Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Nou, er werd voor het relatietijdperk een stuk meer gepostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Dat zijn toch drie dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.
Zou ze alledrie wel willen combineren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 goede redenen alhoewel je sommige zaken kunt combineren
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.![]()
Of ik word zo'n Paris Hilton (op een andere manier uiteraard) betaald krijgen voor te feesten.
Anders ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Trusten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
Mwah nee. Niet zo sociaal voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
eckte bazen hebben 50 posts per pagina, dus max 7 paginas met alleen de laatste post op de laatstequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |