quote:
Slaap je weer beetje beter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo maar weer naar bed denk ik. Lig er bijna elke avond rond 21:30 in. Als het niet eerder is.
Dezequote:
Mijn vriendje is hier de boosdoenerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me niet heugen in de afgelopen 10 jaar een doos magnums te hebben gekocht, maar ik zal ze ontwijken. We kopen eigenlijk alleen festini peer in de zomer en that's it.
Ja dat is ook wel maar ik heb tot half twee geslapen en niets meer gedaan dan douchen en een beetje opruimen en afwassenquote:
Die zijn lekker ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Er lag nog een zakje cashews met zout en honing in de kastOok goed.
Ik niet. Wel een paar (meer dan een paar...) te veel van gegeten nu. Beetje misselijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja!
Hier zit lief naast me met de trommel vol kruidnoten en caramels salee. En ik weersta het...
Waarom niet? Je moet het wel goed doorwarmen, dus de structuur van de saus zal mogelijk wel wat anders worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraag : We eten morgen met 2 man. Er staat nog heerlijke Spaghetti Carbonara in de diepvries. Maar daar zitten eieren en dergelijke.
Dit staat in de diepvries, is dit nog gewoon te eten.
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Je moet het wel goed doorwarmen, dus de structuur van de saus zal mogelijk wel wat anders worden.
Zou ik eerst je verzekeringen goed regelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Quinazoline het volgende:
Er zijn nog 10 amandelen bijgekomen op mijn lijstje. Volgens mij issie aardig perfect vandaag.
Ik heb wel een hartslagmeter, maar loop er eigenlijk nooit meer mee. Kan me herinneren dat hij wel altijd rond de 160 bpm zat en tijdens het lopen langzaam nog wat verder omhoog kroop. Omdat het niet lukte om hem tijdens het lopen onder de 155 bpm te krijgen ben ik er mee gestopt ;'). Ik heb wel besloten om een sporttest te laten doen, om ook mijn hart te laten doormeten. Aan beide kanten in de familie zitten hardproblemen, en na dat er bij de marathon van Eindhoven iemand is overleden (aan vermoedelijk hartproblemen, terwijl ze wel goed getraind was) zag ik een bericht van een sportarts die zei dat het niet onverstandig was om zoiets te laten controleren. Krijg die test volgens mij zelfs vergoed.
Heb nog even gegoogled (had jij ook kunnen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Er zitten eieren in en dacht dat je ongekookte eieren niet in kon vriezen.
Was te veel haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb nog even gegoogled (had jij ook kunnen doen natuurlijk) en volgens mij is het geen probleem. Gekookte eieren schijnen niet zo lekker te blijven.
Ik zou het wel heel goed doorwarmen.
Maar als je twijfelt, waarom hebben jullie het dan ingevroren? Had je het beter op kunnen eten
Bij mij zou de thee al lang en breed koud zijn als ik halverwege wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een paar (meer dan een paar...) te veel van gegeten nu. Beetje misselijk![]()
Wel lekker. Maar even een reuzekopthee halen. Heb uit Amerika 2 bekers van 0.75 liter meegenomen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:10 schreef Probability het volgende:
Met m'n lover in China whatsappen. Raar dat dat zo makkelijk gaat, gek idee!
Ik ben er ook een paar weken/maanden geleden mee begonnen, zit nu halverwege seizoen 2. Idd precies wat jij zegt, fout maar tof!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn hartslag in rust is ergens ruim in de 80. Altijd geweest. Mijn vader zijn hartslag in rust is ongeveer 40.
Goedemorgen trouwens! Vandaag wordt ons nieuwe (top)matras geleverd. Yay!
Oh, en Mo! Ik was gisteren het Pretty Little Liars topic door aan het bladeren en zag dat jij het volgt/volgde. Ben er eergisteren ofzo aan begonnen. Ergens is het ontzettend fout, maar stiekem toch heel tof![]()
Gisteren was mijn opa jarig, 89 alweer. Oude mopperkont![]()
En nu eens ontbijt gaan regelen
Jaaaaa! Ik bedoel, wat een gedoe, wat een fantastisch acteerwerk af en toe (quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er ook een paar weken/maanden geleden mee begonnen, zit nu halverwege seizoen 2. Idd precies wat jij zegt, fout maar tof!![]()
Dat 'A'-gedoe blijft vergezocht, maar daar denk ik gewoon niet teveel bij na. Morgen ben ik vrij en dan ontbijt ik ook tijdens een aflevering van PLL.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik bedoel, wat een gedoe, wat een fantastisch acteerwerk af en toe (), al dat 'A'-gedoe is redelijk vergezocht, etc, etc. Maar toch
Ik ben op dit moment aflevering 15 aan het kijken. Die is bijna af. Dan aflevering 16, en dan hoef ik pas echt actief te worden van mezelf :"P
Antwerpen, leuk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:31 schreef loveli het volgende:
Nog geen koffie, maar zo wel de auto in want dagje antwerpen en moet vanavond op tijd terug zijn
Ik wilde eerst zeggen dat ik het weinig vond, tot ik je D zag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja!!! Lijstjes!
O: ik wilde dus havermout met appel, maar mn melk ging schiften, dus nu is het kwark met muesli en frambozen geworden. En koffie verkeerd.
T: meer koffie verkeerd.
L: restje chili
B: fietsen naar een vriend
T: nog meer koffie.
B: fietsen naar de stad
D: als het goed is 10 gangen chinees.
B: fietsen naar huis.
Misschien gooi ik er nog wat rijstwafels met kaas tussendoor. Is best lekker namelijk. Wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik het weinig vond, tot ik je D zag.
oh, en brood bakken!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!
Vandaag een dagje thuiswerken. Boodscahppen doen, de was doen en hardlopen staan naast het werken op het programma. En ik ben ook belachelijk moe, en snap niet hoe dat kan.
Zelf gekocht! Zag vanmorgen dat er geen broodbeleg meer was, dus ben even langs de AH gegaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Stukje fruit en nog wat amandelen?
Dat is dus wat er bedoeld wordt met variatie in OP, elke dag de verschillende goede voedingsstoffen pakken, maar lijstje ziet er top uit verder!
Die tonijnsalade maak je dus zelf niet?
Hardlopen gaat lekker. Heb gisteren met een iets snellere groep meegelopen en dat ging eigenlijk prima. Dat voel ik vandaag trouwens wel, dus ik denk dat ik dat moet blijven doen als ik wat vooruitgang wil, want die ontbreekt imo een beetje. Loop al een half jaar ofzo zo rond de 5-7 km per duurloop (1x per week, doe ook nog 2x pw interval), dus dat kan wel wat verder (of de snelheid mag omhoog). Wil misschien in januari de kwart marathon van Egmond aan Zee lopen, dus dan kan ik een iets pittigere training wel gebruiken. De trainer dacht wel dat het mogelijk was, dus waarschijnlijk ga ik 1 van mijn twee intervaltrainingen vervangen door een duurloop. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik merk eigenlijk dat mijn grootste probleem is dat ik bang ben dat ik het niet zou halen (de training, een wedstrijd) en daardoor voor de makkelijkere weg kies. Dat moet ik dus maar gaan doorbreken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Ik vind ze mooi hoor Q! Hoe gaat het met je hardlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |