartslagmeter, maar loop er eigenlijk nooit meer mee. Kan me herinneren dat hij wel altijd rond de 160 bpm zat en tijdens het lopen langzaam nog wat verder omhoog kroop. Omdat het niet lukte om hem tijdens het lopen onder de 155 bpm te krijgen ben ik er mee gestopt ;'). Ik heb wel besloten om een sporttest te laten doen, om ook mijn hart te laten doormeten. Aan beide kanten in de familie zitten hardproblemen, en na dat er bij de marathon van Eindhoven iemand is overleden (aan vermoedelijk hartproblemen, terwijl ze wel goed getraind was) zag ik een bericht van een sportarts die zei dat het niet onverstandig was om zoiets te laten controleren. Krijg die test volgens mij zelfs vergoed.
Heb nog even gegoogled (had jij ook kunnen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Er zitten eieren in en dacht dat je ongekookte eieren niet in kon vriezen.
Was te veel haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb nog even gegoogled (had jij ook kunnen doen natuurlijk) en volgens mij is het geen probleem. Gekookte eieren schijnen niet zo lekker te blijven.
Ik zou het wel heel goed doorwarmen.
Maar als je twijfelt, waarom hebben jullie het dan ingevroren? Had je het beter op kunnen eten
Bij mij zou de thee al lang en breed koud zijn als ik halverwege wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een paar (meer dan een paar...) te veel van gegeten nu. Beetje misselijk![]()
Wel lekker. Maar even een reuzekopthee halen. Heb uit Amerika 2 bekers van 0.75 liter meegenomen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:10 schreef Probability het volgende:
Met m'n lover in China whatsappen. Raar dat dat zo makkelijk gaat, gek idee!
Ik ben er ook een paar weken/maanden geleden mee begonnen, zit nu halverwege seizoen 2. Idd precies wat jij zegt, fout maar tof!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn hartslag in rust is ergens ruim in de 80. Altijd geweest. Mijn vader zijn hartslag in rust is ongeveer 40.
Goedemorgen trouwens! Vandaag wordt ons nieuwe (top)matras geleverd. Yay!
Oh, en Mo! Ik was gisteren het Pretty Little Liars topic door aan het bladeren en zag dat jij het volgt/volgde. Ben er eergisteren ofzo aan begonnen. Ergens is het ontzettend fout, maar stiekem toch heel tof![]()
Gisteren was mijn opa jarig, 89 alweer. Oude mopperkont![]()
En nu eens ontbijt gaan regelen
Jaaaaa! Ik bedoel, wat een gedoe, wat een fantastisch acteerwerk af en toe (quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er ook een paar weken/maanden geleden mee begonnen, zit nu halverwege seizoen 2. Idd precies wat jij zegt, fout maar tof!![]()
Dat 'A'-gedoe blijft vergezocht, maar daar denk ik gewoon niet teveel bij na. Morgen ben ik vrij en dan ontbijt ik ook tijdens een aflevering van PLL.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik bedoel, wat een gedoe, wat een fantastisch acteerwerk af en toe (), al dat 'A'-gedoe is redelijk vergezocht, etc, etc. Maar toch
Ik ben op dit moment aflevering 15 aan het kijken. Die is bijna af. Dan aflevering 16, en dan hoef ik pas echt actief te worden van mezelf :"P
Antwerpen, leuk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:31 schreef loveli het volgende:
Nog geen koffie, maar zo wel de auto in want dagje antwerpen en moet vanavond op tijd terug zijn
Ik wilde eerst zeggen dat ik het weinig vond, tot ik je D zag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja!!! Lijstjes!
O: ik wilde dus havermout met appel, maar mn melk ging schiften, dus nu is het kwark met muesli en frambozen geworden. En koffie verkeerd.
T: meer koffie verkeerd.
L: restje chili
B: fietsen naar een vriend
T: nog meer koffie.
B: fietsen naar de stad
D: als het goed is 10 gangen chinees.
B: fietsen naar huis.
Misschien gooi ik er nog wat rijstwafels met kaas tussendoor. Is best lekker namelijk. Wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik het weinig vond, tot ik je D zag.
oh, en brood bakken!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!
Vandaag een dagje thuiswerken. Boodscahppen doen, de was doen en hardlopen staan naast het werken op het programma. En ik ben ook belachelijk moe, en snap niet hoe dat kan.
Zelf gekocht! Zag vanmorgen dat er geen broodbeleg meer was, dus ben even langs de AH gegaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Stukje fruit en nog wat amandelen?
Dat is dus wat er bedoeld wordt met variatie in OP, elke dag de verschillende goede voedingsstoffen pakken, maar lijstje ziet er top uit verder!
Die tonijnsalade maak je dus zelf niet?
Hardlopen gaat lekker. Heb gisteren met een iets snellere groep meegelopen en dat ging eigenlijk prima. Dat voel ik vandaag trouwens wel, dus ik denk dat ik dat moet blijven doen als ik wat vooruitgang wil, want die ontbreekt imo een beetje. Loop al een half jaar ofzo zo rond de 5-7 km per duurloop (1x per week, doe ook nog 2x pw interval), dus dat kan wel wat verder (of de snelheid mag omhoog). Wil misschien in januari de kwart marathon van Egmond aan Zee lopen, dus dan kan ik een iets pittigere training wel gebruiken. De trainer dacht wel dat het mogelijk was, dus waarschijnlijk ga ik 1 van mijn twee intervaltrainingen vervangen door een duurloop. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik merk eigenlijk dat mijn grootste probleem is dat ik bang ben dat ik het niet zou halen (de training, een wedstrijd) en daardoor voor de makkelijkere weg kies. Dat moet ik dus maar gaan doorbreken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Ik vind ze mooi hoor Q! Hoe gaat het met je hardlopen?
Die laat je als het goed is niet sterilliseren, dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond vanochtend met tranen in de ogen toen we poes afleverden bij de dierenarts om gesteriliseerd te worden. Ik denk niet dat ik kinderen overleef..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die laat je als het goed is niet sterilliseren, dat scheelt dan weer
Als je bedenkt dat zo'n schil er 1-3 jaar over doet om te verteren, vind ik het best aso eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een boze blik van een mevrouw omdat ik m'n bananeschil uit de auto in de berm gooide...
Is dat dan asociaal? Ander troep vind ik ook niet kunnen maar een bananeschil maakt toch niets uit?
^^quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat zo'n schil er 1-3 jaar over doet om te verteren, vind ik het best aso eigenlijk.
Sowieso dingen uit je auto gooien..
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat zo'n schil er 1-3 jaar over doet om te verteren, vind ik het best aso eigenlijk.
Sowieso dingen uit je auto gooien..
En dat. Ik vergeet nog wel eens dat ik een banaan at in de auto. Ligt de schil twee dagen zielig te zijn in de autoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit.
Ook klokhuizen enzo niet in de berm gooien. Komen dieren op af en die hebben grote kans aangereden te worden.
Mijn D was gister toch wat anders: pannetje mosselen. Lekker!
Vaiz vraagt (heel stoer) wat anderen daar van vinden en daar krijgt hij antwoord op. Dat dit antwoord je niet bevalt, zegt nog niet dat er gevonden wordt dat er een misdrijf wordt gepleegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou V1z, er zijn ergere dingen hoor, dan een bananenschil uit je auto gooien, maar dan kom je toch wel in de buurt van de hele nare dingen.
Niet meer doen dus, anders krijg je alle slankies over je heen en niet op de manier die je wilt!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, gezellig, we gaan interpreteren wat de ander bedoelt heeft.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou V1z, er zijn ergere dingen hoor, dan een bananenschil uit je auto gooien, maar dan kom je toch wel in de buurt van de hele nare dingen.
Niet meer doen dus, anders krijg je alle slankies over je heen en niet op de manier die je wilt!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er wordt nu net gedaan alsof hij een enorme misdrijf heeft begaan en dat vind ik dan wel weer meevallen.
Gelukkig deed jij dat niet door te interpreteren dat men dit een misdrijf vindtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, zal ik beginnen dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moach, komt er gewoon op neer dat ik even wat extra beweeg (dus gewoon een lekkere wandeling ga maken)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:45 schreef motorbloempje het volgende:
Van het woord 'balansdag' krijg ik jeuk.
Ach... autorijden an sich is zeer slecht voor het milieu en zie ik als een slechte gewoonte. Ik maak me meer druk om het feit dat mensen auto rijden dan om het feit dat die autorijdende mensen ook nog dingen uit hun raam gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef MarMar het volgende:
Klokhuisjes gooi ik wel eens de natuur in, ook wel eens in mijn eigen tuin omdat daar veel vogels komen. Zijn altijd binnen een dag weg
Maar idd, uit de auto, das weer een ander verhaal...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
* knuppel weer uit het hoenderhok haalt *
Was gewoon benieuwd naar de meningen van anderen...
Wat romantischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij ons is de lamp van de WC stuk. Onze plafonds zijn vier meter hoog (oud herenhuis) en we moeten wachten tot de huurbaas terug is van vakantie omdat die een trapleer heeft die hoog genoeg is. Dus we doen onze behoefte momenteel bij kaarslicht
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, net een awkward probleem op t nippertje voorkomen
Ging lekker boven op de wc zitten en nét op t moment dat ik de fury wilde unleashen, ontdekte ik dat t wc papier op was.
Phew.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat romantischEn dan ruikt het meteen een stuk lekkerder ook
![]()
Vooral als je geurkaarsjes gebruikt
Hahaha, doet me denken aan een huis van een vriend van me. Die had dat ook een tijdje. Heb hem ooit 'geholpen' om enorme koelkast van de bovenverdieping af te halen. Ging niet helemaal zoals gepland. Touw knapte, koelkast gleed keihard van de trap af naar beneden. De koelkast was toen in ieder geval wel beneden . Er zat alleen wel een gat in de muurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij ons is de lamp van de WC stuk. Onze plafonds zijn vier meter hoog (oud herenhuis) en we moeten wachten tot de huurbaas terug is van vakantie omdat die een trapleer heeft die hoog genoeg is. Dus we doen onze behoefte momenteel bij kaarslicht
Vier meter hoge plafonds. Daarvoor doe ik graag mijn behoefte bij kaarslichtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Tja... ik woon in een huis met één vrouw (that's me) en vijf mannen. En ik heb ze opgevoed in het heel schoon met het toilet zijn en dat de WC twee keer per week schoon gemaakt wordt
Dus goed ruiken doet hij wel.
Romantisch is het zeker. Een nieuw idee voor een eerste date
:'_ Coco!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ging lekker boven op de wc zitten en nét op t moment dat ik de fury wilde unleashen, ontdekte ik dat t wc papier op was.
Phew.
Op zich is dit wel informatie waar ik zonder had gekund.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phew.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phew.
Berlijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik mis mijn oude huisje in Maastricht soms ook wel, die had ook zulke hoge plafonds en houten vloeren.
Ik was vanmorgen stiekem opzoek naar huisjes in berlijn. Dat zal definitief onze volgende stad worden, en hopelijk voor een lange tijd. Waarschijnlijk dat we over een jaar of 2 die kant op gaan, als alles gaat volgens planning!
Nederlands klinkt net zo hoor voor een buitenlanderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Berlijn
Ik vind de taal alleen niet leuk....het klinkt zo plat en streng.
Ik heb geen autoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... autorijden an sich is zeer slecht voor het milieu en zie ik als een slechte gewoonte. Ik maak me meer druk om het feit dat mensen auto rijden dan om het feit dat die autorijdende mensen ook nog dingen uit hun raam gooien
tsja, Zweeds is veel leuker. Maar om nu ergens niet gaan te wonen omdat de taal zo stom is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Berlijn
Ik vind de taal alleen niet leuk....het klinkt zo plat en streng.
Ik vind Nederlands ook niet mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nederlands klinkt net zo hoor voor een buitenlander![]()
Berlijn![]()
Sarabi, dat merk ik al jaren heel erg. Dat ik op werkdagen veel meer nodig heb overdag aan eten.
In het weekend kan het al rustig lunchtijd zijn voordat we iets eten. Of nou ja kon want met kind ligt dat anders.
Tijdens werkdagen knort mijn maag echt en moet ik wat eten![]()
O: twee boterhammen
T: handje amandelen
L: twee boterhammen
T: handje kruidnoten
D: pasta met saus en een zak groenten er doorheen gepureerd om de kleine man te foppen![]()
T: bakje yoghurt en een glas wijn om het weekend in te luiden
Nee, gewoon lekker gaan wonen daar. Tis een topstad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, Zweeds is veel leuker. Maar om nu ergens niet gaan te wonen omdat de taal zo stom is.
Trouwens, ik vind Duits eigenlijk wel ehel erg mooi. De taal kan zo veel meer als Nederlands (dat klinkt stom, ik kan het niet zo goed verwoorden). Alleen het Nazi-duits wat je in films ziet, ja, dat is stom.
nee, ik ben gek op zwitser-duits! Ik vind het zooo grappig!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind Duits ook niet lelijk.
Weet je wat lelijk is? Zwitsers-DuitsDat klinkt nog veel harder dan Nederlands.
Ik kan er niet aan wennen en het nog steeds niet goed volgen maar ja Zwitsers en Hoog-Duits vragen te praten is ook vloeken in de kerk bij sommigen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik ben gek op zwitser-duits! Ik vind het zooo grappig!
de Duutser's ouders wonen in Schwabie, vlak bij de grens met Zwitserland, en de duutsers moeder heeft een vriend die daar van oorsprong ook vandaan komt. Dat accent is wel lelijk, vind ik.
Het is best handig, ik heb een hoogslaper die twee meter hoog is en ik kan erop staan zonder mijn kop aan het plafond te stotenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Vier meter hoge plafonds. Daarvoor doe ik graag mijn behoefte bij kaarslicht
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, doet me denken aan een huis van een vriend van me. Die had dat ook een tijdje. Heb hem ooit 'geholpen' om enorme koelkast van de bovenverdieping af te halen. Ging niet helemaal zoals gepland. Touw knapte, koelkast gleed keihard van de trap af naar beneden. De koelkast was toen in ieder geval wel beneden . Er zat alleen wel een gat in de muur
Behalve wanneer je dus een lamp moet vervangenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is best handig, ik heb een hoogslaper die twee meter hoog is en ik kan erop staan zonder mijn kop aan het plafond te stoten
Ja... in mijn kamer is de contructie wel eens ontstaan van op een tafel, een brede stoel neezetten met daarop een keukentrapje neerzetten (zo'n ding met vier treden) en huisgenoten die er omheen stonden om te zorgen dat de boel niet neerstortte terwijl ik mijn lamp vervingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Behalve wanneer je dus een lamp moet vervangen
Whehe ongeveer op die manier jatte ik en mijn neefje koekjes bij mijn oma uit de kast..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... in mijn kamer is de contructie wel eens ontstaan van op een tafel, een brede stoel neezetten met daarop een keukentrapje neerzetten (zo'n ding met vier treden) en huisgenoten die er omheen stonden om te zorgen dat de boel niet neerstortte terwijl ik mijn lamp vervingAlleen past er geen tafel in de wc
Hm ja, kan ik me voorstellen... Ook nog geen toezegging gehad?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef Ewelina het volgende:
Warom denk ik je dat ik die corporatie zo hard vervloek op facebook Phaidra?
Schwaben zijn onverstaanbaar. Voor iedereen. Ook voor Schwaben. Per definitie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik ben gek op zwitser-duits! Ik vind het zooo grappig!
de Duutser's ouders wonen in Schwabie, vlak bij de grens met Zwitserland, en de duutsers moeder heeft een vriend die daar van oorsprong ook vandaan komt. Dat accent is wel lelijk, vind ik.
Oeh, lekkere vooruitzichten!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Phaidra het volgende:
Heb je nog de sleutel niet Ewelina?![]()
Duurt lang zeg!
Ik heb net mijn vrije dagen ingepland, ik had nog 120 uur staan! Nog 2 weken vrij eind nov/ begin dec, verder 2x per week om 10 uur beginnen tot het eind van het jaar en vrijdag 21 dec (voor kerst, maandag de 24e is collectief vrij) hopelijk ook vrij.
Ik weet ook niet wat er precies mee is, behalve dat het altijd afgekraakt wordt. Alleen zo tussen het studeren door kan ik het af en toe wel waarderenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind persoonlijk cup a soup niet zo'n drama, neem het op mijn werk ook af en toe. Als ik in een middagdip zit en/of een beetje flauw begin te worden is een beetje zout wel lekker.
Tussen kerst en oud en nieuw is hier ook altijd vrijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lekkere vooruitzichten!Ik ben de week voor kerst vrij en dan hoef ik de vrijdag na kerst pas weer te beginnen (dat was helaas noodzakelijk). Maar toch bijna 2 hele weken vrij voor weinig dagen.
Oh, en ik heb nog een plakje cake gehad vanochtend. Collega is jarig en had zelf cake gebakken, heel erg lekker!
Er zit niets nuttigs in en bestaat voor een groot gedeelte uit zouten, suikers en nog wat vage ingredienten. Desondanks eet ik het ook af en toe. Net zoals ik af en toe ijs eet, alcohol drink en snoep.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er precies mee is, behalve dat het altijd afgekraakt wordt. Alleen zo tussen het studeren door kan ik het af en toe wel waarderen
Als het is ter overbrugging naar je 'echte maaltijd' is het beter dan koekjes, denk ik altijd maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er zit niets nuttigs in en bestaat voor een groot gedeelte uit zouten, suikers en nog wat vage ingredienten. Desondanks eet ik het ook af en toe. Net zoals ik af en toe ijs eet, alcohol drink en snoep.
oh, ik kijk ook zo uit naar de kerstvakantie. veel leuke dingen. Tot die tijd eigenlijk ook wel, studenten met hun bachelorscriptie begeleiden, en methodiek voor de masterstudenten lesgeven. En nog wat phd werk...eigenlijk is het leven best okay.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lekkere vooruitzichten!Ik ben de week voor kerst vrij en dan hoef ik de vrijdag na kerst pas weer te beginnen (dat was helaas noodzakelijk). Maar toch bijna 2 hele weken vrij voor weinig dagen.
Oh, en ik heb nog een plakje cake gehad vanochtend. Collega is jarig en had zelf cake gebakken, heel erg lekker!
oh, en de planning voor kerst is ideaal: ik moet de 20ste tot 12 uur lesgeven, en om 4 uur stappen we in het vliegtuig naar Zuid Duitsland! Dan tot tweede kerstdag daar, op tweede kerstdag in de trein naar m'n ouders, dan tot oud en nieuw daar, oud en nieuw zelf in de randstad met vrienden vieren, en op 2 januari stappen we op het vliegtuig weer naar Zweden. Daar dan denk ik nog een paar dagen vrij, en dan weer aan het werk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ik kijk ook zo uit naar de kerstvakantie. veel leuke dingen. Tot die tijd eigenlijk ook wel, studenten met hun bachelorscriptie begeleiden, en methodiek voor de masterstudenten lesgeven. En nog wat phd werk...eigenlijk is het leven best okay.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier morgen pas...Ik heb nog 2 euro.
Als ik jou was zou ik heel even wachten met kopen. Op korte termijn komt er waarschijnlijk verandering over HRA. Als die (gedeeltelijk) eraf gaat zullen huizen wat goedkoper worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan kijken of we hier een hypotheek kunnen krijgen. Zien regelmatig zeer aantrekkelijke koopwoningen voorbij komen en hebben er nu één gezien die zowel qua prijs, formaat, eisen en locatie helemaal geschikt is. Misschien binnenkort eens een bezichtiging regelen
.
Niet in NL.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel even wachten met kopen. Op korte termijn komt er waarschijnlijk verandering over HRA. Als die (gedeeltelijk) eraf gaat zullen huizen wat goedkoper worden.
Is dat in het VK ook van toepassing?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel even wachten met kopen. Op korte termijn komt er waarschijnlijk verandering over HRA. Als die (gedeeltelijk) eraf gaat zullen huizen wat goedkoper worden.
Weet je zeker dat je dan de komende vijf jaar daar gaat wonen? Jullie zijn zo vaak verhuisd afgelopen tijd!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan kijken of we hier een hypotheek kunnen krijgen. Zien regelmatig zeer aantrekkelijke koopwoningen voorbij komen en hebben er nu één gezien die zowel qua prijs, formaat, eisen en locatie helemaal geschikt is. Misschien binnenkort eens een bezichtiging regelen
.
Dat was het bij mij gisteren. Maar er is geen geld binnengekomen. Ik vermoed zomaar dat mn bijbaantje nog een maandje gaat wachten met uitbetalenquote:
ja, daar zou ik ook een beetje bang voor zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dan de komende vijf jaar daar gaat wonen? Jullie zijn zo vaak verhuisd afgelopen tijd!
Dat is één van de redenen dat we graag ergens willen gaan zitten voor langere tijd voor 't eerst in ons (gezamenlijke) levenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dan de komende vijf jaar daar gaat wonen? Jullie zijn zo vaak verhuisd afgelopen tijd!
Ik onder die omstandigheden ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, daar zou ik ook een beetje bang voor zijn.
ik ben sowieso niet zo koop happig, eigenlijk. Collega van me gaat ook een huis kopen, terwijl haar contract in december afloopt, en ze niet weet of het nog langer door zal gaan daarna. En banen in mijn stad op ons vakgebied zijn lastig te vinden, en zelfs in Stockholm is het lastig. En ze is alleen...Ik zou dat van m'n leven nooit durven..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten en misschien zie ik het verkeerd, maar het lijkt alsof die badkamer vol schimmel zit... Dan ben je er niet met een pot verf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is de/het soort woning die/dat we op het oog hebben op 't moment
2 slaapkamers is het minimum, maar 3 mag ook.
^^quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ons huis staat zo als dat nu zo fraai heet 'onder water'. We kunnen niet verhuizen, hoewel we dat wel zouden willen. Er zit een iiiiiettss te groot gat tussen onze hypotheek en huidige verkoopwaarde.
Dat soort dingen zie je wel bij een bezichtiging, hoe erg dat is en of het meer aandacht nodig heeft dan je hoopt omdat het misschien door de vorige eigenaar gewoon nooit schoongemaakt is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten en misschien zie ik het verkeerd, maar het lijkt alsof die badkamer vol schimmel zit... Dan ben je er niet met een pot verf.
Door een onverwachte afschrijving sta ik op -10quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik stond gister op 5 euro en moest daar nog 3 dagen mee doen maar mijn baas heeft onverwacht eerder geld gestortquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Door een onverwachte afschrijving sta ik op -10Is me al heel lang niet meer gebeurd. Ik moet waarschijnlijk nog tot vrijdag wachten op uitbetaling.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef MaJo het volgende:
Bij ons zit kopen er momenteel ook nog niet in, simpelweg omdat we beiden te weinig verdienen. Bovendien wonen we voor 300 euro per maand in een 5-kamerappartement vlak bij het centrum van UtrechtHet zou gewoon zonde zijn om er nu uit te gaan
Ja dat! Zo volwassenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Jagärtrut het volgende:
tsja, als je allebei een inkomen hebt, een hypotheek op een van die inkomens hebt, en weet dat je zeker weten de komende tijd rond die plaats blijft wonen/werken, dan zou ik het ook doen.
Maar goed, mijn leven is wat flexibeler/minder zeker dan dat van sommige anderen. Ik vind het altijd nog gek dat een voormalig klasgenootje van me het huis tegenover dat van m'n ouders gekocht heeft. huis met 3 slaapkamers, en ze hebben de voortuin door een professionele tuinier laten aanleggen. Ik kan me er toch niets bij voorstellen...
*grin* ja, dat is inderdaad soms wel wat 'eng', maar aan de andere kant zijn we er ook eigenlijk echt wel aan toe, die 'volwassen vastigheid' van bepaalde zaken. We genieten van onze vrijheid zo met z'n tweetjes, maar we dromen toch ook wel van een eigen huis waarmee we kunnen doen wat WIJ willen (tot op zekere hoogte en op bouvergunningen naquote:
dat hebben wij ook, maar dan met 2 huizen in 2 steden terwijl we ook wel graag zouden verhuizen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ons huis staat zo als dat nu zo fraai heet 'onder water'. We kunnen niet verhuizen, hoewel we dat wel zouden willen. Er zit een iiiiiettss te groot gat tussen onze hypotheek en huidige verkoopwaarde.
Dan verdien je blijkbaar een stuk meer dan ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]Met mijn loon alleen zou ik niet eens in een huurwoning van <500 mogen...
Niet echt mijn smaak, Mo... Maar prijs is wel gunstig!Succes met beslissen en zulks
Is niet voor iedereen relevant the85mcquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan verdien je blijkbaar een stuk meer dan ik
Dus tot een bruto maandloon van ~1700, wat is dat? 1350 netto?quote:Woningen met een huur tot ¤ 366,37 verhuren wij alleen aan éénpersoonshuishoudens met een inkomen tot ¤ 22.100
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
wow! dit is pas echt een lelijk huishttp://www.funda.nl/koop/(...)jk-2-a/omschrijving/
Ik betaal 425 aan huur maar na aftrek huursubsidie blijft er zo'n 300 overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Dus tot een bruto maandloon van ~1700, wat is dat? 1350 netto?
Tof huis. Maak me wel wat zorgen om de isolatiewaarde van de gebouwschil. Kerken blinken meestal niet uit in energiezuinigheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
wow! dit is pas echt een lelijk huishttp://www.funda.nl/koop/(...)jk-2-a/omschrijving/
Oh zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik betaal 425 aan huur maar na aftrek huursubsidie blijft er zo'n 300 overEn ik zit niet heel hoog boven dat bedrag dus dat klopt wel
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en mijn loon was er eergister, had nog kleine 200¤ over en heb 500¤ gespaard deze maand.
Was ook niet zo heel duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:
Yup, Perr. Maar je hebt dus niet hete hele ding voor jezelf.
[..]
Oh zoHuursubsidie was ik even vergeten.
Bij mij zijn er 3 boetes binnengekomen in 1 maandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]Top-vintage heeft een slechte omzet gedraaid deze maand dus?
![]()
Die 32km/h te hard gooit deze maand bij mij roet in het eten
*nieuwe game-PC ook nog een maandje uitstelt dus*
Van 't weekend wel even opmeten voor een nieuw bureau denk ik.
Oh ja sportschool, die moet ik ook gaan betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb m'n sportschoolabo stopgezetscheelt toch weer 26gbp in de maand en ik loop nu toch 4 keer per week hard en heb niet zoveel tijd meer 's avonds.
Schrijven aan m'n eerste (deel)paper gaat lekker trouwens
homoseksualiteit een extreem onderwerp....quote:De vergelijking tussen Alles is liefde en All You Need is Love ligt natuurlijk voor de hand. Maar Borsato benadrukt dat er echt wel verschillen zijn. Vooral de wat extremere onderwerpen zijn daar een voorbeeld van. Zo gaat het over bondage en homoseksualiteit.
Dat hebben we nu ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mo, het is ook niet echt mijn soort huis maar het is wel typisch Engels idd.
Ik mag graag kijken naar die Engelse huizen programma's.
Maar ik vind hun woonkamers altijd zo klein. Of het is opgedeeld in twee ruimtes.
Oehhhhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Coco: ja, PLL is echt zó fout![]()
vandaag is de halloweenaflevering downloadbaar.. ik ga 'm zo even kijken met 'n bak thee en een schaal yoghurt erbij.
ben benieuwd
Net als ik verse groentesoep?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Sjaapje het volgende:
Wij zijn ook aan het kijken om te kopen, zelfs om er maar 5 jaar te blijven wonen komt het goedkoper uit.
Lijstje:
O: /, vanavond eindelijk tijd om naar de winkel te gaan...
T: Tas soep
L: Groot bord rauwkost, belegd broodje kaas
T: 2 koekjes, kiwi, boterham notenpasta
D: ? iemand een idee, ben alleen thuis en wil veeeeeeeeeel groenten
S: Intervaltraining
T: Kwark
Zalm-wrap? Of überhaupt wrap? Kun je ook veel groente op kwijtquote:
Grotendeels researchpaper over dit boek. Dit als (voor)onderzoek voor het subject van m'n uiteindelijke thesis, het werk van deze schrijfster.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja sportschool, die moet ik ook gaan betalenIk baal eigenlijk nu al van het lidmaatschap en ben pas 1 maand lid
Er komt steeds van alles tussen waardoor het niet echt opschiet.
Oeh cool, waar gaat het over?
Als je genoeg pegels op tafel legt welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:
Yup, Perr. Maar je hebt dus niet hete hele ding voor jezelf.
Als hij ingebonden in de bibliotheek verschijnt in elk geval wel, lijkt me, omdat dat digitaal bijgehouden wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef V1z0R het volgende:
Als je op de universiteit zo'n thesis inlevert, kun je dan ook volgen hoe vaak die later is bekeken en zo?
Dat klinkt erg interessantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Grotendeels researchpaper over dit boek. Dit als (voor)onderzoek voor het subject van m'n uiteindelijke thesis, het werk van deze schrijfster.
Jaloersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef MaJo het volgende:
Bij ons zit kopen er momenteel ook nog niet in, simpelweg omdat we beiden te weinig verdienen. Bovendien wonen we voor 300 euro per maand in een 5-kamerappartement vlak bij het centrum van UtrechtHet zou gewoon zonde zijn om er nu uit te gaan
Cool! Ik wil echt zo graag weer studeren, en dat terwijl ik al 3 studies heb gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Onderzoeksmaster Sociale Geografie met een focus op Historische/Culturele Geografie.
Ach het is gewoon slimmigheid geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jaloershier pakken meer...
Hypotheek: als F. afgestudeerd is, kunnen we daar aan gaan denken. Maar dan willen we eigenlijk wel iets waar we langer willen blijven wonen, dus wellicht blijven we hier tot er ècht noodzaak is tot verhuizen...
Goulash is ook soepquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Zou sowieso ook iets met KH's doen, SjaapjeInterval op een broodje en 2 koekjes lijkt me verschrikkelijk.
Lekkere goulash maken ofzo
Goulash is hongaars, en in Hongarije is dat soep... Wel maaltijdsoep, maar wel soep.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Is dat zo?
Mja, ik noem chili con carne met aardappels en tomatenpuree en dan rundvlees in plaats van gehakt goulash. Maar dat is dus geen goulash?
Ik ben 100% zeker dat als je in Hongarije Goelash vraagt dat je soep krijgt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Goulash wordt in Hongarije in zowel soep- als stoofpotvorm gemaakt
Als jij er maar zeker van bent!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker dat als je in Hongarije Goelash vraagt dat je soep krijgt...
Tof dat je ook zoveel Hongaarse vrienden hebt en daar ook gewoond! Of dat je gewoon google gebruikt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als jij er maar zeker van bent!![]()
Oh, ik geloof je wel hoor, maar ik wist vooral niet dat 't een wedstrijdje was, met je 100% en je puntjes. Heb wel een Slovaakse vriendin als dat telt die regelmatig in Hongarije komt en we hadden het laatst nog over Goulash, de stoofpotvorm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:16 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Tof dat je ook zoveel Hongaarse vrienden hebt en daar ook gewoond! Of dat je gewoon google gebruikt...
Jij bent begonnen met uit de hoogte te doen... Maarja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik geloof je wel hoor, maar ik wist vooral niet dat 't een wedstrijdje was, met je 100% en je puntjes. Heb wel een Slovaakse vriendin als dat telt die regelmatig in Hongarije komt en we hadden het laatst nog over Goulash, de stoofpotvorm.
Over stoofpotgoulash gesproken: *schrijft op menu voor volgende week, vorige keer vergeten*![]()
Nou, vreetze, je moet alleen een rel op gaan zoeken daarvoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef MarMar het volgende:
Het is zo'n dag he..
Ik krijg spontaan zin in popcorn
Ik heb er nog in de kast liggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, vreetze, je moet alleen een rel op gaan zoeken daarvoor.
Voor bestaande hypotheken verandert dat toch niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
Tweedeop de rug van Uniek!
En Mo, wat een spannende plannen, leuk!
Ohw en payday indeed. Mijn laatste salaris als junior, de volgende krijg ik er ongeveer 200 euro bijDas mooi, want in het nieuwe jaar heb ik geen recht meer op hypotheekrenteaftrek
Tardar durft niet meer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Een Tardar voor de blij!
[ afbeelding ]
Alleen als je er blijft wonen. Als je een koophuis hebt en je woont er niet meer, heb je er na drie jaar geen recht meer op. Dat geldt al jaren voor alle 'leegstaande' koopwoningen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Voor bestaande hypotheken verandert dat toch niet?
Oh fijn... zorgen ze dan ook even dat alle huizen netjes binnen 3 jaar voor een nette prijs verkocht worden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen als je er blijft wonen. Als je een koophuis hebt en je woont er niet meer, heb je er na drie jaar geen recht meer op.
Uhuh, das dan weer ons eigen probleem he!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh fijn... zorgen ze dan ook even dat alle huizen netjes binnen 3 jaar voor een nette prijs verkocht worden?
Balen, maarvoor loonsverhoging die dan dus precies op tijd komt bij je.
Dat heb jij dan weer iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeeh voor loonsverhogingen![]()
Jeeh voor onregelmatigheidstoeslag
quote:
Goede lijstjes de laatste tijd. Hoe is het met je gewicht/centimeters/passen je kleren weer beter?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: bak kwark (250 gr) met bosvruchten en 2 el muesli
T: appel en 2 mandarijntjes
L: dubbele bth kaas/appelstroop en 1 met grilworst
T: dropjes
D: nasi compleet, met saus en kroepoek
T: vast een droog koekje op de VVE-vergadering (² )
Jouw lichaam is me echt een raadsel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom alleen maar aanDus nee, geen verbetering. Maar ach. /care ofzo.
Ik vind dat echt zo raar. Je lijstje zijn de laatste tijd voor jouw doen echt hartstikke goed, maar nog steeds is wat je dagelijks eet niet een waslijst ofzo. Je zou je bijna afvragen of jouw schildklier wel naar behoren werkt, ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja mij ook. Nee, sporten ligt redelijk op z'n gat. Dat zal het euvel ook wel zijn. Krijg elke keer echt last van die vreemde blaaspijn na het sporten. Maar goed. De spijkerbroek ligt inmiddels VER achterin de kast want ik krijg 'm nu niet eens meer een beetje dicht.
Mijn bloed is zo vaak gecontroleerd lately, die werkt prima. Mijn spijsvertering is gewoon kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo raar. Je lijstje zijn de laatste tijd voor jouw doen echt hartstikke goed, maar nog steeds is wat je dagelijks eet niet een waslijst ofzo. Je zou je bijna afvragen of jouw schildklier wel naar behoren werkt, ofzo.
Wow! Een uniekjes lijstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef sigme het volgende:
lijst
• yoghurt met wat pompoenpitten
• pond rauwe groente
• 3 boterhammen pindakaas
• 1 koppesoep in champignonsoepsmaak
• 2 banaan met wat geraspte kokok
• handje pinda's
• glas karnemelk (extra romig, vind ik niet extra lekker, integendeel)
• 3 mandarijnen
• 2 appels
• 2 koekjes (nep-beschuit-met-muisjes)
• pond rauwe groente
• 1 glaasje vlierbessenjenever
• avondeten: rode biet, rauwe witlof met spinaziesaus met roomkaas, champignons en sucuk.
• toe: klein stukje appelplaatkoek
Zie je schildklierproblemen altijd aan het bloed? Nee toch? Ik vind het geen gekke gedachte eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn bloed is zo vaak gecontroleerd lately, die werkt prima. Mijn spijsvertering is gewoon kut.
Okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geechoed, geCT'd, doorgemeten en gedaan. Het zal wel. Als er echt iets mis was geweest, hadden ze dat wel gevonden. Ben ook ff wel ff klaar ermee eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet eens koekjes bij de vergadering.
Klopt... Maar helemaal paleo is niet te doen. Tenminste ik vind het lastig om toe te passen. Dit is combi tussen het beste ervan maken en haalbaarheid. Ik eet in ieder geval niet meer elke dag 8 boterhammen of meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Perruche het volgende:
Niet erg "paleo" meer he MC, pasta, brood, rundervink! Veel dierlijke eiwitten ook, ik voel me daar vaak niet lekker op. Al eet ik het wel vaak uit gemakzucht
Tis wel erg saai als je tijdens vergadering kunt postenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet eens koekjes bij de vergadering.
Was ook eens bij een VVE vergadering. Ging toen ook over ramen, en degenen die het hardst/langst zeurden hadden een garage ipv een huis. Een garage zonder ramen! WTF!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat nu al een half uur over het vergroten van een raam.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is nog niet zo erg als 2 jaar geleden. Toen is er werkelijk waar anderhalf (!!) uur gediscussieerd of iemand een terracotta eend in de galerij naast z'n voordeur mocht zetten. I nearly killed myself.
En? Mocht het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is nog niet zo erg als 2 jaar geleden. Toen is er werkelijk waar anderhalf (!!) uur gediscussieerd of iemand een terracotta eend in de galerij naast z'n voordeur mocht zetten. I nearly killed myself.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Over eenden : gelakte pekingeend was ook heel lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |